Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Hyundai Veloster Turbo: Vyšší výkon a lepší výbava za příplatek 100 tisíc

10 komentářů

Johnn
Jo a podívej se na reál.Všimni si kdy dosáhnou 200km/hod.[odkaz]
[odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
OIII 1,8TSI 132KW a 250Nm za 7,3s
tesnav
Ale slabsi Ecoboost ma jen vyrazne mensich 110kW/240Nm a je horsi o jen podstatne mensi kousek (8,7s). A to se bavime o aute za 60% ceny Velosteru. A neda mi nevzpomenout, ze obdobne dynamiky dosahovala i tuctova OI se zakladnim 1.8T 110kW, coz je 15 let.

Opravdu nevim, kde kluci sikmooci delaji chybu, ale snazi se udat auto, ktere se tvari jako sportak, vykon ma skoro jako sportak, a to za cenu, za kterou clovek poridi vyrazne lepsi i zabavnejsi svezeni (viz. Z poslednich clanku Golf GTi - 614t., Clio RS - 565t.).
Avatar - Emel
Emel
Focus má s 1.6 Ecoboost 134kW 7.9 a 222, to je lepší, ale jen o kousek. Jiný srovnatelný motor mě z hlavy nenapadá... THP má 115 a 155kW pokud vím.
Avatar - Ham.
Ham.
Ano, tak to Korejci dělají, třeba v USA tak dlouho podceňovali spotřebu svých aut (udávali nižší než ve skutečnosti) až z toho mají velkou ostudu.
_MT_
Chceš říct, že ani nezvládnou změřit zrychlení? Nebo že mají tak skvělou výrobu, že pořádné parametry nezvládnou garantovat? 😉
Čujo
korejci často podceňujú svoje autá 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
To víš že jo a jenom Hyundai to měří do 12% stoupání s plným obsazením a třemi kovadlinami v kufru a pro jistotu na 130m dráze >😁
BroukJ
Chyba se stala tam, ze jine automobilky meri parametry za idealnich podminek, tzn. zrychleni z kopce a spotrebu taky z kopce a jen na 70 kilometrove draze.
topten
ale i tak zrychleni i maximalka docela bida
auta i se slabsima motorama maj parametry lepsi
kde se asi stala chyba??