Novinky
Choochoo
0
Ja se svym intuitivnim ovladanim nemam problem >😁
Přejít do diskuze
Neni to o poctu stranek, ale o tom jestli je intuitivni a jestli to funguje. u Civica je asi 20 stranek o klime a ventilaci.
Vůbec se nerozčiluju, vzhledem k tomu, že jsem se účastnil porovnávacího testu jebka Ceed, jebka i30, ultrajebka P301 a ultrajebka C4 Ellysse a dalších, tak ty první 2 jmenovaní můžou Golfa VII dohnat, ale pak se to nebude prodávat za ty peníze jako se dnes nabízí a volba pro lidi opět jasná, tzn. Golf VII, nebo Octavia III. Ještě lepší víkend ti přeji
čistě teoreticky : druhá generace i30 dohnala sedmou generaci golfu >😁 H/K je nezadržitelný vlak, tak to pochop, zbytečně se rozčiluješ, příjmi to a nauč se s tím žít 😉
Hezký víkend.
Hezký víkend.
Takže jsem si zrovna před chvíli četl manuál pro Superb II - popis klimatizace/climatronicu je na stranách 96 až 101. Asi na tom něco bude, ne?
Nastavim kolikem tepletu a macknu "auto" a nic neresim 😉 Manual jsem cetl kvuli zpusobu nulovani hlidani tlaku v pneu, ale pro klimu? 😉
Rozdil je v tom, ze ty to vlastnis, provozujes a kolega prodava, servisuje 😉 Kazdemu vyhovuje neco jineho. Kdyby byl seriozni doporuci Ti japonske auto pripadne dnesniho korejce >😒]
Svagr mel Golfa, ten zral na 10000km 1litr oleje 8-s Prej je to dle vyjadreni servisu, importera standard. Asi ale jen nemeckej >😒]
Svagr mel Golfa, ten zral na 10000km 1litr oleje 8-s Prej je to dle vyjadreni servisu, importera standard. Asi ale jen nemeckej >😒]
Tak se to prostě majitel vozu ještě nenaučil, no. Od toho se do aut dávají manuály - aby se četly, ne aby zabíraly místo v kastlíku
O je okoukana jebka uz pri uvedeni na trh pac je to facelift min gen, pripadne jineho modelu napr. Rapidu >😒]
Spokojeny majitel asi neni tento z idnesu: "Uz Skoda poresila: konstrukci zámků, tak, aby informaci o zavřených dveřích nedával jeden trapný malý neodolný mikrospínač, který se nedá vyměnit a kvůli mikrospínači v hodnotě 60 Kč měníte zámek za 2 tisíce. Už jsou odstraněné evergeeny typu praskajících posuvů u el. oken, zatékání dveřmi, výdrž plynových vzpěr kapoty, kufru jen pár let, jde již nastavit tryska ostřikovače tak jak mi to vyhovuje...... Na nějakou vystřelovací kapotu kašlu, jen by mě zajímalo, jestli už základní tradiční bolesti škodovek, které se táhnou již od prvních fabií jsou vyřešeny. Škoda není špatné auto, ale ty neustálé nedotažené/nedomyšlené drobnosti to zybtečně zabíjejí."
To ze to znamemu ve Scoutu vrze po 2 letech cele neresi, pac uz to ani nevnima. To by potrebovalo cele podlepit a postelovat vsechny dvere, pac spunty nejsou stelovaci.
Spokojeny majitel asi neni tento z idnesu: "Uz Skoda poresila: konstrukci zámků, tak, aby informaci o zavřených dveřích nedával jeden trapný malý neodolný mikrospínač, který se nedá vyměnit a kvůli mikrospínači v hodnotě 60 Kč měníte zámek za 2 tisíce. Už jsou odstraněné evergeeny typu praskajících posuvů u el. oken, zatékání dveřmi, výdrž plynových vzpěr kapoty, kufru jen pár let, jde již nastavit tryska ostřikovače tak jak mi to vyhovuje...... Na nějakou vystřelovací kapotu kašlu, jen by mě zajímalo, jestli už základní tradiční bolesti škodovek, které se táhnou již od prvních fabií jsou vyřešeny. Škoda není špatné auto, ale ty neustálé nedotažené/nedomyšlené drobnosti to zybtečně zabíjejí."
To ze to znamemu ve Scoutu vrze po 2 letech cele neresi, pac uz to ani nevnima. To by potrebovalo cele podlepit a postelovat vsechny dvere, pac spunty nejsou stelovaci.
Mluvis o tehle klime?
[odkaz]
"Než opustíme interiér a výbavu, ještě vám dlužím vysvětlení proč bych znovu nechtěl klimatizaci Climatronic nebo jak se ta šílenost jmenuje. Problém je, že v podstatě nemáte šanci regulovat teplotu vzduchu, kterou na vás fouká. Pokud se rozmýšlíte nad automatickou nebo manuální klimatizací, ušetřete těch pár tisícovek a spokojte se s manuální."
[odkaz]
"Než opustíme interiér a výbavu, ještě vám dlužím vysvětlení proč bych znovu nechtěl klimatizaci Climatronic nebo jak se ta šílenost jmenuje. Problém je, že v podstatě nemáte šanci regulovat teplotu vzduchu, kterou na vás fouká. Pokud se rozmýšlíte nad automatickou nebo manuální klimatizací, ušetřete těch pár tisícovek a spokojte se s manuální."
A to jsem pominul to, ze nektery automobilky v, sice stredni tride, ktera je momentalne mensi nez nizsi stredni, multilink uz v pulce 90. tych let....
To je ale úplně jedno hlavně že tam je >😁 Kdyby měli v základu klimu která nefunguje taky by se to cenilo ;-\ .
Jenze nejhorsi je, ze ten multilink v i30 neni lepsi nez torzka v OIII. H/K maji sice multilink ale hrozne spatne odladeny. Kdo s obema jel pochopi...
Škoda octavia III získal v testech *********************** hvězdiček. Kvůli ní museli rozšířit stupnici, normálně má test *** (5 hvězdiček max.) , tady udělali vyjímku, protože pokud octavie narazi do mrtvoly , tak ten člově ožije, pokud narazí do invalidy, tak ten se stane totálně zdravý člověk.
No a už i škodováci porovnávají převisy! Pak se hlavně všichni divte, proč někomu když přesedne do škody z většího auta připadne její řízení abnormálně směrově nestabilní 8-s
Tak to mas recht! i30 ma totiz vzadu nezavisly multilink. Takze O3 s torzkou a klukami je naozaj niekde inde...
Mohutnost? Proti čemu?
délka/ šířka/ rozvor: O III 4659/ 1814/ 2578
Astra 4698/ 1814/ 2685
Focus 4556/ 1823/ 2648
a širší srovnání se střední třídou...
M6 4870 (4805)/ 1840/ 2830 (2750)
Insignia 4908/ 1856/ 2737
Mondeo 4837/ 1886/ 2850
C5 4829/ 1860/ 2815
508 4813/ 1853/ 2817
Passat 4771/ 1820/ 2712
Superb 4838/ 1817/ 2761
Laguna 4801/ 1811/ 2756
Avensisi 4780/ 1810/ 2700
Accord 4750/ 1840/ 2705
délka/ šířka/ rozvor: O III 4659/ 1814/ 2578
Astra 4698/ 1814/ 2685
Focus 4556/ 1823/ 2648
a širší srovnání se střední třídou...
M6 4870 (4805)/ 1840/ 2830 (2750)
Insignia 4908/ 1856/ 2737
Mondeo 4837/ 1886/ 2850
C5 4829/ 1860/ 2815
508 4813/ 1853/ 2817
Passat 4771/ 1820/ 2712
Superb 4838/ 1817/ 2761
Laguna 4801/ 1811/ 2756
Avensisi 4780/ 1810/ 2700
Accord 4750/ 1840/ 2705
To na věci nic nemění. Já jsem chtěl jen poukázat na to kdo dělá *** je jenom věc pohledu. Doma máme mimo jiné golfVI 1,2TSI 77KW, i30 1,6crdi, Athos a Corsa. Takže takový korejsko-německý souboj. Za sebe můžu říct, nebít problémů s TSI(2x měněn a už se zase ozývá najeto 63tis.km), tak je golf nejlepší co máme doma. Korejci i corsa jsou denně v provozu a bez problémů.
Mě nikdy nepřišlo jako vyloženej krasavec zvenku, ale interiér je velmi příjemný i přes svůj věk. Cítím se tam komfortně a hlavně je tam hodně místa ve všech směrech 😄
Co je starší, nemusí byt horší - na to si musíme začít zvykat. Nové věcí již nejdou kupředu diki naší poptávce, ale diky legislativě a především šetření nákladů. Posedlost novou Mazdou 6 absolutně nesdilim,zato výdrž průměrného Mondea ano.
elektricky nastavitelná boční okna vpředu :-! >😁 >😁
co to je????? to nemá žádné auto, kde jste vzali takovou věc :no:
co to je????? to nemá žádné auto, kde jste vzali takovou věc :no:
To je tak nějak jedno hlavní je že je o víc jak 200 000,- dražší což je na rýži dost velký úlet. I když si srovnáš Superba LK a nejvyšší výbavu i40 bez příplatků aby dosáhla na výbavu Superba je i40 zase dražší navíc je to pouze předokolka ;-\
Stupida tady ze sebe děláš akorát Ty stejně jako spousty jiných to že má kliku Laguna je samozřejmě v phodě co? A ještě větši blby ze sebe děláte že znáte pouze kliku a multilink. Mě osobně vadí daleko víc na předku ***jidní Mcpherson. Jestti tedy víš co MCPherson vlastně je ;-\
To víš no ten samé problém řeší i PSA a Mini. Hold sub dodvatel někde udělal chybu. To se může stát, stejně jako se může stát že řetěz přeskočí. Jezdí k nám na servis celkem 4 TSI a nemají jediný problém, majitelé dělají pravidelně oleje, hlídají si hladinu oleje, motor před vytáčením ohřejí a po jízdě na dálnici nechají naopak s chladnout. A problémy o kterých se tak horečně diskutuje neznají. dokonce k nám jezdí i jedno 12V HTP u kterých měl také hromadně skákat řetěz a světe div se skočil po 178 000 km ve chvíli kdy měl v motoru málo oleje. Když měly první kousky Ceedů problémy s brzdovými válci a Diesely navíc s turby taky z toho nikdo nedělal aféru.
ve výbavě elegance stojí 1.2 přesně 504k a je to nejlevnější cesta k nejvyšší výbavě, a jak jsme mohli vidět u redakčního testu...77kW můžeš mít v extrémním případě i za 800k
tak přední náraz mělo staré mondeo docela dobré, boční dopadl dle mého pro posádku katastrofálně u obou aut...i když mondea samozřejmě víc, ale můj skromný tip je že nepřežiješ ani v mondeu ani v octávce ;-\
Mondeo je skvělé auto...a po retuších i skvěle vypadá(zvenka) ledky vpředu i vzadu jen zevnitř už je to dnes bída bohužel
Jiný renomovaný francouzský magazín l'Automobile Magazine přisoudil automobilce Renault titul Nejkvalitnější značka roku 2012 čímž Renault zopakoval rok 2011. Ještě, že je těch magazínů tolik. Na každého se dostane. 😄
Jenže Mondeo ať chceš či ne, diesign nedesign, má pořád skvělé jízdní vlastnosti na špičce mainstreamové konkurence a super prostor včetně obrovského kufru ( obrovského reálně, né papírově). K tomu nyní dobré ceny, slušná výbava... Kdo nechce módní hit, ale jedno z všestraně nejlepších aut třídy ( kde se i přes svůj věk spolu s Passatem drží), tak proč ne? Ostatní ať jdou ke konkurenci, nebo počkají na nástupce, už je za dveřmi 😄
No ano. Hyundai i30 kombi 3 benzíny a 3 nafty. Octa III 4 benziny a 2 nafty. 😄 Akorát navic DSG automaty. Podvozky - to ano !!! Stupid zadní vlečku u i30 neseženeš. Tam Octa jasnë vede !! >😒]
i40 je jiná třída - je větší než současný Superb.
i40 je jiná třída - je větší než současný Superb.
a pokud budes chtit vetsi vysku, dostanes gumove spaliky do pruzin...treba, to daji taky na vicko nadrze😄
Hodně zajímavý je i fakt, že renomovaný německý magazín Auto Bild přisoudil automobilce Hyundai titul Nejkvalitnější značka roku 2010 čímž poprvé korejský výrobce předehnal tradiční vítěze Toyotu a Mazdu, Hondu, ale i všechny další značky, včetně prémiových v roce 2011 totéž zopakoval.
To jestli někdo dělá ***, vysvětli lidem kteří diskutují na škoda nebo VW fórech o TSI motorech a neví co si počít, protože dokola jezdí do servisu kvůli řetězům.
chce to ještě trochu času, pak bude H/K na výši a ostatní nechá za sebou. Jakmile tahle doba bastane budeš stará rozvrzaná jebka ty 😄. Hezký den.
Často se diskutuje o tom, že nová platforma, zvláště u octavie, moc velký posun ve zlepšení vjemu délky převisů nepřinesla a že škodovka dělá auta s nejhůř vypadajícími převisy. Podíval jsem se na zoubek některým kombíkovým volkswagenům a škodovkám a nestačil se divit. Obě tvrzení musím vyvrátit. Posuďte sami😒br />
Octavia III [odkaz]
Golf Variant VII [odkaz]
Octavia II [odkaz]
Golf Variant V/VI [odkaz]
Superb II [odkaz]
Passat VII [odkaz]
Octavia III [odkaz]
Golf Variant VII [odkaz]
Octavia II [odkaz]
Golf Variant V/VI [odkaz]
Superb II [odkaz]
Passat VII [odkaz]
aspon vidis aky je rozdiel v automobilizme 6 rokov. Inac Velky rozdiel tam nie je, obe auta obstali dobre, myslim ze ani to mondeo nedopadlo zle a s prehladom ochranilo posadku.
vsak v cesku ani nechceme nizke auta , vsak to nejde , dalnice a okresky po zime rozbite jak svina
cože? Tak do Rapida nedají se silným 1,4 TSI jinou možnost než automat, což mi přijde úplně na pytel a O3 zase automat jen od 1,8 TSI. Docela trapný.
Na tom že H/K dělá *** se shodnem. Uvedl jsem jej schválně když jsou to takové válce Evropského trhu a jsou tak úžasně levný...
na triedy sa mozeme hrat kolko chceme, ale paletou motorov, podvozkov a velkostou je O3 niekde inde ako i30 ci sa ti to paci alebo nie.
auto.cz zjavne blokuje konkurenciu, tak napisem len, ze kliknite na autoforum.cz a hladajte clanok s nazvom: Škoda riskuje ostudu, také Octavia III 4x4 je v Ženevě „snižena” upínacími pásy
i40 není auto. Teď v téhle době je to "hezké" auto. Za 2 roky to bude okoukaná rozvrzaná jebka. Jinak téměř každá automobilka má variantu kombi
Třeba kohokoliv kdo chce Golfa? Stejně jako někoho kdo chce třeba i40 nezajmá Octavia. atd
Příjde ti ta výbava za danou cenu chudá? Srovnje si to třeba s i40 která začíná na 539 990,-
Pokiaľ viem tak vo svete sa bude predávať už tento rok...
Ale aj tak je to hodnovernejšie porovnanie ako z Mondeom z roku 2007...
Ale aj tak je to hodnovernejšie porovnanie ako z Mondeom z roku 2007...
To jsme to vážení s tou EU dopracovali. 1/2 mega za OIII combi s motorem ze sekačky na trávu...to jsme dopracovali....hanba!
Řekne mi to právě to, že v Čechách je kombiverze o víc jak 10 tisíc dražší 😄 Jde přece o rozdíl liftback/kombi,výbava nerozhoduje.
Edit:jestli si řeknou u stupně elegance víc,nevím,ale to na věci nic nemění..
Edit:jestli si řeknou u stupně elegance víc,nevím,ale to na věci nic nemění..
Tak O3 má prý oproti O2 o 25-35% vyšší tuhost - ne podvozku, ale torzní tuhost (včetně plechů...). O3 se vůbec nevlní pří nárazu - střecha ani boky, zatímco u Mondea (i O2) máš při nárazu úplně rozbouřené moře. U toho Mondea je to vidět v 0😁0 a 0:45 a 0:50 ... vlastně vždy 😄
No, někde jsem četl o příplatku 25.000, v reálu je to 35.000, to je trochu zklamání. Ale nijak zásadně to nevybočuje z toho, co si za kombík řekne konkurence...
neboj ..... snazim sa byt konzistentny :yes: niekedy to presvihnem ale myslim ze pri dnesej roznorodosti aut sa to niekedy neda ... s GTI ma neporovnavaj... ja dokazem uznat kvality kazdeho auta.... nielen toho ktoremu fandim .....
presne tak... mondeo ma uz svoje roky.... na jednej strane je to osvedcene rokmi preverene auto ale na strane druhej je vek uz viditelny a konkurencia stale silnejsia a tvrdsia.... ja osobne som fordy nikdy nemusel a mondeo aj ked je urcite fajn auto mi pride uz trosku za zenitom a aj dizajnom uz ziadna slava... len si zoberme novu 6tku kombi.... ta je uz niekolko svetelnych rokov pred mondeom....a nielen v dizajne...
a dnes uz asi nema vyznam kupovat mondeo, predsalen ma zaklady z roku 2007 a nieje vsetko len o ecobooste, aj ked su to vyborne motorceky od objemu 1,6
tak ked porovnam naraz bokom do stlpa, tak mondeo je proti octe asi z papiera
[odkaz] tu si najdete aj ine auta
octa: [odkaz]
mondeo: [odkaz]
[odkaz] tu si najdete aj ine auta
octa: [odkaz]
mondeo: [odkaz]
Pro stěhováky je tu Berling👋Dobl👋Kangoo, kufr maj ještě větší a cenou jsou o 100 tisíc níž. El. zrcatka a okna jsou snad už dnes samozřejmostí. Já jsme před dvěma lety dokupoval el. okna vzadu pouze za 1500...
Ale jinak mi přijde nabídka výbav Actavie docela dobrá, zase o něco víc, než v předchozí verzi, tak to má být.
Ale jinak mi přijde nabídka výbav Actavie docela dobrá, zase o něco víc, než v předchozí verzi, tak to má být.
accord urcite nie je stahovak.. ved zakladny priestor v kombiku ma len 406 litrov co je menej ako v cliu grandtour 😉 nesekol si sa 😉 ?
octavia stahovak je... ved ma vacsi kufor ako passat :yes:
octavia stahovak je... ved ma vacsi kufor ako passat :yes:
a dokonca si myslim ze na slovensku bude cenovo na urovni octavie vzhladom na to ze octavka ma vacsi razvor .... takze z tohto pohladu bude golf kombi lepsia volba pre tych ktori netuzia mat prave maximalisticky kufor ale chcu jednoducho pekny kombik :yes:
Vzhedem k tomu, že koncern nestačí DSG vyrábět, není tak překvapivý, že náběh bude postupný, a to samozřejmě od nejdražšího motoru...
okrem toho ze sa obavam tsi , tak to skoda este zabila cenou. skoro 600t za 1.8 kde asi este nieco bude chybat je naozaj vela.
Máš pravdu. A ten Classic je podle mě víceméně takový "doplněk" ceníku. Už jsem jich pár v základu viděl a není to vůbec nic zajímavého. A přesně jak píšeš - za podobné peníze s podobným kufrem ne - ale Češi jsou stěhovatelský národ - tady to bude mít úspěch. Jiank samozřejmě variant ve verzi kombi je hodně
mi velmi pripomina superb combi stavajici, tedy 2013.
Asi to bude tim zvetsenym rozvorem a mohutnosti.
Sam nakladak nepotrebuju, tak h👋ji kupovat nebudu.
Asi to bude tim zvetsenym rozvorem a mohutnosti.
Sam nakladak nepotrebuju, tak h👋ji kupovat nebudu.
DSGecko je u O3 mozne az od 1.8 TSI...aby si ho mal u 1.2 TSI musis ist do G7 Variant!!!Tymto Skoda strati dost zaujemcov o automatiku so slabsimi motormi. 😉
Já narážím víceméně na popis výbavy. Takové standardní věci není nutné u dané třídy vozidel zmiňovat. I když chápů, že se nějaká výbava musí uvézt, aby to nevypadalo chudě. A ke konstatování, že za dané peníze se podobný vůz nedá koupit? S podobným kufrem ne, to je pravda, ale jinak stačí hledat dle individuálních preferencí každého a výběr tu je...
Jenže výbava Active se téměř neprodává ( zatím ). A za ty peníze se podobný vůz koupit nedá.