Novinky
beibej
0
ale ať splňují emise do 99 g CO2 >😁
Přejít do diskuze
vysoke platy tam maji ing, architekti atd.. jinac je zname, ze plati tam hodne mizerne, radeji zamestnavaji domorodce nebo aziaty za 400dolaru. Moje znama pracovala jako letuska pro etihad a dostavala 900euro z toho ale musela platit za bydleni 300euro.
Dubai stal pred par lety pred krachem, kdyby mu nepomohl velky bratr tak by cely zabavni park skoncil. Jejich system ma velmi vratke zaklady a bez ropy se jim nebude dlouho darit. Oni se snazi vybudovat dovolenkovy raj, ale zel nemaji nato prirodu, divat se jen na vysoke budovy je nudne
No to je sice pravda, nicméně, jejich ekonomický systém je dost odlišný od evropských států, přebujelé birokracie apod., a např. SAE má nějakých 8mil. obyvatel a ty se v pohodě uživí výše popsanými odvětvími.
Z Dubaje do Abu Dhabi nevede 12proudová dálnice, ta je jenom ve městě, jmenuje se Sheikh Zajda road, za městem se zúží do tuším třech plus třech pruhů... jezdí tam strašně málo motorek, protože úmrtnost je vysoká, v tak šíleném provozu.
Vždyť arabům patří půlka Evropy (s nadsázkou), Dubai se stala druhým Švýcarskem co se týče bankovního sektoru, služby, turistika, zlato....šejkové nejsou blbci, ví ,že jim ropa jednou dojde. 😉
Najivní představa. Oni nerozhazují, oni investují. Ani pomalu nevíš, co všechno jim patří.
Zdanenie paliv je problem v kazdej EU krajine, pritom cela ekonomika stoji aj na auto priemysle. Najnovsi problem je ten, ze je prebytok ocele v EU, pretoze sa nevyrabaju auta v takom mnozstve.... Tak chce Mittal prepustat, ale ze sa dohodol s EU, ze ak pocka 3-4mesiace, tak Unia vymysli nejaky program na ich podporu.
Na jednej strane nieco strasne zdanuju, to zabija rozvoj a potom musia z tych dani platit rozne dotacne programy, aby sa udrzala zamestnanost. Nech si uz rozmyslia, ci chcu, aby sme vsade chodili vlakom (ich nedavny navrh) a stratili pracu, alebo vypustali CO2, ale mali pracu.
Na jednej strane nieco strasne zdanuju, to zabija rozvoj a potom musia z tych dani platit rozne dotacne programy, aby sa udrzala zamestnanost. Nech si uz rozmyslia, ci chcu, aby sme vsade chodili vlakom (ich nedavny navrh) a stratili pracu, alebo vypustali CO2, ale mali pracu.
tahle země vydělává jen na pohonných hmotách , cigaretách , chlastu a dálničních poplatcích , a pak přijde ten kkt že zakáže kouření v hospodách , nečas bude tvrdit že kdyby bylo na něm cigára už dávno stojí přes stovku ale všichni moc dobře ví že kuřáci jim do tej jejich kasy moc pěkně přispívají .... a tak se furt zdražuje a dvakrát daní....a nikomu to nevadí ...tahle země neumí hospodařit a vydělávat , bez dotací z EU by se nepostavila ani skluzavka na dětským hřišti ...
Vo Viedni je to tiez tak. 6 pruhova silnice, ale v krajnom pravom pruhu nejde nikto, lebo si asi hovria, ze sa tam furt niekto pripaja a odpaja. Tak idu vsetci takmer v kolone v lavych pruhoch a mozes ist sam v praznom pravom, ale len tak rychlo ako oni, inak by to rakuska policia brala ako predbiehanie. U nas je predbiehanie z prava, iba ked by som sa zaradil pred toho v lavom pruhu.
No aspoň je volný pravý pruh. Tak je holt předjíždím tamtudy. 😄
A ať se ti uprostřed třeba podělají.
A ať se ti uprostřed třeba podělají.
... až jim dojde ropa. Arabové totiž peníze strašně rychle rozhazují, žádné úspory a myšlení na budoucnost. Jednoduše až jim tam dojde ropa (což nemusí trvat dlouho) tak se to tam všechno pobije a budou jezdit opět na velbloudech. Bude pár extrémně majetných, který ale nebudou mít za co žít a mnoho chudých... kdo ví jak to tam skončí....
Ano, od nějakého cca 20.km za Prahou to chápu, ale ne ty tříproudové úseky těsně před Prahou, kde je celá vozovka v pořádku!
Tak zkus priste premyslet - prave kvuli danim pise o zlodejske zemi. Ty tvori vice nez polovinu ceny paliv v CR. Naklady na import a distribuci jsou jenom zlomkem ve srovnani s danemi.
Okrem toho naklady na dopravu a spracovanie aj tak platia. Ono tieto ropne kralovstva vacsinou nemaju velmi rozvinuty spracovatelsky priemysel, takze surovinu (ropu) vyvazaju a hotove produkty (benzin, nafta) dovazaju...
Su to dane a cla, co robia paliva v tejto "Europskej Utopii" take drahe. Krajiny ako SAE to nepotrebuju, pretoze si zarobia rozpravkove sumy na vyvoze ropy. Nerobim si iluzie zeby tam neexistovala korupcia, rozkradanie a uplatky, ale aspon maju tolko chochmesu, ze z toho vynechaju svojich obcanov. To nasi politicki darmozraci nemaju ziadne zabrany...
Su to dane a cla, co robia paliva v tejto "Europskej Utopii" take drahe. Krajiny ako SAE to nepotrebuju, pretoze si zarobia rozpravkove sumy na vyvoze ropy. Nerobim si iluzie zeby tam neexistovala korupcia, rozkradanie a uplatky, ale aspon maju tolko chochmesu, ze z toho vynechaju svojich obcanov. To nasi politicki darmozraci nemaju ziadne zabrany...
Náklady na dopravu a spracovanie ropy tvoria výrazne menšinovú položku koncovej ceny benzínu/nafty. Najväčšou položkou sú dane a to nejak nesúvisí s tým, že si ropu sami neťažíme. 😉
...stacilo by mi snizit dane na polovicu. Benzinovy raj je ale vo Venezuele - myslim, ze liter vychadza na 80halierov >😁
Asi Vám nedošlo, že oni si tam ropu těží sami, takže benzín mají levnější o daně, dopravu, cla atp. Takže nějak nechápu Váš příspěvek. A nebo chápu. Klasika, na všechno nadávat, aniž by člověk věděl, jak to ve skutečnosti je. My hold musíme ropu a její deriváty (benzin, nafta) importovat, proto je drahá.
"Valím si to po dvanáctiproudovce z Dubaje do Abú Dhabí, i v noci plně osvětlené spojce mezi dvěma nejvýznamnějšími státy Spojených arabských emirátů, a sním, jaké by to bylo mít takovouhle tepnu mezi Prahou a Brnem. "
_________
Odpověď zní "úplně zbytečné", protože by všech šest pruhů bylo zasekanejch tak, jako bejvaj zasekaný ty současný tři před Prahou. A to ne, že by u nás bylo tolik aut, ale proto, že je u nás tolik blbečků, kteří neví, že po dálnici se jezdí vpravo.
_________
Odpověď zní "úplně zbytečné", protože by všech šest pruhů bylo zasekanejch tak, jako bejvaj zasekaný ty současný tři před Prahou. A to ne, že by u nás bylo tolik aut, ale proto, že je u nás tolik blbečků, kteří neví, že po dálnici se jezdí vpravo.