Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Historie prezidentských kočárů: Čím jezdily hlavy našeho státu?

8. března nastupuje do svého úřadu třetí český prezident Miloš Zeman. Jaké vozy používali jeho předchůdci i za dob Československa?
Zpět na článek
9. 3. 2013 00:15
Avatar - Barrichello
8. 3. 2013 10:36
Tatra, GAZ a ZIL
:yes: :yes: :yes: :yes:
To nejlepší co kdy na hradě bylo :-)
Rozbalit vlákno
7
8. 3. 2013 10:50
Re: Tatra, GAZ a ZIL
Se sovětským svazem na věčné časy. [odkaz]
(mělo by se to spustit ve 14:30...)
Avatar - T613
8. 3. 2013 17:47
Re: Tatra, GAZ a ZIL
uvědom si, že tomu auto v době natáčení bylo minimálně třicet let.. k tomu nevíš v jakém stavu ho "dostali k testování". TG je show, nic jiného.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2013 21:20
Re: Tatra, GAZ a ZIL
GAZ M13 Čajka je auto který bylo inspirováno americkými vozy 50 a poč. 60 let. tomu odpovídá technika vozu a i fakt, že ty vozy jsou dnes minimálně 35 let staré, často ale i daleko víc a pokud nebyla udělanáa perfektní renovace, pak nejsou 100% funkční. Tady rozhodně není čemu se smát, projed se něčím americkým či evropský z 50. let a půjde si vyprávět jak to jezdí a jak tam všechno 100% funguje
Avatar - Pekelná Micinka
8. 3. 2013 12:04
Re: Tatra, GAZ a ZIL
Bariku, tohle není nabídky sportovní vozy. >:D Za mě jednoznačně Masaryk s Hispano Suiza. A pak ta první Tatra a T603.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2013 12:37
Re: Tatra, GAZ a ZIL
No to není, nicméně to na tom nic nemění.

Prostě Tatry měly neopakovatelné kouzlo.

A Gaz a ZIL sou taky jasné, navíc oproti všemu co tam bylo později je to komplet malosériová výroba a ruční práce.
To není Medvěd nebo BMW >:D
Avatar - Pekelná Micinka
8. 3. 2013 15:46
Re: Tatra, GAZ a ZIL
Ruční práce neznamená automaticky kvalitu. A o pojmu sovětské ruční práce raději nechci mít představu, ačkoli věřím, že pod obrázkem Džugašviliho a s kalašnikovem v kanceláři politického oddělení byly díly na milimetr přesný a někdy i přesnější.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2013 21:24
Re: Tatra, GAZ a ZIL
Já bych řekl že znamená, navíc u ZILu to stavělo odd. speciálních vozů, a ty auta byly stavěné jen pro vládní činitele. Tudíž nebyl absolutní důvod na nečem šetřit.

Důkazem kvality je to, že dodnes jezdí a že sou vyhledávaným artiklem sběratelů, a to i ze západu. Navíc renoace těchto vozů provádí samotný závod a opět odd. speciálních vozů.
8. 3. 2013 13:51
objem ničím nenahradíš
jasně, nedá se až tak srovnávat s dnešní dobou i když.... v souvislosti s oběmem a výkonem motorů zde uváděných se člověk může jen pousmát nad otřepanou frází "objem ničím nenahradíš" . V dnešní downsizing době obzvlášť.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
8. 3. 2013 21:26
Re: objem ničím nenahradíš
Na té frázi není nic otřepaného, pon vývoj atmosfreických motorů urazil za těch 60 let pořádný kus cesty, takže v ednšní době by ten 7litr místo 200 koní dával klidě 530.
Avatar - Mrakoplas
9. 3. 2013 07:39
Re: objem ničím nenahradíš
Ono to platí pořád. Jen se tím dnes už nemyslí objem válců, ale objem nasávaného vzduchu. :-)
Avatar - VDC
9. 3. 2013 00:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0