Ekonomika
Drby, které kolují od začátku roku se potvrdily, tak snad se budou potvrzovat i nadále.
Bez J&T by Tatra nevyráběla půl roku a je logické, že se nakonec zbavila původních majitelů, kteří se odmítali dohodnout jak s ní, tak i s DAFem.
Bez J&T by Tatra nevyráběla půl roku a je logické, že se nakonec zbavila původních majitelů, kteří se odmítali dohodnout jak s ní, tak i s DAFem.
Mě dost zaráží, že ji údajně koupila nějaká společnost, co byla založená před týdnem.
Nějaká firma založená J&T pouze pro tento účel. Jak s Tatrou pak J&T naloží, to je otázka. Ale dříve neuskutečněná spolupráce s DAFem je dost možná ve hře.
"Není to tak, že pan Galvas kupuje Tatru pro skupinu J&T. Ta situace je složitější, ale zatím nechci sdělovat detaily," řekl online deníku Aktuálně.cz mluvčí J&T Petr Málek.
Takže u koho Tatra nakonec skončí? U Dafu?
Takže u koho Tatra nakonec skončí? U Dafu?
DAF má využité kapacity na 99%, že by mu chýbalo tých 800 áut za rok ? Keď bol boom, vtedy by ju niekto kúpil. Teraz je bum, ak by ju niekto chcel, asi by prišiel na dražbu. Tým, ktorí autá vyrábajú, Tatra nechýba, aj keď tí, čo ju kúpili, by chceli možno opak.
1) DAF chtěl zařadit Tatru do svého prodejního programu. Mimo jiné i díky tomu vznikla T158 Phoenix. Také měl převzít 19% akcií Tatry. Ani jedno se neuskutečnilo díky obstrukcím ze strany, již bývalých, majitelů Tatry a.s.
2) DAF nemá ve své nabídce vozy s pohonem všech kol. Díky tomu projíždí některé tendry, neboť ostatní výrobci nabízejí kompletní sortiment 4x2 až 8x8.
3) J&T skupovala pohledávky Tatra a.s.+ J&T začala financovat výrobu Tatra a.s (cca 200mil.Kč)
4) J&T se pokoušela vstoupit do vlastnické struktury do Tatra a.s., opět narazila na již bývalé vlastníky
5) Tatra šla do dražby
6) v dražbě zakoupila Tatru nepřímo firma J&T
😄 Tatra v současné době nemá problémy s pokrytím výroby zakázkami
Takže jsi v situaci, že máš podnik s dluhem 1,5mld (většinu vlastní J&T), který si musíš koupit v dražbě a ještě mít finance na výrobu? Kdo by tohle všechno ustál?
Dle šuškandového scénáře (který byl do teď pravdivý a objevil se v lednu) nový vlastník obnoví jednání s DAFem. Tedy pokud s ním celou dobu nejednali.
2) DAF nemá ve své nabídce vozy s pohonem všech kol. Díky tomu projíždí některé tendry, neboť ostatní výrobci nabízejí kompletní sortiment 4x2 až 8x8.
3) J&T skupovala pohledávky Tatra a.s.+ J&T začala financovat výrobu Tatra a.s (cca 200mil.Kč)
4) J&T se pokoušela vstoupit do vlastnické struktury do Tatra a.s., opět narazila na již bývalé vlastníky
5) Tatra šla do dražby
6) v dražbě zakoupila Tatru nepřímo firma J&T
😄 Tatra v současné době nemá problémy s pokrytím výroby zakázkami
Takže jsi v situaci, že máš podnik s dluhem 1,5mld (většinu vlastní J&T), který si musíš koupit v dražbě a ještě mít finance na výrobu? Kdo by tohle všechno ustál?
Dle šuškandového scénáře (který byl do teď pravdivý a objevil se v lednu) nový vlastník obnoví jednání s DAFem. Tedy pokud s ním celou dobu nejednali.
Díky za info. Snad to dopadne, Tatra se dohodne s Dafem a budeme ji dál vídat na silnicích.
vidím, že se vyznáš. Co je s Adamsem? Prchl do Kanady kvůli tomu trestnímu stíhání?
tak to netuším.. jen vím, že se léčil s rakem
A s tím J&T to vidíš dobře? Tam už je to o byznysu a ne o tunelování? Na Tatře mám osobní zájem, tedy na Tatře, která by fungovala s DAFem, neb servisujeme některé technologie DAFu.......
Moc díky za info.
Moc díky za info.
J&T se minimálně osvědčilo jako vlastník SORu, takže ..
Dnes už nový majitel Tatry řekl, že to není akce samotného J&T, ale šli do toho ještě s někým jiným. Kdo by to mohl být? DAF?
Dnes už nový majitel Tatry řekl, že to není akce samotného J&T, ale šli do toho ještě s někým jiným. Kdo by to mohl být? DAF?
Je fakt, že když jsem ho viděl naposledy, vypadal nějak "přešle"...
[odkaz]
😉
[odkaz]
😉
ty budeš vypadat přešle až konečně dorazím na tu kolaudaci po letech >😒]
Pokud se toho vůbec ještě dožijeme..., myslím při tvém současném tempu. 8-s 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Redakce, trochu angličtiny 😄
NE
Truck Developement
ALE
Truck Development
Obvykle by mi to bylo jedno, ale přece jen se jedná o název firmy.
NE
Truck Developement
ALE
Truck Development
Obvykle by mi to bylo jedno, ale přece jen se jedná o název firmy.
Sice je to jasny tunel ale budte radi, ze Tatru vlastni Slovenska JT. Pozrite sa ako sa dari SORu pod JT.
Keby kupili TATRU Cinania tak vykradnu patenty a vyrobu zrusia a presunu do Ciny.
Keby kupili TATRU Cinania tak vykradnu patenty a vyrobu zrusia a presunu do Ciny.
Prave som si precital zaujimavu knihu Josefa Kalinu - Pisek mezi zuby, kde par slovami popisal aj vedenie automobilky, ako nemali odvahu ani chut ist do niecoho neznameho, ako kladli polena pod nohy a preto na Dakar '85 siel prvy defacto cestny voz (Liaz) a nie terenny (Tatra). Rovnake zmyslanie pretrvavalo aj po roku 2010 a zda sa, ze trvalo az dodnes.
jak vyrvat dojnou krávu z rukou podvodníkům Rishimu a Adamsovi, než by ji úplně položili. Věřím že DAF bude mít i nadále zájem a nakonec udělá z Tatry svoji terénní divizi. Jiskra naděje na světlou budoucnost tu ještě pořád je. Doufám že nějakým způsobem dojde i na ty dva gaunery.
tatra nezná bratra 😉