Fusion byl v době uvedení za 400 tis. Kč hranatá krabice, která neměla pro nikoho smysl. Za 250 tis. to byl praktický vůz pro Čechy ,kteří nechtěli lozit do podpalubí a ohýbat hřbet. Všechno je to jen o ceně. Jaká byla/je šeredka Thalia. Uvidíme na živo a cenu.
Fusion byla taky podivná krabice a jak se u nás po snížení ceny prodával. Jelikož todle je auto primárně pro rozvojové trhy (brazilie), tak to cenu bude mít jistě slušnou jako Fusion a u nás půjde na dračku.
a qoros z ciny..... vidite .... dnes je uplne jedno odkial mame auto... ;-) ... inak to auto vyzera hrozne asi ako kazdy dnesny ford.... totalny paskvil na malych kolieskach , nemozem si pomoct..... :no:
..to je fajn...preji Ecosportu uspech...ale proc nikdo z novinaru nezjisti, kdy se zacne v modelech Fiesta, Focus, C-MAc a Kuga dodavat 8mipalcova dotykova obrazovka (Fiesta 5palc) , ktera je v USA k mani od zacatku u tehle modelu???
--vzdy v testech je nejvetsi kritika na tlacitky prehusteny stred interieru a nikdy se nikdo z novinaru nezmini o tom, ze to Ford dela lepe , ale ne v EU a taky proc???