Videa
Anonym
0
:yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
No mě taky nikdo nevěří že jezdím za 9,9 (4,2 V8 kompresor) popř. že sem jezdil za 12 (5,7 V8 HEMI).
Ale nějak mě to netrápí, protože já vím za kolik jezdím 😄 😉
Ale nějak mě to netrápí, protože já vím za kolik jezdím 😄 😉
Tak ty tyhle velké motory zahřáté a na dálncici točí při 150 skoro volnoběh, kdežto u malých oturbenců v takovou chvíli chce motor vyskočit z pod kapoty. 😄
Necelých 8 litrů na sto ? S kompresorovým pětilitrovým osmiválcem ? Tak mě napadá , kde tedy dělají chybu výrobci lidových vozítek s poloviční hmotností poháněných litrovými oturbenými tříválci , když jejich výtvory jezdí taky za tolik , v nejlepším případě za 6 na sto ?????
Nejlepší je, že na těch skupinových fotkách je jasně vidět, že i staré sériové modely jsou nižší, než F-Type. Kdyby nebyl provoz starých aut komplikovaný a drahý, tak nelze než vybrat v minulosti. Škoda, že pro Ženevu nepřipravili nějakou edici k tomuto výročí. Stačil by unikátní lak a čalounění, aby to nebylo nákladný.