Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti Q50 dostane i benzinový dvoulitr, řada M se přejmenuje na Q70

Infiniti Q50 se začne prodávat až v druhé polovině roku, Japonci se už ale netají plány na další rozšíření nabídky.
Zpět na článek
11. 4. 2013 19:18
2litrovy benzín s manuálem prosím...
...ať mám na co šetřit :-)
11. 4. 2013 03:59
Re: Zkřížení
Haptické displaye existují. Tedy takové, kde cítíš povrch aplikace, dá se říct. Masově snad dodnes v ničem nejsou, ale technologie to nová není. Najdeš je i v prototypech telefonů. Třeba Nokia to měla zmáknuté už někdy v roce 2007.
Avatar - autak
10. 4. 2013 20:33
Daří se
Uvedení Q50 na trh je dobrá volba zvlášť, když se objeví i diesel. Jen ten pohon 4x4 s dieselem by to chtělo. Docela by mě zajímalo, jak bude u Infiniti vypadat facelift M. Osobně bych si představoval, že by se facelift více inspiroval konceptem Essence a vytěžil z něj ještě více než teď, ale bohužel je to jen můj sen. :-)
10. 4. 2013 20:09
Re: Zkřížení
Trochu z jiného soudku - přesně si umím představit řešení, kterým by šlo na principu slabé elektricky vodivé vrstvy zajistit hmatovou odezvu i na dotykáčích. Myslím, že něco na podobném principu už se testuje, bohužel nevím, jak na tom jsou lidi s kardiostimulátory. ;-\
Jinak ty displeje jsou i vizuálně hnusný, pořád jsem nejšťastnější s jednoúčelovými tlačítky (holt to je ale možné u hloupých aut) a když už to jinak nejde, MMI je jasná volba.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 4. 2013 16:24
Re: SR
Prodej na Slovensku oficiálně zajišťuje český Autopalace, což uznávám není úplně praktické.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 4. 2013 16:23
Re: Zkřížení
Tlačítka+otočný ovladač jsou obecně asi lepší řešení - Infiniti u toho svého má drobné mouchy, hlavně co se umístění v některých modelech týká (ve srovnání s konkurencí). Ale některé funkce se prostě ovládají rychleji, snadněji a logičtěji dotykově. A když je ta obrazovka doslova po ruce, jako třeba v A3 nebo A-Klasse, tak si to o takovou kombinaci přímo říká.
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 15:58
Re: Zkřížení
Tak zrovna to dublované ovládání v předchozích Infiniti mi přišlo nejvíc mimo. Kde je nějaká konkrétní výhoda? Navíc oboje ergonomicky nezvládnuté. Tohle dotykové je určitě pokrok, alespoň pro Infiniti.
10. 4. 2013 14:51
SR
pekne, ako vsetky auta tejto znacky...som zvedavy, ci sa niekedy Infiniti dostane aj na maly slovensky trh :*)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 4. 2013 14:10
Re: Zkřížení
Zatím to znám jen z Ampery, kde je princip ovládání přece jen trošičku jiný, je to dotykový panel, ne proměnlivý displej (Aston Martin Lagonda to tak měl už o 30 let dřív :-) ). A tam je to hlavně o zvyku, není to nesnesitelná komplikace, ale pokrok z toho taky necítím. Obecně bych nejvíc uvítal kombinaci středového ovladače a klasického dotykového displeje - kdyby se MMI, iDrive nebo Comand v nejnovějších Mercedesech dal ovládat dvěma způsoby najednou. Paradoxně zrovna Infiniti k tomu mělo hezky našlápnuto, ale evidentně v dnešní "applové" době nakonec vsadili na jiný směr.
10. 4. 2013 13:51
Re: Zkřížení
Na ovládání nic moc. Senzorová tlačítka mám doma už dlouho, ale ve všech aplikacích má člověk jasnou zpětnou vazbu, že došlo k aktivaci. Ať už jde o dveře, šuplíky, nebo počítač. Přijde mi to, jako kdyby někdo dal na palubní desku luxusního vozu digitální hodinky. To platí i na ty displaye místo přístrojů.
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 13:00
Re: Zkřížení
Ano, zajímavé, ale přesně jedna z věcí, která se mi velmi ekluje. Že se to uchytí, o tom nepochybuju, stejně jako digitální přístrojovky, výrobně levné a přitom tak efektně svítící, ryzí win-win solution. Dokud bude u D3 možno koupit klasický budík a rozhraní ovládané ve stylu idrive, budou mít mé sympatie... i peníze. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 4. 2013 12:48
Re: Zkřížení
Zajímavý je ten dotykový ovládací panel pod navigací. Tady Infiniti (spolu s příštím Mondeem a C4 Picasso) zkouší nastartovat nový směr, uvidíme jestli se to uchytí...
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2013 12:47
Re: Zkřížení
presne tak.. zvnutra vidim hyundai.... a mna stale niekto presviedca ze to nie... ze v infiniti je to uplne ine >:D

[odkaz]
vs
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

jasna inspiracia hyundaiom ;-) :yes: kto by to povedal ze uz aj od korejcov kopiruju ti najlepsi :yes:

je to fakticky taky baworacik [odkaz] s korejskym interierom.... lexus mi pride omnoho osobitejsi a jedinecnejsi aj ked uznavam ze toto infiniti je pekne auto a paci sa mi :yes:
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 12:42
Re: Zkřížení
Díky. ;-)
Na mně uvnitř pořád trochu moc v hjundaj stylu, ale určitě vývoj k lepšímu.
Avatar - Dinar
10. 4. 2013 12:20
Zkřížení
infinitních bublin s bavorskou atletickou linkou vůbec nedopadlo špatně. Navíc je při pohledu na motorizace jasné, že Infiniti neháže na evropský trh bobek ve stylu lexe, takže se můžeme nadát konečně nějaké reálné japonské alternativy ve střední potažmo vyšší střední. Nejsou někde dostupné fotky interieru nového géčka?
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2013 11:50
Re: jojo
velmi pekne auto... prisaham ze ked zakryjem rukou polku fotky teda predok auta tak tam vidim bmw...
Avatar - pelikoš
10. 4. 2013 11:41
jojo
u infiniti se blýská na výrazně lepší časy...
jen houšť a větší kapky