Ekonomika
tak v Englande by bol možno aj lepší výber, ale keď tam dávajú volant do rúk spolujazdcovi ... >😁
Veru.. sever a sniclaci z raichu tam sa saabu darilo ako tak. Aj moj sobik je povodom sniclak 😄
pomocť pomože, ale nespasí. Neviem ako minulý rok, ale tuším 2007 bol najvačším (európskym) trhom samozrejme domácí, ale len o pár stoviek kusov za ním skončilo Anglicko, potom ešte celkom blízko Reich a Makaróni. Darmo, niet dosť Vikingov >😒]
Určite pomôže aj národná hrdosť domácich, ktorí uprednostňujú značky Volvo a Saab. Takže držím palce.
zdarec, tak v neděli 😄
Článek nahoře je super zpráva, už aby byla ta 9-5, 9-4X a další. Vážně uvažuju o návštěvě podzimního Frankfurtu >😁 Kdybyjste měli zájem může nás jet víc.
No ted jen víc peněz abysme si ty nové Saaby mohli všichni koupit a podpořit značku :-!
Článek nahoře je super zpráva, už aby byla ta 9-5, 9-4X a další. Vážně uvažuju o návštěvě podzimního Frankfurtu >😁 Kdybyjste měli zájem může nás jet víc.
No ted jen víc peněz abysme si ty nové Saaby mohli všichni koupit a podpořit značku :-!
to se lehce řekne, ale já nejsem socialnědomokratický politik, já si nemůžu půjčovat když na to prostě nemám 😉
krom toho, poslední dobou sleduju nebezpečný trend vytváření nových kapitol mandatorních výdajů a dokonce plánování dlouhodobého vázání investičního kapitálu do lidských zdrojů >😒]
krom toho, poslední dobou sleduju nebezpečný trend vytváření nových kapitol mandatorních výdajů a dokonce plánování dlouhodobého vázání investičního kapitálu do lidských zdrojů >😒]
jo namíchl mě a ni nezavolal a nasává sám.jako by nevěděl,že ve dvou,třech se to lépe táhne ;-\
Tak, pak je potřeba navýšit cifry na příjmové straně rozpočtu, ať má financmajstr prostor i na jiné než mandatorní výdaje. 😄 😉
Karel je v péči kolegy doktora Chocholouška.. Ale co na to doktorka Páleníková?? Co doktor Pantoflíček?? >😁
Pracuj na sobě a dosáhneš na co budeš chtít, kovboji. 😉
Btw, kdyby sem dorazil jersey.se (je teď přihlášenej), vyřiď mu, aby si přečetl SZ a taky ho osobně pozvi na sraz v neděli. To jeho Aero bych rád viděl ve skutečnosti. :yes:
Btw, kdyby sem dorazil jersey.se (je teď přihlášenej), vyřiď mu, aby si přečetl SZ a taky ho osobně pozvi na sraz v neděli. To jeho Aero bych rád viděl ve skutečnosti. :yes:
můžeš mě klidně citovat, kdykoliv a kdekoliv 😉
no jo, vy eurodrzci v 5-er si řeknete - dávají to za cenu Oktávek... Jenže asi nemám teď nemám ani na tu Oktávku, víme? >😒] Krom toho, můj financmajstr udělal nějaké přesuny investičních fondů mezi jednotlivými kapitolami, takže obnova vozového parku se musela odložit 😐
Vectru si pak koupím nějako na náhradní díly >😁
no jo, vy eurodrzci v 5-er si řeknete - dávají to za cenu Oktávek... Jenže asi nemám teď nemám ani na tu Oktávku, víme? >😒] Krom toho, můj financmajstr udělal nějaké přesuny investičních fondů mezi jednotlivými kapitolami, takže obnova vozového parku se musela odložit 😐
Vectru si pak koupím nějako na náhradní díly >😁
>😁 >😁 Ta první věta je hezká, můžu tě někdy citovat?
To chceš nějakého vektora s 2,8T nebo co? Vždyť v základu dneska ty 9-3 dávají za cenu oktávek. Zkus nějaký j-wagen z Německa. Anebo si kup rovnou vectru, dyk je to jedno. >😁 😉
To chceš nějakého vektora s 2,8T nebo co? Vždyť v základu dneska ty 9-3 dávají za cenu oktávek. Zkus nějaký j-wagen z Německa. Anebo si kup rovnou vectru, dyk je to jedno. >😁 😉
nesnáším, když má Dinar pravdu! a bohužel jí má často >😒]
tož já věřím, že se Saab někam posune a že bude i úspěšný. Samozřejmě to nebude letos, ani za dva roky. Ale 2 nové modely + jeden odvozený (9-3X) by mu mohli vlít živou vodu.
Že to bude mít sakra těžké je snad jasné každému. Cílem pro ně je hranice kolem 150tis ročně, takže o trochu víš než byly jejich nejlepší prodeje 2-3 roky dozadu.
Od cca 100tis kusů by měla být výroba rentabilní - tady ale asi počítají po splacení dluhů + při pokračujícím přebírání koncernových subdodávavek (podvozek/nafťáky)
Chtělo by to tak do dvou let vyrukovat s novou 9-3 (aby zároveň klesli ceny té současné a já na ní konečně dosáhl >😒] ) a pak se uvidí.
tož já věřím, že se Saab někam posune a že bude i úspěšný. Samozřejmě to nebude letos, ani za dva roky. Ale 2 nové modely + jeden odvozený (9-3X) by mu mohli vlít živou vodu.
Že to bude mít sakra těžké je snad jasné každému. Cílem pro ně je hranice kolem 150tis ročně, takže o trochu víš než byly jejich nejlepší prodeje 2-3 roky dozadu.
Od cca 100tis kusů by měla být výroba rentabilní - tady ale asi počítají po splacení dluhů + při pokračujícím přebírání koncernových subdodávavek (podvozek/nafťáky)
Chtělo by to tak do dvou let vyrukovat s novou 9-3 (aby zároveň klesli ceny té současné a já na ní konečně dosáhl >😒] ) a pak se uvidí.
Jo, jo, příští díly vékápéček budou zajímavé, jen si myslím, že ať už bude nový doktor z odělení 9-5 jakkoliv povedený fešák a šikula, dorazí jen s minimální šancí na úspěch, jednak obecné klima v nemocnici mu nepřeje, neoperuje se, nejsou pacienti, taky přichází příliš pozdě, nikdo ani nepamatuje, že na oddělení dobře sloužil už před vojnou, a taky se na zbylé pacienty zrovna chystají i noví vlčáci z premiových konkurenčních nemocnic za hranicemi, tedy agonie pokračuje. 😉
Umírajícího převezli z JIPu oddělení A do oddělení B. Přežije to? Zlepší se jeho zdravotní stav? To a mnoho dalšího se dozvíte v dalších dílech Velmi křehkých převodovek!
Dorazí tam Dana Moravkova von Koenigsegg a da to do pucu! Uvidíš! :-! :yes: