Novinky
je zajimave ze as ted velke tovarny a haly kam patri i haly automobilek zjistujou ze na instalaci solarnich panelu se da taky vydelavat, vetsina zemi EU totiz ma vykupni ceny daleko nad hranici ceny elektriny a kdyz natom dokazou vydelavat v malem i lamy jako jsem treba ja, tak proc by natom nemohla vevelkem vydelavat prave ta firma co ji patri hala s obri plochou na solar idealni 😄 , kdyz me blbejch 6kWh vydelava rocne cca 65-75tisic rocne, tak kolik pak musi vydelavat solar plocha o 1,582 MWh >😒] odhadem cca 17-18mega s tim ze energii ma vlastne zadara >😒] (ikdys chtelo by to dohledet vykupni ceny v IT a jestli maj i bonus za pouzivani energie prave ze solaru) navic v IT asi bude casteji slunecno nez v CR
Problem muze byt to ze ve skutecnosti to vubec zelene neni. Pro lidi je vyhoda ze je to dotovane. o tom neni pochyb. Ale tolik kolik se vyprodukovalo CO2 pri vyrobe jednoho panelu... je vic nez kolik ten panel svym fungovanim zamezi... 😄
Snižování hmotnosti :yes: A výroba, která jede na "zelenou" elektriku :yes:
Tady bych viděl cestu jak "projít údolím zelené ekologické EU smrti"
Tady bych viděl cestu jak "projít údolím zelené ekologické EU smrti"
CO2 je "skleníkový plyn" a způsobuje globální oteplování!!!!!!! , i když náš dementní prezident tvrdí že Globální oteplování neexistuje 8-s
Někdo tvrdí, že jde o teplotní cyklus Země, který jsme mohli urychlit, ale přišel by stejně. Kde kdo může nesouhlasit, ale stěží dokáže, že jde o nesmysl, i když mu budu připadat jako nějaký naprostý hlupák. Za toho bych, když už, byl spíše, když bych odsuzoval ostatní, aniž bych o dané problematice měl nějaké hlubší vědomosti. Ostatně, masírují nás zvěstmi, jak tají ledovce, ale tuším, že za poslední dva roky došlo k opaku...ale doporučuji si to ověřit.
Pokud mluvíme o automobilovém průmyslu, přijdou mi tato nařízení ohledně CO2 směšná, pokud přihlédneme například k tomu, kolik vyprodukuje CO2 třeba takových 10 největších lodí světa...a jak zpřísňují pravidla tam? Přitom automobily jsou vedle nich jen zlomkem... Jinou věcí je, že (odborníci, nechť mě opraví) třeba diesely produkují méně CO2 než srovnatelné benzíny, ale vedle nich produkují více (pro nás přímo) škodlivějších látek. Co jsem slyšel, tak ani LPG není zrovna "zdravé". Tím chci říci, jak moc jsou věci relativní a nemá cenu tolik dávat na to, co slyšíme nebo je nám překládáno. HAWK.
A k tem lodim - pletes si oxid uhlicity se siricitym, ktery neni sklenikovym plynem. Samozrejme netvrdim, ze by se nemelo tlacit na ekologictejsi lodni prepravu ve vsech ohledech, to ale rozhodne neni duvod, aby se na ekologii kaslalo i v automobilovem prumyslu.
Já sám si příliš názor dělat nechci...nepochybuji o vlivu člověka na oteplování, ale připouštím, že by k němu mohlo dost možná dojít i bez zásahu člověka, který vše jen urychlil. Je zajímavé, sledovat, jak kdysi dávno podle vědců docházelo také k postupnému oteplování a děsivé, jak poté došlo k dobám ledovým (+-, moc pečlivě jsem to nestudoval).
Člověk si říká, proč ne. Nechci plně dávat za pravdu Klausovi, ale ani jej kritizovat...ono stěží najisto vyvrátím jeho názor. I když je tu jistá věc k zamyšlení a to sice, co nám globální oteplování, resp. strach z něco svým způsobem přinesl - všude se mluví o zelené, o ekologii...což je dobře, ale často ve jménu ekologie vlády protlačí i naprosto nesmyslné projekty a nad tím by se stálo zamyslet. No, teď odbíhám a asi nemá cenu odbočovat. Sám přiznávám, že o dané problematice nemám hlubší znalosti, jen jsem reagoval, protože nemám rád nadávky.)