Profi
flyboyeda
0
To nové Porsche 911 vypadá dobře,motor vzadu pohon zadních kol a prodloužili ho o víc jak 10 centimetrů aby se zbavili toho kyvadlového řízení a vleze se do něho víc jak 2 lidi,úžasné,myslím že koncept 911 se uchytil na tom správné místě 😄
Přejít do diskuze
Ano, Myslím, že tak nějak to bohužel je. Zase si nemyslím, že by takto kravský interiér objednala, kdyby ho někdo v SORu nevymyslel.
Ještě jsem to rozvedl - Citelis, ano tenhle je novější, ale z hlediska prostornosti je to stejný. [odkaz]
A SOR - [odkaz] sedačky proti sobě na "bednách", takže když se někdo zvedne, tak mu člověk nemá kam uhnout, Kdyby se ale posunuly ještě vpřed, tak by nemohly být proti sobě. Kdo vymýšlel ty dispozice vážně nechápu. Potom to "bydílko" kde jsou strčený sedačky podélně, takže na tebe zadní část busu čumí do boku - mě to je nepříjemné, kvalita výroby - asi stejná, ale zdá se mi, že SORry vržou víc a dřív, než stará Ivec👋Karosa.
A SOR - [odkaz] sedačky proti sobě na "bednách", takže když se někdo zvedne, tak mu člověk nemá kam uhnout, Kdyby se ale posunuly ještě vpřed, tak by nemohly být proti sobě. Kdo vymýšlel ty dispozice vážně nechápu. Potom to "bydílko" kde jsou strčený sedačky podélně, takže na tebe zadní část busu čumí do boku - mě to je nepříjemné, kvalita výroby - asi stejná, ale zdá se mi, že SORry vržou víc a dřív, než stará Ivec👋Karosa.
Pražské SORry jsou asi stejné nebo podobné, jako v Brně. Nevím, jak Irisy v Brně, ale jestli je SOR pohodlný, tak jsem čínský bůh srandy.
Nevím jak jinde, ale pražský SORry mají tak debilně poskládanej interiér, že se nikdy nepřestanu divit. Je tam ještě méně místa na nohy, kloubová verze je úplný utrpení, i když vlastně ty problémy jsou stejný, jen se v zadní části opakují. Doufám, že až doslouží, tak ty busy, co je nahradí, dostanou interiér srovnatelně pohodlný s Ivec👋Karosa/Renault.
Nedávno prišla k nám do mesta nová várka týchto skvostov a už po pár mesiacoch to v nich všetko klepe a hrká .. už len čakám kedy sa to rozpadne , poslednou dobou sú aj častejšie v servise . Ani miesta na nohy tam nie je na rozdávanie
Neviem ktorý génius to konštruoval , ale asi to bol nejaký Nemec a počítal s tým že všade majú v mestách rovné cesty a pritom použil štatistiky z roku 1925 kedy mala populácia priemernú výšku 160cm :no:
Neviem ktorý génius to konštruoval , ale asi to bol nejaký Nemec a počítal s tým že všade majú v mestách rovné cesty a pritom použil štatistiky z roku 1925 kedy mala populácia priemernú výšku 160cm :no:
Hele ty odborníku, překlep je zpravidla záměna jednoho písmenka za písmenko sousedící na klávesnici, tohle není překlep, ale věcná chyba.
Redaktor, který pobírá odměnu za svojí práci, by měl tuto práci odvádět stejně zodpovědně jako každý jiný zaměstnanec nebo podnikatel. Stejně jako učitel, dělník, popelář nebo doktor. Asi by se ti moc nelíbilo, kdyby ti operatér vyoperoval a vyhodil zdravou levou ledvinu místo nemocné pravé. Jenom překlep. Ale nemáš ledvinu ani jednu. (Příběh z reálného světa.)
Proto mě tady, ty mateřídouško, nevychovávej a nech mi možnost chybu alespoň komentovat. Elektroměr-elektromotor, 4PS/kg-4kg/PS, zážehový diesel, Audi Stormlinie 75-Stromlinie 75 a podobné perly v článcích jistě nikoho nezabijí, ale není to profesionální práce.
A to, že je tak tak čteš a chyby si nevšimneš, je jen tvůj problém.
Redaktor, který pobírá odměnu za svojí práci, by měl tuto práci odvádět stejně zodpovědně jako každý jiný zaměstnanec nebo podnikatel. Stejně jako učitel, dělník, popelář nebo doktor. Asi by se ti moc nelíbilo, kdyby ti operatér vyoperoval a vyhodil zdravou levou ledvinu místo nemocné pravé. Jenom překlep. Ale nemáš ledvinu ani jednu. (Příběh z reálného světa.)
Proto mě tady, ty mateřídouško, nevychovávej a nech mi možnost chybu alespoň komentovat. Elektroměr-elektromotor, 4PS/kg-4kg/PS, zážehový diesel, Audi Stormlinie 75-Stromlinie 75 a podobné perly v článcích jistě nikoho nezabijí, ale není to profesionální práce.
A to, že je tak tak čteš a chyby si nevšimneš, je jen tvůj problém.
Něco k nepochopení ? Elektroměr nemá ani kroutící moment ani žádný výkon takže není co násobit ani co předávat.
A co sem taháš Priuse a Pendolíno ? Stejně důležité, jako že moje varná konvice má 2200 W.
A co sem taháš Priuse a Pendolíno ? Stejně důležité, jako že moje varná konvice má 2200 W.
Já mám ty Renaulty docela rád, ale je pravda, že už jim bude snad 15 let. Vadí mi akorát to, že v nich je málo místa na nohy.
SORy jsou prima, ale cesty 177 a 197 jsou fakt vražedný, když se jede "K Žižkovu" a "Freyovou", ty autobusy třískají a rachtají jako by se měly pomalu rozpadnout.
/EDIT: ono to tam je hustý i autem, ale skřípající kastle SORu vydává dost nepříjemný zvuky.
SORy jsou prima, ale cesty 177 a 197 jsou fakt vražedný, když se jede "K Žižkovu" a "Freyovou", ty autobusy třískají a rachtají jako by se měly pomalu rozpadnout.
/EDIT: ono to tam je hustý i autem, ale skřípající kastle SORu vydává dost nepříjemný zvuky.
Irisbusy (alespoň ty brněnský) jsou co se týče interiéru to nejhorší, co znám. Je tam jen pár míst, kde se dá posadit pohodlně, stát se nedá skoro nikde. V kloubovým se nedá posadit vůbec nikde. Pražským SORem jsem nejel, ale pochybuju, že by mohl být horší. A co hůř, kastli Irisbusu dali na trolejbusy, takže shohem superpohodlné Tr21... 😒
Vždyť ty SORy nejsou tak špatný... Jsou ve všem lepší, včetně uspořádání interiéru, než ty nízkopodlažní Renaulty 12M a 18M.
No nevím, taky jsem jim na začátku moc nevěřil, ale problém s nimi už dávno nemám. V některých ohledech mi přijdou lepší než Irisbusy.
trolejbus je mnohem ekologičtější. Nemusí tahat drahé baterie a plno zbytečné techniky. Jasně že zavedení drátů něco stojí, ale potom to využívají desítky "zcela bezemisních" trolejbusů.
Tohle je jen způsob jak výrobci tahají z EU velké peníze na vývoj rádoby ekologických způsobů dopravy. Proč tam nenapsali průměrnou hodinovou spotřebu? Protože by vyšlo najevo, že tento zázrak sežere se všemi těmi nesmysly víc nafty než starý kloubový Ikarus. Ona totíž transformace elektřiny je dost ztrátová, dobíjení baterií taky. Vymýšlet vymyšlené a ještě si za to nechat platit, to je nejlepší byznys.
Tohle je jen způsob jak výrobci tahají z EU velké peníze na vývoj rádoby ekologických způsobů dopravy. Proč tam nenapsali průměrnou hodinovou spotřebu? Protože by vyšlo najevo, že tento zázrak sežere se všemi těmi nesmysly víc nafty než starý kloubový Ikarus. Ona totíž transformace elektřiny je dost ztrátová, dobíjení baterií taky. Vymýšlet vymyšlené a ještě si za to nechat platit, to je nejlepší byznys.
Njn, když vidím to uspořádání interiéru, je mi smutno. Takovýhle štiky by se tu mohly po Praze prohánět, místo nich tu máme SORry. ;-\