500L pred malou 500kou bola len otazka casu.... predsa len 5dverove auto ma vacsiu vyuzitelnost a je aj podstatne vacsie a novsie ako mala 500ka... f500 zase az taky superseller nie je.... predaje pandy a punta su predsa len uplne inde a aj 500L bude uz coskoro daleko pred f500 a ujde jej :yes: co je uplne normalne a logicke vzhladom na praktickost aku 5dveraky ponukaju
vacsie prekvapko by bolo keby bol 500L pred puntom alebo pandou...
Chceš snad popírat, že levnějšíchch výrobků, které kupuje převládající chudší většina, se má prodávat méně, než drahých pro bohaté? Nebo se tě to dotklo nějak osobně?
Třeba to slovo socka moc nesedělo. Socka je ten, který žije na úkor jiných. A některé megasocky si kupují třeba i prémii nebo megaprémii. Prostě dávat nějakou souvislost mezi socky a kategorie aut je mimo.
K té Škodě: mě to tedy nepotěšilo, ale budiž :-)
Jiné zajímavosti:
1. H&K už jsou v Británii před Škodou :no: X Škoda stoupá X stoupají skoro všechny značky
2. Dacia se v Irsku propadá 8-s
uspech kaskaja je mi zahadou v taliansku.. hlavne ked si zoberieme fakt ze vpredu su povacsinou same male auta ako punto panda f500 lancia Y, 500L a zrazu niekde vedla nich je kaskaj.... doslova to posobi ako past na oko ;-) az mi je to divne preco je kaskaj tak uspesny a nielen v taliansku ale v celej europe... japonske auta mam rad a nissan tiez takze je to pre mna potesujuca sprava ale nic to nemeni na fakte ze som z toho prekvapeny este aj dnes....
myslim ze v eu nissan na toyotu nema narok a ani nebude mat tak skoro.... jedine zeby micra bola taky bestseller ako yaris... ale to dalsich 5 rokov nehrozi.... noa samotny kaskaj s juke to nepotiahnu pred toyotu nikdy
Mezi pátým a desátým místem je to hodně vyrovnané. Renault je letos asi sedmý, ale i v Itálii by měl myslet na druhé místo za VW (stejně jako zatím v Evropě).
Já se úspěchu 500L nedivím. Dle mého názoru se jedná o nejlepší malé MPV na trhu. Kdo v něm seděl dá mi jistě za pravdu.
Měl bych jen jednu výhradu a to je současná nabídka motorů. Já, který nechci naftu, tak mi na výběr zbyde pouze velmi slabá 1,4 a nebo 0,9. Já osobně bych si představoval 1,4 T nebo multi-air.
Mít v nabídce silnější benzínový motor, tak by prodeje byly jistě ještě vyšší.
z těch 4500 bylo 3800 v naftě.... čili 85% :*)
Nafta je v Itálii obrovsky preferovaná, takže i kdyby nabídka benzínů byla lepší, tak prodeje by to zásadně neovlivnilo....
ale jinak jo, naprosto ideálním motorem by pro mimoitalské řidiče byl T-jet 120k :yes:
Já věřím, že se ještě nějakého oturbeného čtyřválce dočkáme.... F500L chci řekněme do roka kupovat, takže doufám doufám....
Tak já se nedivím, že byla většina 500L prodána v naftě, neboť jak jsem již napsal výše, tak z nabízených benzínů je těžké si zvolit.
1,4 je sice ověřený a kvalitní motor, kde se nemá co porouchat, nicméně je už hodně slabý, kdy zrychlení je 12,8 a k tomu spotřeba ve městě 8,3l, kde se bude s tímto motorem jezdit nejčastěji, není nic moc.
A potom 0,9, kde je zrychlení podobné 12,3, ale spotřeba je ve městě 5,7l . Otázka však je, zda je ta spotřeba reálná a jaká je kultura chodu (nejel jsem s tímto motorem, neboť v Brně není k dispozici a když jsem se ptal, tak jsem se toho moc nedozvěděl). Právě takové obavy (kultura chodu, výdrž motoru a skutečná spotřeba) má určitě více potenciálních zákazníků a když není možné si 0,9 vyzkoušet, tak se nemůžeme divit, že prodeje nebudou takové jako by si určitě Fiat představoval.
Proto si myslím, že kdyby byl k dispozici motor silnější například ten co uvádíš (já souhlasím, že by to byla ideální motorizace), tak by 500L byla ještě lépe prodávaná jednak po celé Evropě, ale jsem přesvědčen, že by se prodej ještě zvýšil i v Itálii.
tak ber to tak že třeba Giulietta má kompletní portfolio benzínů (od 100 do 240k) a taky je cca 75% prodejů v naftě.... to je prostě italská realita... Nic to ale nemění na tom, že nějaký lepší benzín v F500L zatím chybí....
No, vskutku zajímavá to kolébka motorismu, vítězí RC modely, a první respektuhodný vůz je až na pátem místě. Škoda, že je to dovoz... Ten si ovšem v postavení mistrovského importu dopřává dokonalou nadvládu nad údajnou princeznou designu, Giuliettou. Ty si ale nech na zdi právě tu Giuliettu, jsi přece machr přes auta a názory Italů tě nemůžou v tvém postoji nijak rozkolísat.
Co si ostatně Italové myslí například o freemontu, to se v tabulce dočteš též. Smutné čtení.
Bravo, Bravo... To krásně ukazuje jak je Fiat nepružný. Auto ála kaškaj tu mělo být už tak dva roky zpátky, samotné Bravo už mělo být v druhé generaci a po faceliftu...
Alfa s nízkými prodeji by pak ani nevadilaod toho aut ačlověk tak nějak nmůže čekat, že bude na každém rohu a mohla by se konečně začít prokopávat do prémie.
celkem souhlasím...ale na druhou stranu Freemont nepředvádí špatné měsiční prodeje na to, že je to převlečený dodge... ;-) měl jsem možnost se krátce povozit a není to uplně marný vůz za ty peníze
To bych neřekl, je to sice aliance Renault - Nissan, ale co mají spoleečného např. Dacia a Infiniti - Renault se "dělí" na Dacii, Samsung, a de facto Lada, má tam většinový podíl a pod Nissanem je Infiniti ;-)
Myslím,že se to čekalo..
Punto je celkem OK..nový model to vytáhne výš.
SUV typu Kaškaje by Fiatu pomohlo..
Lancia slušně!
Alfa? Ta se snad probere..dá ty nové modely a do NSR nepůjde.. :-!
tak jsem se dozvěděli, že v itálii vévodí fiat podobně jako škoda u nás, VW je tam jako vždy docela oblíbené...Giulietta se neprodává zle na to jak je to specifické auto, ale Alfa potřebuje nové a hlavně další modely jako sůl aby se podívala alespoň do top10 značek...nové Mito, Giulietta je v pořádku dle mého, sedan a kombi střední třídy to chce jako sůl...malé a střední SUV a sedan vyšší střední třídy cenově položený mírně pod německou konkurenci...zvládne toto alfa nebo nikoli??? toť otázka...