Novinky
Jenc
0
Super zjištění, do teď jsis myslel že je to jak? Nejlepší jsou tihle střelci s 4 x 4 kteří si myslí, že je to spasí. Moje poslední cesta na hory, 2 čtyřkolky v příkopě a v pohodě se to dalo projet s předním náhonem. Dokonce nás jeden předjížděl, celou kolonu asi pěti aut. Quattro je dobrá věc, ale musí se především myslet - hlavou
Přejít do diskuze
Gabo77
Suhlas. :yes: :yes: :yes:
tuhle zimu som bol na sluzobke s A5 Quattro v Nemecku, kde som dostal smyk na cerstvo nasnezenej ceste. Holt, 60kmh bola vysoka pri danych podmienkach. Bez tych asistencnych pomocok by som bol skoncil v zakope, na 100pro...
(Quattro pochvalujte len pre neskutocnu stabilitu pri akceleracii, brzdi ale rovnako ako ostatne auta) :-!
tuhle zimu som bol na sluzobke s A5 Quattro v Nemecku, kde som dostal smyk na cerstvo nasnezenej ceste. Holt, 60kmh bola vysoka pri danych podmienkach. Bez tych asistencnych pomocok by som bol skoncil v zakope, na 100pro...
(Quattro pochvalujte len pre neskutocnu stabilitu pri akceleracii, brzdi ale rovnako ako ostatne auta) :-!
_MT_
Chyby znamenají náklady, takže ano. 😄 Stroje sekají jeden kus jako druhý, neberou si dovolené, neonemocní, nemají špatnou náladu, jsou rychlejší a silnější a nesdružují se v odborech. 😉
_MT_
Tak jsem se nasmál, hlavně díky labelovi. 😄 Na podobných diskuzích se mi vždy líbí to vyobrazení ženy jako naprosto mírumilovné, nezákeřné atp. bytosti. Neskutečná pitomost. Některé jsou opravdu neškodně naivní, ale takové najdeš i chlapy.
Michal Kolesa
Ale člověk je moc chybující a nespolehlivý faktor
Proč mnohé firmy automatizují výrobu ? Protože lidi dělají chyby.
Proč mnohé firmy automatizují výrobu ? Protože lidi dělají chyby.
Autoservis
Právě naopak. S rostoucím provozem je potřeba řidiče co nejvíc zapojit "do hry" a ne mu dávat pocit že tam vlastně ani nemusí být. ;-\
Ondris
Ne ne, mám na mysli diskusi pod článkem o hosteskách ze Ženevy. Přečti si, nasměješ se. 😄
Pacho69
Jo jo, můžou na sebe blikat a troubit. Budem se bavit o autech, co jezdí kolem nás, tohle není sci-fi bloq.
Michal Kolesa
Čím více je doprvní provoz náročnější, tím pravděpodobněji lidský řidič v tomto případě řidička nějak selže.
Jsem proto, aby byli auta více inteligentní a mezi s sebou víc komunikovala a pomáhala řidiči, aby se nestal nějaký malér.
Jsem proto, aby byli auta více inteligentní a mezi s sebou víc komunikovala a pomáhala řidiči, aby se nestal nějaký malér.
Ondris
Chtělo by to zase nějakou debatu o agresivních chlípných neandertálcích a Věku ženy, minule to bylo výživný. :-!