Ekonomika
tak to preju hodne stesti. tuhle astru ma tchyne, ale vzhledem k tomu , ze si nenechala poradit tak ted nadava , ze to nejede. a ono to opravdu nejede. at clovek dela co dela....pekne jsem se tim projel a opravdu nejhorsi v cem jsem jezdil (motorove)....
Když to fáčko mělo maximálku 178 a zrychlení na sto 13,9 což jsou paramety základní 1,4, tak to beru.
tak jestli jsi si sedl do zakladni Astry, s jejim zakladnim motorem, tak to tedy hodne zdaru. to i moje historicky Facko byvalo rychlejsi😄
Tyhle socialni fota sem nepatri. Nedavno jsem na Corsu koukal na ulici a muzu rict, ze nechapu jak Fabia muze byt tak uspesna kdyz Corsa vypada o poznani lepe 😉
Cenově dostupný silnější benzín je teď 1,4 MultiAir Turbo (135CV), sice atmosférický MultiAir vyřadili, ale zato je po poslední úpravě ceníku mnohem dostupnější turbína. 😉 Stojí teď stejně, jako silnější 1,3 M-Jet. :yes: Jen je škoda vyřazení 1,6ky M-Jet z nabídky a samozřejmě už zmiňovaný MultiAir v atmosféře. Ale nemůžeme toho chtít moc, už takhle je Punto jedno z nejlepších aut, které jde u Fiatu koupit.
On měl nejspíš na mysli 1,4 MultiAir (105CV), který se už, bohužel, v ČR nenabízí. Obstarožní šrot 1,4 8V se dá normálně koupit, ale je to motor, který nedává žádný smysl.
Škodovce pomůže jen to, že ke každé fóbii přidá vidle zdarma a plný kufr kejdy + roční předplatné sm, pak se teprve její zákazníci začnou radovat z óÓóbrovského kufru, největšího ze všech aut na světě.. >😒] >😒] >😒] >😒]
Skro by som povedal, ze je priserna.
Jediny a nalepsie zvladnuty model a jeho "fluidny dizajn" je i40 [odkaz]
Ostatne su len slabsie alebo slabe odvary tohto.
Jediny a nalepsie zvladnuty model a jeho "fluidny dizajn" je i40 [odkaz]
Ostatne su len slabsie alebo slabe odvary tohto.
Si trochu dost mimo. Stale davas foto spred FL.
Toto je aktualny vzhlad v zaklade: [odkaz] [odkaz]
Toto je aktualny vzhlad v zaklade: [odkaz] [odkaz]
mne sa i20 po inovacii paci... facelift pomohol a z i20ky sa stalo fakticky nove auto, bravooo
[odkaz]
[odkaz]
Ano, i20 vypadá konečně trochu lépe, ale jen zepředu, už to nevypadá jako absolutní kopie Corsy.
Opel Corsa je stejně krásné jako tvůj milovaný i20, který je jen kopií designu Corsy, ta auta jsou velmi snadno zaměnitelná. Nikde jsem ale neviděl, že bys psal o zastaralosti i20.
Jen tak mě napadlo proč cpete fotku Pola když je první Fábia...Polo nebyl největší skokan v procentech, to jen tak.
Když sem u toho, je článek o nějakém autu nějaké značky a v půlce článku v pravo je Moje auto a příklad uživatele který auto má, je zajímavé že když se článek týka VW tak je tam příklad z mojeauto samozřejně VW a když je v článku jiná značka tak většinou vyletí jako příklad VW!! hnus
Když sem u toho, je článek o nějakém autu nějaké značky a v půlce článku v pravo je Moje auto a příklad uživatele který auto má, je zajímavé že když se článek týka VW tak je tam příklad z mojeauto samozřejně VW a když je v článku jiná značka tak většinou vyletí jako příklad VW!! hnus
prakticke a kvalitne urcite bude :yes😒br />
ale ten dizajn.. bleee u mna proste skutocne nie.... to uz skor sandero
ale ten dizajn.. bleee u mna proste skutocne nie.... to uz skor sandero
no mne sa fakt viac paci i20 , tebe corsa... co je na tom? 😄 kazdemu sa paci nieco ine... tak to na svete chodi 😉 :yes:
fiat si celkově polepšil a jestli za úspěchem punta není nahnání lidí k dealerům kvůli 500L,podle mě je vidět že tu potenciál pořád je,akorát fiat ho asi nikdy nevyužije..on je ten hlavní problém že polovina lidí ani neví že fiat dělá nějaký punto..o ostatních modelech je povědomost ještě horší..snad jedině 500 a panda tak nějak mají lidi v povědomí
i 20 není podle mě moc hezké auto,ale protože se výrábí v česku a záruka 5let,tak to válcuje taky slušně.Jinak třeba Ibiza je z pohledu vzhledu a jízdních vlastností povedené auto a myslím,že by se mohla vyšvihnout i výše,stejně tak Opel Corsa,který je velice dobrý,prostorem i jiízdnímy vlastnostmi.Fiat Punto taky není špatné auto.Fiaty jsou určitě pohledná auta za rozumné peníze,ale problémem je jednoznačně české zastoupení Fiatu a servis.
skutocne exkluzivny pohlad [odkaz] tie predne svetla nemaju chybu, corsa sa mzoe skryt :yes:
to si nemyslim 😉 .... i40 ma nadherne svetla :yes😒br />
v porovnani s corsou je i20 spredu nadherna [odkaz]
v porovnani s corsou je i20 spredu nadherna [odkaz]
Tak ten tvůj jasný tvar je snad nejhorší design světel napříč současnou automobilovou produkcí >😒]
Vypadal slibně, ale jak se ukázala cena, výbava/y a zpracování, tak 8-s 8-s 8-s
A Frantíci ho dorazili. Dobře mu tak, zvláštně navržené auta, jem mi je líto Seatu, který se mohl vrátit ke kultu jménem Toledo.
A Frantíci ho dorazili. Dobře mu tak, zvláštně navržené auta, jem mi je líto Seatu, který se mohl vrátit ke kultu jménem Toledo.
Jojo, jen by to chtělo na můj vkus trochu víc černých kontrastních prvků, pak totiž zvláště to staré OPC vypadá jako nějaký kanárek. >😁
Zajímavý, že ty jako koreafans tu budeš něco říkat o obludných neforemných světlech...
[odkaz]
[odkaz]
Tohle jsou určitě ukázky krásných foremných světel, že ano? >😁 >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
Tohle jsou určitě ukázky krásných foremných světel, že ano? >😁 >😁 >😁
No dobře, ale musíš uznat, že na dobu vzniku, prostornost nebo velikost kufru se pořád jedná o skvělé auto. Ať se ti líbí, nebo ne.
tvary fabie su skutocne krajsie ako opel-acky chaoticky predok s obludnymi neforemnymi svetlami ;-\ .. corsa ma velke predne svetla az moc... cely predok je sikmy kratky... vyzera to ako u mpv
Ano, toho prostoru je tam hodně. A narozdíl od fabie 2. generace k tomu vypadá stále pěkně, bude i líp držet a klást vzduchu menší odpor. Za lepší cenu. Navíc jsem četl, že spolehlivostí to žádný sypací Opel není a dvanáctistovka se může klidně stavět po bok většího 1.4 16V VW. To je na Opel opravdu skvělý výkon a snad bych dál jen corsu doporučil, protože se obávám, aby se nástupce nenakazil opláckými nemocemi.
ten sikmy klesajuci predok s velkymi neforemnymi svetlami a masou plechu nad blatnikmi dava corse skor vzhlad MPVecka... nemozem si pomoct... ;-\ ... corsa sa mi vzhladovo nejako zvlast nepaci.... bohuzial.. nejake studiove fotky nadupaneho 3dveraka moj nazor nezmenia.... realne corsu vidim denne a to auto ma pri pohlade spredu alebo zboku skor blizsie k mpv ako k nejakemu peknemu malemu autu 😐
"pri pohlade na toto: [odkaz] je aj fabia krasnym autom"
Měl bys přestat jíst tolik rejže. Horší ti to zrak a zdravý úsudek >😒]
Měl bys přestat jíst tolik rejže. Horší ti to zrak a zdravý úsudek >😒]
Tak když se budeš dívat na pětidveřový základ, nemůžeš čekat zázraky. Tohle je jiný kafe: [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: :yes:
Tvrdý plasty vem čert, pokud nevržou a vypadají k světu. Ale co bych nepřežil u auta velikosti a ceny Rapida jsou 14" kola a bubny vzadu, o tom motůrku ani nemluvě.
Tak ten co jsem ho obhlížel rádio měl, ale to malé, kdy z prostoru pod ním čuměla díra.
Prostě Rapid není nic pro mě, ale své kupce si i tak najde
Tak ten co jsem ho obhlížel rádio měl, ale to malé, kdy z prostoru pod ním čuměla díra.
Prostě Rapid není nic pro mě, ale své kupce si i tak najde
fabia je aj napriek uzsej karoserii a diskutabilnemu vzhladu v eu velmi uspesne auto.. napr u nas bola v r 2012 najpredavanesjim autom v krajine co dokazuje tiez iste kvality... pritom fabia az zas nejake superlacne auto nie je.... ale vynika velkym kufrom... ved uz hatch ma 315L... a kombik este ovela viac.... a to sa rata... fabia I bola velmi podarena zvlast kombik.... sedan mal tiez svoje caro jedinecnosti.... nova fabia mozno neposobi tak originalne aj vzhladom na to ze sa podoba na roomster spredu ale je to fajn auto.. v overzii RS asi najkrajsi hatch v malej triede... v beznej verzii to uz taka hitparada nie je ale proti fabii som nikdy nic nemal aj ked jej dizajn je skutocne uz nic moc....
pri pohlade na toto: [odkaz] je aj fabia krasnym autom
fabie kupuju firmy ale aj klasicki zakaznici... je to tak pol na pol podla mna
pri pohlade na toto: [odkaz] je aj fabia krasnym autom
fabie kupuju firmy ale aj klasicki zakaznici... je to tak pol na pol podla mna
Tak o základu jsem raději ani nemluvil. Viděl jsem základ se záslepkou místo rádia. To mi stačilo... 8-s Jen jsem chtěl říct, že škodovka vyrábí vzhledově celkem reprezentativní auto s čalouněným kufrem, škrabkou na led, možností dokoupit navigaci atd., ale také s lowcostovými plasty, technikou, loketní opěrkou, strmými skly, vlastně i ta škrabka se dá snadno ukrást ... a hlavně poměrem cena/výbava. Zde jasně vedou Francouzi, kteří umějí udělat opravdu levné auto se vším všudy. Rapid je hrozně nevyvážená osobnost a jak vidno, konkurence ho dokáže rozhodit.
neni se cemu divit , vyroba od 06 , htp a tsi .... a ta cena za to vse jak je auto uzke... dalsi pravda je hlavne kolik % tvori firemni auta....
Já jsem nepsal, že někdo čeká na Octu, spíš si myslím, že na ni skoro nikdo za ty prachy nečeká
Doporučuji sednout a projet, ne číst propagační materiály výrobce. Motor a spolehlivost důležitých komponent je u i20 na špici ale v ostatním pokulhává. Interiér se lepší až od ix20 a u i30 je už OK.
aha takze kazdy ceka na octu socku za 360 , nebo s klimou a aspon necim za 450 , nebo golfik za pul mice? jo mit nemecke platy tak to chapu ......
ale ten naskok pred druhym je stale mensi a mensi.. tusim tak maly ako vo februari v celej historii fabie este nebol .... ale samozrejme fabia to s prehladom da :yes:
celkom zaujimave zistenie: [odkaz]
inak neviem ak oje to s kvalitou interieru corsy ale az tak velky rozdiel tam asi nebude
( vyberam z clanku )😒br />
V kabíne sú použité kvalitnejšie materiály a prvky vybavenia high-tech, ktoré predstavujú výrazné zlepšenie oproti predchádzajúcemu modelu. Interiér modelu i20 bol rekonštruovaný, aby poskytoval posádke vyšší komfort a väčší vnútorný priestor. Stredová konzola prístrojového panelu bola starostlivo prepracovaná a obsahuje ergonomicky dokonalejšie ovládacie prvky. Plast prístrojového panelu má mäkkú povrchovú úpravu špeciálnym náterom (Nano P.U.), elegantné obklady čiernej farby s vysokým leskom dodávajú interiéru nádych luxusu.
inak neviem ak oje to s kvalitou interieru corsy ale az tak velky rozdiel tam asi nebude
( vyberam z clanku )😒br />
V kabíne sú použité kvalitnejšie materiály a prvky vybavenia high-tech, ktoré predstavujú výrazné zlepšenie oproti predchádzajúcemu modelu. Interiér modelu i20 bol rekonštruovaný, aby poskytoval posádke vyšší komfort a väčší vnútorný priestor. Stredová konzola prístrojového panelu bola starostlivo prepracovaná a obsahuje ergonomicky dokonalejšie ovládacie prvky. Plast prístrojového panelu má mäkkú povrchovú úpravu špeciálnym náterom (Nano P.U.), elegantné obklady čiernej farby s vysokým leskom dodávajú interiéru nádych luxusu.
A co teprve, když vysedneš ze sociálního Rapida a posadíš se do Astry v základní výbavě Essentia za stejný peníz. Mě se to povedlo a v tom daném momentě by jsem za Rapid nedal ani 200tis.
Samozřejmě, po stránce kvality interiérových materiálů a hlavně komfortu odpružení je výrazně horší než Corsa, o tom žádná. A kromě tvrdého podvozku má i tvrdá sedadla ;-\
Tvoje antišpanělské předsudky ovšem nic nemění na tom, že Seat dělá výborná auta - Ibizu a teď i nový Leon. Zkus si je někdy prohlédnout a hlavně se s nimi svézt a pak teprve suď! P.S. Mimo jiné, Španělsko má jednu z největších automobilových výrob v Evropě, např. větší než Itálie.
Šlape díky ceně a záruce na což starší ročníky slyší ale kvalitou zpracování, použitými materiály v interiéru, podvozkem a hlučností se s Corsou nemůže měřit. Ten facelift, byl jen jako když se ženská namaluje, jinak všechno ostatní zůstane stejné.
Mi povídej. Když jsem si prohlížel social edition s 1.2 MPI za 280 litrů tak se mi zvedl kufr 8-s
Ano, naprosto souhlasím, Corsa je podobný případ jako Punto - přes své stáří je to pořád skvělý vůz. Punto se mi víc líbí po designové stránce, ale Corsa podstatně líp jezdí (zvláště po poslední modernizaci podvozku a řízení). Co se týká nabídky prostoru, tak jsem na tom obě auta podobně - velmi dobře. Však taky jezdí na stejné platformě... 😄
Rapid hlavně není jako levné auto. Bohužel je na něm pár detailů, co z něj levné auto dělají a pak tomu tedy cena neodpovídá.
😉 z tohto pohladu vyzera corsa ako nejake nepodarene mpv [odkaz]
tie predne svetla tak to je skutocne des a hruza
tie predne svetla tak to je skutocne des a hruza
facelift pomohol :yes: to auto je teraz konecne nielen uspesne ale aj dobre vyzera :yes:
Nevím, kde jsme se ti vysmáli, ale to s kombíkem a tím, že se zatím u zákazníků objevily jen nejvyšší a nejnižší verze jsme u diskuse k prodejům někdy ve středu, nebo čtvrtek psali a nikdo se nevysmíval. Možná jen ty...
Nemyslím, že by čekali na Octavii, Rapid je neúspěšný protože byl prezentován jako levný a cena tomu neodpovídala. A co se týká nové Octavie, ta se nebude tak dobře prodávat jako stará. Dnes lidi více než kdy jindy porovnávají co za své peníze dostanou a například Golf nebo Ceed-i30 jsou podstatně lepší volbou.
Také nechápu, proč volíš fotku předFL social edition verze, nicméně ani na předFL nevidím nic zastaralého, naopak vypadá na své roky dobře.
Na Corsu jsem nemyslel, určitě patří k těm nejlepším ve třídě. Například vedle i20 vypadá jako Rolexy vedle plastových kukaček. Sám nerozumím tomu, proč se víc neprodává, je spolehlivá, kvalitní a teď i za slušnou cenu. Možná by to chtělo nový model.
Tak já jsem vždycky rád, když Fiat ubere Seatu, než naopak. Doufám, že se Španělé časem přeorientují na rajčata a další prvovýrobní komodity, bo jedině, že by koncern znovustvořil Hispano Suiza, protože jinak nemám k této zemi vztah jako k výrobci techniky.
to iste mozem povedat aj o riu alebo swifte..... tych sklamani je tam viac , ani nove clio zatial tiez neohurilo ;-\
Prodeje Corsy jsou i pro mě dlouhodobým zklamáním. Auto je velice povedené, pěkně vypadá, dobře jezdí a i přes to všechno moc nestojí. Dokáže nabídnout vychytávky, které leckterá konkurence nabídnout nemůže, např. vyhřívanej volant, integrovanej výsuvnej nosič kol atd.
Akce 24 hodin Opel ji na měsíc dva vyšvihne o něco výše, ale potom to spadne opět na pár desítek měsíčně ;-\
Akce 24 hodin Opel ji na měsíc dva vyšvihne o něco výše, ale potom to spadne opět na pár desítek měsíčně ;-\
no ja sem davam realne fotky ( studiove foto na tych vyzera dobre aj trabant ) ... inak 80 percent corsiciek ktore sa predaju su presne v tej "social edition" ako ty tom uvravis
😉
😉
To je výbornej nápad jsem dát model v sociální výbavě navíc před faceliftem. Asi se ti to hodilo do krámu co?
Co takhle tahle fotka? To auto mi zastaralé nepřipadá...
[odkaz]
nebo
[odkaz]
Co takhle tahle fotka? To auto mi zastaralé nepřipadá...
[odkaz]
nebo
[odkaz]
vies co je zaujimave? Ked som tu koncom minuleho roka tvrdil ze za neuspechom rapida bude aj to ze mnohi zakaznici uz cakaju na novu octaviu tak ste sa mi tu vsetci smiali recami typu recami😒br />
no jasne kazdy bude cakat polroka na octaviu nebud smiesny , netrep a pod....
poznate asi ti ktori ste mi to pisali.... teraz ked napisem ze octavia klesa tak zase kazdy mi pise ze je to tym ze zakaznici cakaju na novu octaviu... ale to iste som pisal aj ja uz koncom minuleho roka a ste ma vysmiali...
no jasne kazdy bude cakat polroka na octaviu nebud smiesny , netrep a pod....
poznate asi ti ktori ste mi to pisali.... teraz ked napisem ze octavia klesa tak zase kazdy mi pise ze je to tym ze zakaznici cakaju na novu octaviu... ale to iste som pisal aj ja uz koncom minuleho roka a ste ma vysmiali...
a nemyslis ze za neuspechom moze byt aj starnuci dizajn? ja ti neviem ale corsa ma uz nejaky ten rok a jej dizajn je uz trosku out podobne ako punto
[odkaz]
interier uz tiez nic moc ;-\
[odkaz]
interier uz tiez nic moc ;-\
Ještě to tu napiš desetkrát. Lidi holt váhají, protože čekají na normálně vybavené octy a hlavně na kombík. Fabia je zastaralá a stejně jako u yetiho a supu (opět) čekají na nové modely.
punto by si hlavne zasluzilo uz konecne novy model .... ani sem nedavam radsej tabulky predaja punta v eu za rok 2012 -- to by Vas ten optimizmus presiel
to je velké a velmi příjemné překvapení.... nevím jestli jsou za tím nějaké jednorázové slevové akce nebo jestli to bude něco dlouhodobějšího..... ale jako jo, potěší to :yes😒br />
Uvidíme co F500L v ČR.... v Evropě se chytá dobře....
Uvidíme co F500L v ČR.... v Evropě se chytá dobře....
To se snad rozprodají Corsy z Opel 24 hodin. Ale stejně mi vrtá hlavou, proč se lidi o tohle auto neperou. Vždyť 227 900 Kč i za (ne)zlevněnou verzi v pětidveřové kastli s nejlepším motorem [(1.2/63 kW) myšleno hlavně spolehlivostí], klimou, rádiem, okny v elektrice, dálkáčem, p. počítačem a tempomatem je úplně krásných. Navíc se jedná o Opel nepostižený nadváhou, tlačítky rozházenými po středovém panelu, designem, který ubírá místo v interiéru... Corsa je aktuálně mým favoritem v béčkovém segmentu, i když Opel jinak nemusím.
:yes: Punto by si zasloužilo daleko větší prodeje, do 200tis. se jedná o bezkonkurenční nabídku. Super prostor, dobrá kvalita, obstarožní ale pořád lepsí motor než HTP nebo problémové TSI.
Zdá se, že i některým Čechům konečně došlo, že Fiat Punto je velmi dobré a stále krásné auto (ano, vím že je technicky už starší, ale to na věci nic nemění) a že se prodává za super ceny. A po ukončení prodejen Clia III už se s ním nedělí o titul nejprostornějšího malého hatchbacku na trhu!
A kdyby do něj Fiat nabízel nějaké cenově dostupné silnější motory (třeba dříve montovanou 1.4 16V), prodeje by vystřelili ještě mnohem víc! Každopádně - Bravo Fiate, bravo Punto! :yes: :yes: :yes: 😄
A kdyby do něj Fiat nabízel nějaké cenově dostupné silnější motory (třeba dříve montovanou 1.4 16V), prodeje by vystřelili ještě mnohem víc! Každopádně - Bravo Fiate, bravo Punto! :yes: :yes: :yes: 😄
vyzera to tak.... pred rokom sa predalo v cechach takmer 3300 malych aut vo februari 2012.... teraz je to len nieco vyse 2100 kusov.... zaujimave.... pokles fabie je citelny ale vsetko zvalovat na fabiu nemozeme... zrejme za odklon zakaznikov od malych aut mozu celkom priaznive ceny aut o triedu vacsich ( cruze, fluence, rapid, i30, ceed, megane )
2/2012 fabia: 1172ks
2/2013 fabia: 686ks --- fabia predala o 500 aut menej ako pred rokom 😐
myslim ze prisiel cas poklesu aj na skodu... klesa aj octavka aj yeti aj superb.... takze este to bude zaujmave
2/2012 fabia: 1172ks
2/2013 fabia: 686ks --- fabia predala o 500 aut menej ako pred rokom 😐
myslim ze prisiel cas poklesu aj na skodu... klesa aj octavka aj yeti aj superb.... takze este to bude zaujmave
Všechny linky jsou promyšlené, nejsou tu žádné nenavazující linie jako třeba na novém Leonu nebo C4. Na Puntu je jasně vidět, že celé auto dělal jeden člověk a ne jako u výše uvedených 2 týmy, které se špatně domluvily v jaké výšce bude prolis 😄