Pánové, kritizujete zde něco, co znáte pouze z obrázku, je to normální?? Já s ní jezdil a mohu vám v klidu zdělit, že takový komfort a luxus nenabídne ani Audi ani BMW. To musíte zažít a ne kritizovat fotografie, když jste neměli možnost usednout do vozu. A co se týká grafiky obou panelů, nikdo nenabízí na trhu lepší rozlišení než právě MB, tak přemýšlejte, než začnete plodit nesmysli své fantazie..
Lexus proda v teto tride ze svojim ls celosvetove asi tolik kusu co neuspesny a vysmyvany phaeton, neni zadny konkurent sklasse nebo 7er ten byl jen z druhou a treti generaci kdy 1:1 zkopiroval mercedes. V roce 2012 se prodalo jen 8tisic kusu LS co je min jak phaeton. V americe je luxus evropske auto podobne jak moda chanel atd...
Píšeš, jako kdybys dneska celý den proseděl u zubaře... >:-[]:-)
Když se už po několikáté dívám na tu megaširokou a hranatou "kapli" přístrojovky nového eSka, mám dojem, že by tam snad vešlo i menší "palubní" aquarium. >:D
Dobře ti tak, to máš za ty nevhodné vtipy na Hanáky, ještě jednou a půjdou ti ze samohlásek jen "o" a "e". >:D
Co máš za klávesnici? Tak ji hoď do koše a kup za kilo, dvě..., novou, nebo investuj víc do vodě odolné... ;-)
Ak konštruktéri chceli z Mercedesu urobiť domáce kino, tak sa im to podarilo. >:D . Ale ak chceli urobiť "len" kokpit pilota, tak to trochu preplácali.
Suverénne najkrajšie majú multifunkčnú "kapličku" umiestnené bavoráky - hlavne tie päťkové a X5-kové. Tie v Mercedesoch pôsobia ako päsť na oko. Stačí si spomenúť na prílepok v Éčku alebo vystrčený displej v Áčku.
Chtel jzem ti napzat neco, ale vypadla mi cazt klaveznice, konkretne "s", e s háčkem, dvojité v a ikz. Muzím ji vyčiztit včera jzem do ni rozlil čaj. (to není vtip, vážne mi tyhle pízmena nejedou, možná je zlomená dezka v tom mízte, nebo jzou propojene v ramci jednoho okruhu.
Esko mám já, Cruisera paní . ...na Rolls chybí nějaké to euro, navíc by to stejně vyžadovalo další auto, protože tahat to do soli nebo být pokaždé vyfocen před supermarketem není ončo.
VLD4: ano, přesně. Jsou pravdy které jsi nevymyslel Ty ani já, ale jednoduše je prověřil čas. Na běžnou jízdu je ideál Éčko s šestivácem, S-ko s osmiválcem ;-)
MarTin1: ano Range je luxus, nejvíc mě baví s ním chytit velkou díru, to vypružení je úžasné! Jen Range je kavaťácký offorad na nízkoprofilových kolech (trošku jak Escalade). Do terénu lepší pořádné goretexové kanady a mechaniku bez drátků a čidélek.
To riesi technologia OLED (AMOLED). Necaka sa na ziadne priepustne krystaly, ktore v mraze tuhnu; zobrazovaci bod ma odozvu v ns.
Problem je aktualne len s cenou.
A když se mu z toho kruhu (ve kterém je ta třícípá hvězda) udělají mžitky před očima, tak si to maximálně splete s "vrtulí"... a v případě, že před tím dostatečně požil, tak to může brát jako logo Audi...
Protože až na tu jeskyni vypadá interiér slibně. Mám takové tušení, že vzadu A8 porazí. U Maybachu jsem také zrovna nemusel pracovní místo řidiče, ale pořád jsem ho měl rád. Ještě bych se mohl modlit, aby Coupé (nástupce CL) dostalo jinou palubní desku, ale to se asi nestane.
Když jsem se na ty fotky díval, tak jsem si představoval, jak by vypadal "po francouzsku" - tedy bez jeskyně, bez přístrojů, jen s hladkou palubní deskou a HUD. Přiznávám, že to nebyla tak hrozná představa.
Tak určitěěě..., bude to žhavá třídní novinka a eSkláda k tomu, nikomu nemusíš dokazovat, že je to zaručeně funglovka a značku pozná i soused s popelníkama na nose... ;-)
Ani ergonomii přímo nemyslím, ta je ideálně až důsledkem určité dokonalosti, kterou vnímáš prakticky už na první pohled... Ta dokonalost nemusí být žádoucí pro každého (pro někoho může být třeba příliš chladná/jednoduchá/málo zdobená, nebo naopak), ale přesto ji z toho cítí taky.
Ale k autu...je, myslím, přesně takové, jaké si ho kupci přeji. Dálniční křížnik, luxusní jachta....je třeba se dívat na to, v jakém prostředí se kupci pohybují. ?..tepláky s pruhama nechme stranou. Tohle vezme jak S kupec tak i těch 5 zájemců o Maybach.
Tohle ale ukáže záda jak bmw tak a8. Solární baroni se uz jistě těší....
Priznám sa, že ma fotky aj keď zatiaľ iba interieru potešili, lebo v tejto triede ide o významnú udalosť.
Myslím že tú prvú pseudopanoramatickú fotografiu, ktorá vyvolala asi najviac reakcií, urobil mercedes naschvál a pod jej podarenosť sa podpísala práve prílišné zvýraznenie jasu na displejoch a to hlavne na displeji prístrojov. V reále takto nastavený displej nikto nikdy nebude používať, lebo to by po pár dňoch znamenalo návštevu očného lekára.
Skôr tu išlo o zvýraznenie faktu, že sú použité displeje. Škoda, že nezverejnili ešte jednu fotografiu prístrojovky, ale to bol zámer - vyvolať diskusiu :)
Auto má vyvolávať emócie - či už kladné alebo záporné a myslím, že sa to podarilo.
Z môjho pohľadu, aj keď nie som mercedesár na mňa interier pôsobí celkom fajn.
Niektoré veci majú typicky mercedesovské poňatie ale aj drobné detaily robia tú ktorú značku výnimočnú a odlišnú od iných - pozor nezamieňať to so slovom najlepšiu.
Bolo načase zbaviť sa nálepky auto pre páprdov. V tomto smere malo zatiaľ Audi a BMW navrch.
Snaha o luxusné spracovanie je zvýraznená aj tým, že vlastne iba Mercedes defacto nemá vozidlo superlux triedy (BMW - R&R, VW - Bentley) a preto sa snaží tlačiť týmto smerom S-klasse. Otázne je, ako to príjmu zákazníci v superlux, ale každom prípade pôjde o výnimočný automobil lux triedy. Zostáva veriť, že nový smer potvrdí aj dizajnom exterieru.
Teším sa na fotky z exterieru, tá od esenbe vypadala sľubne :)
Jasně, ale já nemyslel, který by se ti "srovnatelně" líbil, klidně ti může připadat třeba strohý, jde mi o celkovou technickou propracovanost, nikoli o subjektivní líbivost.
Třeba proto, že ten interiér nového S vypadá na těch snímcích Glamorous&Majestic, zatímco ta A8 z tvého odkazu jako moderní a účelový obývák s kvalitní hifi soustavou (myšleno na pohled). Mě je tedy S bližší.
Já vím, ale nevím, proč si mi napsal, abych ti napsal kdo má celkově srovnatelný interér, podle mě je to hodně o osobních prioritách. Mě se na pohled A8 líbí a hodí se k celkem strohému exteriéru.
Co je mezi auty podle tebe kofola? Mercedes E 250 CGI (například)?
Nové S-ko je určitě fajn, protože dovolit si vyrábět něco nefajn se v nejvyšší třídě u žádné automobilky nenosí, Mercedes-Benz nevyjímaje.
„Sondere klasse“ není zdaleka jediným automobilem v nejvyšší třídě, a už vůbec se nedá říct, že kvůli „image“ jenom Mercedes a nic jiného...
V této třídě záleží na osobních preferencích a divím se, že ty jako člověk jezdící ve vozech cenové kategorie Mercedes třídy S/Toyota Land Cruiser V8 to nemůžeš nebo nechceš pochopit.
Mne fotky interieru pripomenuli Buicka alebo Lincolna, samozrejme nehovorim o kvalite spracovania ale o dizajne. Buick pouziva podobny barokovo-bublinovy prejav ako MB a Lincoln mal v Towncar z 90 rokov podobnu jaskynu ako MB dnes, ale na celu sirku interieru. Z toho my vychadza ze mozno to bude auto hlavne pre US... dizajn je velmi luxusny.... som za to, aby sa vratil dizajn 70 a 80 rokov v kvalitnejsom spracovani a s novou technologiou. Osobne interier spominaneho audi mi pride iba funkcny.
Nejde jen o praktičnost. Ono to ani nevypadá tak dobře.
Balao mi učaroval. Opravdu dobře zvolený. V době uvedení určitě můj favorit. A ten druhý design selection, messing, který přidali později, vypadá také dobře.
Je nádherný, tohle je zrovna A8 Hybrid. Ty nepraktické černé lesklé plochy nemusím nikde, zvlášť v místech, kde se jich (aspoň občas) musíš i dotýkat. Kdysi jsem si koupil kompakt od Canonu (S80), který byl celý v podobném provedení, strašné... 8-s
Já komplex z Lamba či Buggati fakt nemám, ikdybych na ně měl, tak bych dal přednost jinde.
Dále nikde neříkám, že JÁ nepoznám rozdíl mezi A4 a A8, jasně jsem napsal, že valná většina laické populace má problém poznat zvenku rozdíl mezi A4,A6,A8.
Sklasse jako oteklé CLS.... auto jsem viděl tudíž mohu říci, že je tam podobný styl jako u CLS, tzn není barokní jako W220, ale je spíše do sportovna, výrazná optika plně LED, exteriér maskuje rozměry atd.... rozhodně to nepůsobí přifoukle, nebo svalnatě.
Většinou mi vadí použité displaye, na trhu jsou lepší (i když to chce posoudit osobně). A pak mi připadá úchylné kreslit analogové přístroje na digitální panel. Dělá se to běžně, třeba i u obslužných terminálů strojů, ale i tam mi to připadá úchylné. Když digitální, tak digitální, ne nějaké náhražky.
Rozdělení můžeš udělat softwarově. Nebo můžeš zamaskovat, že jsou tam ve skutečnosti dva displaye. Jen mi uniká pointa dvou displayů, když už úplně odstranili klasické přístroje. Pokud je ten druhý pro spolujezdce, tak určitě šlo udělat nějaký schovávací přímo před ním. Navíc S-klasse přichází s HUD. Takže máš dvě televize a navíc ještě promítací plátno, k čemu?
Hmm, balao. Jo, tenhle interiér se mi líbí. Jen stojí jak auto nižší střední (tedy pokud nekupuješ S8, nebo W12). >:D
Co se mi na interiéru A8 nelíbí, jsou ty černé lesklé plochy na středovém tunelu, do kterých jsou zasazené ovládací prvky. Tohle prostě Mercedes zvládá lépe. To je asi moje největší výhrada. :-)
Nesmyslnou debatu si tu začal vést ty (a stále v tom pokračuješ), mě vadí pouze přístrojovka v novém eSku, která vypadá jako z autobusu, nikoliv to, že MB vyrábí i busy, vlaky, tanky, nebo třeba lodě...
Komplex z Bugatti a Lamba máš úplně zbytečně, takže tos mohl taky zkrátit a pokud nepoznáš rozdíl mezi tím, když si sedneš do A4, nebo do A8, tak to už chce odbornou lékařskou pomoc, s tím ti zřejmě nikdo jiný neporadí... ;-)
Ale když je podle tebe nové eSko jen oteklé CLS, proč podle tebe nemohla být A8 oteklá A4. >:-[]
Dal bych přednost novému RR do terénu :-))) Měl jsem možnost se projet v únoru ve Val Gardeně, kde ve Wolkensteinu byla prezentace Land Roveru a musím říct, ikdyž sem tomu špageťákovi vůbec nerozuměl, tak ta jízda fantazie!!!
Hele tohle jsou kraviny, prostě VW koncern jakožto vlastník busy a náklaďáky vyrábí, Daimler jako koncern pod MB holt vyrábí to samé, ikdyž jezdí i autobusy od nich bez hvězdy na předku. Daimler vyrábí i Vlaky, Tanky, Vrtulníky .... a vadí mi to?? Naopak já jsem rád, že například nejlepší tanky druhé světové vyráběl Daimler = Mercedes.
TO že nemá odpověď na Buggati?? Ještě aby měla protože Veyron je jen zhmotněnej komplex a ego Ferdinanda Piecha, kterej obětoval x miliard Euro(tenkrát i Marek) na to aby vyvinul auto, který se nikdy nezaplatí. Bůh žehnej VW, že má kapitál na to si takovýto luxus dovolit. Alá Lambo?? Mě stačí, že má kapitálovou účast v Pagani a v budoucnu se stane vlastníkem Astonu talže cajk >:D
Ale vedeme tu teda teďka úplně jinou a zcela nesmyslnou debatu. Uzavřel bych to takhle, ty si esko nekoupíš protože má obrazovku z autobusu a já si zase nekoupim A8 protože nechci mít nafouklou bezpohlavní A4 a jeto >:D >:D
Keď je niečo dobré napríklad Motor Renaultu , tak prečo by si ho nemohol MB dať do svojich modelov , to nie je hriech , v dnešnej dobe Automobilky spolupracujú aby prežili .
Ber to z tej lepšej stránky , MB nemusel vyvíjať nejaký motor , takže ušetril a môže si dovoliť hýbať s cenou , pridať niečo do výbavy , alebo sa zameriať na vývoj niečoho iného . ;-)
Interiér vyzerá až Superluxsusne , veľmi pekné . Mne osobne sa ale trošku nepáči Ten Displej čo je namiesto tubusov s normálnymi budíkmi , viem že je to teraz "IN" ale uvidíme keď vám vypadnú Pixely a za nový zaplatíte tisíce ;-\
Aj keď to vyzerá celkom pekne , určite to nebude také revolučné ako Niekedy eSko bolo (W140 ,W126)
Už si někdy viděl autobus s logem Audi? A už si někdy viděl autobus s logem MB? Argumentovat koncernem je v tomto ohledu mimo, protože pak by ti mělo "vadit", že MB nemá ve svém "koncernu" např. ekvivalent k Bugatti, nebo Lambu... ;-)
Omyl, měla je už i generace W220.... BMW a Lexus mají také digitály i s těma různejma barevnejma chujovinama alá Dynamic takže co, za 10 let si na to nikdo ani nevzpomene.
Psal jsi obecně o tom že Audi udává krok (design, interiér,exteriér...), tak já jsem ti obecně odvětil, že na unifikaci (od které chce mimochodem nyní odstoupit) v podobě toho, že valná část veřejnosti nepozná A8 od A4ky a že A6 A7 maj naprosto stejnej interiér mimochodem plastovej, tak já na tom nic alá "udává trend" nevidím, ostatně konkurence v podobě BMW a MB, kteří krom LED diod od Audi nic neberou tak možná tak korejci.....
K těm autobusům.... ale on koncern VW autobusy dělá panáčku, stejně jako koncern Daimler vlastní MB a pod ním dělá autobusy tak koncern VW vlastnící Audi také dělá autobusy a kamiony....
Přečti si mou reakci znovu. Nikde jsem nesrovnával exterier A8 s čímkoli, protože exterier nového eSka jsem zatím neviděl ani na fotkách. Psal jsem pouze o interiéru A8, který považuji za současný etalon této třídy. Mně interiér XJ (ve srovnání s A8) nijka zvlášť neoslovil, ale někoho samozřejmě může, je svým způsobem docela osobitý...
Až v poslední větě jsem se vyjádřil ke tvému názoru na exterier Lexu LS.
Ale tobě... >:-[] Mě by byly sympatičtější klasické budíky, ale celkově z tohoto interiéru mám velmi dobrý dojem a docela mi k němu ta palubka "z autobusu" sedí. Zejména to podsvícení linky kolem dokola tím příjemně zbarveným odstínem je fajn.
Sice nevím, proč tam jsou ta tlačítka (asi nic důležitého), ale to dělení je tam podle mě aby to nerušilo při čtení údajů z budíků, zejména jestli spolujezdec bude (moci) zasahovat do dění na panelu vedle. Také je otázka, jestli pravý displej bude s oddělným zobrazením pro řidiče a spolujezdce. Jas bude určitě nastavitelný, je možné že pro účely prezentace je to vyobrazeno jasněji.
Nezapomeň, že Volvo je jiná klasse... u XJ se ti nelíbily. Čekal jsem, že u konzervativní značky jako MB, a ještě u vrcholné řady, takovou technologii, bez ohledu na provedení, nepřijmeš. Ale, ok. :-)
A to je ten důvod proč se mi to líbí, zejména na tom úvodním snímku to vypadá úchvatně. Akorát že to chce jezdit v noci, aby si to člověk užil. >:D Zajímala by mě dostupnost těch tlačítek vedle, asi na nich ale nebude nic důležitého. Jas displejů půjde určitě nastavit, takže toho bych se nebál.
Asi jsi právě spadl z višně, když tu chceš u S-klády argumentovat A4kou (navíc generace těsně před "důchodem"). >:D
Jediné s čím můžeš interiér eSka srovnávat je logicky A8 a tam určitě kůži na palubku dostaněš a nejen to. Navíc A8ička nemá přístrojovku jako luxusní autobus, ale to bude možná tím, že Audi (na rozdíl od MB) autobusy nedělá, takže tímto způsobem náklady šetřit nemůže (neboj, BRABUSI, to byl jen marný pokus o vtip)... >:-[];-)
P.S. Ale když už pod eSkem diskutuješ o jiných třídách, tak k tomu interiéru Ečka jen dodám, že ve srovnání se současnou A6 je to taková "tragédie", že by Ečku v duelu s A6 nepomohla ani palubka potažená kůží z předkožek krokodýlů... ;-)
A že nejde objednat kůže na palubku A7 je sice chyba, ale v principu to na tom, o čem jsem psal, nemůže nic změnit.
Je dobře, že nám to dávkují po částech, neboť zažít ten blesk opravdu a doslova z jednoho garážového nebe, nejeden z nás by to neustál na mozkomíšním tlaku. Proskočené vizuální informace jednoznačně potvrzují již dávno potvrzené - není v luxusní třídě nic lepšího, než S-KLASSE :yes:
Někde vedle dal kolega dokonce odkaz na snímky celého vozu. To tě přizemní. Samozřejmě jsme všichni čekali velké CLA. A ono to skutečně velké CLA je, resp. bude. Co více si přát? Snad jen tu garáž...
Ne nekoupím. Uvazoval jsem nad GLK, ale nenabizi ho ve verzi 4x4 s manualni skrini. Zkousel jsem XC70, ale zvednuty stredni tunel mne tlaci do prave nohy. Takze pristi rok potesim jineho vyrobce. ;-)
Myslím si, že se bojí náročných provozních podmínek a špatné čitelnosti. Přece jen ty budíky musí perfektně fungovat od -40 po +50, musí být dobře vidět a hlavně musí sloužit třeba těch 12 let.
Když vidím, jak pomalu se mi překresluje v mrazech displej BC a navi, nechtěl bych z toho mít budíky.
Mírné zklamání prožívají leda majitelé Kofol (= auta do 2000 ccm z PET materiálu) :-) Samozřejmě že nové S je fajn :-! Auto se nekupuje podle pocitů co vyvolá 10 cm obrázek u tlupy teplákových bund, ale podle toho, jaké je v reálu. Kdo zná a každý den usedá, ten ví. Na silnici Sondere klasse (a v terénu Landcruiser V8). Jinak to už nejde pánové :-):-):-)
Interiér je přímo božskej :yes: a zdá se, že konečně nezku.vili i ten exteriér, narozdíl od podle mě dost nepovedeného exteriéru (hlavně zadních partií) nového ML, ale bohužel i CL. 8-s
Nový vůz je jak zvenku, tak zevnitř velmi kultivovaný. Jaká to změna po předchozích hranatých - a levně působících - kreacích! MB šéfové prokazují značnou dávku pudu sebezáchovy a novému esku proto přeju co největší úspěch. Takhle se totiž chová opravdový lídr segmentu.
Sám říkáš ať si to každej projede a pak novou S-Klasse postavíš na pedestal. To je tak trochu o víně a vodě... Nepochybuju, že S-Klasse bude třídní lídr, ale nebudu to dávat do kontextu se slovem "vyzkoušet".
No nový model bude mít jistě co nabídnout. To nepochybně. Teď už je to otázka preferencí a taky je dobré zhodnotit konkurenci. Myslím, že takový XJ / 7 er ve vrcholné motorizaci si kromě image a množství přidané výbavy s Ghostem taky nezadají. To stejné Lexus. U RR se prostě cena promítne hlavně díky image a zpracování/kvalitě materiálů. Nehledě na obrovskou možnost idividualizace. Aktuální S třídu vidím jako něco co udávalo ve své době tempo. Z té první to tak nějak dle obrázků necítím. Uvidíme co osobní setkání.
P.S.: Omlouvám se nikoliv za názor, ale za možnou urážku.
Niet pochyb ze opat to bude kral luxusneho segmentu.... jak kvalitativne luxusom a imidzom tak aj predajne ... avsak musim povedat aj ked foto interieru este nemame v potrebnej prezentacnej kvalite.... ze tento interier co vidim je pre mna miernym sklamanim
Tak to zkusím z jiného konce. Stávající model je k mání za cenu E třídy. Logické vyprodávání skladů..Dva roky splátek a zákazníku rozhodni se, zda jdeš do nového. Jako konkurenta Ghostu např. motorizaci S 65 AMG vidím, protože vlastnictví RR v dnešním světě je spíše cejch lumpa než znamení kreditu, úspěchu... Omlouvám se za svůj názor, ale new S je a bude nejlepší volbou.
Právě ta kaple s dvěma televizemi mne moc nepotěšila. A ta tlačítka mezi nimi. 8-s Tenhle koncept se mi vůbec nelíbí, ale když už, tak to měli udělat jako jeden panel. Tohle vypadá lacině. Navíc to není OLED, září to jak čínský tablet. Jinak zbytek interiéru vypadá slibně a zdá se, že z Maybachu převzali ty věci, které jsem na něm měl rád.
co to domace kino pred vodicom? co ta diskoteka v celom interiery? 8-s
hore pravitkom nakresleny silt budikov,a pod tym vyrazna vlna...WTF?
ano,je tam jasne badatelny luxus,ale sucasny interier je daleko lepsi.... :yes:
Nemyslím tím wooow nějaké měřítko. Myslím tím, že na to kouknu a řeknu si wooow to je krása. A to může být napříč jakoukoliv třídou. Aktuální S a nebo XJ toto mají.
WOW efekt v tejto triede nie je treba. Zakaznici platiaci za taketo auta su dost konzervy. Tato trieda je trendsetter, o par rokov budeme mat LCD namiesto ruciciek aj v kompaktoch.
uvědom si, že jsem nereagoval na to, že si něco ,,kupuje,, . Reagoval jsem na toto :
,,To co vidíte jako rusko -čínské, to bude při rozměrech vozu jako třešnička na dortu. V realu přichází konkurence Ghostu (v maxi verzi) a asi nejzábavnější a zároveň nejpoužitelnější sedan v této třídě. Přestaňte srovnávat s Lexusem, Jděte si to auto zkusit, nemá ani na A8, ale neplácejte teoretická moudra...,,
První napíše, že to BUDE! třešinička na dortu a pak píše, že se to nedá srovnávat s lexusem, protože on to narozdíl od nás asi zkoušel ((Přestaňte srovnávat s Lexusem, Jděte si to auto zkusit, nemá ani na A8, ale neplácejte teoretická moudra...,,)) .... Prostě si tam nechutně protiřečí. Ačkoliv má stejně informací jako my, tak my jsme prostě plácalové.
P.S.: Na S kládu nemám ... nejsem fotbalista a tatínek řekl jasné NE >:D
jo kamaráde, urážet jsi začal ty, což je ale u tebe dosti běžné. Je pro tebe vážně tak složité překousnout fakt, že někdo prostě ať už soukromě nebo jako firemní zákazník si může dovolit S-klasse: Ty na něj zjevně nemáš. Já také ne. To ale neznamená, že neexistuje nikdo další, kdo si ho dovolit může. Tak proč vlastně nesklapneš patky a neposloucháš člověka s vlastními, nikoliv vyčtenými a vydedukovanými zkušenostmi :no:
A ještě detail. Kde jsi přišel na to, že každý nově příchozí diskutér má deset let šoupat nohama, než dostane morální právo přispět do téhle superkvalitní diskuze
Jistě jistě každý nově příchozí čte a neraguje, každý nedává svoje auta na moje.auto.cz, protože to dělají jen lůzři. Nevím kdo začal urážet ostatní jako první a ve svém první příspěvku vůbec. A jistě tak jako každý nově příchozí kupuješ nějaké nové auto - většinou drahé a máš potřebu to tady rozmáznout. Já se narozdíl od tebe, za své názory a osobu nestydím a proto si můžu s klidným svědomím zveřejnit co chci.
Prostě mi tam chybí to na zadek posazující WOOOOW. Je pravda, že minulou generací mercedes nasadil laťku vysoko, ale tohle mi přijde prostě takové nemastné neslané a v interiéru přímo děsné.
Většinou jako čtenář diskuze nereaguji, a myslím že se k tomu zase vrátím... teoretické znalosti vyčtené z testů a osobní preference rozhodně nevypovídají nic o skutečné hodnotě vozu, stejně tak jako příspěvek esenbe... Rozdíl je v tom, že já mám na výběr, stávající S za cenu E, nebo si počkat. Ty zřejmě jako známý člověk si ale už budeš muset jen počkat, třeba 10 let, na slušnou ojetinu.... Místo abys chtěl získat informace, urážíš bez rozmyslu, nevážíš si názoru druhých, pouze sám sebe konzervuješ v kategorii looser. Bez urážky, Tvůj názor je přesně důvod proč nedávat svá auta na "moje auto", proč nekomentovat dennodenně diskuzi. Čas by byl, ale proč vlastně....
Interiér vypadá děsně,nechali se inspirovat interiérem bentley,nebo možná i Rollse ,nebo tak nějak od každého trochu palubovka vypadá jak u starších audin s tou asi na pevno uloženou navigací,ale jako celek to vypadá hrozně,je mi to ale stejně fuk protože bych dal stejně přednost audi A8 a interiér A8 je jeden z nejlepších co znám a exteriér je taky super,Exteriér S ještě neznám tak nevím,nebudu soudit,ale interiér je vážně sklamání
Proto se bojím, že s novou generací to tak nebude :-( Stará byl pro mě vždy top. V době představení to bylo jako zjevení z jiného světa, proto jsem možná tak překvapen.
Většinou když přijdu poprvé jako neznámý člověk do společnosti, snažím se nevyblít ten největší žvást co mi přistane na jazyku. Bohužel jsou lidé jako ty, kterým to je jedno. :no:
Se mi líbí jak to nikdo ještě neviděl na živo a dokonce v tom ještě nejel a už má hned hotovo :-)) (já sem to už měl možnost vidět při cestě na hory do Francie, stálo to vedle mě na benzínce u Karlsruhe a je to takové "oteklé CLS). Uvidíme, každopádně zpracování interiéru je liga úrovně Bentley a RR, což je při absenci Maybachu nutnost. Na benzboostu je už i brožura kombinace čalounění atd a ty sedadla to je fantazie, jestli vychází z SL tak to snad ukradnu a dám si to do kanclu k PC.
No jestli udává směr AUDI tak to teda potěš pánbůh.... Oteklá A4 alá A8, plastový vnitřky od A4 po A7, architektura OK bez debat ale auto za 2 mega a plastovej vnitřek??, Bez možnosti koženýho čalounění kabiny?? To i to blbé E-klasse umí... Holt každýmu se líbí něco jiného, já osobně považuju v současný době dávám přednost BMW/MB v designu ikdyž se mi A7 v určitém směru líbí.
Když se dnes posadíš do starší S klase, je to pořád parádní a nadčasové, nedělají krátkodobé pozlátko a taky cílová skupina to určitě ocení. Interiér vypadá úžasně, prostě nadčasová elegance.
Ani bych neřekl. Audi má společně s XJ nejlepší interiér, ale jak ukazují prodeje tak uniformní dizajn exteriéru moc chvály nezískal. Vede BMW, které vsadilo na usedlejší, ale přesto vybočující vzhled. Minulá generace S třídy je jako druhá, ta byla podle mě jedna z nejpovedenějších a nebýt jejího stáří tak je stále na vrcholu. A třetí je Lexus. Tedy alespoň co se USA týče. Tam se této třídy prodá nejvíce .... Audi je až hluboko za domácím kadilakem, . Nemáš nějakou tabulku s prodeji v evropě ?
P.S. : Nový lexus je třeba vidět na živo ... je to fakt pecka. Na obrázcích působí divně, ale vzhledově je to fakt auto s koulema. Nicméně stejně je pro mě momentální favorit Jaguar XJ, alespoň co se dizajnu týče. Čekal jsem, že se to s příchodem S-ka změní, ale ne.
No tedy, to není moc hezký, když to porovnám s konkurencí, tak je to přímo hnusný. Je to kýčovitý, přeplácaný, jako vánoční stromeček, jako pro cirkusáky, bez úrovně a trochu to vypadá že to je od Číňanů. Kde je noblesa a elegance?
Mám na stole nabídku na stávající "výběhový" model, opravdu luxusní podmínky, výprodej... Leasing, pojištění, vše skoro zadarmo. Když ale vidím nový model, počkám si na něj. To co vidíte jako rusko -čínské, to bude při rozměrech vozu jako třešnička na dortu. V realu přichází konkurence Ghostu (v maxi verzi) a asi nejzábavnější a zároveň nejpoužitelnější sedan v této třídě. Přestaňte srovnávat s Lexusem, Jděte si to auto zkusit, nemá ani na A8, ale neplácejte teoretická moudra...
Teda chlape, ty jsi mi vzal slova. Zrovna jsem to chtěl napsat. Chápu snahu mít přístrojový štít projekční, můžeš pak na něm promítat co se ti zlíbí a upravovat si ho dle libosti. Ale jak sám píšeš, digitální zobrazení je prostě levnější řešení. Chápal bych ho u malých a levných vozů. Kdo někdy rozebíral klasický přístrojový štít, ví kolik je tam hejblátek. To u displeje odpadá, ve výsledku je sekají jako baťa cvičky. Ale u špičkové limuzíny, která se má navíc stát vrcholem a nahradit Maybach mi to nesedí. Kde je smysl pro detail, jako u klasických švýcarských mechanických hodinek, kdy si s každou ručičkou, ukazatelem, s každým číslem na rychloměru můžeš vyhrát, promítnout do toho ruční práci. Už jen představa, že ten přístrojový panel ručně skádají...to je důvod, proč je zákazník ochoten si připlatit, protože ví za co...Za přístrojový panel má u mě M-B mínus. Navíc pokud není auto nastartované a displeje aktivní, jsou to jen dvě "černé plochy přes půl interiéru, to také není nic moc
všechno je jak má být, jen doufám, že tu zoufalou imitaci kapličky přístrojů bleskem předělají, tak krásné dílo přece nemohou zprznit takovým kolotočem.
Jestli někdo v této třídě aktuálně udává směr designu/architektury/zpracování... interiéru, pak je to Audi, nikoli Lexus.
Tady je nejhorší ta kýčovitá pevná "megakaplička" přístrojovky, jinak to zas taková tragédie není, ale exterier jsem zatím neviděl, ovšem tvé přehnané nadšení z exterieru Lexuxsu LS nesdílím.
Při prvotním pohledu jsem měl takový smíšené pocity. Nakonec při bližším pohledu mi to začínalo docela sedět. Z fotky to působí jakoby v "retro" stylu.Co se mi tam ale hodně nelíbí jsou ty digitální přístroje. To je prostě "odporné". Ještě jsem nenašel auto s digitálním přístrojem, co by se mi to u něj líbilo. Škoda, že elegance dokonalých ručičkových přístrojů se vytrácí. Srovnal by jsem to asi tak, jako když si koupím dokonalé ručičkové analogové hodinky, co vypadají neskutečně luxusně a pohledně a nebo Digitálky. I když budou sebelepší s mnohem více funkcemi, pořád to bude vypadat jak "vietnamský" digitálky. Klasika je klasika.
Bohužel mercedesu se nepovedlo to co s minulou generací ( už jsou i fotky exteriéru ) a nové S - ko vypadá jako prodloužené E s trošku kolotočářským interiérem doplněným o všelijaké cinkrlátka, že to vypadá jako kdyby si to udělal čečenský kápo na zakázku. Vsadím se, že hlavní trhy budou Asie / Rusko. Já osobně bych volil buďto konzervativnější BMW 7, ale spíše Lexus LS. Je neuvěřitelné jak ještě nedávno vypadal Lexus jen jako trapná kopie D3 a teď to vypadá, že jsou to japonci, kteří skostnatělé německé trojce budou diktovat směr.