Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT RS (250 kW, 450 Nm): Přeplňovaný pětiválec se vrací, česká cena 1.569.300,-Kč

Audi TT RS bylo představeno letos v Ženevě v karosářských variantách kupé a roadster. Pro ingolstadtskou automobilku je návratem k přeplňovanému pětiválci.
Zpět na článek
31. 5. 2009 17:35
neregistrovaný "Kyle"
31. 5. 2009 22:06
neregistrovaný "Kyle"
31. 5. 2009 22:10
neregistrovaný "Kyle"
31. 5. 2009 12:30
31. 5. 2009 13:25
31. 5. 2009 13:45
31. 5. 2009 13:45
31. 5. 2009 18:09
31. 5. 2009 18:47
31. 5. 2009 20:07
31. 5. 2009 18:35
31. 5. 2009 18:40
31. 5. 2009 18:56
31. 5. 2009 12:54
31. 5. 2009 13:27
31. 5. 2009 17:14
31. 5. 2009 17:24
31. 5. 2009 17:35
31. 5. 2009 18:12
31. 5. 2009 18:44
31. 5. 2009 18:51
31. 5. 2009 18:52
31. 5. 2009 20:48
31. 5. 2009 23:06
neregistrovaný "maxo"
31. 5. 2009 23:24
31. 5. 2009 23:51
1. 6. 2009 00:25
1. 6. 2009 00:49
1. 6. 2009 01:05
1. 6. 2009 01:22
1. 6. 2009 01:07
1. 6. 2009 01:25
1. 6. 2009 01:28
1. 6. 2009 01:44
1. 6. 2009 01:56
1. 6. 2009 02:05
31. 5. 2009 23:53
1. 6. 2009 00:10
2. 6. 2009 16:24
Avatar - Ji/Ri
31. 5. 2009 09:46
....a co ta slíbená A5 Sportback, redakce?!
Tady tu blechu si nechte - chci vámi slíbenou A5 Sportback.... :-!
Rozbalit vlákno
35
31. 5. 2009 11:13
Re: ....a co ta slíbená A5 Sportback, redakce?!
Přesně tak! Hraběnka někde říkala, že tohle jsou jen Golfy ze čtyřma kruhama! :-!
Avatar - white label
31. 5. 2009 13:16
Re: Náskok díky technice...
Úžasný motor...! 340ps a 450Nm už od 1600! ot. a v tak kompaktním balení...
:yes:

P.S. Jediné, co určitě konstruktérům Audi "opravdu kazí" radost ze skvělého výsledku, jsou zdejší odborné závěry diskutujících o "neprémiovosti" Audi, falěšném reklamním sloganu a "neopravdových" autech za "opravdovou" cenu, ale i Golfech se čtyřma kruhama...stačí se podívat na tohle auto..., ano! už na první pohled prostě zase "jen" Golf... :no: >:D
31. 5. 2009 13:50
Re: Náskok díky technice...
Četl jsem ty story, ale víc snad kroutim hlavou nad tebou, jestli se tomu ještě dá říkat trpělivost. Mohl by si někde navlíkat tlustý nitě do malejch jehel. Nechceš mi vázat mušky na ryby? ...za prachy? :-)
Avatar - white label
31. 5. 2009 14:07
Re: Náskok díky technice...
Právě, že za prachy na to nemám trpělivost... a zadarmo, bych to taky nedělal... ;-) >:-[]
neregistrovaný "Kyle"
31. 5. 2009 17:35
Re: Náskok díky technice...
Muškař co si nechá vázat mouchy? No to jsem ještě neviděl.Takhle se k prémiovým rybám nedostaneš.
31. 5. 2009 19:00
Re: Náskok díky technice...
Dostaneš se tam snadno, jen musíš vědět kam. Já zase neviděl, že by si všichni muškaři vázali mouchy.
31. 5. 2009 19:03
Re: Náskok díky technice...
Nejlepší je si vázat svý hnusný mouchy. Ty kupovaný jsou moc nafintěný. :-!
31. 5. 2009 19:08
Re: Náskok díky technice...
Záleží, kde se kupujou a jaký. Jednak to pořádně neumim a nemam na to nervy. Každopádně mám tak 3 tisíce much a tam co jezdim jsou ryby spokojený.
31. 5. 2009 19:13
Re: Náskok díky technice...
No, než bych navázal 3 tisícovky much, to bych u toho zešedivěl. >:D
31. 5. 2009 19:26
Re: Náskok díky technice...
A jen tak OT, máš nějaký oblíbený ryby? Co tě vždy potěší, když vytáhneš?
31. 5. 2009 19:45
Re: Náskok díky technice...
Lipana. Nejsem žádnej mistr a to je pro mě odměna. Jinak samý pastrmky ;-)
31. 5. 2009 19:57
Re: Náskok díky technice...
Já si to myslel. :yes:
Jó Lipan, pěkně mazaná potvora.
31. 5. 2009 20:01
Re: Náskok díky technice...
Mazaná? Slabý slovo ;-) :yes:
neregistrovaný "Kyle"
31. 5. 2009 22:06
Re: Náskok díky technice...
Já zas jiný neznám. Samozřejmě ve Slovinsku nachytá i bezrukej.
31. 5. 2009 23:30
Re: Náskok díky technice...
Asi jsi profík, já ne. ;-)
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 19:29
Re: Náskok díky technice...
Kristapána, zase rybáři !!!

Kam vlezu jsou buď rybáři nebo houbaři. Všude samej Rudla Hrušínskej nebo ten Vágner. >:D
31. 5. 2009 19:52
Re: Náskok díky technice...
Nojo, když taháš samý čudly a okopáváš jen vochomůrky, tak si naštvanej, co? >:D
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 21:38
Re: Náskok díky technice...
>:D :yes:
neregistrovaný "Kyle"
31. 5. 2009 22:10
Re: Náskok díky technice...
Drápalík a Vágner jsou paka.
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 23:07
Re: Náskok díky technice...
Mně je to fuk. Já se specializuju na Olgoje Chorchoje.

Lokalita : poušť Gobi
Návnada : mongolský pastevec středního vzrůstu
Zbraň : Biolit Uni v patřičném množství
Nejv.problém : udržet mongolského pastevce ve vytyčeném teritoriu
Úspěšnost : zatím jsem nic nechytil (naštěstí)

;-)
31. 5. 2009 23:29
Re: Náskok díky technice...
Jasně... a nakonec tam stejně žerete vycpanýho sviště dřevěným uhlím >:D
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 23:34
Re: Náskok díky technice...
Tak ty už si tam taky lovil...? >:-[]
31. 5. 2009 23:50
Re: Náskok díky technice...
Nelovil, ale byl >:D Na těch svištích, ale s brokovnicí >:D :yes:
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 23:56
Re: Náskok díky technice...
Pán je znalec. :yes:

Příště zkus AK-47, co se budeš se svištěma párat.

Nebo ještě líp, Moisin-Nagant a můžeš střílet z obýváku. >:D
1. 6. 2009 00:08
Re: Náskok díky technice...
Pán neni znalec, taky nešlo o zbraně, ale nejhorší je, když ti do místních aerolinek pro veřejnost dávaj padák. >:D
31. 5. 2009 16:13
Re: Náskok díky technice...
Opravdu "opravdu kazí" cele auto ten nakoupeny Haldex. To je Quattro z Golfu. :no: :no: :no:
31. 5. 2009 17:34
Re: Náskok díky technice...
Copak tě zase se.e? >:D
Že tato TT RSka to natře Focusu RS v každé situaci? >:D
31. 5. 2009 18:00
Re: Náskok díky technice...
Ale stále je haldex lepší než nějaký nafintěný předohrab navíc s největším turbolagem široko daleko >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 18:09
Re: Milý white label(e)!
Vy ale máte zase "překrucovací" náladu ;-)
Audi R8 je :yes:
Tohle audi je :-)
Ale smiřte se, že některé jsou ;-\
Tak jako u VŠECH značek ;-)
PS: Samozřejmě krom Bristol (a RR) :-)
Pěkný den ;-)
31. 5. 2009 19:15
Re: Milý white label(e)!
No na to, co jste tady předvedla včera, je tohle nic. Včera se mi z Vašich příspěvků (některých) chtělo doslova blít.
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:30
Re: Milý jossalito!
No tak to si UŽIJETE, až jednou zjistíte, že každé slovo co jsem napsala "sedí" ;-)
PS: Pár tipů CO číst (pokud chcete být "znalý" - byť možná ne někde mezi anonimy na webu dost "in" - zkuste v autech AutoDiesel a Auto Moto speciál a v ekonomice Euro ... ale připravte se že toho bude HODNĚ "jinak", než se tady "klevetí" ;-) )
Pěkný den :-)
31. 5. 2009 19:39
Re: Milý jossalito!
Názor si dovedu udělat i bez Vašich "příspěvků". :-!
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:43
Re: Milý jossalito!
Opravdu? ;-)
PS: V tom případě nějak NE"rozumím" tomu vašemu "dávicímu" reflexu včera? :-)
Avatar - T613
31. 5. 2009 13:34
Re: OT: omáčka z whiskey
Tak jsem si dneska poručil tu omáčku, co jsem ti onehdá poslal. Dali jsme si jí k panence. Je fajňučká ;-) :yes:
31. 5. 2009 13:47
Re: OT: omáčka z whiskey
Tak to se máš, až bude čas, tak to prubnu.
31. 5. 2009 12:30
Audi ne...
Audiny prostě ne... Nevím proč, ale tato auta mě vůbec neoslovují. BMW, MB - to jsou pro mě opravdová auta. Za cenu, kterou si žádají za svá auta mi připadá, že dostanu opravdové auto, narozdíl od Audi...
Rozbalit vlákno
31
Avatar - skejpa
31. 5. 2009 13:25
Re: Audi ne...
donedavna bych rekl, ze souhlasim ale tehdy sem uvidel Audi TT RS. Tak tuhle audinu jo >:-[] :yes: tu bych překousnul.. >:-[]
Avatar - white label
31. 5. 2009 13:27
Re: Audi ne...
Člověk musí občas umět "přemoct" i sám sebe... ;-) :yes:
Avatar - skejpa
31. 5. 2009 13:45
Re: Audi ne...
:yes: kdyz tak nad tim premyslim, asi bych se ani nemusel moc přemáhat >:-[] >:-[] ale coupe samozřejmě :-) kabrio je pro holky :-)
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 19:30
Re: Audi ne...
Tak ten byl "libovej". >:D >:D >:D :yes:
Avatar - www.skodaoctavia.cz
2. 6. 2009 12:18
Re: Audi ne...
já nevím. Pro me TT není žádný sporťák, ale hračka pro nagelované ubožáky. Neberte si to osobně tohle je můj názor.
Opravdový chlap si koupí jiné auto
Avatar - white label
2. 6. 2009 14:07
Re: Audi ne...
Jak už jsem psal, osobně bych tuhle techniku bral raději
v poněkud praktičtějším a méně "nápadném" balení..., ale myslet si, že člověka dělá "ubožákem" vlastnictví jakéhokoli auta...,
je naopak ubohost skutečná... :-!
Avatar - white label
31. 5. 2009 13:26
Re: Audi ne...
To že sám přiznáváš, že ani "nevíš proč" má samo o sobě mnohem větší výpovědní hodnotu, než celá tvá reakce... ;-)

P.S. Tohle si bohužel většina "kritických" diskutujících vůči Audi (potažmo koncernu) ani neumí přiznat... :-! >:D
31. 5. 2009 19:56
Re: Audi ne...
Psal jsem, že nevím proč... to bylo spíše takové zamyšlení, zrovna mě nenapadl žádný pádný důvod, proč Audi zrovna ne...

Ale když tak o tom přemýšlím, tak je to pro mě hlavně asi o designu. R8, TT, A4, Q5... to jsou pro mě auta absolutně bez vkusu... Nelíbí se mi prostě. Naproti tomu nový BMW Z4, X5 či poslední BMW řady 5, to jsou auta mojeho gusta... Mercedes Benz C-klasse, S-klasse či GL... nádhera... Audi je proti tomu, V MÝCH OČÍCH, jen předražený kus elektroniky na kolech:-)
31. 5. 2009 13:45
Re: Audi ne...
Právě, že nevíš proč.
31. 5. 2009 18:09
Re: Audi ne...
Asi proto se teď BMW snaží kopírovat Audi ve všech směrech...
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 18:14
Re: Audi ne...
Milý vanos(i) - to si opravdu NEmyslím ;-)
PS: Zatím to bylo celé roky NAOPAK a docela by mne ZAJÍMALO, "jakpak" jste "vymyšeňkoval" pravý OPAK :-)
Pěkný den ;-)
31. 5. 2009 18:47
Re: Audi ne...
Tak milá dámo, BMW bylo celou dobu známo jako výrobce sportovních na každodenní použití. Jenže v současnosti BMW taková auta už nevyrábí. Všechna tak trochu "zpassatověla". Poslední skutečné BMW bylo 130i před FL 2007, pak tato automobilka proslavená svým sportovním charakterem začala všechna svá auta vybavovat systémem inefficient dynamics, jehož součastí je mj. totálně mrtvý el. posilovač (o výšší spotřebě nemluvě), dále na poměry BMW měkkými podvozky, motory se 148 turby, vadnoucími brzdami, převodovkami zpřevodovanými nejpíš na rychlostní rekordy, k tomu se přidala podezřelá kvalita zpracování, která od příchodu současné E60 neskutečně utrpěla a také hmotnost aut se Mnichovštím nějak vymkla z rukou...
Naopak Audi vyrábí auta, která jsou od generace ke generaci lepší a navíc i zábavnější, i když sportovní auta to ještě tak úplně nejsou. Prostě jinými slovy všechna auta v tomto segmentu jsou takřka totožná a žádné nijak nevyniká.

Jinak vám držím palce, ať se už konečně naučíte českému pravopisu. Každý musí na sobě nějak makat. ;-)
31. 5. 2009 18:59
Re: Audi ne...
Napsal bych to obdobně.
BMW bylo vždy synonymem pro lehké výkonné sportovní vozy. Od této prvotní myšlenky se posunulo někam, kde ho moc fandů rádo nevidí.

Naopak Audi zraje jak víno. Každým novým modelem se zlepšuje ve všech oblastech. A jde to poznat. :yes:
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:12
Re: Audi ne...
Ano - po svezení v bmw X6 a audi Q7 to pozná i BLONDýna :-)
31. 5. 2009 19:16
Re: Audi ne...
Opět. Opravdu si myslíte, že tyto dvě auta si konkurují?
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:25
Re: Audi ne...
Částečně jistě ano ...
31. 5. 2009 19:28
Re: Audi ne...
Částečně si konkuruje každé auto - přesun z místa A do B. :-!

Takže bych to uzavřel, páč by tato diskuze nikam nevedla. :-!
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:14
Re: Audi ne...
Mám DŮLEŽITOU otázku:
"Jel jste alespoň jednou nějakým bmw či audi"? ;-)
31. 5. 2009 19:17
Re: Audi ne...
Vy určitě ano, že? >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:24
Re: Audi ne...
Myslím že v době, kdy vás ještě maminka strkala pod vodovod, abyste se KONEČNĚ přestal po... ;-)
PS: A dokonce i s "prapůvodní" verzí toho motoru R5 :-) :yes:
PPS: Myslím, že jsem to tu párkrát ZMIŃOVALA, že z MÉHO pohledu pak Audi "odbočilo" ŠPATNÝM směrem ("zlatá" A80) a teď se pomaličku "vrací" do "správné stopy" ...
Pěkný den :-)
31. 5. 2009 19:29
Re: Audi ne...
To jsou zase kecy. Ale co čekat od někoho, kdo se chová jak ředitel zeměkoule. :-!
31. 5. 2009 20:07
Re: Audi ne...
Hele teto, kolik ti je, že jsem tak smělý? Na těch fotkách vypadáš, jakoby si plnila přední stránky šlechtických bulvárů, ne? Pokud se denně nenatíráš biothermem od hlavy až k patě, tak v době A80, si musela mít kojnou někde na cimbuří, ne?
1. 6. 2009 09:38
Re: Audi ne...
Přesně. U BMW mi přijde že tak trochu rezignovali na svou "sportovní" image. Audi se naopak pořád posouvá dál a dál a přijde mi, že má jednu z nejpromyšlenějších modelových řad. A v poslední době navíc velmi pracují na dříve charakteristickém "nesportovním" chování ( výrazná nedotáčivost ). Taková malá úvaha. Když si porovnám představené sportovní modely obou značek za poslední období, tak mě až zaráží chování BMW. A v tomto kontextu nejvíce vyniká R8.
31. 5. 2009 18:35
Re: Audi ne...
Osobne si nemyslim, ze by BMW kopirovalo Audi, stejne jako si nemyslim, ze by tomu bylo nekdy naopak. Ale zkus treba nejak rozebrat, v cem vidis nejake kopirovani a tak ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 18:37
Re: Audi ne...
PŘIDÁVÁM se a TAKÉ si ráda "počtu" ;-)
31. 5. 2009 18:40
Re: Audi ne...
Ovsem podotykam, ze si take nemyslim, ze by tomu bylo nekdy naopak, jak tvrdite ve svem prizpevku Vy :-)
31. 5. 2009 18:46
Re: Audi ne...
Pokud jde o nějaké příklady s čím BMW přišlo později než Audi tak bych měl dva: 1.pohon všech kol u luxusních limuzín (mám na mysli "masové" rozšíření, aby se někdo nerozčiloval, že M-B měl čtyřkolky dřív) 2.přeplňování benzínových motorů.
31. 5. 2009 18:56
Re: Audi ne...
No ano, jenze domnivam se, za takhle se to neda brat. To, co pisete, je prirozena reakce konkurence - kdyz prijde souper s necim novym a sklizi s tim uspech, musime take zareagovat a prijit s necim podobnym. BMW prislo s X3 a ted na nej reagovalo nejen Audi, ale tak Mercedes, ci treba Volvo. Audi zase prislo s Q7 a Mercedes na nej reagoval v podobe GL. Nekdo byl urcite take prvni, kdo prisel s tim jednotnym ovladanim palubnich systemu (nevim, jak se to presne nazyva) - MMI, i-drive a jak se tomu rika u Mercedesu, to si ted nevzpomenu. Zde nevim, kdo s tim prisel driv, ale ti ostatni na to jiste reagovali a nemyslim, ze by se to dalo oznacit za kopirovani. Kopirovani je dle meho to, co predvadeji nektere cinske automobilky (viz. treba kopie BMW X5,..).
31. 5. 2009 23:50
Re: Audi ne...
Každý to vidí jinak...mě osobně připadá spousta nových audin vcelku pohledných. Taková a5 sice působí (dle mého) na sporťák těžkopádně, ale líbí se mi.
Audi mi nepřipadá jako značka ve stínu BMW či MB, ale je něco, co mi trochu vrtá hlavou - BMW je tak trochu synonymem pro sportovnější svezení, MB pro pohodlné svezení...ale Audi? Tam mě nic nenapadá...vlastně, přišlo mi, že poslední dobou chce také působit sportovněji.
1. 6. 2009 09:46
Re: Audi ne...
Ano, chce působit sportovněji a proto přišlo v poslední době s novou S4 která je pro Audi v podstatě přelomová, RS6, TT-RS.
Proti tomu sportovní BMW postavilo X5M a X6M 8-s
Nechci BMW schazovat, nebo urážet. Ty auta mají pořád výborný "charakter". Bohužel v porovnání s "největším" rivalem se ukazuje, že ten rival někam jasně směřuje, kdežto BMW mi přijde, že se jim nějak rozklížila právě ta sportovnost a modely, které by jí měli "definovat".
Avatar - white label
1. 6. 2009 13:36
Re: Audi ne...
Souhlas s oběma reakcemi... :-!
31. 5. 2009 12:54
Dracek
Je fajn, ze Audi prislo s timto novym preplnovanym petivalcem. Jeho udaje vypadaji velmi lakave. Uz se tesim na prvni testy tohoto dracka :-) :yes:
Rozbalit vlákno
15
31. 5. 2009 17:14
Re: Dracek
Červené pole otáčkoměru začíná na přeplňovaný motor neobvykle vysoko – až v 6800 min-1, Focus RS v 7050 min-1. ;-)
31. 5. 2009 17:24
Re: Dracek
A tim chtel basnik rici co? :-)
31. 5. 2009 17:35
Re: Dracek
On spíš ani neví, co má na to napsat. Snad jen to, že Focus na tom není líp. >:D
31. 5. 2009 18:12
Re: Dracek
Ano, navíc ten fokál disponuje těžko překonatelným turbolagem >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 18:40
Re: Dracek
Proč se tu srovnává Audi TT RS s Focus? Ten je cenově soupeř spíše Golf GTi - tady jsme "o level" VÝŠ, takže pojďme Audi RS (cena 60.000 €) srovnávat s sice LEVNĚJŠíMi ale víceméně "odpovídajícími" soupeři typu Evo a STi ;-)
31. 5. 2009 18:44
Re: Dracek
Nevim, ale Vami uvedena auta mi take neprijdou jako uplne ti pravi konkurenti. Evo a STi jsou preci jen trosku jina kategorie (presneji - zamerene na jiny druh zakazniku), dle meho. ;-)
31. 5. 2009 18:51
Re: Dracek
:yes: Ale je pravda, že zájemce o Audi nebude zase uvažovat o fokálovi. :-)
31. 5. 2009 18:52
Re: Dracek
Ano, s tim bych souhlasil (i kdyz vyjimky se najdou vzdy a vsude) :yes:
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:20
Re: Milý Vi King(u)!
Pokud vozy budeme brát dle dosahovaných výkonů tak ani nee - pokud dle ceny - srovnání s focusem RS které zde probíhalo je JEŠTĚ VÍCe "mimo" ... mne jinak cenově a výkonově napadá JEDINÝ "soupeř" (i když je zas velikostně trochu "jinde") - Bmw Alpina B3 a částečně Porsche Cayman S (které bych pro sebe asi zvolila já) ;-)
Pěkný den :-)
31. 5. 2009 19:29
Re: Milý Vi King(u)!
No ja bych jako konkurenta videl BMW Z4M (pokud se ovsem v aktualni generaci bude vyrabet). Nemyslite? ;-)

Jinak, samozrejme souhlasim - pokud jde o sportovni vuz s durazem na prestiz a luxus, jiste bych dal prednost Porsche pred Audi, BMW i Mercedesem (snad krome R8, tam bych klidne koupil R8 i 911 :-) )
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 19:34
Re: Milý Vi King(u)!
Takovej skromnej Viking... ;-)
31. 5. 2009 19:41
Re: Milý Vi King(u)!
Ze jo >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 19:40
Re: Milý Vi King(u)!
Ano SOUHLASím ... ale zatím NEní (i když i Z4 35i myslím "stačí" :-) )
PS: Tím "stačí" myslím, "stačí" na JAKÉKOLIV ježdění (rychleji snad ani NEtřeba) :-)
PPS: Já občas jezdím NĚKOLIKA různými "maličko" silnějšími vozy a popravdě NE o moc "svižněji/rychleji", než 4 roky starým Brumlou Citroën C5 V6 3.0 automat ;-)
Ale "příjemnější" to JE - to zas ANO :-)
31. 5. 2009 20:48
SRDCE VE VARECH
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
2. 6. 2009 20:44
Re: SRDCE VE VARECH
možná tak karlových,ikdyž na hérznu jsou lepší poděbrady >:-[]
to moje bije pro 370Z
neregistrovaný "maxo"
31. 5. 2009 23:06
ja davam
no tomuto stroju davam jednoznacne :yes: :yes: :yes: :yes:
Klobuk dolu AUDI.Vynikajuci tah od vyrobcu a velmi dobre ceny.
Rozbalit vlákno
38
31. 5. 2009 23:24
Re: ja davam
Ceny nevím, ale z mýho pohledu mě tam vadí ta kvedlačka, pokud jsem něco nepřehlídnul, ale ne jako překážka v radosti. Na druhou stranu si nedovedu představit, že by kára u který si dovolej dát přes 300k měl bejt nějakej *. Bude to raketa! :yes:
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 23:40
Re: ja davam
Ty furt s tou kvedlačkou... 8-s

A raketa to teda bude. Jenom ten kočárek bych tam asi nenarval. Ale na nákup do Líííídlu, proč ne ? >:D
Avatar - white label
31. 5. 2009 23:45
Re: ja davam
Když s tímhle přijedeš do Lídlu, tak těm tam důchodci ani nepustí a sežerou tě hned ve vchodu... 8-s >:D
31. 5. 2009 23:51
Re: ja davam
Jak to víš? >:D >:D >:-[]
Avatar - white label
1. 6. 2009 00:15
Re: ja davam
...no..., měl jsem kámoše...taky s eReSem od Audi...a možná, kdyby měl opravdovou prémii..., nebo nezašel do Lídlu na cigára,...mohl být ještě mezi námi... :-!
1. 6. 2009 00:25
Re: ja davam
Jestli se tam domáhal Marlborek, tak ho jistě umlátili igelitovym mlíkem. ;-\
Avatar - white label
1. 6. 2009 00:30
Re: ja davam
Ne..., chlebem, co nebyl celý týden "v akci"...tak že nakonec vlastně byl...jen trochu jinak... ;-\ :-(
Avatar - woody-alien
1. 6. 2009 00:35
Re: ja davam
To trochu mění význam toho "ty do mě kamenem, já do tebe chlebem". To jsou teda paradoxy. Mučednická smrt v Lidlu. 8-s
Avatar - white label
1. 6. 2009 00:39
Re: ja davam
Taky "akce" ...2 za 1(cenu).... chleba a kámen... 8-s
1. 6. 2009 00:49
Re: ja davam
Je vidět, že Lidl nesledujete...
Celý týden byla reklama a sleva na vejce za 17 ;-\ ;-)
Avatar - white label
1. 6. 2009 00:55
Re: ja davam
17 Kč za 1 vejce, nebo 17 vajec za 1 Kč...? 8-s
1. 6. 2009 01:05
Re: ja davam
No a co jako? I za dvacet jedno by bylo dobrý, ne? >:D Asi plato... >:-[]
Avatar - woody-alien
1. 6. 2009 00:58
Re: ja davam
Ještě budu sledovat Lidl. Jakoby toho nebylo dost - Nova, Prima, Óčko.... ;-\ :-)
Avatar - white label
1. 6. 2009 01:02
Re: ja davam
Na televize se klidně vy.er, tam ti žádnou slevu nedají, takový leták od Lídlu, to je panečku jinačí vzrůšo... :yes: >:-[]
Avatar - woody-alien
1. 6. 2009 01:16
Re: ja davam
Jasný. Vzruším se u letáku, dorazím v Audi TT RS před Lidl, proklestím si cestu skrz Vietkong a frontový bojovníky, dostanu do palice tvrdým chlebem v akci a na krchov mě poveze Navtech v 5GT.

Natřískanej den. >:D
1. 6. 2009 01:22
Re: ja davam
Jestli se vzrušíš u letáku z Lidlu, tak sem nepleť nějakýho Golfa s kruhama. Tam se nedostaneš >:D
Avatar - white label
1. 6. 2009 01:25
Re: ja davam
Na krchov jeď radši ještě v eRku, není nad pohodlí a prostor... :yes: :-!
1. 6. 2009 01:07
Re: ja davam
A kosmodik máš? :-O No asi jo... ;-) :yes:
Avatar - woody-alien
1. 6. 2009 01:21
Re: ja davam
Dva. Je to podvod, ani jeden nelítá. :'-(
1. 6. 2009 01:25
Re: ja davam
Musíš mávat rukama, to asi nevíš, co? >:-[] >:D
Avatar - white label
1. 6. 2009 01:23
Re: ja davam
Kosmodisk má, a jako vůbec prvnímu to vůbec nepomohlo... :no: >:D
1. 6. 2009 01:28
Re: ja davam
Ale tý jugoslávský srbce, co spadla v tom českym srbsku, to pomohlo! ;-) :yes: Lítá zase!
Avatar - white label
1. 6. 2009 01:35
Re: ja davam
Já v tom lítám i bez kosmu a disku a pěkně dlouho... :-)
1. 6. 2009 01:44
Re: ja davam
Nojo, vy chorvati... :-!
Avatar - white label
1. 6. 2009 01:49
Re: ja davam
My chorvati jsme všichni kapítáni velkých lodí...a češky nám to žerou až do té doby, než je zbouchnem... :yes: >:-[]
1. 6. 2009 01:56
Re: ja davam
Jasně... a když čekaj u soudu eura a ty jachty, tak vám chyběj zuby a smrdíte rybama >:-[] >:D >:D
Avatar - white label
1. 6. 2009 01:58
Re: ja davam
Kde bych vzal ryby, když na ně nemám ani ty sítě... 8-s :*)
...a eura...co to je, něco s fotbalem?!
1. 6. 2009 02:05
Re: ja davam
S Nedvědem... :yes:
Avatar - white label
1. 6. 2009 02:25
Re: ja davam
Tak toho znám, to je ten blonďatý Ital... :-! ;-\
Avatar - white label
31. 5. 2009 23:30
Re: ja davam
Přesně tak, že by už Audi konečně "doběhlo" (aspoň částečně) tu "prémii"... :yes: ;-)
Motor je skvělý nejen parametry, ale i nízkou váhou a kompaktními rozměry... :yes: :-!
A cena 55.800,- euro... přímá konkurence by určitě chtěla za auto s podobnou technikou a parametry víc...
Avatar - woody-alien
31. 5. 2009 23:38
Re: ja davam
Cena mě taky celkem překvapila. Čekal jsem víc. Jak se v tomhle jezdí bych si chtěl vyzkoušet. Až si to někdo koupíte, dejte vědět. :-)
Avatar - white label
31. 5. 2009 23:43
Re: ja davam
Do té techniky bych šel, ale v praktičtější a méně nápadné karoserii, ideálně v nějakém eRkovém golfu příští (sedmé)
generace... :yes: ;-)
31. 5. 2009 23:53
Re: ja davam
Nojo, ale na revoluční Fiat to stejně nemá :-!
Avatar - woody-alien
1. 6. 2009 00:00
Re: ja davam
Pravda, pravda....Croma je Croma, nenaděláš nic. ;-)
1. 6. 2009 00:10
Re: ja davam
Croma? To je ten vyhledávač na gůglu?
Avatar - white label
1. 6. 2009 00:17
Re: ja davam
Ne, ten se tolik "neseká"... >:-[]
Avatar - white label
1. 6. 2009 00:11
Re: ja davam
Máš tam chybu "...Croma je Chromá, nenaděláš nic." ;-)
Avatar - ethicon
2. 6. 2009 16:24
Re: ja davam
máš pravdu, tu sa nechytá ani maserati či ferrari >:-[]
Avatar - peter222
8. 6. 2009 15:18
Za štyri-šestť.
Z 0-100 za 4,6s to nie je zlé. Len tá kombinovaná spotrba sa mi zdá trochu nízka, reálne bude o niejaké dva , tri litre vyššia inak O.K . :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
8. 6. 2009 16:06
Re: Za štyri-šestť.
No problem..., TTčko se přece dělá i v TDIčku... :yes: >:D
8. 6. 2009 16:23
Re: Za štyri-šestť.
To ze si nekdo koupi TT s naftou doklada ze nema o rizeni ani paru :-)
8. 6. 2009 16:37
Re: Za štyri-šestť.
A to že si koupí TT v benzínu znamená že je zneuznalí řidičský génius ?
Pořád si myslim, že TT je z velké části image-kára, i když posun v oblasti ovladatelnosti a zábavnosti je proti 1. generaci značný.
A konkrétně TT-RSek bude jen "malé" procento prodejů, protože když zmiňuješ to řízení, tak v této (cenové a image) kategorii se dají pro nadšence najít velmi solidní alternativy.
8. 6. 2009 16:12
Celkem dobry
Motoricky urcite velice zajimavy auto, bohuzel to ma Haldex, znak audi a hlavne otresnej venkovni design...i kdyz proti predchozi generaci je to fesak :-)

Skoda ze mam vkus, mohl sem se zamilovat :-)
Rozbalit vlákno
0