Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i40 Limited: Sedan s dieselem na půl milionu

Importér značky Hyundai chce posílit více než slušné prodeje i40. Přichystal novou akční verzi Limited s turbodieselem.
Zpět na článek
4. 3. 2013 16:56
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Bádensko je příjemná země, dle mého mají mimo jiné moc dobré vínko.
4. 3. 2013 16:51
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Zajímavé na tom ale je, že před příchodem Korejců se těch 5 let záruky nějak nehodilo jako marketingový tah vůbec nikomu. V USA je zase tato praxe běžná u všech možných značek.
4. 3. 2013 13:53
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Ceny servisu asi záleží IMHO spíš na majiteli servisu, než na automobilce. :-!
4. 3. 2013 09:28
Re: Reklamní masáž
Při potkání 10leté Škodovky neřeknu nic. Je to pochopitelné, už 10 let kolem mě jezdí ve velkém množství a zvykl jsem si.
Už se dokonce ani tolik neleknu, když uvidím novou Fabii. Ne že bych "docenil její nadčasové tvary", ta disproporčnost mi nevyhovuje ani teď, ale zvykl jsem si. Něco podobného bych mohl napsat u Roomstera. Oktávka, Sup a Yetti mě nechávají v klidu, ty vypadají celkem normálně. Ne že by to byly krásné vozy, ale to ty korejské nejsou taky.
A proč lidi tu Koreu kupujou? Protože za ty svoje plechovky chtějí celkem přiměřený peníz a kvalita není o moc horší než jinde.
Avatar - bigsoul
2. 3. 2013 13:16
Re: i40 sa predava v eu nadmieru dobre
Topper ty si taky somar az to boli... Dobre ti dal Pacho do tej hlupej hlavicky korejskej!!!!
2. 3. 2013 11:44
Re: Klidně se se mnou hádejte ale.
Jen tak dál, at je u nás větší konkurence. :-) Jen nevím, když už zvládáají design na jedničku proč u motoru kulhají? Je to docela škoda, protože já a myslím že i řada lidí když by uvažovala o tomto voze, ale uvidí tam pouze 1.7 diesel tak se mrknou raději někde jinde.
Nejsem zastáncem snižování obsahů motorů, protože s dnešním downsizingem se stejně neuspoří a když už tak nepatrné množství, jenže kolik ty motory vydrží? :-/
1. 3. 2013 22:32
Re: i40 sa predava v eu nadmieru dobre
Jistě, na to jak je i40 ošklivá, tak je pro Hyundai 12. místo z třinácti určitě úspěch..
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 21:56
Re: Klidně se se mnou hádejte ale.
chcelo by to silnejsi diesel.... uvidime ci sa dozijeme... ja si myslim ze bude.... ale aj napriek tomu sa i40 v europe predava celkom dobre.... a to skutocne nema velmi velku ponuku motorov.... sam som prekvapeny aky je i40 konkurencieshcopny voz... a to aj s tymi motormi co ma v ponuke.... jednoznacne i40 prekvapila ... z pociatocnych posmeskov a obav ze sa nepresadi sa nakoniec stalo prekvapenie roka v strednej triede v eu :yes:

to bude goool ked skonci v cechach tento rok hned za superbom a passatom :yes:
1. 3. 2013 21:34
Klidně se se mnou hádejte ale.
Další opravdu povedený kousek od korejců. :-) Kam se např. tento model hrabe nějaká opocená škodovka nebo audi a6 s nudným designem jež má stejnou masku jako před 10 lety?
Ano kvalita zpracování u audi bude slušnější to ano, ale za ty prachy ten okoukaný nudný design?
Z evropských vozů střední třídy které jsou povedené jsou vozy od BMW, Mercedesu - ty jsou s cenou samozřejmě také někde jinde, ale za ně by mě nemrzelo si připlatit dále pak OPEL Insignia, VW Passat tím mám na mysli pouze model CC, Renault Laguna.

Opravdu pěkelně povedený model, ale co je už u korejců zvykem je zabitá motorizace. Obsah 1.7 Diesel s nějakými 80kw? To možná jako základ, ale co dál? Kde máme nějaký 2.0 D o výkonu okolo 130kw ?
Avatar - JuckiCZ
1. 3. 2013 20:03
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Omlouvám se, samozřejmě jsem uvedl provozní hmotnost, pouze jsem v rychlosti napsal špatný výraz a to pohotovostní.
Ano, často vozí provozníí hmotnost, někdy dokonce i míň, protože plná nádrž je jen na benzínce, pak je v ní vždycky o něco míň. To nemluvím o tom, když to řídí drobnější postava lehčí 75ti kg. Já navíc nebudu zkoušet dynamickou jízdu, při které bych chtěl poznávat limity podvozku a zkoušet si auto v době, kdy mám v autě celou rodinu a jedeme na někam na dovolenou!
Já bych také uvítal i větší motory, třeba 2,4ku, nebo i diesely 2l a 2,2l, ale to je úplně jiné téma, než které tady řešíme.
Já prostě tvrdím, že ten dvoulitr je důstojná motorizace, že je dostatečně výkonný na to, aby využil víceprvek vzadu. Tvrdím, že víceprvek k smíchu není a že jízdní vlastnosti prověřit lze. V tomto se přeme a stále jsem nečetl pádný argument, kterým by jsi podložil tuto svoji myšlenku.
A pokud jde o to MPV - dělají se i rodinná SUV, které mají stovku pod pět sekund, ale to stejně podle mě nic o víceprvku v i40 nedokazuje...
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 19:25
Re: informace pro SK spammera 1982
dost nerozumiem pointe tvojho prispevku ale hadam mi to iste vysvetlis ;-) :yes:

pokial ide o motor nie je problem urobit z 1,7 diesla aj nieco silnejsie ... ak by dali dvojite turbo.... dvojliter ani nemusi byt..tusim sa hovori nieco o biturbe 1,7 CRDi s vykonom okolo 117kw tak neviem.... mozno casom pride... uvidime... pchat tam diesel dvojliter ani nema zmysel ak 1,7 biturbo mi poskytne rovnaky vykon aj kroutak... snad casom pride... neviem....

redakcii dakovat nemusis... ja tu budem aj zajtra a vianoce budem mat aj zajtra >:D
1. 3. 2013 18:25
Re: Dostupná prémijofka...
Bejvavalo. Podivej se, co vsechno umi akcni model drive...
1. 3. 2013 18:18
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Bavíme se o střední, takže jsou tady v diskuzi i "větší kluci". No, na takové malé vesnici na Moravě jsou všechny dostupné Passaty a Superby v 2.0TDI 103kW, ostatní střední je na tom dost podobně. 3l Audi už je vzácnost. 99% fleetové střední, kterou vidím v rámci byznysu - Passat kombi 2.0TDI 103kW, včetně ještě pár našich firemních. Takže chápu toho korejského hošíka, který tu 1,7 100kW naftu poslal k nám do Evropy, nehledě na ty zk....ný EURO limity. Proč platit do Bruselu další desátky. Zkrátka zjistil, že máme všichni skoro stejnou délku ptáka.... >:D a těch delších tu zase nejezdí tolik.... >:D Obávám se, že na těch rychlostních vložkách na D1, D2, D5.... jezdíme stejné časy... >:D >:D
1. 3. 2013 18:17
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
musíš to ještě přepočítat korejské kw jsou poněkud slabší než u ostatní produkce :-)
1. 3. 2013 18:02
Re: Dostupná prémijofka...
novou i30 máme doma, opravdu už nikdy více,
1. 3. 2013 17:02
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
A ten motor v autě vozí pohotovostní hmotnost? Hm, to by se mu asi líbilo, realita je jiná.

Ahá, ták !!!!!!!!!!!!! Ta už chápu, proč tam Hyundai výkonnější motory nedává! Tos měl říct hned...
1. 3. 2013 16:57
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Takhle, prodloužený časově je pro sváteční jezdce, prodloužený kilometrově je pro šetrné. A záleží na autě, u malých se mi stíhal zahřát i při cestě na nákup, co mám s nimi trochu zkušeností.
1. 3. 2013 16:51
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Já mám i soukromě za 3 roky 100tis a přijde mi zbytečné věnovat každý rok 3 - 4 tisice za nic. Potažmo když mám třeba mechanika bez razítka, který tomu rozumí 100x líp než 80% vyměňovačů dílů v autorizáku. Za ušetřené peníze koupím něco dětem nebo jim dám možnost něco poznat...
A fleet může mít i smluvní ceny (myslím, že máme každý měsíc hned několik aut v servisu), o tom nediskutuji.
Avatar - Stephen
1. 3. 2013 16:42
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Je pravou, že jsem primárně použil i30, těch máme ve firmě nejvíc. Ale co se hodinové sazby týče, mám na všechny modely od i20 po ix55 stejnou sazbu Kč 500 bez DPH. Servisní interval se pohybuje od 20.000 km u ix55 nebo třeba i30 FD do 30.000 km u i30 GDe nebo i40. Olejový filtr na benzínová auta je do Kč 150 bez DPH, u i40 jsem ho zatím neměnil, má teprve 10.000 km, ale bude to do Kč 400 bez DPH.

Co se týče záruky, tak velmi časté jsou výměny tlumičů před koncem třetího roku provozu, tedy zhruba po těch 60-70.000 km. Ano tlumiče jsou u HYUNDAIe na záruku.
Avatar - idam.i
1. 3. 2013 16:38
Re: i40 kombi / OII kombi /Superb kombi
Pokial narážaš na článok,kde bol p.Chvála na 1.garančke so Ceedom za 400 eur,tak si dosť mimo.Buď je pán redator vôl,alebo mal určité záujem,ktorý si mu zožral.Mám za sebou 1.garančku s tým istým motorom ,ale v i40cw.Podla cenníka sojí197,57 eura.Ja som mal svoj olej,tak ma vyšla o 50euro menej.Bol som tiež v Bratislave,ako on.Len tolko pre upresnenie.
Avatar - idam.i
1. 3. 2013 16:29
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Pacho 69
Jasné,kúp si Teslu,alebo Videoton.A pokial ti nestačí možno niekde zoženieš Rubin. ;-)
Samsung a LG prenechaj nám.My sa s tým kórejským boomom vyrovnáme.
1. 3. 2013 16:16
informace pro SK spammera 1982
Toperku82, povím ti tajemství z vývoje i40. 2,0 CRDi tam být nemůže,protože při vývoji se řešilo,jestli i tento motor,nebo upřednostnit design přídě tak jak je.Zvítězil design, takže 2 litrová nafta od Hjůndaje se pod kapotu prostě a jednoduše nevejde,tudíž tam nikdy nebude, ale to ti mohl osvětlit ten váš namachovaný generální, co tu včera či kdy slintal ty své pindy o prémiovosti Hjůndaje. A to proti i40 nic namám, na rozdíl od tebe, teoretika, jsem s ní jezdíl a zavrhl, byť se mé ženě líbí a dnes, když jel kolem domu s i40 jeden kamarád, tak mi povídá takovou babskou větu "má Radek hezké fáro"...služební, dá rozum.Tolik k motoru.Vem to na vědomí.BTW: po slevě 200 tis (předváděčka)jej to stálo 650 tis.s 1,7 CRDi a všemi doplňky.
Redakci děkuji,že ti udělali radost jak malému Jardovi, krásné opožděné Vánoce >:-[]
My, zbytek lidí,tuto info bereme jako jednu z tisíce za prac. den.To víš, vyděláváme i na auta, domy, cestování po světe atd...
Avatar - Emel
1. 3. 2013 15:56
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Čistě teoreticky, nemusí. Není to tak dávno, co odcházející 407 úplně rezignovala na benzínové motory a v nabídce nebyl ani jeden jediný. Neříkám že je to optimum, to rozhodně ne... také Avensis svůj benzín má... ale je to rozdíl mezi must-have a nice-to-have (omlouvám se za angličtinu, ale nenapadá mě momentálně stejně výstižný český překlad).

Dovolím si poněkud silné tvrzení: Evropské auto střední třídy musí nabízet dvoulitrovou naftu nebo ekvivalent, zbylé motorizace jsou doplňkové.

Ekvivalentem se rozumí třeba 2.2 u Mazdy. Teoreticky by to mohla být i ta 1.7 u Hyundai v avizované biturbo verzi, ta současná 100kW přece jen něco málo ztrácí.
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2013 15:47
Re: i40 sa predava v eu nadmieru dobre
Luxusní SUV a stárnoucí Laguna...To je tedy úspěch.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 15:38
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
to mas pravdu.... predaje i40 neohrozuju vw ani skodu v strednej triede ale o to tu ani nejde.... ide o to ze i40 je uspesne auto...

aj ked je benzin okrajova zalezitost stale musi byt v ponuke a auto tejto triedy musi ponukat aj solidny benzin..... ono najdu sa aj taki ktori si kupia GDi a radi....
Avatar - Emel
1. 3. 2013 15:29
Re: Nějak drahý, když už nějakou dobu se dá sehnat do 400
Jsou skladovky... a je ceníková cena. To jsou dvě různé věci.
Avatar - Emel
1. 3. 2013 15:13
Re: Tak nevim
Ceníkový Superb 1.6TDI v horší výbavě s pětistupněm stojí 600.
1. 3. 2013 15:03
Re: Nějak drahý, když už nějakou dobu se dá sehnat do 400
naše cena 398 890 Kč
ceníková cena 589 990 Kč
sleva (32,4%) 191 100 Kč

:-|
1. 3. 2013 15:02
Re: Tak nevim
Nejde jen o klimatizaci, tou to jenom začíná. Pokud se snaží deklarovat údajné kvality cenovkou, tak jim to jde dobře. Být ceníkově dražší než Superb a Passat, to chce odvahu.
Avatar - JuckiCZ
1. 3. 2013 15:00
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Hyundai i40 Pohotovostní hmotnost 1447-1530 Kg.
Tak teda nevím, kde je těch 1 a 3/4 tuny.
A mimochodem, motorizace, která prověřuje hraniční možnosti podvozku nemá v autě co dělat! Podvozek musí být vždy kus před motorem ;-).
A řeší se tady to, že výhova víceprvkové zadní nápravy je jen menší hluk a že jízdní vlastnosti prověřit s jeho motory nelze. S tímhle já stále nesouhlasím a asi ani nikdy nebudu...
1. 3. 2013 14:50
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
jojo, jak říkám to i mé rodinné MPV se papírově vleze do 9,5s.
u auta s 1 a 3/4 tuny je to cestovní motorizace. Pokud by měla prověřovat hraniční možnosti podvozku, pak by to byl dost mizerný podvozek. Třeba se H bojí dát tam výkonější motor, někdo by to třeba mohl chtít zkusit... (spekuluji a popichuju). Ale je to ztráta času, korejci směřují jinam - podobně jako Smasung či LG - zaplavit trch množstvím průměrných nejlépe každý rok jiných... Asi to je o tom ale já si prostě na to "nejkvalitnější české(slovenské)" nalákat nedám. A protože se mi to (narozdíl třeba od některých Samsungů nebo LG) ani nelíbí, tak mě to prostě neoslovuje. Teď je prostě korejský "boom", za rok se ty auta okoukají a bude. Korejec možná zkrátí modelovou/facelifrovou periodu, uvidíme. Uvidíme taky, jak se bude vyvíjet jejich trend na trhu ojetých vozidel. Jestli bude sílit nebo jestli je první majitelé odjezdí... protože pokud se stano to druhé, pak se prodeje jaksi zastaví, až se trh nasytí... Doba je těžká, automobilový průmysl v nadprodukci a uvidí se, jak obstojí... Nové modely jsou tu jen chvíli, ty předchozí byly úspěchu dost vzdáleny.

podvozek z rapida? Probůh nikdy, tam je i těch 130kW škoda.
Avatar - Emel
1. 3. 2013 14:38
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
V tom je několik rozdílů:
- 112kW v benzínu není top, ale na standard to stačí.
- benzín je v Evropě ve střední třídě okrajová záležitost

A jinak... ty úspěchy i40 v ČR bych nepřeceňoval, fanouškům VW to asi trnem v oku není ;-) .
Avatar - Emel
1. 3. 2013 14:34
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
To je slovíčkaření. i40 CRDI může směle konkurovat Superbu 1.6TDI nebo 508 1.6HDI. A těch atributů je tam dost... komfort, prostor, zpracování, jízda, výbava... tam všude i40 na střední třídu stačí. Stačí doplnit jeden nebo dva motory a z i40 bude plnohodnotná střední.
1. 3. 2013 14:23
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
nevím, otázka co ti pak uznají.

Podmínkou uznání záruky je provedení předepsaných periodických prohlídek a jejich potvrzení v garanční knížce. Prohlídky hradí majitel vozidla.

/trochu vágní, musí potvrzení vydat autorizovaný servis?/

Čtu si podmínky a servisní knížku. Mě to přijde takové "korejské". Abychom dohnali konkureci, vyplivneme něco nevyzkoušeného, dáme 5 let záruky a zákoši to "otestují". není tam nic, co by mi nějak dávalo důvod mít 5 let záruky. Za 100tkm obvykle objevím 95% problémů. Myslím, že při stejných podmínkách ji klidně mohou dát všichni. Asi čekají, až se jim to bude marketingově hodit.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 14:20
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
presne tak ... na preverenie jazdnych vlastnosti netreba 200kw...

zober si ze avensis ma najsilnejsi benzin len 112kw dvojliter.... a nikto sa avensisu neposmieva a neposuva ho niekam dole ..... i40 ma 130KW GDi ( vyborny motor ) a stale sa to mnohym zda malo a slabe a budu vymyslat...... zaujimave ;-)

mam pocit ze keby korejci zrobili cokolvek stale budu trnom v oku... lebo my v stredenej eu sme uplne ini.... uspech neodpustame.... uspesnym naopak podkopavame nohy.... ohovarame ich a pod... ( takze okrem ekonomickej sily aj myslenim mame k zapadnej europe velmi daleko )

i40 je dnes plnohodnotnym autom stednej triedy a uspech v predaji napr v nemecku v porovnani s francuzmi ( 508 C5 , laguna ) len potvrdzuje ze i40 je ovela lepsia ako si mnohi mysleli a aj uspesnejsia :yes:
Avatar - JuckiCZ
1. 3. 2013 14:17
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Hyundai dá stovku za 9,5.
Podle mě stačí 131 kW na to, aby člověk prověřil zadní nápravu, ostatně na to nemusím mít 200 kW, abych do zatáčky vjel rychle, jde to i se slabšími motory.
Ano, trcholovou motorizaci to nemá nic moc, ale ten dvoulitr mi přijde naprosto důstojná motorizace jak na jízdu, tak na prověření podvozku.
Nebo jinak: Plně naložené auto, rychlost 130 km/h a úhybný manévr na nekvalitní vozovce - tohle neprověří kvalitu podvozku a zavěšení?
Podle Tebe by se mohl do všech aut do 150 kW cpát jednoduchý a prkenný podvozek z Rapida a vše by bylo OK, co? >:D
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 14:17
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
ano i40tke chyba silnejsi diesel ale zase to iste mozeme povedat napr o avensise ktoremu chyba silnejsi benzin kedze najsilnejsi benzin v avensise ma 112KW pricom v i40 ma 130KW.... a nikto pritom nepovazuje avensis za nejaky lowend a nikto ho neposuva smerom dole.... ktovie cim to je ze korejci su kazdemu trnom v oku.. asi je to tym ze uspech sa dnes neodpusta... kto je uspesny je zatracovany a nenavideny ;-)
1. 3. 2013 14:08
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Já si oblíbil okolní lesoparky. Krása. Ale poslední dobou se tam moc nedostávám. Spíš Bavorsko, Baden-Wurtenberg, Švýcarsko, a Francie (tedy jen Strasbourg, což je taková "francije u rýna")
1. 3. 2013 14:01
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
já ji necpu o třídu níž, ale nabídka motorů je pod průměrem třídy. Ale je pravda, že u japonců to není v šíři nabídky motorů o moc lepší, ale ty motory jsou trochu lepší.
Avatar - dal
1. 3. 2013 14:00
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Tam je to super, moc krásné město hlavně ta zřícenina zámku je úžasná, tam jsem se párkrát zastavil při cestě do Frankfurtu.
1. 3. 2013 13:57
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
130kW je cestovní motor, ne motor na prověření střední třídy? co třeba 6válec 190kW nebo 6válec 225kW. Tím se dá něco prověřovat. Víš z nuly na 100 za 10s dá i moje rodinné MPV (pár set kilo navíc).
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 13:56
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
niektorych zadubencov nepresvedcis... aj keby mala i40 200 KW stale ju budu pchat o triedu nizsie to je ako s octavkou ktoru zase kazdy pcha o triedu vyssie... niektore vec isu proste mimo ludske chapanie.... cislami tychto ludi nepresvedcis ;-\
1. 3. 2013 13:55
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
No to je vždycky problém. Fleeťákům to může být jedno - klidně najedou za rok 30 000km a jedou do servisu za 7 000,- Soukromě se nepředpokládá takový nájezd, ale stejná suma za 1,5 roku může být pro někoho moc. BTW - když jsem jezdil soukromě Escorta a později Passata, tak jsem stejně za servis dal včetně materiálu přes 3 000,- Kluk v servise si vzal něco za práci bokem a zbytek je materiál, který neošidíš...
Avatar - cri-cri
1. 3. 2013 13:55
Nějak drahý, když už nějakou dobu se dá sehnat do 400
tedy nějak nechápu proč se píše že se jedná o akční cenu (asi nahoru :-), když už dlouhoho jsou tyhle skladovky (1,7 - 85 kW) do 400 (nedávno jsem výdel na plecháčích i za 370)
Př: [odkaz]
a obecně [odkaz]
Avatar - JuckiCZ
1. 3. 2013 13:52
Technická data
Proboha, kde je autoři čánku vzali?
Kouknu na oficiální strákny Hyundai a u dvolitru je 131 kW, 214 Nm, u dieselu 330 Nm a u 1,6ky je 165 Nm...
No a výbava premium podle těch stránek vůbec neexistuje, je to řešeno v rámci paketu s názvem premium.
1. 3. 2013 13:49
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
jojo, A6 dobrý :-), tam to dáš. Já u Rýna už pár měsíců nebyl, naposled Heidelberg v září. Tehdy mě tam kámoš ukecal na okruh v Hockenheimu (měli tam temabuilding). Služebák jsem se si tam trápit netroufl, zkusil jsem si jejich XK. No závodník nejsem, z toho jsem vyrostl už dávno. Ale zvykl bych si ;-)
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:48
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Taky mám pěkné vzpomínky blond polka vlasy na *, Deutsches Eck, dobré pivo ach jo. Teď se tam jedu podívat po 8 letech na místo činu.
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:43
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Je to tak prostě nastavené. Buď chceš záruku pak musíš do autorizáku nebo to riskneš a uděláti to Franta nebo sám za třetinu ceny. Já to beru tak, že mám pětiletou záruku, půjdu 5x do servisu kde nechám cca 30tis. a mám klidné spaní. Já těch 20tis. nechci ušetřit za každou cenu, co by za to majitelé TSI dali, kdyby měli takovou jistotu.
Avatar - JuckiCZ
1. 3. 2013 13:41
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Co Ti nestačí na 131 kW dvolitru? To mi přijde jako v pohodě motor na prověření jízdních vlastností...
1. 3. 2013 13:40
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
No já služebáky neřeším. Ale svý, když jsem auto odjel (100tkm, cca 3 roky), tak pokud jsem měl čas a chuť se umazat, udělal jsem si to sám. Olej a všechny filtry, takže cena byla jen za matroš a čas. Diakgnostiku jsem si stáhnul a pokud tam nebyla žádná cybová/varovná hláška, bylo to. Pokud ano, pak jsem to řešil už servisem (to bylo jednou). Pokud jsem neměl čas, tak v servisu výměna, práce šikovného mechanika za 1200Kč cca 1.5 hodiny (tak rychle sám nemám šanci).
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 13:37
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
v Koblenze je pekny hrad pri rieke.... ach jaj spomienky... krasne je tam :yes:
1. 3. 2013 13:35
Re: Dostupná prémijofka...
Topper proboha, co to tady zase datluješ?:-) My tady snad mezi sebou o něčem soupeříme, nebo si hrajeme na vítěze a poražené? Proč je nutné někoho prosím Tě pořád porážet. Vždyť si každý může pořídit auto jaké se mu líbí a na co má peníze. tady snad diskutujeme o tom, co se komu líbí a co se komu nelíbí.

Já korejce rád nemám, nelíbí se mi. A i kdyby se jich prodávalo milion měsíčně, tak je mi to zcela u zadku, já bych si jiné auto než škodovku nebo německé auto nekoupil A to je tak všechno. Jestli si ho někdo koupí ať koupí, já mu to přeju. čím více nových aut se prodá, tím je to pro ekonomiku a vůbec pro automobilový průmysl dobře a pro mě a můj byznis taky. Ale nevidím důvod, proč máš pořád tendenci někoho porážet. Někdo tu napíše, že se mu líbí více octavie a je nemilosrdně smeten a zatlučen a lidi se ho snaží přesvědčit a změnit jeho názor. Proč prosím Tě? to je tak těžké někoho respektovat.

Viz vedlejší diskuze o mazdě 6, píše se tam o mazdě a nějaký ko*ot tam hned začne narážet na škodovku, že mazda přece nemá škrabku. To je jako na FB, mě nejvíce překvapuje, že má někdo tendence jít na profil škodovky a tam vyblejt, že je škodovka hnusná a ošklivá a já nevím co. Mě by nikdy nenapadlo něco na FB stránky peugeota, nebo hjondé něco psát, podívám se tam co je nového, ale že bych tam nutně musel psát, že se mi jejich auta nelíbí, tak to opravdu ne. Není to zbytečné takovéto stupidní formy projevu? Ty jsi velmi fundovaný a velmi rozumný člověk, tak proč takového soupeření?
1. 3. 2013 13:31
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
každej benzín žere. Ale je to atmosféra, tak nebude tolik...
ale ber můj pohled, po 3 letech mám i na rodiné autě cca 100tis a nemá smysl chodit do autorizovanýho servisu a platit tyhle palby. 5 l oleje do 1000Kč, všechny filtr včetně kabinového do 1500 Kč + 1000Kč práce, pokud si to nechci udělat sám (což věřím, že u levného rodinného auta bade chtít hodně lidí).
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:29
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Určitě ne. Když nevěříš, tak zkus zavolat do autorizovaného servisu a prostě se zeptej.
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:27
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Dle tacho něco nad 140. Zítra jedu do Koblenz tak zkusím těch 150 dle navi. I30 mám krátkou, ta je o 100kg lehčí.
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:23
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Chce to jenom vyměnit servis. Já jsem kdysi platil garančku na Accenta 8200kč, taky jsem tam byl naposled. V jiném servisu jsem pak platil půlku. U Fokuse jsem platil v Klatovech 7800kč a v Plzni 6100kč za stejnou prohlídku.
1. 3. 2013 13:23
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
140 podle tachometru nebo podle navigace? Ono v tom podle obutí může být klidně -10km/h rozdíl. Já měřil rychlost podle navigace/GPS. Zkus někdy těch 150. Navíc i40 je ještě o kus těžší než i30, pokud nemáš i30cw.
Zas při "odpočinkovém" tempu okreska/vesnice si asi vezme míň než ten passat, po pravdě to jsem nezkoumal do detailu. Možná že na průměru bych byl nastejno (měl jsem i40 jen dva dny), svezení je ale méně dynamické a přesedat ze služebáku do i40 doma bych nechtěl.
1. 3. 2013 13:18
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
no spíš to bude tím, že to u nich za tohle peníze musíš servisovat 5/7 let abys nepřišel o záruku.
1. 3. 2013 13:16
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
No třeba na tom SK testu jim naúčtovali za olej do Ceedu 160€. Holt domácí značka...
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:15
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Dík, to je fakt síla. Já když jedu do 140, tak se vejdu do 6, když do 120, tak do 5l
1. 3. 2013 13:10
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
při 150km i40 7,8, Superb(2.0TDI 125kW) 6,5, Passat CC (2.0TDI 125kW) 6,3. Profil spíše rovinatý, žádné hory, jízda cestovní, žádný divoká dynamika.
Pokoušel jsem se s i40 jet na spotřebu, ale to se fakt dá tak do těch 130. U i40 mi přišlo, že to tak nějak kolem 3500 to přestává jet.
1. 3. 2013 13:06
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Materiál je jasný - minimálně olej. filtr, vzduch. filtr, výměna oleje. Další práce nevím. Předchozí O1 1,9 TDi a ještě jezdící O2 stojí stejně. O1 od 5 500,- a navíc jezdily po 15 000km.
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:05
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Tak v Plzni u KIA Matulka se vejdeš do 6000kč.
Avatar - dal
1. 3. 2013 13:03
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
O záruku nepřicházíš, i když nenosíš svůj olej platíš včetně výměny oleje cca 5500kč. Olej zbyde, není to VW aby to žralo olej.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 13:02
Re: Dostupná prémijofka...
presne tak :yes:
i40 je spickou strednej tiredy ak neberieme do uvahy premiu samozrejme :yes:

to auto je uspesne v nemecku aj v severnej europe ale aj u nas aj v cechach a inde v eu.... jednoducho i40 sa podarila a mnohym to tlaci na gule a nechcu to akceptovat tak hladaju somariny ako i40 zhovadit ;-) co je v podstate bezny postup ludi ktori nevedia uznat porazku a argumentovat svoje pociny nazory a pod.......

je jasne ze i40 je podarene auto.... predaje v eu to to tento rok este viac podciarknu a neprajnikom padne sanka
1. 3. 2013 13:02
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
hm, třeba na slovensku je 30tis prohlídka pro Ceed přišla na 430€. A pokud chceš záruku, nebo s nimi financuješ, tak musíš do autorizáku. Normální serviska se dá zvládnout za půlku te nižžší sumy i s kabinovým filtrem.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 12:58
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
tu poveru rozsiruju prave ti ktori tieto auta nikdy neservisovali ;-) , zaujimave ale je to tak :yes:
Avatar - dal
1. 3. 2013 12:57
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
To jezdíte do docela drahého servisu.
1. 3. 2013 12:55
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
ne pokud chceš to již zmiňovanou 5ti letou záruku, případně finacuješ korejskokorporátním leasingem. To stojí dost jiné peníze.
30tis u benzínu? To v tom motoru ještě nějakej olej zbyde? >:D
1. 3. 2013 12:54
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Nevím, kde se bere ta pověra, že je korejský servis drahý. Jezdíme ve firmě i30, i30cw, i40 kombi, teď už i nové i30kombi. V motorizacích 1,6 GDi a 1,6 CRDi, i40 1,7 CRDi. Nejstarší už mají najeto přes 80k km. Bez problémů, běžná 30k prohlídka 6 500,- s výměnou filtru v klimě cca 8 300,-
Avatar - dal
1. 3. 2013 12:54
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Po německých dálnicích jezdím docela často a spíš než 150 bych to tipoval na 130. Kolik si vezme ta i40 při 150 a kolik Superb? Já se dostanu u i30 na 6,2 a to nemám ještě zajeté.
1. 3. 2013 12:53
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
naopak, sváteční jezdec odbyde nápln mnohem dřív (1 za týden na nákup a 1 za měsíc na chalupu 60km tam a 60 zpět), to ojej jen stárne aniž by se zahřál. Palivový filtr je za chvíli plný sajrajtu...
Prodloužený interval je pro řidiče, který je k autu šetrný. U zatížených či služebních aut bych o něm vůbec neuvažoval.
1. 3. 2013 12:49
Re: i40 kombi / OII kombi /Superb kombi
a už jsi byl na garančce?
1. 3. 2013 12:46
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
řekl bych, že je to záležitost motorizace a řídiče. Ale není to o tom, kdo chce komu nařezat. To umí i kamarádova Mazda 2 (160kW), na to si snad nehrajem, jde o normální cestování.
Nevím, 150, normální německá cestovní dálniční rychlost. Pohled na palubní počítač a aktuální rozdíl ve spotřebě při cestovní rychlosti 150km/h mezi i40, Passatem CC či Superbem nebudu raději komentovat. Na německou dálnici bych si to nekoupil už vůbec. Neříkám že nedokáže zrychlit, ale zruchluje asi tak, jako kdyby čekalo, kdy pojede z kopce (na palubní počítač se raději nedívat)...
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 12:45
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
i40 ponuka aj skvely GDI 2.0 benzin o vykone 130KW.... to uz je predsa pekna motoriziacia strednej tiredy.... nizsiu strednu sem netahaj .... tam je i30 ;-)
1. 3. 2013 12:39
i40 kombi / OII kombi /Superb kombi
Koupeno 06/2012, 1,7 CRDi - cena 690k CZK s DPH. Zkoušeli jsme OII - ve stejné výbavě stála 860k CZK. a to ještě neměla všechnu výbavu jak ta i40, protože to neumí. Superb byl lehce dražší 1MIO a 43 tisíc. Takže jasná volba, nehledě k tomu, že OII je menší o hodně, a ten Superb jen o kousek... :-)
1. 3. 2013 12:37
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
To je topperův rodinný ideál. Myslíš, že když v práci jezdíš se slušnou střední třídou, tak si domů koupíš tohle? Nekoupíš. Koupí si to jen ten, kdo na slušnou střední třídu nemá. A těch lidí je dost. Pokud bych si měl vybrat jestli za stejné peníze 508 2.0HDI nebo i40 2.0 CRDi (odmyslelme si vnější vzhled - to by nebylo co řešit), stejně bych si vybral 508. Možná bych nedostal 5 let záruky, ale servis pežota je o třetinu levnější a při základním nájezdu smysluplnou pro dieselovou motorizaci (25-30tkm ročně) vychytám všechny problémy do dvou let. A po nich mě už nemusí zajímat předrazěný korejský servis, abych neztratil záruku. Lidi co to kupují buď nemají nájezdy (benzín) a nebo si to neumí spočítat. Bude sranda, kolik lidí jím to auto vrátí, až to zjistí (aneb jejich další idiotská reklama).
Avatar - dal
1. 3. 2013 12:28
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
V i40 jsem na dálnici ještě nejel ale rozdíl mezi i30 a i40 je nějakých 100kg ve výkonu 94kw a 100kw, 260nm a 330nm takže se dá říct, že jsou to srovnatelná auta. I30 i ve 150 dokáže na dálnici zrychlit ale nevím k čemu by mi to bylo. Jen pro zajímavost, octavii nebo Superbu dokáže na dálnici do kopce nařezat i dieslový Accent což je auto o dvě třídy níž.
1. 3. 2013 12:27
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
pak to není v komplexu...
Avatar - dal
1. 3. 2013 12:16
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Pokud vím tak nové i30 mají servisní interval 30tis. nebo 1rok podle toho co nastane dříve. Já například měním dobrovolně po 15 tisících olej stojí 1100 a práce 700, olej si kupuji sám dle specifikace výrobce a není s tím problém.
1. 3. 2013 12:16
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
A ty snad využíváš prodloužených intervalů, když auto skutečně používáš a nestojí ti v garáži? Krásný interval je 15 tisíc, i kdybych měl olej měnit třikrát, nebo čtyřikrát za rok. Pokud ho máš na zábavu, tak klidně ještě méně.

Prodloužené servisní intervaly jsou pro sváteční jezdce.
Avatar - Emel
1. 3. 2013 12:10
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
To zase úplně nesouhlasím... i40 je v komplexu auto na úrovni střední třídy, s výjimkou dostupných motorizací.
1. 3. 2013 12:07
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
silnější diesel míň žere pro toho tvýho "otce" který jede na dovolenou po dálnici. Bohužel 1.7 CRDi nad 150 na dálnici při šlápnutí na plyn nedělá skoro nic...
1. 3. 2013 12:04
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
i40 je lowend střední třídy a konkuruje spíš oktávii než střední třídě. Ze střední třídy může porazit akorát vyčpělou lagunu, což se generční obměnou změní. Top nabídka motorů hyundaje 16GDI a 1.7CRDi je lowend jinde a na auto maximálně stačí. Jízdní vlastnosti prověřit nelze, protože to auto s pořádným motorem prostě není. Výhoda víceprvkové zadní nápravy 1.5tunovém autě se 100kW výkonu? K smíchu, možná menší hluk (korejec zas ušetří na odhlučnění). Korejský úspěch je jen cena. A až ti, co si to teď koupili jako levné auto si spočítají, kolik zaplatí za značkový servis, příště si raději koupí golf, renault, peugeot či toyotu.

Možná bys to pochopil, kdyby se v koreji začli prodávat evropská a japonská auta bez cel...
Avatar - Emel
1. 3. 2013 12:03
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Maximální výkon také není největší slabina 1.7... tou je spíš průběh výkonu a točivého momentu.

Nesnaž se zákazníkům říkat, co by jim mělo stačit. Raděj se podívej, co nabízí třeba ta zmiňovaná 508. Je tam bídný základ 1.6HDI s pětikvaltem, pak je tam standardní 2.0HDI 100kW, silnější 2.0HDI 120kW a konečně špičková 2.2HDI 150kW. A 1.7CRDI je pocitově někde mezi 1.6 a základní 2.0. RS4 do toho netahej, tohle je běžná nabídka v mainstreamové střední. Není to tak, že by špičkové naftové Hyundai ztrácelo na špičkové motory konkurence (3.0HDI a 2.2HDI, 2.2i-DTEC apod.), ono ztrácí na průměrné motory.

Osobně bych si vsadil na to, že pokud by v nabídce byla 2.0CRDI, klidně i s podobným výkonem za nějakou rozumnou cenu, pak by byla nejprodávanější. A Hyundai by si tím možná otevřelo cestu i k prodeji aut ve vyšších specifikacích. Za půl mega budiž, to si umím představit, ale třeba za třičtvrtě už bych chtěl pořádný motor.
1. 3. 2013 11:53
Re: Dostupná prémijofka...
V rakuskych a nemeckych casakoch testovali celu konkurenciu tejto triedy, i40 neskoncila ani v jedno teste horsie ako na 2 mieste! Najvyssiu poziciu nedostala koli malej ponuke motorov a nemoznosti si doobjednat nejake elektronicke vymozenosti, ktore nemci v tej triede uz pouzivaju. Ale jazdne vlastnosti, spracovanie interieru,kvalita materialov boli nadmieru chvalene, dokonca prave tu vitazila i40 nad konkurentmi a ked to uz pise 95% nemeckych testov, tak na tom nieco musi byt, lebo ti si radsej pochvalia to svoje ako cudzie.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 11:47
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Samozrejme mna tiez netesi ze hyundai nema silnejsi diesel ;-) ale co narobime...

Vykon 100KW nie je zly.... podobne vykony maju stale aj vacsie dvojlitre takze v tomto nie je az taky problem .. 100KW uplne staci .... kto sa chce pretekat moze ist do audi RS4ky :yes:

90 percent i40-tok sa stejne predava s 1,7 CRDi 100KW co je vlastne uplne ideal aj pre bezneho otca rodiny a aj pre firmy ( zrychlenie nieco cez 10s amaximalka takmer 200 su postacujuce uplne takmer kazdemu ) ... silnejsi diesel by pomohol ale vacsinovy podiel na predaju by stejne ostal na motore 1,7CRDi.....

samozrejme silnejsi diesel chyba... urcite by tam mohol byt napr ten 130KW dvojliter CRDi co ma napr sportage... skoda
Avatar - escorpion
1. 3. 2013 11:39
Re: Dostupná prémijofka...
Minulá generácia i30 mala tiež multilink, ale na ceste to bola hrúza. Novú som neskúšal, ale bude to asi krok k lepšoiemu, v testoch chvália.
Avatar - Emel
1. 3. 2013 11:35
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
No a měnit olej jednou za 20.000km je snad nějaký problém? To by naopak měla být samozřejmost. Já osobně předepsané intervaly výměny u všech aut zkracuju.
Avatar - Emel
1. 3. 2013 11:33
Re: tento rok bude pre i40 v europe uspesny
Nemohl bys psát v normálních větách :-)?

1.7CRDI v nějaké lowend edici proč ne, za půl milionu je to dost slušná nabídka, lepší než 1.6HDI nebo TDI s pětikvaltem. Ale standardní motorizací ve střední je dvoulitr, ten i40 nemá a tím se připravuje o možnost být rovnocennou konkurencí v nejčastěji požadované specifikaci.
Avatar - Emel
1. 3. 2013 11:26
Re: Dostupná prémijofka...
Jakých děsivých 0.5 milionu? Mluvíme o autě střední třídy sakra... Škoda chce za Superb se slabší 1.6TDI a pětikvaltem (!) 600... také na plecháčích, také s manuální klimou, také bez tempomatu. A ještě si připlatíš za rezervu, kožený volant, prodlouženou záruku alespoň na 4 roky atd. Pokud tě půl milionu děsí, nekupuj střední třídu ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 11:25
tento rok bude pre i40 v europe uspesny
este uspesnejsi ako rok 2012.. januar mala i40 velmi dobry a nielen v cechach.... uvidime ake budu februarove predaje v eu... ale vyzera to ze i40 sa nam pekne rozbehla :yes:

Dizajn je samozrejme vec vkusu.... komu sa nepaci ten si i40 nekupi.. mne sa tiez nepaci nova RAVka alebo golf alebo octavka... kazdemu sa paci nieco ine.... ani hyundai nema u mna dizajnovo nejake krasne auta.... osobne kie sa mi pacia viac... ale smer hyundaiu je z casti podla mojho gusta aj ked kie su rozhodne krajsie.... zacina sa mi pacit dacia.... uvidime co prinesie datsun. qoros a dalsi hraci.... aj dizajn dnes predava :yes: kvalita je totiz uz u mnohych aut velmi podobna.... a tak sa dnes vacsina ludi rozhoduje prave len na zaklade dizajnu.... mysliet si ze i40 je horsim autom ako bezna stredna trieda je uz nezmysel... vela ludi uz pochopilo ze medzi autami je to dnes v osvete uz velmi vlemi tesne... kazdy je dobry.... zle auta nie su... uspech i40tky by nebol taky aky je ak by to bolo zle auto to je jasne.... dnes rozhoduje aj dizajn... malokto si predsa kupi auto ktore sa mu nepaci ked ma na vyber dalsich 10 krajsich.... niekomu sa nepaci korejec inemu japonec alsiemu zase koncern alebo frantici.... technika je uz rovnaka... kvalita tiez.... ziadne zazraky sa dnes uz nedeju v tomto smere... bezpecnost je tiez uz spickova a je v i40 rovnaka ako napr v 508micke .... alebo lagune... o tom niet pochyb.... takze ake su dnes rozdiely? ziadne... ano su le nv dizjane.....dizajn predava :yes:

skuste chlapci trosku sledovat jednotlive trhy.... poradie predajnosti... narasty predajov.. percentualne podiely a pod.

mnohi nie ste stale v obraze a tvrdeniami o korejskych suntoch neuspechu a nekvalite sa len strapnujete...

hyundai predal v r 2012 v nemecku viac aut ako napr citroen pezot alebo toyota a bol 9 najpredavanejsou znackou tesne za 8mym renaultom ktory mozno tento rok aj predbehne ( necudoval by som sa ) .. pred par rokmi by to bolo neuveritelne... dnes realita... skuste sa niektori trosku poobzerat okolo seba a vytriezviete ;-) :yes:
Avatar - strýček BOB
1. 3. 2013 11:21
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Jistě z vrozené skromnosti jsi nenapsal, že servisní interval u beznínových motorů Chjandé je rok/20 000tisíc km. Možné se to změnilo, ale o tom nevím. To znamené, že každý rok jedeš na prohlídku s výměnou oleje a když najedeš více, tak olej měníš dvakrát za rok. >:D >:D To je daň za záruku do důchodu a důvod pro vystřízlivění spousty chjandé fans.

Porovnání servisních intervalů a ceny za servisní prohlídky by byl zajímavý námět na reportáž...
1. 3. 2013 11:17
Re: Dostupná prémijofka...
s i40 jsme se projel, vevnitř lepší než z venku, ale že by měla jízdní vlastnosti lepší než třeba passat nebo superb nebo třeba insignia či mondeo. A motory jsou tedy spíš na LOW konci střední třídy, řekněme, že na auto stačí, ale fakt jen stačí (1.7/100kW - měl jsem tu čest), na dálnici nad 150 skoro nemá smysl šlapat na plyn (nic se neděje). Takže chápu porovnání s octávií (tu jsem zatím neměl možnost, ale určitě na ni dojde, už se u nás objevují).
1. 3. 2013 11:07
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Nejezdím servisovat hyundai, ale dovolím si pochybovat, že hodinová sazba na i40 bude 500 Kč. I cena olejového filtru pro dieselový i40 (150Kč) mi přijde mino (pro představu jsem nalistoval elit, jediný v nabídce, skoro 600Kč).
Co se týče záruky - prošlo mi rukama celkem dost aut, při nájezdu cca 35tkm ročně služebně a cca 25tkm soukromě, pokud došlo k řešení problémů na záruku, nikdy se mi nestalo, že by po uběhnutí 2 let došlo k problému s něčím, co by řešila záruka.

Chápu, že u služebních vozů to může být zajímavé. Ale třeba v mém okolí se nevyskytuje nikdo, kdo by pracoval v organizaci, kde je služebním standardem nějaký korejec. Možná se to časem změní, nevím, ale píšeš, že kvalita se horší, nemohu posoudit, mě se ta auta nikdy nelíbila, takže jsem o nich nikdy neuvažoval a služebně mi do rukou nepřichází. Mám pár přátel, kteří měli (podotýkám měli, žádný nový model) H/K a servisní prohlídky tedy žádná zázrak (servisní prohlídka na "pikaču" (picanto) 1.2 benzín stála asi o 700Kč méně než na moji Primeru 2.2 dCi (včetně 5.5l plně syntetického 5W30). Tehdá jsem koukal jak puk.
1. 3. 2013 10:51
Tak nevim
Alespon ten sporak si mohli odpustit. Manualni klimatizace je uz v dnesni dobe tezce out, konkurence ma u podobnych modelu, alespon tu automatickou klimatizaci v cene.
Avatar - dal
1. 3. 2013 10:45
Re: Dostupná prémijofka...
Bavili jsme se o Škodě a jinak doporučuji aby jsi se s novou i30 nebo i40 projel, pak by ti mohla poklesnout čelist.
1. 3. 2013 10:37
Re: Dostupná prémijofka...
To je všechno relativní, dokážu si klidně představit, že vlečená náprava od mercedesu (s nějakou elekronikou a dobrým tlumením karoserie) bude mít 10x lepší jízdní projev než víceprvek od hyundaje. A když nakonec dojde na provozně-servisní náklady, tak se na našich tankodromech (slezl sníh, přešel smích) možná majitelé budou divit...
Avatar - Stephen
1. 3. 2013 10:33
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Že reklama funguje nelze zpochybňovat.
Ale tu volovinu, a na tomhle termínu trvám, že servisní náklady na HYUNDAIe jsou na úrovni neměcké prémie jsi vzal kde?!
Vzhledem k tomu, že součástí mé pracovní náplně je též správa autoparku, tak jsou mi reálné náklady dobře známé. Při prohlídce jednou za rok, kdy cena práce za hodinu je Kč 500,-- bez DPH při obvyklé časové dotaci kolem 2,5 hodiny a ceně olejového filtru kolem Kč 150,-- bez DPH nevidím na těchto "značkou" ovlivněných nákladech nic prémiového. Ceny olejů, geometrie a dalších standardních úkonů jsou buď stejné bez ohledu na značku vozidla nebo se odvíjí od ceny hodinové sazby.
To mi nepřijde jako moc velká rána na údržbu za záruku v délce 5 let, která skutečně funguje, což opět není problém dokázat.
Jako větší problém vidím spíš neustále klesající kvalitu vozů značky HYNDAI a je úplně jedno jakýma kecama se VV ohání. Před 6 lety jsem měl průměrný proběh 50.000 km ročně při 0,7 garanční opravě za celou dobu používání auta ve firmě, tedy za tři roky. V roce 2012 to bylo při snížení proběhu na 25.000 km 1,4 garanční opravy ročně, tedy víc jak 4 garanční opravy za dobu používání auta! Takže nejen že klesá estetická úroveň produkce značky směrem k trapnému kýči, ona jde do háje i kvalita.
Avatar - guze
1. 3. 2013 10:33
Re: Reklamní masáž
Ano, ale do pojmu rozmanitost patří naprosto vše co vidíš, to je to co vytváří tu rozmanitost, takže nejen Francouzi, Italové, Němci, Asiati.
1. 3. 2013 10:32
Re: Reklamní masáž
já nikoho nezatracuju, jen píšu, že se mě design z východu neoslovuje, nebo spíš negativně. Třeba i nové toyoty mi zrovna do oka nepadly... Prostě design něco vyjadřuje. Řekněme líbíl se mi Avantime, ale kdybych chodil po parkovištích plných Avantimů, bylo by mi divně. Věci na denní použití by měly být trochu všední, aby když se okoukají, protože jich jsou všude tisíce, abychom si nemuseli říkat "proboha". V tomhle tak nějak uznávám "koncernový směr". Ač jsem rozhodně dalek nazývat jej superlativy typu "BRAVWO"...
1. 3. 2013 10:23
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
reklama zjevně funguje... Když se rozhlížím po silnicích, řekl bych, že funguje víc než dobře... Lidi si nechají nabulíkovat ledacos. Nechápou, že 5/7letá záruka nic neřeší a srevisní náklady na korejce - jak u německé prémiovky.
Avatar - dal
1. 3. 2013 10:22
Re: Dostupná prémijofka...
Vzhledem k vyspělé zadní nápravě bude a co se týká výbavy záleží na preferencích.
Avatar - dal
1. 3. 2013 10:21
Re: Reklamní masáž
Takže se zhodneme, že nejlepší je rozmanitost a nebudeme zatracovat ani Francouze ani Italy ani Němce ani Asiaty.
1. 3. 2013 10:20
Re: Dostupná prémijofka...
no za půl mega už nebude oktávka takovej žebřinák. Bude i lépe vybaven, než korejský žebřiňák.
Avatar - dal
1. 3. 2013 10:17
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
Taky je mi z té ubohé reklamy na blití i když některá jejich auta jsou víc než dobrá. I když svého času pan Železný prohlásil, že 3/4 občanů jsou slušně řečeno jednodušší tak na ně bude platit primitivní reklama o přestávkách v seriálu Dallas, tak proč by neměla fungovat i idiotská reklama na Hyundai.
1. 3. 2013 10:16
Re: Reklamní masáž
No kdyby na tobě, tak asi všcihni bydlíme v kaplického chobotnicích. Nejde přece o to, jestli je něco stejné (což je i u aut třeba koncernu blábol). Na panelové sídliště mám také podobnou reakci (proboha). A stejně jako s"korejcem", co nadělám, je to holt "levný". K šarmu to má daleko.
Avatar - dal
1. 3. 2013 10:10
Re: Dostupná prémijofka...
A co BMW vs. Superb. Jestli ti to nedošlo narážel jsem na cenu a jakou dostaneš protihodnotu.
Avatar - dal
1. 3. 2013 10:08
Re: Reklamní masáž
Kdyby záleželo na tobě, tak bydlíme všichni v panelácích, protože jsou tak krásně stejní.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 10:05
Re: i40 sa predava v eu nadmieru dobre
vobec si ma nepochopil.... ;-\ smutne
1. 3. 2013 09:49
Re: i40 sa predava v eu nadmieru dobre
to jo, všechny korejský auta v korei porazila Toyota.

Ono je těžký porážet korejský auta v koreji, když jsou tam díky celní politice, dovezená evropská auta neprodejná. Pokud by to samé udělalo EU na i40, tak ho nemusí ani vozit, protože jediné, co jej prodává je cena, NIC víc nenabízí.

no golfů se prodalo taky víc než meďáku ML. To je teda srovnání i40 (20000€) kontra ML (40000€). Juchů, i40 se prodalo víc. Bomba...
Avatar - KANKUNEN
1. 3. 2013 09:46
Re: Dostupná prémijofka...
i40 je facka evropanům přes celou džku. Vesele si tady nechají vplout štiku prakticky bez reakce.
1. 3. 2013 09:40
Re: Auto.cz aktuální jako vždy!
No jakou přeci, nejvíce do reklamy investují korejci, přeci. Už si všimli, že tady se píše jen o koncrernu VW, bylo třeba to "proložit" nějakou "českou kvalitou" s "výbavou co ostatní jen slibují"...
1. 3. 2013 09:38
Re: Dostupná prémijofka...
oktávie není střední třida... co Superb?
Avatar - Stephen
1. 3. 2013 09:37
Auto.cz aktuální jako vždy!
Tak nějak nevím jakou informační hodnotu tento článek má, když upozorňuje s velkou slávou na "akční model", který je v ceníku i40 od loňského podzimu, tedy skoro půl roku!
Nebo, že by to byl takový malý bonusík za včerejší chat? Něco jako reklamní bonus zdarma?!
1. 3. 2013 09:37
Reklamní masáž
Koukám, korejec usoudil, že je potřeba trochu pomasírovat zájemce, všude je teď samá oktávka a golf, je třeba také nějaké PR.

Dnes ráno jsem jednu i40 v sedanu potkal. Zaplaťbůh za domácí koncern. Kdybych je měl potkávat tak často jako vozy škoda, brzy by mi vypadaly vlasy. Chápu, že design je individuální záležitost, vidím u korejců jisté zlepšení. Je to ale tak, že když potkám 10, 12 let starou škodovku, jsem v klidu, když potkám stejně starého "korejce", řeknu si obvykle "proboha". I když se to zlepšilo, moje reakce bude stále stejná. Jen jak to tak vypadá, tak častější. Tím samozřejmě nechodnotím techniku. A říkám i to, že leckteří japonci působí podobně exoticky i dnes, i když mají mnoho let náskoku a jejich design je již evropsky bližší. Lidem je ale bližší nižší cena, slyší na 5 a 7 leté záruky a tak...
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 09:11
Re: Dostupná prémijofka...
neviem ako ktory model ale tento model v teste tempomat ma v clanku je to napisane:

[odkaz]

samozrejme nemozes chciet vsetko zadarmo ;-) :yes: pred 10 rokmi by si pol mega dal za holy golf s 1.4kou ;-)
Avatar - strýček BOB
1. 3. 2013 08:59
Dostupná prémijofka...
Plecháče, manuální klima, tempomat nelze objednat vůbec to vše v korejském vozíku střední třídy za děsivých 0.5mio Kč ;-\
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 08:43
Re: i40 sa predava v eu nadmieru dobre
lenze laguna je europske auto... porazene v eu korejskym autom z korei .. vcelku hanba.... pritom meno laguna nepovazujem za nejaky neznamy pojem... a pozri si napr nemecky trh za r 2012 tam i40 porazila aj 508micku aj C5 aj volvo S60 aj avensis to asi nebude nahoda ;-) fakticky okrem koncernovej skody a samotnych domacich nemcov v strednej tirede v nemecku nikto i40 nepredbehol... kto by to povedal ze? nikto to necakal :yes:

vyse 35 tisic kuskov i40 predanych v eu v r 2012 je skvele cislo na auto dovazane z korei ... predalo sa ich tu v eu viac ako medakov ML... a tento rok sa ich preda este viac.... mozno 45 tisic... drzme palce :yes:
1. 3. 2013 08:38
Re: i40 sa predava v eu nadmieru dobre
Pokud považuješ za úspěch 12. místo ze 13, tak potom jo. Jediného z mainstreamu koho předčila je právě ta stařičká Laguna ;-)
Avatar - dal
1. 3. 2013 09:28
Re: Dostupná prémijofka...
Tak si to srovnej s žebřiňákem Octavií
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2013 08:35
i40 sa predava v eu nadmieru dobre
kto by to povedal ze v r 2012 preda viac aut v europe ako laguna alebo mercedes ML ze? ;-)

padli posmeskarom sanky :yes:

v cesku bude i40 v strednej triede tento rok urcite top 3 to bude goool na konci roka ;-)

a to ma i40 este handicap v oblasti motorov... ak by mala viac motorov v ponuke tak maju po chlebe aj vacsie esta v strednej triede... skoda ;-\