Novinky
Svět karosářských mutací v podobě kombi již tento subsegment dokonale vydefinoval. Přes různé historické parádičky v podobě zejména (velmi životné)karoserie shootingbrake, usilují takřka (takřka) všichni výrobci o to samé - nabídnout vedle základní karoserie (zpravidla sedan či hatch) karoserii zaměřenou na nákladový prostor. K absolutní dokonalosti tohle zadání dokázali vyšlechtit u Volva. Ale nejen tam. Prakticky každý kombík je kombíkem, to jest vozidlem s😒br />
- svislým zadním víkem
- rovnou střechou
- poměrně dobře dimenzovaným zadním převisem.
Tyto tři určující kritéria definují karoserii kombi. V časových posunech dochází samozřejmě i k posunům v pojímání předznačených kritérií. To se především dotýká sklonu víka kufru, které v partích okna bývá čaasto zalomené směrem ke střeše. Vozidlo se tak stává sice méně praktickým, ale vizuálně jaksi (možná) přitažlivějším. Ovšem takříkajíc popřením smyslu variace kombi je, pokud dojde na rezignaci více než jednoho definičního znaku, tedy dovedeme-li to do absurdna, pak je možné to, co tu na diskuzích předvádějí někteří "samoznalci", totiž, že pod pojmem kombi chápou i BMW X6... K tomu snad netřeba dodávat ničeho. Ano až tak daleko může zajít slepá nevědomost některých diskutérů - kombi je na diskuzích údajně BMWX6, i SCIROCCO... Velmi neotřelá slepota...
Jak tedy nazírat na aktuální počin v podobě delšího méganu. No, předchozí věta vyjadřuje přesně to, co Velká tůra je - delším méganem. Myslím, že tahle varianta by mohla uspokojit poměrně velký počet zájemců, ovšem nikoliv na úkor regulerních kombikompaktů nýbrž z řad zájemců o mégane obecně.
Nyní k velké tůře. Vozidlu vizuálně velmi prospělo mírné prodloužení (konfrontuj s hatchbackem), opticky se vůz uklidnil a získal i poměrně slušnou porci přitažlivosti. Pokud bych měl volit mezi hatchbackem a velkou tůrou, pak nepochybně bych volil tůru.
Kombi v česku je ovšem v tomto segmentu geniálně vykryto Škodou OCTAVIA. V evropském kontextu pak Volkswagenem Golf, Gé Golf, Gé jako... VARIANT :yes: O tom tu jistě nepochybuje nikdo.
- svislým zadním víkem
- rovnou střechou
- poměrně dobře dimenzovaným zadním převisem.
Tyto tři určující kritéria definují karoserii kombi. V časových posunech dochází samozřejmě i k posunům v pojímání předznačených kritérií. To se především dotýká sklonu víka kufru, které v partích okna bývá čaasto zalomené směrem ke střeše. Vozidlo se tak stává sice méně praktickým, ale vizuálně jaksi (možná) přitažlivějším. Ovšem takříkajíc popřením smyslu variace kombi je, pokud dojde na rezignaci více než jednoho definičního znaku, tedy dovedeme-li to do absurdna, pak je možné to, co tu na diskuzích předvádějí někteří "samoznalci", totiž, že pod pojmem kombi chápou i BMW X6... K tomu snad netřeba dodávat ničeho. Ano až tak daleko může zajít slepá nevědomost některých diskutérů - kombi je na diskuzích údajně BMWX6, i SCIROCCO... Velmi neotřelá slepota...
Jak tedy nazírat na aktuální počin v podobě delšího méganu. No, předchozí věta vyjadřuje přesně to, co Velká tůra je - delším méganem. Myslím, že tahle varianta by mohla uspokojit poměrně velký počet zájemců, ovšem nikoliv na úkor regulerních kombikompaktů nýbrž z řad zájemců o mégane obecně.
Nyní k velké tůře. Vozidlu vizuálně velmi prospělo mírné prodloužení (konfrontuj s hatchbackem), opticky se vůz uklidnil a získal i poměrně slušnou porci přitažlivosti. Pokud bych měl volit mezi hatchbackem a velkou tůrou, pak nepochybně bych volil tůru.
Kombi v česku je ovšem v tomto segmentu geniálně vykryto Škodou OCTAVIA. V evropském kontextu pak Volkswagenem Golf, Gé Golf, Gé jako... VARIANT :yes: O tom tu jistě nepochybuje nikdo.
Nechápu proč tolik slov.
Ja ti řeknu proč 😉 Až bude Grandtour drtit v prodejiích vatianta od VW tak nám bude GTI tvrdit, že je nejlepší a nejprodávanější kombi v nižší střední pravě ten od VW protože Grandtou "není" kombi >😁 :no:
ja ani tech kombiku Golfa moc nevidam, a to casto drimam na dalnicich nemeckych a centrech mest nemeckych, asi je ten Golf, Gé Golf, Gé jako... VARIANT tak vzacnej kousek, ze se ho lidi bojej vytahnout z garaze a prisne si ho strezi pred zraky ostatnich 😄
Myslím, že většina zákazníků VW si koupí
v kombíku také raději Passata, než Golfa...
v kombíku také raději Passata, než Golfa...
Naštěstí. Protože Golf je snad nejlíp proporčně vyřešenej hatch, myslím co se vzhledu týče. Vidíš široce rozkročený, jakoby k silnici přilepený auto, jehož poměry délky, šířky a výšky jsou téměř ideální.
To se ovšem o Variantu nedá říct ani náznakem. To je pouhá slepenina, něco jako Thalia I. Základní auto s "přilepeným" kufrem. Např. s Octavií se nemůže v tomhle ohledu vůbec rovnat.
To se ovšem o Variantu nedá říct ani náznakem. To je pouhá slepenina, něco jako Thalia I. Základní auto s "přilepeným" kufrem. Např. s Octavií se nemůže v tomhle ohledu vůbec rovnat.
Myslis ten hnusnej Guru, Ge jako Golf Variant? >😁 Tak ten je leda tak vsem k smichu. :no: Ani ne tak tou technikou, jako tou "originalni" vizazi... Kdyz uz tu slataninu nahodou potkas na slinici, tak se nestacis divit vkusu nekterych a vzdy kroutis hlavou, jak tohle si nekdo vubec muze koupit... 😉
zrovna dnes som mal tu cest sa povozit na kamaratovom ME3 (5dverak) a musim povedat, ze je to kus auta!!! kombi teda grantour je dizajnom o svetlne roky vpredu oproti tuctovemu VWagnu. na sudy si pockajme v podobe testov... zatial si sa v grandture neviezol a ani ho urcite nevidel nazivo, tak ten model zatial neodsudzuj pomocou trapnej demagogie. Dakujem.
:no:
:no:
Zrovna vcera jsem videl na dalnici, jen kousek od nasich hranic jednu takovouhle kreaturu (novy rybnik), u ktere podala ojnice ridici ruku... To uz by radeji koupil cinskou kvalitu, nez francouzsky smejd.
Ale rozumim tomu, ze nekdo ma rad za volantem trochu adrenalinu. Kdyz nikdy nevis, zda s kreaturou dojedes do cile, muzes se v adrenalinu primo koupat >😁
Ale rozumim tomu, ze nekdo ma rad za volantem trochu adrenalinu. Kdyz nikdy nevis, zda s kreaturou dojedes do cile, muzes se v adrenalinu primo koupat >😁
Že on ti nějakej majitel Renaultu za zádama piglije starou?! >😁
No jo, kdo ví s čím sis to ve svý agonii spletl, třeba to byla kokta v TDI... Ještě zajímavbější je, že poznáš z venku z druhého auto co tomu bylo.
Prostě Ádo, jsi hvězda!
Prostě Ádo, jsi hvězda!
No nespletl. A ten zoufalec na mne tak upenlive maval, ze jsem ho odtahnul k pumpe. Takze jsem mel moznost se podivat, kde nechal strejda rendlik diru...
Myslim, ze kreaturu tehle znacky si uz nikdy nekoupi.
Myslim, ze kreaturu tehle znacky si uz nikdy nekoupi.
No jo, ty naše spáso všech rendlikářů s roztrženým rozvoďákem >😒]
Áda a jeho Outlander 2.0 TDi. Motor co žere všechno, auto co odtáhne každýho...a Áda co zná Renaulty. >😁
Trochu mi to připomíná píseň od Třech sester😒br />
Na highwayi číslo jedna vyjetejma kolejema,
v pachu nafty, svíček, prachu, jezděj trucky beze strachu,
možná potkáš cestou Áďu, jak žene svuj dravej Outlander,
svojí starou rychlou káru, který říká autobus.
V Průhonicích vezme plnou, na padesátym spláchne kolou
rybu, kterou snědl celou smaženou, jen trochu leklou.
Highway číslo 1 a po ní jede king, Láďa jede autobusem, je * highway king!
U Humpolce v příkrym kopci často stojej Rendlíci,
Láďa vždycky zapálí si Camelku, jak dobrodruzi,
u Křížů si koupí žvejku a odtáhne je na benzínku,
na cestě je chlapům smutno, zvlášť když jsou jen v rendlíku.
Každej řidič má svůj příběh, někdo prchá před osudem, jen Áďa ten jde stranou, když bere Rendlíka vlevo přes přerušovanou!
>😁
Na highwayi číslo jedna vyjetejma kolejema,
v pachu nafty, svíček, prachu, jezděj trucky beze strachu,
možná potkáš cestou Áďu, jak žene svuj dravej Outlander,
svojí starou rychlou káru, který říká autobus.
V Průhonicích vezme plnou, na padesátym spláchne kolou
rybu, kterou snědl celou smaženou, jen trochu leklou.
Highway číslo 1 a po ní jede king, Láďa jede autobusem, je * highway king!
U Humpolce v příkrym kopci často stojej Rendlíci,
Láďa vždycky zapálí si Camelku, jak dobrodruzi,
u Křížů si koupí žvejku a odtáhne je na benzínku,
na cestě je chlapům smutno, zvlášť když jsou jen v rendlíku.
Každej řidič má svůj příběh, někdo prchá před osudem, jen Áďa ten jde stranou, když bere Rendlíka vlevo přes přerušovanou!
>😁
Koukám, Bohemia´s Got Talent >😁
No ještě na tom textu zapracuju, ale docela mi to sedí >😁
Tohle je ale silně nakažlivej song. Občas si to taky broukám. A s novým textem by to dostalo i jinej rozměr... >😒]
No ještě by sedla jedna píseň od Kabátu: Áďa má velkou hlavu >😁
Áďa jede v Outlanderu a tahá Rendlíky na laně
když je v dobrý náladě tak to natře Laguně.
Má veliký Mitsubichi, nikdo se na něj nechytá
jak sou ňáký problémy Áďa je všechny vychytá.
No až bude nuda, tak mám o zábavu postaráno >😁
Áďa jede v Outlanderu a tahá Rendlíky na laně
když je v dobrý náladě tak to natře Laguně.
Má veliký Mitsubichi, nikdo se na něj nechytá
jak sou ňáký problémy Áďa je všechny vychytá.
No až bude nuda, tak mám o zábavu postaráno >😁
Těžko říct, jestli to auto vypadá hůř zezadu nebo zepředu... Dnes jsem si do něj sedl na autosalonu v Brně a těžce mně zklamal. Nezajímavý, nijak prostorný vnitřek, design leklé ryby. Poslední povedený Renault byla první Laguna nebo Safrane.
Tak koukám, že pohledy na věc jsou různé. Z nižší střední jsi našel lepší interiér kde? Na exteriér se neptám, tam je samozřejmě individuélní pohloed na věc.
Tak v Nižší střední (myslíš tu v Havlíčkově Brodu ?) je lepší interiér např. ve sborovně, ve IV.B a taky holčičí šatny celkem ujdou... 😄
No jo, ale v těch holčičích šatnách to je nepřístupné, leda bys mluvil o přematuritním gymplu, tam to mají asi hezké >😒]
But to Bussiness. Nepřišel jsem na chuť centrálně umístěný přístrojovce, což se Meganu netýká, ale jinak nutno uznat, že vzestup materiálů a zpracování, který začal Lagunou a přes Megane a Grand Scénic pokračuje, je obdivuhodnej a úroveň interiéru je na jedničku. :yes:
Přistupoval jsem k Meganu s despektem, přecejen tady to pořád jen kritizují, řazení, prostornost...
Ale byl jsem opravdu mile překvapen, popravdě plasty a zpracování a teď se nebojím to tady napsat byly lepší než v A3 a to včetně ovladačů, ale A3 předčil i Golf materiály. Jen tedy ten materiál na A sloupků byl příjemný, to ano, i když něco podobného mají na palubce v Ch. Cruze >😒] Nicméně ta guma na palubce A3 bylo zklamání, přecejen se asi blíží nástupce.
No a co do prostornosti, tak jsem to v pětidveřáku čekal daleko horší Grandtour mi s mými 192 cm bohatě stačil.
Ale byl jsem opravdu mile překvapen, popravdě plasty a zpracování a teď se nebojím to tady napsat byly lepší než v A3 a to včetně ovladačů, ale A3 předčil i Golf materiály. Jen tedy ten materiál na A sloupků byl příjemný, to ano, i když něco podobného mají na palubce v Ch. Cruze >😒] Nicméně ta guma na palubce A3 bylo zklamání, přecejen se asi blíží nástupce.
No a co do prostornosti, tak jsem to v pětidveřáku čekal daleko horší Grandtour mi s mými 192 cm bohatě stačil.
No tady bys podle příspěvků myslel, že Megana II neudržíš na silnici, a když tak ho převrátíš v první zatáččce. Ale jedině z kopce na neutrál, protože rychlost nezařadíš. >😁
A ač jsem sám byl po nástupu Ghosna dost skeptickej, zdá se že Renault šel hodně do sebe co se týče spolehlivosti i kvality zpracování.
Já mám 186, takže jsem usazenej i hatchi v pohodě, jen za sebe si zásadně nezkouším sedat. To mám fóbii z O1. 😉
A ač jsem sám byl po nástupu Ghosna dost skeptickej, zdá se že Renault šel hodně do sebe co se týče spolehlivosti i kvality zpracování.
Já mám 186, takže jsem usazenej i hatchi v pohodě, jen za sebe si zásadně nezkouším sedat. To mám fóbii z O1. 😉
Ten gumový plast mě překvapil... v prémii, a ještě k tomu u Audi?... ale přeci jen, nástupce by měl být za dveřmi...
Částečně musím souhlasit s GTI, Grandtour pro mě vpodstatě vymazává ze hry normální Megane - vypadá lépe, z průměrného vnitřního prostoru vzadu se stává výborný, přidává pár litrů pro zavazadla. Proč by měl někdo s rodinou chtít hatchback? S 1,4TCe je to nabídka, která se nedá odmítnout (říkal Kmotr).
Když omrkneme konkurenci, je to stále stejná písnička. Golf těží z minulé generace, o jejíž estetice víme svoje. Focus působí jako kombinace usedlého a překombinovaného, místy až kýčovitého designu. Astra čeká na nástupce, na současné verzi se mi nelíbí až příliš rušivé pochromované lišty. No a Octavia, ta si to dokonale zkazila faceliftem, po kterém získala korejské občanství...
Megane je jiný. Je elegantní, šarmantní, moderní a tvarově velmi příjemný.
Tvary interiéru korespondují s exteriérem. Je útulný a kvalitní. A po stránkce estetiky... opět :yes:
Tohle zcela určitě líbívé auto je na dnešní dobu a můj vkus, až příliš kulaté jako celá nová řada Me3... a znovu píšu, že je škoda, že Me3 nenavázal designově na Me2, ale spíš na kulatě-oválný Me1...
Přesto se ale u tohoto "kombi" zatím jedná o nejpovedenější "variantu" Me3...
Důležitá otázka také je, jestli líbivě (a sportovněji) tvarovaná zadní část vozu, nebude až příliš na ůkor charakteristické praktičnosti provedení kombi, při porovnání s jeho, tebou jmenovanou, konkurencí...?
K tomu velkému. Dnešní subkompakty jsou často větší, než kompakty před 10-15 lety. Postav si před sebe např. Golfa III nebo II a nové Clio. Zjistíš, že jsou rozměrově hodně podobné. Navíc i zájemci o malé auto (ať z finančních či jiných důvodů) mají zájem o velký kufr na chalupu 😉
P.S.: Z těch dalších důvodů mě napadl můj otec, který před 20 lety stavěl dům a dveře do garáže plánoval podle své tehdejší Š105, když si dotáhl pár let tomu domů střednětřídní kombi, tak musel sklopit zrcátka a vjel taktak a kufr potřebuj... >😒]
Ovšem lidi také často dělají kompromisy zbytečně a "za každou cenu" (nejen u aut) a nedostatkem peněz si je pak spíš jen sami omlouvají...
Dneska jsem se na něho mrknul a musím říct, že je velmi praktický. Skvělý design zádě nemaskuje nižší praktičnost...
Předpokládám, žes byl (samozřejmě) velmi objektivní, nebo ses
o to aspoň snažil... >😒]
(SZ)
>😒]
Chápu, Labele, že patříš mezi imunní, ale já jsem sympatizant a rád to nezralé mládí (nic ve zlým) čtu.
Jen kdyby místo slov "hnus a fujtajbl" neustále nepoužíval nějaký "proporční a designový disharmonie". Vem si příklad z Ády, člověče. >😁
Avšak někdy fakt zírám, když se ti líbí třeba Kangoo BeBop. 😐
Ale uznávám, z profilu vypadá vůz jako hračka. Typický obrys auta, které malují děti.
V našich podmínkách tohle ovšem zcela neguje cena. Většina mladejch takový love nemá, a když jo (nebo jejich rodiče), tak si koupěj 911-ku. To je těžká konkurence pro BeBop. 😄
Prodeje předpokládám spíše za hranicemi, v západní Evropě.
😉 >😒] :😉
:😉 >😒] >😁
P.S. Tak si aspoň trochu pohni... 😉
a děti...
😉 >😒]
ale když tě tak čtu..., člověk si asi dokáže zvyknout na všechno, ale to víš ty určitě nejlíp, když ses i s tím nakonec dokázal vyrovnat... :yes: 😉