Ekonomika
Motoricky urcite velice zajimavy auto, bohuzel to ma Haldex, znak audi a hlavne otresnej venkovni design...i kdyz proti predchozi generaci je to fesak 😄
Skoda ze mam vkus, mohl sem se zamilovat 😄
Skoda ze mam vkus, mohl sem se zamilovat 😄
Z 0-100 za 4,6s to nie je zlé. Len tá kombinovaná spotrba sa mi zdá trochu nízka, reálne bude o niejaké dva , tri litre vyššia inak O.K . 😄
Jak už jsem psal, osobně bych tuhle techniku bral raději
v poněkud praktičtějším a méně "nápadném" balení..., ale myslet si, že člověka dělá "ubožákem" vlastnictví jakéhokoli auta...,
je naopak ubohost skutečná... :-!
v poněkud praktičtějším a méně "nápadném" balení..., ale myslet si, že člověka dělá "ubožákem" vlastnictví jakéhokoli auta...,
je naopak ubohost skutečná... :-!
já nevím. Pro me TT není žádný sporťák, ale hračka pro nagelované ubožáky. Neberte si to osobně tohle je můj názor.
Opravdový chlap si koupí jiné auto
Opravdový chlap si koupí jiné auto
Ano, chce působit sportovněji a proto přišlo v poslední době s novou S4 která je pro Audi v podstatě přelomová, RS6, TT-RS.
Proti tomu sportovní BMW postavilo X5M a X6M 8-s
Nechci BMW schazovat, nebo urážet. Ty auta mají pořád výborný "charakter". Bohužel v porovnání s "největším" rivalem se ukazuje, že ten rival někam jasně směřuje, kdežto BMW mi přijde, že se jim nějak rozklížila právě ta sportovnost a modely, které by jí měli "definovat".
Proti tomu sportovní BMW postavilo X5M a X6M 8-s
Nechci BMW schazovat, nebo urážet. Ty auta mají pořád výborný "charakter". Bohužel v porovnání s "největším" rivalem se ukazuje, že ten rival někam jasně směřuje, kdežto BMW mi přijde, že se jim nějak rozklížila právě ta sportovnost a modely, které by jí měli "definovat".
Přesně. U BMW mi přijde že tak trochu rezignovali na svou "sportovní" image. Audi se naopak pořád posouvá dál a dál a přijde mi, že má jednu z nejpromyšlenějších modelových řad. A v poslední době navíc velmi pracují na dříve charakteristickém "nesportovním" chování ( výrazná nedotáčivost ). Taková malá úvaha. Když si porovnám představené sportovní modely obou značek za poslední období, tak mě až zaráží chování BMW. A v tomto kontextu nejvíce vyniká R8.
Kde bych vzal ryby, když na ně nemám ani ty sítě... 8-s :😉
...a eura...co to je, něco s fotbalem?!
...a eura...co to je, něco s fotbalem?!
Jasně... a když čekaj u soudu eura a ty jachty, tak vám chyběj zuby a smrdíte rybama >😒] >😁 >😁
My chorvati jsme všichni kapítáni velkých lodí...a češky nám to žerou až do té doby, než je zbouchnem... :yes: >😒]
Jestli se vzrušíš u letáku z Lidlu, tak sem nepleť nějakýho Golfa s kruhama. Tam se nedostaneš >😁
Jasný. Vzruším se u letáku, dorazím v Audi TT RS před Lidl, proklestím si cestu skrz Vietkong a frontový bojovníky, dostanu do palice tvrdým chlebem v akci a na krchov mě poveze Navtech v 5GT.
Natřískanej den. >😁
Natřískanej den. >😁
Na televize se klidně vy.er, tam ti žádnou slevu nedají, takový leták od Lídlu, to je panečku jinačí vzrůšo... :yes: >😒]
To trochu mění význam toho "ty do mě kamenem, já do tebe chlebem". To jsou teda paradoxy. Mučednická smrt v Lidlu. 8-s
Ne..., chlebem, co nebyl celý týden "v akci"...tak že nakonec vlastně byl...jen trochu jinak... ;-\ 😒
...no..., měl jsem kámoše...taky s eReSem od Audi...a možná, kdyby měl opravdovou prémii..., nebo nezašel do Lídlu na cigára,...mohl být ještě mezi námi... :-!
Pán neni znalec, taky nešlo o zbraně, ale nejhorší je, když ti do místních aerolinek pro veřejnost dávaj padák. >😁
Pán je znalec. :yes😒br />
Příště zkus AK-47, co se budeš se svištěma párat.
Nebo ještě líp, Moisin-Nagant a můžeš střílet z obýváku. >😁
Příště zkus AK-47, co se budeš se svištěma párat.
Nebo ještě líp, Moisin-Nagant a můžeš střílet z obýváku. >😁
Každý to vidí jinak...mě osobně připadá spousta nových audin vcelku pohledných. Taková a5 sice působí (dle mého) na sporťák těžkopádně, ale líbí se mi.
Audi mi nepřipadá jako značka ve stínu BMW či MB, ale je něco, co mi trochu vrtá hlavou - BMW je tak trochu synonymem pro sportovnější svezení, MB pro pohodlné svezení...ale Audi? Tam mě nic nenapadá...vlastně, přišlo mi, že poslední dobou chce také působit sportovněji.
Audi mi nepřipadá jako značka ve stínu BMW či MB, ale je něco, co mi trochu vrtá hlavou - BMW je tak trochu synonymem pro sportovnější svezení, MB pro pohodlné svezení...ale Audi? Tam mě nic nenapadá...vlastně, přišlo mi, že poslední dobou chce také působit sportovněji.
Když s tímhle přijedeš do Lídlu, tak těm tam důchodci ani nepustí a sežerou tě hned ve vchodu... 8-s >😁
Do té techniky bych šel, ale v praktičtější a méně nápadné karoserii, ideálně v nějakém eRkovém golfu příští (sedmé)
generace... :yes: 😉
generace... :yes: 😉
Ty furt s tou kvedlačkou... 8-s
A raketa to teda bude. Jenom ten kočárek bych tam asi nenarval. Ale na nákup do Líííídlu, proč ne ? >😁
A raketa to teda bude. Jenom ten kočárek bych tam asi nenarval. Ale na nákup do Líííídlu, proč ne ? >😁
Cena mě taky celkem překvapila. Čekal jsem víc. Jak se v tomhle jezdí bych si chtěl vyzkoušet. Až si to někdo koupíte, dejte vědět. 😄
Přesně tak, že by už Audi konečně "doběhlo" (aspoň částečně) tu "prémii"... :yes: 😉
Motor je skvělý nejen parametry, ale i nízkou váhou a kompaktními rozměry... :yes: :-!
A cena 55.800,- euro... přímá konkurence by určitě chtěla za auto s podobnou technikou a parametry víc...
Motor je skvělý nejen parametry, ale i nízkou váhou a kompaktními rozměry... :yes: :-!
A cena 55.800,- euro... přímá konkurence by určitě chtěla za auto s podobnou technikou a parametry víc...
Ceny nevím, ale z mýho pohledu mě tam vadí ta kvedlačka, pokud jsem něco nepřehlídnul, ale ne jako překážka v radosti. Na druhou stranu si nedovedu představit, že by kára u který si dovolej dát přes 300k měl bejt nějakej *. Bude to raketa! :yes:
Mně je to fuk. Já se specializuju na Olgoje Chorchoje.
Lokalita : poušť Gobi
Návnada : mongolský pastevec středního vzrůstu
Zbraň : Biolit Uni v patřičném množství
Nejv.problém : udržet mongolského pastevce ve vytyčeném teritoriu
Úspěšnost : zatím jsem nic nechytil (naštěstí)
😉
Lokalita : poušť Gobi
Návnada : mongolský pastevec středního vzrůstu
Zbraň : Biolit Uni v patřičném množství
Nejv.problém : udržet mongolského pastevce ve vytyčeném teritoriu
Úspěšnost : zatím jsem nic nechytil (naštěstí)
😉
no tomuto stroju davam jednoznacne :yes: :yes: :yes: :yes:
Klobuk dolu AUDI.Vynikajuci tah od vyrobcu a velmi dobre ceny.
Klobuk dolu AUDI.Vynikajuci tah od vyrobcu a velmi dobre ceny.
Hele teto, kolik ti je, že jsem tak smělý? Na těch fotkách vypadáš, jakoby si plnila přední stránky šlechtických bulvárů, ne? Pokud se denně nenatíráš biothermem od hlavy až k patě, tak v době A80, si musela mít kojnou někde na cimbuří, ne?
Psal jsem, že nevím proč... to bylo spíše takové zamyšlení, zrovna mě nenapadl žádný pádný důvod, proč Audi zrovna ne...
Ale když tak o tom přemýšlím, tak je to pro mě hlavně asi o designu. R8, TT, A4, Q5... to jsou pro mě auta absolutně bez vkusu... Nelíbí se mi prostě. Naproti tomu nový BMW Z4, X5 či poslední BMW řady 5, to jsou auta mojeho gusta... Mercedes Benz C-klasse, S-klasse či GL... nádhera... Audi je proti tomu, V MÝCH OČÍCH, jen předražený kus elektroniky na kolech😄
Ale když tak o tom přemýšlím, tak je to pro mě hlavně asi o designu. R8, TT, A4, Q5... to jsou pro mě auta absolutně bez vkusu... Nelíbí se mi prostě. Naproti tomu nový BMW Z4, X5 či poslední BMW řady 5, to jsou auta mojeho gusta... Mercedes Benz C-klasse, S-klasse či GL... nádhera... Audi je proti tomu, V MÝCH OČÍCH, jen předražený kus elektroniky na kolech😄
Opravdu? 😉
PS: V tom případě nějak NE"rozumím" tomu vašemu "dávicímu" reflexu včera? 😄
PS: V tom případě nějak NE"rozumím" tomu vašemu "dávicímu" reflexu včera? 😄
Ano SOUHLASím ... ale zatím NEní (i když i Z4 35i myslím "stačí" 😄 )
PS: Tím "stačí" myslím, "stačí" na JAKÉKOLIV ježdění (rychleji snad ani NEtřeba) 😄
PPS: Já občas jezdím NĚKOLIKA různými "maličko" silnějšími vozy a popravdě NE o moc "svižněji/rychleji", než 4 roky starým Brumlou Citroën C5 V6 3.0 automat 😉
Ale "příjemnější" to JE - to zas ANO 😄
PS: Tím "stačí" myslím, "stačí" na JAKÉKOLIV ježdění (rychleji snad ani NEtřeba) 😄
PPS: Já občas jezdím NĚKOLIKA různými "maličko" silnějšími vozy a popravdě NE o moc "svižněji/rychleji", než 4 roky starým Brumlou Citroën C5 V6 3.0 automat 😉
Ale "příjemnější" to JE - to zas ANO 😄
No tak to si UŽIJETE, až jednou zjistíte, že každé slovo co jsem napsala "sedí" 😉
PS: Pár tipů CO číst (pokud chcete být "znalý" - byť možná ne někde mezi anonimy na webu dost "in" - zkuste v autech AutoDiesel a Auto Moto speciál a v ekonomice Euro ... ale připravte se že toho bude HODNĚ "jinak", než se tady "klevetí" 😉 )
Pěkný den 😄
PS: Pár tipů CO číst (pokud chcete být "znalý" - byť možná ne někde mezi anonimy na webu dost "in" - zkuste v autech AutoDiesel a Auto Moto speciál a v ekonomice Euro ... ale připravte se že toho bude HODNĚ "jinak", než se tady "klevetí" 😉 )
Pěkný den 😄
Kristapána, zase rybáři !!!
Kam vlezu jsou buď rybáři nebo houbaři. Všude samej Rudla Hrušínskej nebo ten Vágner. >😁
Kam vlezu jsou buď rybáři nebo houbaři. Všude samej Rudla Hrušínskej nebo ten Vágner. >😁
No ja bych jako konkurenta videl BMW Z4M (pokud se ovsem v aktualni generaci bude vyrabet). Nemyslite? 😉
Jinak, samozrejme souhlasim - pokud jde o sportovni vuz s durazem na prestiz a luxus, jiste bych dal prednost Porsche pred Audi, BMW i Mercedesem (snad krome R8, tam bych klidne koupil R8 i 911 😄 )
Jinak, samozrejme souhlasim - pokud jde o sportovni vuz s durazem na prestiz a luxus, jiste bych dal prednost Porsche pred Audi, BMW i Mercedesem (snad krome R8, tam bych klidne koupil R8 i 911 😄 )
Částečně si konkuruje každé auto - přesun z místa A do B. :-!
Takže bych to uzavřel, páč by tato diskuze nikam nevedla. :-!
Takže bych to uzavřel, páč by tato diskuze nikam nevedla. :-!
Myslím že v době, kdy vás ještě maminka strkala pod vodovod, abyste se KONEČNĚ přestal po... 😉
PS: A dokonce i s "prapůvodní" verzí toho motoru R5 😄 :yes:
PPS: Myslím, že jsem to tu párkrát ZMIŃOVALA, že z MÉHO pohledu pak Audi "odbočilo" ŠPATNÝM směrem ("zlatá" A80) a teď se pomaličku "vrací" do "správné stopy" ...
Pěkný den 😄
PS: A dokonce i s "prapůvodní" verzí toho motoru R5 😄 :yes:
PPS: Myslím, že jsem to tu párkrát ZMIŃOVALA, že z MÉHO pohledu pak Audi "odbočilo" ŠPATNÝM směrem ("zlatá" A80) a teď se pomaličku "vrací" do "správné stopy" ...
Pěkný den 😄
Pokud vozy budeme brát dle dosahovaných výkonů tak ani nee - pokud dle ceny - srovnání s focusem RS které zde probíhalo je JEŠTĚ VÍCe "mimo" ... mne jinak cenově a výkonově napadá JEDINÝ "soupeř" (i když je zas velikostně trochu "jinde") - Bmw Alpina B3 a částečně Porsche Cayman S (které bych pro sebe asi zvolila já) 😉
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
No na to, co jste tady předvedla včera, je tohle nic. Včera se mi z Vašich příspěvků (některých) chtělo doslova blít.
Záleží, kde se kupujou a jaký. Jednak to pořádně neumim a nemam na to nervy. Každopádně mám tak 3 tisíce much a tam co jezdim jsou ryby spokojený.
Dostaneš se tam snadno, jen musíš vědět kam. Já zase neviděl, že by si všichni muškaři vázali mouchy.
Napsal bych to obdobně.
BMW bylo vždy synonymem pro lehké výkonné sportovní vozy. Od této prvotní myšlenky se posunulo někam, kde ho moc fandů rádo nevidí.
Naopak Audi zraje jak víno. Každým novým modelem se zlepšuje ve všech oblastech. A jde to poznat. :yes:
BMW bylo vždy synonymem pro lehké výkonné sportovní vozy. Od této prvotní myšlenky se posunulo někam, kde ho moc fandů rádo nevidí.
Naopak Audi zraje jak víno. Každým novým modelem se zlepšuje ve všech oblastech. A jde to poznat. :yes:
No ano, jenze domnivam se, za takhle se to neda brat. To, co pisete, je prirozena reakce konkurence - kdyz prijde souper s necim novym a sklizi s tim uspech, musime take zareagovat a prijit s necim podobnym. BMW prislo s X3 a ted na nej reagovalo nejen Audi, ale tak Mercedes, ci treba Volvo. Audi zase prislo s Q7 a Mercedes na nej reagoval v podobe GL. Nekdo byl urcite take prvni, kdo prisel s tim jednotnym ovladanim palubnich systemu (nevim, jak se to presne nazyva) - MMI, i-drive a jak se tomu rika u Mercedesu, to si ted nevzpomenu. Zde nevim, kdo s tim prisel driv, ale ti ostatni na to jiste reagovali a nemyslim, ze by se to dalo oznacit za kopirovani. Kopirovani je dle meho to, co predvadeji nektere cinske automobilky (viz. treba kopie BMW X5,..).
Tak milá dámo, BMW bylo celou dobu známo jako výrobce sportovních na každodenní použití. Jenže v současnosti BMW taková auta už nevyrábí. Všechna tak trochu "zpassatověla". Poslední skutečné BMW bylo 130i před FL 2007, pak tato automobilka proslavená svým sportovním charakterem začala všechna svá auta vybavovat systémem inefficient dynamics, jehož součastí je mj. totálně mrtvý el. posilovač (o výšší spotřebě nemluvě), dále na poměry BMW měkkými podvozky, motory se 148 turby, vadnoucími brzdami, převodovkami zpřevodovanými nejpíš na rychlostní rekordy, k tomu se přidala podezřelá kvalita zpracování, která od příchodu současné E60 neskutečně utrpěla a také hmotnost aut se Mnichovštím nějak vymkla z rukou...
Naopak Audi vyrábí auta, která jsou od generace ke generaci lepší a navíc i zábavnější, i když sportovní auta to ještě tak úplně nejsou. Prostě jinými slovy všechna auta v tomto segmentu jsou takřka totožná a žádné nijak nevyniká.
Jinak vám držím palce, ať se už konečně naučíte českému pravopisu. Každý musí na sobě nějak makat. 😉
Naopak Audi vyrábí auta, která jsou od generace ke generaci lepší a navíc i zábavnější, i když sportovní auta to ještě tak úplně nejsou. Prostě jinými slovy všechna auta v tomto segmentu jsou takřka totožná a žádné nijak nevyniká.
Jinak vám držím palce, ať se už konečně naučíte českému pravopisu. Každý musí na sobě nějak makat. 😉
Pokud jde o nějaké příklady s čím BMW přišlo později než Audi tak bych měl dva: 1.pohon všech kol u luxusních limuzín (mám na mysli "masové" rozšíření, aby se někdo nerozčiloval, že M-B měl čtyřkolky dřív) 2.přeplňování benzínových motorů.
Nevim, ale Vami uvedena auta mi take neprijdou jako uplne ti pravi konkurenti. Evo a STi jsou preci jen trosku jina kategorie (presneji - zamerene na jiny druh zakazniku), dle meho. 😉
Ovsem podotykam, ze si take nemyslim, ze by tomu bylo nekdy naopak, jak tvrdite ve svem prizpevku Vy 😄
Proč se tu srovnává Audi TT RS s Focus? Ten je cenově soupeř spíše Golf GTi - tady jsme "o level" VÝŠ, takže pojďme Audi RS (cena 60.000 €) srovnávat s sice LEVNĚJŠíMi ale víceméně "odpovídajícími" soupeři typu Evo a STi 😉
Osobne si nemyslim, ze by BMW kopirovalo Audi, stejne jako si nemyslim, ze by tomu bylo nekdy naopak. Ale zkus treba nejak rozebrat, v cem vidis nejake kopirovani a tak 😉
Milý vanos(i) - to si opravdu NEmyslím 😉
PS: Zatím to bylo celé roky NAOPAK a docela by mne ZAJÍMALO, "jakpak" jste "vymyšeňkoval" pravý OPAK 😄
Pěkný den 😉
PS: Zatím to bylo celé roky NAOPAK a docela by mne ZAJÍMALO, "jakpak" jste "vymyšeňkoval" pravý OPAK 😄
Pěkný den 😉
Vy ale máte zase "překrucovací" náladu 😉
Audi R8 je :yes:
Tohle audi je 😄
Ale smiřte se, že některé jsou ;-\
Tak jako u VŠECH značek 😉
PS: Samozřejmě krom Bristol (a RR) 😄
Pěkný den 😉
Audi R8 je :yes:
Tohle audi je 😄
Ale smiřte se, že některé jsou ;-\
Tak jako u VŠECH značek 😉
PS: Samozřejmě krom Bristol (a RR) 😄
Pěkný den 😉
Ale stále je haldex lepší než nějaký nafintěný předohrab navíc s největším turbolagem široko daleko >😁
Červené pole otáčkoměru začíná na přeplňovaný motor neobvykle vysoko – až v 6800 min-1, Focus RS v 7050 min-1. 😉
Opravdu "opravdu kazí" cele auto ten nakoupeny Haldex. To je Quattro z Golfu. :no: :no: :no:
Právě, že za prachy na to nemám trpělivost... a zadarmo, bych to taky nedělal... 😉 >😒]
Četl jsem ty story, ale víc snad kroutim hlavou nad tebou, jestli se tomu ještě dá říkat trpělivost. Mohl by si někde navlíkat tlustý nitě do malejch jehel. Nechceš mi vázat mušky na ryby? ...za prachy? 😄
:yes: kdyz tak nad tim premyslim, asi bych se ani nemusel moc přemáhat >😒] >😒] ale coupe samozřejmě 😄 kabrio je pro holky 😄
Tak jsem si dneska poručil tu omáčku, co jsem ti onehdá poslal. Dali jsme si jí k panence. Je fajňučká 😉 :yes:
To že sám přiznáváš, že ani "nevíš proč" má samo o sobě mnohem větší výpovědní hodnotu, než celá tvá reakce... 😉
P.S. Tohle si bohužel většina "kritických" diskutujících vůči Audi (potažmo koncernu) ani neumí přiznat... :-! >😁
P.S. Tohle si bohužel většina "kritických" diskutujících vůči Audi (potažmo koncernu) ani neumí přiznat... :-! >😁
donedavna bych rekl, ze souhlasim ale tehdy sem uvidel Audi TT RS. Tak tuhle audinu jo >😒] :yes: tu bych překousnul.. >😒]
Úžasný motor...! 340ps a 450Nm už od 1600! ot. a v tak kompaktním balení...
:yes😒br />
P.S. Jediné, co určitě konstruktérům Audi "opravdu kazí" radost ze skvělého výsledku, jsou zdejší odborné závěry diskutujících o "neprémiovosti" Audi, falěšném reklamním sloganu a "neopravdových" autech za "opravdovou" cenu, ale i Golfech se čtyřma kruhama...stačí se podívat na tohle auto..., ano! už na první pohled prostě zase "jen" Golf... :no: >😁
:yes😒br />
P.S. Jediné, co určitě konstruktérům Audi "opravdu kazí" radost ze skvělého výsledku, jsou zdejší odborné závěry diskutujících o "neprémiovosti" Audi, falěšném reklamním sloganu a "neopravdových" autech za "opravdovou" cenu, ale i Golfech se čtyřma kruhama...stačí se podívat na tohle auto..., ano! už na první pohled prostě zase "jen" Golf... :no: >😁
Je fajn, ze Audi prislo s timto novym preplnovanym petivalcem. Jeho udaje vypadaji velmi lakave. Uz se tesim na prvni testy tohoto dracka 😄 :yes:
Audiny prostě ne... Nevím proč, ale tato auta mě vůbec neoslovují. BMW, MB - to jsou pro mě opravdová auta. Za cenu, kterou si žádají za svá auta mi připadá, že dostanu opravdové auto, narozdíl od Audi...
Pořád si myslim, že TT je z velké části image-kára, i když posun v oblasti ovladatelnosti a zábavnosti je proti 1. generaci značný.
A konkrétně TT-RSek bude jen "malé" procento prodejů, protože když zmiňuješ to řízení, tak v této (cenové a image) kategorii se dají pro nadšence najít velmi solidní alternativy.