Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Renault Mégane Grandtour – Více prostoru pro cestující i zavazadla

79 komentářů

Avatar - T613
T613
jsi už jak dottore. vzpamatuj se
Avatar - white label
white label
Nemám, chachare... 😉 , já totiž zatím nebydlel ani v garsonce, natož s tchýní... :no: 8-s >😒]
Avatar - Emel
Emel
Částečně musím souhlasit s GTI, Grandtour pro mě vpodstatě vymazává ze hry normální Megane - vypadá lépe, z průměrného vnitřního prostoru vzadu se stává výborný, přidává pár litrů pro zavazadla. Proč by měl někdo s rodinou chtít hatchback? S 1,4TCe je to nabídka, která se nedá odmítnout (říkal Kmotr).
Avatar - T613
T613
máš jiné poznatky prde? 😉
Avatar - T613
T613
už nepij tolik té Okeny. Kup si na lízačku aspoň tuzemák. Na to snad máš ne?
Avatar - white label
white label
U mě dobrý..., dík za optání, beru je stále jako vlastní...,
ale když tě tak čtu..., člověk si asi dokáže zvyknout na všechno, ale to víš ty určitě nejlíp, když ses i s tím nakonec dokázal vyrovnat... :yes: 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Capajevko
zrovna dnes som mal tu cest sa povozit na kamaratovom ME3 (5dverak) a musim povedat, ze je to kus auta!!! kombi teda grantour je dizajnom o svetlne roky vpredu oproti tuctovemu VWagnu. na sudy si pockajme v podobe testov... zatial si sa v grandture neviezol a ani ho urcite nevidel nazivo, tak ten model zatial neodsudzuj pomocou trapnej demagogie. Dakujem.

:no:
Avatar - white label
white label
...pokud se toho ještě dožiju... :-!

P.S. Tak si aspoň trochu pohni... 😉
Z nezralých zobáckých let jistě vyrostu >😒] pak se těš >😒]
Avatar - white label
white label
Aby ses mi aspoň jen částečně přiblížil..., musel bys tvrdě a dlouhodobě zamakat nejen na formě, ale i obsahu svých nezrale nevyzrálých příspěvků a plytkých reakcí...
:😉 >😒] >😁
Myslel jsem, že osolím slovník, abych se Ti přiblížil >😒] 😉
Avatar - white label
white label
Jak začít..., já se tu přece nevytahoval, že jestli chcete...
😉 >😒] :😉
Budu Tě následovat, kámo... nechám Tě začít >😒]
Avatar - white label
white label
Stačil...?...jestli ty nebudeš přehnaně skromný "chlap", co bydlí s tchýní v garsonce... :no: >😁
Avatar - white label
white label
To nevím..., jen jsem si už doma trochu zvykl na manželku
a děti...
😉 >😒]
Ten gumový plast mě překvapil... v prémii, a ještě k tomu u Audi?... ale přeci jen, nástupce by měl být za dveřmi...
Avatar - white label
white label
Tak do toho ty frajere s plnou hubou a prázdnou slánkou... >😁
Nelíbím se Ti? >😒]
Pravda, prodeje trochu brzdí vyšší cena. Ale myslím si, že většina mladých lidí dá přednost něčemu "fajnovějšímu", než je tohle...

Prodeje předpokládám spíše za hranicemi, v západní Evropě.
Avatar - white label
white label
To víš áda provozuje odtahovku a aby i něco vzdělal, tak se specializuje na Renaulty... >😁
Avatar - white label
white label
V podstatě ano...
Avatar - white label
white label
Ale já ho čtu taky docela rád..., ale třeba doma bych ho mít zrovna nemusel... >😒]
Avatar - white label
white label
Nechtěl si napsat spíš...: "Už jseš skoro horší jak já..."
>😒]
Avatar - white label
white label
:yes: 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Určení takovýho auta i jeho bizarní vzhled bych celkem chápal. Nakonec ve Francii se prodávaj i ty samohyby od (myslím) 16 let. Takže dospělejší auto pro rozvernou mládež. OK.

V našich podmínkách tohle ovšem zcela neguje cena. Většina mladejch takový love nemá, a když jo (nebo jejich rodiče), tak si koupěj 911-ku. To je těžká konkurence pro BeBop. 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
No tady bys podle příspěvků myslel, že Megana II neudržíš na silnici, a když tak ho převrátíš v první zatáččce. Ale jedině z kopce na neutrál, protože rychlost nezařadíš. >😁

A ač jsem sám byl po nástupu Ghosna dost skeptickej, zdá se že Renault šel hodně do sebe co se týče spolehlivosti i kvality zpracování.

Já mám 186, takže jsem usazenej i hatchi v pohodě, jen za sebe si zásadně nezkouším sedat. To mám fóbii z O1. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
No ještě by sedla jedna píseň od Kabátu: Áďa má velkou hlavu >😁

Áďa jede v Outlanderu a tahá Rendlíky na laně
když je v dobrý náladě tak to natře Laguně.
Má veliký Mitsubichi, nikdo se na něj nechytá
jak sou ňáký problémy Áďa je všechny vychytá.

No až bude nuda, tak mám o zábavu postaráno >😁
No, nemůžu jednoznačně říct, že se mi líbí. Nicměné, patřím spíše k příznivcům vozu. Zaujal mě jeho charakter, uspořádání a zajímavé řešení zádě (otvírání, otvíratelné sklo a střešní systém). Navíc, dvoubarevné řešení karosérie je celkem působivé.

Ale uznávám, z profilu vypadá vůz jako hračka. Typický obrys auta, které malují děti.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tohle je ale silně nakažlivej song. Občas si to taky broukám. A s novým textem by to dostalo i jinej rozměr... >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
BeBop jsem moc nezkoumal, protože od zkoumání mě odradila absence kufru. Pokud to má být auto pro mladé, co aktivně využívají čas, tak nevím, kde narvou sud piva na kalbu a tomu já říkám aktivní využití času >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ve spoustě věcí se s tebou shoduju, např. náhled na OII a následný facelift, nebo co se Roomstera týká atd.

Avšak někdy fakt zírám, když se ti líbí třeba Kangoo BeBop. 😐
Avatar - Ronault.
Ronault.
No ještě na tom textu zapracuju, ale docela mi to sedí >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Přistupoval jsem k Meganu s despektem, přecejen tady to pořád jen kritizují, řazení, prostornost...

Ale byl jsem opravdu mile překvapen, popravdě plasty a zpracování a teď se nebojím to tady napsat byly lepší než v A3 a to včetně ovladačů, ale A3 předčil i Golf materiály. Jen tedy ten materiál na A sloupků byl příjemný, to ano, i když něco podobného mají na palubce v Ch. Cruze >😒] Nicméně ta guma na palubce A3 bylo zklamání, přecejen se asi blíží nástupce.

No a co do prostornosti, tak jsem to v pětidveřáku čekal daleko horší Grandtour mi s mými 192 cm bohatě stačil.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Koukám, Bohemia´s Got Talent >😁
Popravdě řečeno, při pohledu na kastli mě nic jinýho nenapadlo >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
O dva příspěvky níž už máš slovo "Ochcávka". To je fakt hustý, jak říká blondýna v reklamě na jogurty. :yes: >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
But to Bussiness. Nepřišel jsem na chuť centrálně umístěný přístrojovce, což se Meganu netýká, ale jinak nutno uznat, že vzestup materiálů a zpracování, který začal Lagunou a přes Megane a Grand Scénic pokračuje, je obdivuhodnej a úroveň interiéru je na jedničku. :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Trochu mi to připomíná píseň od Třech sester😒br />
Na highwayi číslo jedna vyjetejma kolejema,
v pachu nafty, svíček, prachu, jezděj trucky beze strachu,
možná potkáš cestou Áďu, jak žene svuj dravej Outlander,
svojí starou rychlou káru, který říká autobus.
V Průhonicích vezme plnou, na padesátym spláchne kolou
rybu, kterou snědl celou smaženou, jen trochu leklou.

Highway číslo 1 a po ní jede king, Láďa jede autobusem, je * highway king!

U Humpolce v příkrym kopci často stojej Rendlíci,
Láďa vždycky zapálí si Camelku, jak dobrodruzi,
u Křížů si koupí žvejku a odtáhne je na benzínku,
na cestě je chlapům smutno, zvlášť když jsou jen v rendlíku.
Každej řidič má svůj příběh, někdo prchá před osudem, jen Áďa ten jde stranou, když bere Rendlíka vlevo přes přerušovanou!

>😁
Tak to děkuju 😄 , ale jestli chcete, můžu to osolit >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
No jo, ale v těch holčičích šatnách to je nepřístupné, leda bys mluvil o přematuritním gymplu, tam to mají asi hezké >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Áda a jeho Outlander 2.0 TDi. Motor co žere všechno, auto co odtáhne každýho...a Áda co zná Renaulty. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak v Nižší střední (myslíš tu v Havlíčkově Brodu ?) je lepší interiér např. ve sborovně, ve IV.B a taky holčičí šatny celkem ujdou... 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Naštěstí. Protože Golf je snad nejlíp proporčně vyřešenej hatch, myslím co se vzhledu týče. Vidíš široce rozkročený, jakoby k silnici přilepený auto, jehož poměry délky, šířky a výšky jsou téměř ideální.

To se ovšem o Variantu nedá říct ani náznakem. To je pouhá slepenina, něco jako Thalia I. Základní auto s "přilepeným" kufrem. Např. s Octavií se nemůže v tomhle ohledu vůbec rovnat.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Náhodou, Avantimovo vždy objektivní a pregnantně vyjádřené nadšení nad výrobky Renault je celkem nakažlivé.

Chápu, Labele, že patříš mezi imunní, ale já jsem sympatizant a rád to nezralé mládí (nic ve zlým) čtu.

Jen kdyby místo slov "hnus a fujtajbl" neustále nepoužíval nějaký "proporční a designový disharmonie". Vem si příklad z Ády, člověče. >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
No jo, ty naše spáso všech rendlikářů s roztrženým rozvoďákem >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
No jo no jo, fuurt, jseš horší jak pitralon... 8-s >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mel by sis vymenit plinky.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
No nespletl. A ten zoufalec na mne tak upenlive maval, ze jsem ho odtahnul k pumpe. Takze jsem mel moznost se podivat, kde nechal strejda rendlik diru...
Myslim, ze kreaturu tehle znacky si uz nikdy nekoupi.
Tož jako vždycky, ne? >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak koukám, že pohledy na věc jsou různé. Z nižší střední jsi našel lepší interiér kde? Na exteriér se neptám, tam je samozřejmě individuélní pohloed na věc.
Avatar - white label
white label
No jo..., ty aby ses zase hned nepřidal... 😉
(SZ)
Avatar - Ronault.
Ronault.
Hele, bylo nás na to několik >😒]
Avatar - white label
white label
Myslím, že většina zákazníků VW si koupí
v kombíku také raději Passata, než Golfa...
Avatar - white label
white label
Tím líp pro něj... :yes:
Předpokládám, žes byl (samozřejmě) velmi objektivní, nebo ses
o to aspoň snažil... >😒]
Těžko říct, jestli to auto vypadá hůř zezadu nebo zepředu... Dnes jsem si do něj sedl na autosalonu v Brně a těžce mně zklamal. Nezajímavý, nijak prostorný vnitřek, design leklé ryby. Poslední povedený Renault byla první Laguna nebo Safrane.
No, Ochcávka nevím... tu asi jen tak nestrávím 😉
Tři generace Méganu představují tři rozdílná pojetí designu vozu. První byl elegantně zaoblený, druhý futuristicky laděný a třetí se opět vrací k ladné eleganci. Podle mě je to přijatelná cesta, i když bez jakékoli návaznosti na předchůdce...

Dneska jsem se na něho mrknul a musím říct, že je velmi praktický. Skvělý design zádě nemaskuje nižší praktičnost...
Avatar - miromen
miromen
Kežby vw dosahoval spolehlivosti renaultu. Jojo je to tak v poslednich letech obrovsky posun ve spolehlivosti u renaultu zato vw ktere hlasalo že chce dosahnout spolehlivosti toyoty je zatim i za tim renaultem
IPace
ja ani tech kombiku Golfa moc nevidam, a to casto drimam na dalnicich nemeckych a centrech mest nemeckych, asi je ten Golf, Gé Golf, Gé jako... VARIANT tak vzacnej kousek, ze se ho lidi bojej vytahnout z garaze a prisne si ho strezi pred zraky ostatnich 😄
Klaudius
ČO SLOVO, TO BLBOSŤ. :-!
Avatar - Ronault.
Ronault.
No jo, kdo ví s čím sis to ve svý agonii spletl, třeba to byla kokta v TDI... Ještě zajímavbější je, že poznáš z venku z druhého auto co tomu bylo.

Prostě Ádo, jsi hvězda!
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Myslis ten hnusnej Guru, Ge jako Golf Variant? >😁 Tak ten je leda tak vsem k smichu. :no: Ani ne tak tou technikou, jako tou "originalni" vizazi... Kdyz uz tu slataninu nahodou potkas na slinici, tak se nestacis divit vkusu nekterych a vzdy kroutis hlavou, jak tohle si nekdo vubec muze koupit... 😉
vrkuboy
Že on ti nějakej majitel Renaultu za zádama piglije starou?! >😁
vrkuboy
Ja ti řeknu proč 😉 Až bude Grandtour drtit v prodejiích vatianta od VW tak nám bude GTI tvrdit, že je nejlepší a nejprodávanější kombi v nižší střední pravě ten od VW protože Grandtou "není" kombi >😁 :no:
pogo26
Nechápu proč tolik slov.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Zrovna vcera jsem videl na dalnici, jen kousek od nasich hranic jednu takovouhle kreaturu (novy rybnik), u ktere podala ojnice ridici ruku... To uz by radeji koupil cinskou kvalitu, nez francouzsky smejd.
Ale rozumim tomu, ze nekdo ma rad za volantem trochu adrenalinu. Kdyz nikdy nevis, zda s kreaturou dojedes do cile, muzes se v adrenalinu primo koupat >😁
ja som toho isteho nazoru, tiez, by som radsej v tejto triede volil, len hatchbacka,ale su ludia, ktory si nemozu dovolit kombika v strednej, alebo vyzsej strednej, tak musia taketo moznosti existovat.Jednu vec, ale treba uznat a to ten velky razvor, ktory teda bije konkurenciu, ale z vlastnej skusenosti vieme, ze vela krat vacsi razvor neznamena hned aj vacsi priestor v kabine, ale to ukaze az realita.Ja osobne tento design nepovazujem za extra vydareny, ale to v tejto triede nema asi ziadny vyrobca.
vrkuboy
Souhlasím, ze současné Renaultí nabídky je podle mě nejhezčí uvidíme na živo. Ale te Koktě dejme čas, s postupem času se snad zalíbí. 😉 S cenovou politikou Renaulu to bude zcela jistě trhák.
Avatar - Ronault.
Ronault.
SZ
Avatar - white label
white label
To mě ale taky! :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Na tom něco jest, ale dobrou, zítra mne čeká autosalon a musím se na to vyspat. :yes:
Avatar - white label
white label
Samozřejmě, ale to je jen jeden obecně známý a velmi častý "pohled"...
Ovšem lidi také často dělají kompromisy zbytečně a "za každou cenu" (nejen u aut) a nedostatkem peněz si je pak spíš jen sami omlouvají...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak to je jako s tím kupováním auta do tolik chcechtáků a tolik chechtáků u Emela. Prostě máš-li dost škváry a chceš kombi, tak si vezmeš to větší a stylovější, o tom žádná :-! 😉 Taková 5er, E-classe, kdo by to nebral :-!
Avatar - white label
white label
Samozřejmě, že vím o tom, že se auta "zvětšují", mně šlo ale spíš o styl, než o absolutní rozměry, nebo poměr ceny a velikosti "kufru"...já bych prostě většinou (osobně) volil z kompaktů spíš ten opravdu kompaktní hatchback a pro kombi bych se zase "vydal" raději do střední, příp. vyšší střední třídy...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak kufr přes 520 litrů by měl snad většině kupců stačit, popravdě řečeno Octavia má tuším 580 a to je nepatrný rozdíl. Důležitější bude výška nákladové hrany a velikost vstupního otvoru. Jediný problém může nastat s hranatým vysokým předmětem, kdy bude vadit šikmý sklon dveří. Ale tak tomu bylo například i u Fabie I...

K tomu velkému. Dnešní subkompakty jsou často větší, než kompakty před 10-15 lety. Postav si před sebe např. Golfa III nebo II a nové Clio. Zjistíš, že jsou rozměrově hodně podobné. Navíc i zájemci o malé auto (ať z finančních či jiných důvodů) mají zájem o velký kufr na chalupu 😉

P.S.: Z těch dalších důvodů mě napadl můj otec, který před 20 lety stavěl dům a dveře do garáže plánoval podle své tehdejší Š105, když si dotáhl pár let tomu domů střednětřídní kombi, tak musel sklopit zrcátka a vjel taktak a kufr potřebuj... >😒]
GTI
Svět karosářských mutací v podobě kombi již tento subsegment dokonale vydefinoval. Přes různé historické parádičky v podobě zejména (velmi životné)karoserie shootingbrake, usilují takřka (takřka) všichni výrobci o to samé - nabídnout vedle základní karoserie (zpravidla sedan či hatch) karoserii zaměřenou na nákladový prostor. K absolutní dokonalosti tohle zadání dokázali vyšlechtit u Volva. Ale nejen tam. Prakticky každý kombík je kombíkem, to jest vozidlem s😒br />
- svislým zadním víkem
- rovnou střechou
- poměrně dobře dimenzovaným zadním převisem.

Tyto tři určující kritéria definují karoserii kombi. V časových posunech dochází samozřejmě i k posunům v pojímání předznačených kritérií. To se především dotýká sklonu víka kufru, které v partích okna bývá čaasto zalomené směrem ke střeše. Vozidlo se tak stává sice méně praktickým, ale vizuálně jaksi (možná) přitažlivějším. Ovšem takříkajíc popřením smyslu variace kombi je, pokud dojde na rezignaci více než jednoho definičního znaku, tedy dovedeme-li to do absurdna, pak je možné to, co tu na diskuzích předvádějí někteří "samoznalci", totiž, že pod pojmem kombi chápou i BMW X6... K tomu snad netřeba dodávat ničeho. Ano až tak daleko může zajít slepá nevědomost některých diskutérů - kombi je na diskuzích údajně BMWX6, i SCIROCCO... Velmi neotřelá slepota...

Jak tedy nazírat na aktuální počin v podobě delšího méganu. No, předchozí věta vyjadřuje přesně to, co Velká tůra je - delším méganem. Myslím, že tahle varianta by mohla uspokojit poměrně velký počet zájemců, ovšem nikoliv na úkor regulerních kombikompaktů nýbrž z řad zájemců o mégane obecně.

Nyní k velké tůře. Vozidlu vizuálně velmi prospělo mírné prodloužení (konfrontuj s hatchbackem), opticky se vůz uklidnil a získal i poměrně slušnou porci přitažlivosti. Pokud bych měl volit mezi hatchbackem a velkou tůrou, pak nepochybně bych volil tůru.

Kombi v česku je ovšem v tomto segmentu geniálně vykryto Škodou OCTAVIA. V evropském kontextu pak Volkswagenem Golf, Gé Golf, Gé jako... VARIANT :yes: O tom tu jistě nepochybuje nikdo.
Avatar - white label
white label
Srovnáváš tenhle spíš (něco jako) "sportback" s klasickými kombíky nižší střední...Já tyhle kompaktní kombi (už to samo o sobě je protimluv) moc nemusim obecně, ne tak ty ještě o třídu menší...Takže kdyby kombíky začínaly až od střední třídy, vůbec bych se nezlobil...
Tohle zcela určitě líbívé auto je na dnešní dobu a můj vkus, až příliš kulaté jako celá nová řada Me3... a znovu píšu, že je škoda, že Me3 nenavázal designově na Me2, ale spíš na kulatě-oválný Me1...
Přesto se ale u tohoto "kombi" zatím jedná o nejpovedenější "variantu" Me3...
Důležitá otázka také je, jestli líbivě (a sportovněji) tvarovaná zadní část vozu, nebude až příliš na ůkor charakteristické praktičnosti provedení kombi, při porovnání s jeho, tebou jmenovanou, konkurencí...?
... Těším se na první setkání s modelem. Na fotkách vypadá skvěle, popravdě řečeno neznám tvarově povedenější kombík mezi kompakty.

Když omrkneme konkurenci, je to stále stejná písnička. Golf těží z minulé generace, o jejíž estetice víme svoje. Focus působí jako kombinace usedlého a překombinovaného, místy až kýčovitého designu. Astra čeká na nástupce, na současné verzi se mi nelíbí až příliš rušivé pochromované lišty. No a Octavia, ta si to dokonale zkazila faceliftem, po kterém získala korejské občanství...

Megane je jiný. Je elegantní, šarmantní, moderní a tvarově velmi příjemný.

Tvary interiéru korespondují s exteriérem. Je útulný a kvalitní. A po stránkce estetiky... opět :yes: