Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Interiér nového Mercedes-Benzu S (W222) na prvních fotografiích

David Bureš
Diskuze (172)
Kabina nové vlajkové lodi Mercedesu bude samozřejmě luxusní. Specialitou budou vyhřívané loketní opěrky nebo parfém osvěžující interiér.

Mercedes-Benz pomalu odhaluje dlouho očekávanou novou generaci třídy S (s interním označením W222). Nejnověji stuttgartská automobilka nechává nahlédnout do interiéru tohoto luxusního sedanu. Oficiální premiéru bude mít auto 15. května.

Třída S je vlajkovou lodí Mercedesu, což zdůrazňuje i fakt, že se už nevyrábí vozy luxusní značky Maybach. I z tohoto důvodu je vnitřek vozu opravdu luxusní. Některé ovladače jsou vyrobeny z hliníku, chybět nemůže nabídka ozdobných dřevěných dýh.

Palubní deska auta je členěna horizontálně, o její optické rozšíření se stará ambientní osvětlení. Dominantou palubní desky jsou dva displeje s vysokým rozlišením a úhlopříčkou 307 milimetrů. Ten před řidičem přebírá roli přístrojového štítu, druhý zobrazuje informace multimediálního systému Comand. Jedná se mimochodem o již pátou generaci tohoto systému.

O kvalitní poslech hudby se postará hudební systém z dílny firmy Burmester. Jeho vrcholná verze nabídne výkon 1.500 wattů a 24 reproduktorů s trojrozměrným zvukovým efektem.

O provonění kabiny se postará „aktivní systém parfémování.“ Ten pomocí ionizace nejdříve vyčistí vzduch a poté během pětiminutových intervalů vypouští do kabiny vůni, která se nachází v lahvičce umístěné v přihrádce před spolujezdcem. Nabízeny budou čtyři druhy parfému, nazvané freeside, sport, downtown a nightlife.

O maximum pohodlí se postarají zadní sedačky s masážní funkcí, které využívají 14 samostatných vzduchových polštářů. Samozřejmostí jsou ventilovaná a vyhřívaná sedadla, specialitou je ale vyhřívání loketních opěrek a dveřních panelů.

Konstruktéři se zaměřili také na potlačení hluku. Třída S má používat hned 150 samostatných komponentů izolujících zvuk.

Již dříve Mercedes naznačil podobu nové generace třídy S reliéfem nazvaným Aesthetics S a představil některé bezpečnostní systémy chystaného vozu.

David Bureš
Diskuze (172)
11. 4. 2013 22:50
Re: Tie budíky sú monštrózne
Přeplácaný je max. palubka a ovladání Audi, než MB, je vidět, že jsi nikdy nejezdil z MB
11. 4. 2013 22:49
Re: FUJ
Pánové, kritizujete zde něco, co znáte pouze z obrázku, je to normální?? Já s ní jezdil a mohu vám v klidu zdělit, že takový komfort a luxus nenabídne ani Audi ani BMW. To musíte zažít a ne kritizovat fotografie, když jste neměli možnost usednout do vozu. A co se týká grafiky obou panelů, nikdo nenabízí na trhu lepší rozlišení než právě MB, tak přemýšlejte, než začnete plodit nesmysli své fantazie..
23. 3. 2013 15:21
FUJ
proste fuj...toto im moc nevyslo ta pristrojovka je ako zly sen...
23. 3. 2013 15:21
FUJ
proste fuj...toto im moc nevyslo ta pristrojovka je ako zly sen....
Avatar - VL4D
21. 3. 2013 17:56
Re: už aby bylo doma :-)))
To byla odpověď na můj příspěvek? Přinejmenším zajímavé :-)

Ty si stojíš za svým, to beru. E-čko se šestiválcem, S-ko s osmiválcem, mezi Mercedesy asi ano, i když menší C-čko podle mně není o nic horší.

Vyšší střední se šesti, luxusní s osmiválcem, to je přesně to, co je dobré a optimální pro dané třídy.

V každém případě jsem ale měl namysli to, že Mercedes mi nesedí svým charakterem a myslet si, že nic kromě Mercedesu snad neexistuje je holý nesmysl.