Videa
Bobo(CZ)
1
Souhlas, tohle bylo od začátku v mezikuse... Auto samo o sobě nebylo vůbec špatné, ale ten Ivan co si ho pořídil evidentně neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo silnici.
Přejít do diskuze
H2 je permanentní čtyřkolka vybavená možností uzamknout mezinápravový diferenciál jak v poloze se zařazenou redukcí tak i bez ní. Kromě toho má sériově uzaviratelný zadní diferenciál a elektronickou trakční regulaci. Uzávěrka předního diferenciálu se standardně nemontovala.
V podstatě je to tedy auto poměrně dobře vybavené do terénu, snad jen příliš veliké a neohrabané. Jak je vidět z videa, tak při prvních pokusech řidič neměl uzamčený mezinápravový diferenciál. Bohužel, pokud není zavřená mezináprava, tak se u H2 neaktivuje ani elektronická regulace trakce. Vzhledem k povrchu (sníh a pod ním podmáčený nezpevněný povrch) v podstatě neměl šanci. Ono se to nezdá, ale ten schůdek byl docela vysoký. Těmi prvními pokusy si tam navíc vyhrabal docela hluboký příkop, takže i když v dalších pokusech už jel s uzamčeným mezinápravovým diferenciálem (a možná i zadním), tak už to stejně nešlo.
To auto za to nemůže, aby vyjel bez problémů i na povrchu s takto špatnou trakcí, chtělo by to MT pneumatiky a raději hodně podhuštěné. Uzaviratelný přední diferenciál by byl také velké plus. Prostě, jezdit v terénu chce nějaké zkušenosti a patřičně vybavené auto.
V podstatě je to tedy auto poměrně dobře vybavené do terénu, snad jen příliš veliké a neohrabané. Jak je vidět z videa, tak při prvních pokusech řidič neměl uzamčený mezinápravový diferenciál. Bohužel, pokud není zavřená mezináprava, tak se u H2 neaktivuje ani elektronická regulace trakce. Vzhledem k povrchu (sníh a pod ním podmáčený nezpevněný povrch) v podstatě neměl šanci. Ono se to nezdá, ale ten schůdek byl docela vysoký. Těmi prvními pokusy si tam navíc vyhrabal docela hluboký příkop, takže i když v dalších pokusech už jel s uzamčeným mezinápravovým diferenciálem (a možná i zadním), tak už to stejně nešlo.
To auto za to nemůže, aby vyjel bez problémů i na povrchu s takto špatnou trakcí, chtělo by to MT pneumatiky a raději hodně podhuštěné. Uzaviratelný přední diferenciál by byl také velké plus. Prostě, jezdit v terénu chce nějaké zkušenosti a patřičně vybavené auto.
V Olmiku s tím jezdí umělec, kterej má asi komplex, protože si na zadní sklo dal nápis: "Na velikosti záleží" >😁
ty kokso tak to prave koleso riadne uletelo 😲 .... nuz hummer nebol zrovna kvalitny off road to je pravda... ale na frajerovanie a nakupy do kauflandu sa hodi >😁 [odkaz]
to bude asi nejaky invalid ale na hlavu trafeny 😉
to bude asi nejaky invalid ale na hlavu trafeny 😉
Podhustit pneu na 1,2 plus aspon uzavera stredneho difu a nemal by byt problem. Inak ten schod mal dobrych 35-40cm, bezny nezdvihnuty offroad (Pajero, LC150) by to asi bral naraznikom.
Od výrobce se přední špéra nedala, ani za příplatek. Je tedy možné, že nějaká speciální edice jí měla, ale nevím o tom. Nicméně aftermarket předních uzávěrek na H2 existuje dost velký výběr. Já si myslím, že bych to zvládnul i bez té přední uzávěrky, ale hned na začátku by to chtělo zavřít mezinápravu i zadek a potom s citem, hlavně se nezahrabat. Aspoň to levé přední kolo by to chtělo podhustit, aby to mělo nějakou trakci a snahu se na ten betonový schod vyhrabat.
Tak ak to teda ma uzamykatelny zadny dif a aj medzinapravovy a este aj redukcnu prevodovku tak to neni take zle auto, len to chce skuseneho vodica 😄 a ta predna uzavierka dif sa dala dat za priplatok? Lebo v tomto pripade by mu najviac prave pomohla kombinacia predna uzavierka + redukcna prevodovka + zamknuty medzinapravovy dif....
Nejen nesmyslné, ale i ošklivé. U nás v Chomutově má tuhle krabici jeden týpek a dělá s tím machýrka a myslí si kdoví co nemá. >😁 >😁
Co by jsi od něj chtěl? Běžné IQ majitele Hummeru. Normální soudný člověk, si nic takového nekoupí. >😁
Ona by stejně dopadla i EU srágora....elektronika je všude, kdo chce poctivý offroad jde pro Wrangler Rubicon, starej LandCruiser nebo Defender
I kdyz to vypada jako tank a zere jako tank, tank to porad neni. Jen civilni verze HMMWV, navic jeste mekci nez H1
Mozno prave chcel zistit co jeho auto dokaze este pred tym nez zapadne niekde hlboko v lese kde mu nebude mat kto pomoct 😊)
To máš pravdu to by ti v tomhle případě fakt nepomohlo, ale u teréňáku na který si H2 hraje bych čekal aspoň mezikolovou uzávěrku ne to nechat hlídat jen přiblblou elektroniku.
Ten řidič je hlavně korunovaný .... Nic jiného. Ani volský potah bych mu nesvěřil. Uniká mi smysl jeho počínání, nota bene na sídlišti a na rovině.
Tu by ti nepomohlo ani vypnut ESP....potreboval by si mat uzavierku predneho diferencialu a hodil by sa aj medzinapravovy uzamykatelny diferencial....
To je výsledek elektronickejch nesmyslů ovladajících prokluz kol v kombinaci s blbem za volantem. Normální offroad by dal uzávěru a přehoup by se přes to jak nic. Takhle se mi povedlo letos zapikat Yettiho. ESP tak dlouho přibržďovalo ve sněhu kola až se auto zastavilo a já měl co dělat, abych tam odsud aspoň potupně vycouval. Vypnout to nešlo. Teď už aspoň vím která pojistka se dá vytáhnout a ESP deaktivovat.