Relativně malý výkon motoru a extrémně nízká hmotnost - takový bude recept Renaultu a Caterhamu na sportovní auto, zacílené v první řadě na aktuální Alfu 4C.
Nejen že cena C4 je pod milion Kč, ale v roce 2016 bude pro původní verze ještě o něco níže, pokud přijdou inovační vychytávky. Alpina zde s uvedeným přístupem bude mít problém. Obávám se, že Frantici tentokrát v laxnosti a iracionalitě překonali Taliány, kteří naopak vykazují nebývalou racionalitu.
:-)
Když Alfa Romeo jezdila v F-1 tak Renault ještě vyráběl traktory a tanky.. ;-)
viz:
Slavný monopost 158 a jeho vylepšenou verzi 159 Alfetta, jenž v období kolem druhé světové války exceloval v závodech Velkých cen a první Formuli 1 Více na: */alfa-romeo-slavi-100-narozeniny_1#utm_… />
Asi zapomínáš , že nyní už společně s Maserati patří do koncernu FIAT..!
A ten v F1 nechává působit Ferrari..!!
Tedy do Ferrari mají frantíci pořát dost daleko..viz např:
[odkaz]
"...bude o něco málo lacinější, než italský sporťák, bude začínat kolem 1,5 milionu korun ..."
toto nie je celkom pravda.
Alfa 4C zacina na 990tis. Kc, za 1.5mil. je limitovana verzia "Launch Edition".
Podle mě to Renault myslí s Alpine vážně a proto nechce nic uspěchat. Chce s Alpine udělat sportovní značku s více modely a s vlastním charakterem. Pokud by začali s kastlí přidělanou na nějakou cizí platformu, tak by Alpine mohlo za pár let skončit.
zaroven jsi psal supersporty, a tam tohle neparti a ani patrit nebude, supersporty jsou auta s cenovaka casto nad 10-15 milionu, takze Alpina do 3 milionu je ume zcela vpohode :-)
nejde o miliony, ikdyby slo rekneme o 100k euro za Megane Trophy s kastli tohoto konceptu (to to veskutecnosti je) tak je to porad vytecna moznost
mimochodem 1 sezonu jety model Megane Trophy V6 se prodava zacinajicim stajim v sampionatu od 110 do 125k euro a v dane cene je i rocni poplatek za dany sampionat, takze pokud ma nekdo licenci, vybaveni a lidi na servisovani takoveho auta, tak si muze zaject celou sezonu za nejakych 200-250k euro
no vzhledem k tomu ze u serii ktere nesou jejich znacku se to deje celkem bezne, tak ano myslim ;-) i ja si takto pronajal F 3.5 na pul dne, tedy nevidim problem v tom, aby si nekdo kdo nato ma pronajal rovnou cele auto treba na rok, pokud jsou lidi ochotny dat mesicni plat, na pul dne, tak proc by nebyli lidi ochotny dat mnohem vetsi castky?
mnozi si to tu zde nepripousti, ale Renault je v oblasti motorsportu velice uznavany a uspesny ;-) a Alpina neni a nebude bezny Renault
Důvod asi bude vcelku prostý. Marketing Renaultu nejspíš nečte výlevy plácalů na auto.cz a reální potenciální zákazníci patrně byli jiného názoru, že že by "to auto lidi brali hned tak jak je" ;-)
Přesné, taky se osobně velmi divím. Pokud přeci Renault představí takové auto, tak musí počítat s tím, že bude projeven zájem, který ovšem po 3 letech opadne. Osobně bych tedy vyčlenil nějakou sumu peněz, kterou bych určil na limitovanou sérii, která by se na 100% ve FR prodala, pár Němců by pro svoje odlišení také nechalo zlákat.
tenhle koncept byl prijatej verejnosti s nadsenim, tak proc proste jen nevezmou nejakou hotovou podvozkovou platformu kuprikladu od Lotusu, a nenapasuji nato s mensima zmenama prave soucasny design konceptu? je jasne ze soucasnej stav toho auta postaveneho na Meganu Trophy by na silnice nesmel, ale vyvyjet po dalsi 3 roky auto s Caterhamem me prijde zvlastni, kdyz by to auto lidi brali hned tak jak je
vubec bych nevidel odveci ani moznost to zkusit stejne jako to dela Ferrari s FXX, kupce je sice majitelem auta, ale jinde nez na okruhu a bez dohledu techniku se s tim nesveze, serii kde by to mohl Renault realizovat coby doprovodne akce ma dostatek
Toho konceptu je škoda, sice to bylo trošku na efekt, ale mě se to líbilo. Ale cesta lehkého sporťáčku je taky zajímavá, obzvlášť v pojetí Renaultu... logicky by měl Renault být levnější než Alfa.