Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford bude do Evropy dovážet SUV EcoSport z Indie

David Bureš David Bureš 8. 3. 2013 • 19:11
36
12
Zobrazit náhledy (36)
Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport
Malé SUV od Fordu se má na evropských trzích začít prodávat ještě před koncem letošního roku.

Malé SUV EcoSport je jedním z globálních modelů Fordu. O jeho výrobu se v budoucnu postarají celkem čtyři továrny. Verze pro Evropu bude vyráběna v indické továrně ve městě Chennai.

Automobil míří do nadějného segmentu, prodeje malých SUV totiž na starém kontinentu rostou. Výrobci to vědí, a tak EcoSport čeká tuhý konkurenční boj. Jen v Ženevě představily konkurenta pro tento vůz automobilky Peugeot (2008) a Renault (Captur).

Výrobci mají na SUV větší prodejní marže než u jiných automobilů, čehož chce využít také Ford. Automobilka má v Evropě již delší dobu problémy, součástí plánů na restrukturalizaci jejích evropských operací je i zavření továrny v belgickém Genku.

EcoSport má automobilce pomoci udržet její podíl na evropském trhu. Ford však nepočítá s tím, že by kvůli udržení si tržního podílu srážel ceny svých aut hluboce dolů. Cílem je totiž vykazovat zisk. „Podíl na trhu je zajímavý, ale účty vám nezaplatí. Musíte mít firmu, která je zisková,“ říká Stephen Odell, šéf evropské divize Fordu.

Ford chce do roku 2017 prodávat v Evropě milion SUV ročně. V nabídce má zde zatím jediné SUV – Kugu. Tu vedle EcoSportu v budoucnu doplní také příští generace velkého, luxusněji zaměřeného SUV Edge, jehož současné provedení je primárně určeno pro Severní Ameriku.

EcoSport byl vyvinut v Brazílii, kde se od loňského roku v továrně Camaçari vyrábí. Vedle Camaçari a Chennai se o jeho výrobu rovněž stará závod v čínském Čchung-čchingu. V budoucnu bude toto SUV vznikat také v thajském Rayongu.

Související články

Témata
Avatar - Jaros71
8. 3. 2013 12:11
Fuuuj
:no: :no:
děsné...
možná za těch 250tis...to bych se ještě musel moc přemlouvat!!! >:-[]
8. 3. 2013 11:26
Re: Súdiac dizajn....
Toto nemoze mat nizku cenu uz len preto, ze to je SUV - sposob ako za rovnake naklady ako za normalne auto, pytat viac penazi.
8. 3. 2013 11:12
Re: Súdiac dizajn....
Fusion byl v době uvedení za 400 tis. Kč hranatá krabice, která neměla pro nikoho smysl. Za 250 tis. to byl praktický vůz pro Čechy ,kteří nechtěli lozit do podpalubí a ohýbat hřbet. Všechno je to jen o ceně. Jaká byla/je šeredka Thalia. Uvidíme na živo a cenu.
Avatar - Snooob
8. 3. 2013 10:57
Re: Súdiac dizajn....
Nemyslím, lebo Fusion bol dizajnovo veľmi "vpohode". No rozdiel od tohoto čuda..
8. 3. 2013 10:50
Re: Súdiac dizajn....
Nebyl to největší krasavec, ale podle mne byl koukatelný a neurážel.
Články odjinud