Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

stane se
alambert
| 22. 4. 2013 23:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
stane se
Ada je zase tady
| 23. 4. 2013 00:00
KIA by to zvládla >:-[]
stane se
Gangrel
| 23. 4. 2013 06:21
Chrochtavia f Tdíčku, na hlínách, bezpochyby také >:-[]
Avatar - Barrichello
stane se
Barrichello
| 23. 4. 2013 15:37
Ta zvládně všechno na světě >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
H1 by to zvladol
MMX
| 23. 4. 2013 00:15
To je tak ked sa uprednostni design pred technikou...
ESP
ryccardo
| 23. 4. 2013 08:08
To je výsledek elektronickejch nesmyslů ovladajících prokluz kol v kombinaci s blbem za volantem. Normální offroad by dal uzávěru a přehoup by se přes to jak nic. Takhle se mi povedlo letos zapikat Yettiho. ESP tak dlouho přibržďovalo ve sněhu kola až se auto zastavilo a já měl co dělat, abych tam odsud aspoň potupně vycouval. Vypnout to nešlo. Teď už aspoň vím která pojistka se dá vytáhnout a ESP deaktivovat.
Avatar - Lucaslegend
ESP
Lucaslegend
| 23. 4. 2013 08:53
Tu by ti nepomohlo ani vypnut ESP....potreboval by si mat uzavierku predneho diferencialu a hodil by sa aj medzinapravovy uzamykatelny diferencial....
ESP
ryccardo
| 23. 4. 2013 10:03
To máš pravdu to by ti v tomhle případě fakt nepomohlo, ale u teréňáku na který si H2 hraje bych čekal aspoň mezikolovou uzávěrku ne to nechat hlídat jen přiblblou elektroniku.
Řidič.
geroc I.
| 23. 4. 2013 09:14
Ten řidič je hlavně korunovaný .... Nic jiného. Ani volský potah bych mu nesvěřil. Uniká mi smysl jeho počínání, nota bene na sídlišti a na rovině.
Řidič.
ryccardo
| 23. 4. 2013 10:03
To je fakt smysl jeho počínání jsem taky nepochopil. >:D
Avatar - Lucaslegend
Řidič.
Lucaslegend
| 23. 4. 2013 11:01
Mozno prave chcel zistit co jeho auto dokaze este pred tym nez zapadne niekde hlboko v lese kde mu nebude mat kto pomoct :))
Avatar - Mrakoplas
Řidič.
Mrakoplas
| 23. 4. 2013 15:49
Co by jsi od něj chtěl? Běžné IQ majitele Hummeru. Normální soudný člověk, si nic takového nekoupí. >:D
Řidič.
jirin
| 24. 4. 2013 06:38
Lidska zavist je nekonecna, v tvym pripade se divim, ze pises o IQ....
Avatar - Stejsn
Tohle je taky fajn :)
Stejsn
| 23. 4. 2013 10:14
Avatar - H/K_svwet
Tohle je taky fajn :)
H/K_svwet
| 23. 4. 2013 11:03
ty kokso tak to prave koleso riadne uletelo :-O .... nuz hummer nebol zrovna kvalitny off road to je pravda... ale na frajerovanie a nakupy do kauflandu sa hodi >:D [odkaz]

to bude asi nejaky invalid ale na hlavu trafeny ;-)
Avatar - Stenly77
Tohle je taky fajn :)
Stenly77
| 23. 4. 2013 14:10
Ta to je povedená fotka >:D by zasloužil do drzdy uz jen za to co ma za auto >:D :yes:
Tank
WoodyPWX
| 23. 4. 2013 12:45
I kdyz to vypada jako tank a zere jako tank, tank to porad neni. Jen civilni verze HMMWV, navic jeste mekci nez H1
Avatar - Gaius Julius Caesar
Parodie na teréňák
Gaius Julius Caesar
| 23. 4. 2013 13:52
Amerikánská srágora. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - H/K_svwet
Parodie na teréňák
H/K_svwet
| 23. 4. 2013 13:59
nastastie sa uz tieto nezmyslene auta nevyrabaju :yes:
Avatar - Gaius Julius Caesar
Parodie na teréňák
Gaius Julius Caesar
| 23. 4. 2013 19:40
Nejen nesmyslné, ale i ošklivé. U nás v Chomutově má tuhle krabici jeden týpek a dělá s tím machýrka a myslí si kdoví co nemá. >:D >:D
Avatar - Nerez
Parodie na teréňák
Nerez
| 23. 4. 2013 21:53
V Olmiku s tím jezdí umělec, kterej má asi komplex, protože si na zadní sklo dal nápis: "Na velikosti záleží" >:D
Avatar - Barrichello
Parodie na teréňák
Barrichello
| 23. 4. 2013 15:36
Ona by stejně dopadla i EU srágora....elektronika je všude, kdo chce poctivý offroad jde pro Wrangler Rubicon, starej LandCruiser nebo Defender
Avatar - Gaius Julius Caesar
Parodie na teréňák
Gaius Julius Caesar
| 23. 4. 2013 19:42
Přesně tak. Nebo starej Land Rover.
Avatar - Barrichello
Parodie na teréňák
Barrichello
| 24. 4. 2013 08:34
:yes: :yes:
Parodie na teréňák
_MT_
| 24. 4. 2013 10:13
Zapomněl jsi třeba na G.
Parodie na teréňák
oldrt11
| 24. 4. 2013 15:51
proc starej...?
Avatar - Stenly77
USA
Stenly77
| 23. 4. 2013 14:06
USA, USA >:D není se čemu divit :-)
To není problém auta
Clayton
| 24. 4. 2013 01:25
H2 je permanentní čtyřkolka vybavená možností uzamknout mezinápravový diferenciál jak v poloze se zařazenou redukcí tak i bez ní. Kromě toho má sériově uzaviratelný zadní diferenciál a elektronickou trakční regulaci. Uzávěrka předního diferenciálu se standardně nemontovala.
V podstatě je to tedy auto poměrně dobře vybavené do terénu, snad jen příliš veliké a neohrabané. Jak je vidět z videa, tak při prvních pokusech řidič neměl uzamčený mezinápravový diferenciál. Bohužel, pokud není zavřená mezináprava, tak se u H2 neaktivuje ani elektronická regulace trakce. Vzhledem k povrchu (sníh a pod ním podmáčený nezpevněný povrch) v podstatě neměl šanci. Ono se to nezdá, ale ten schůdek byl docela vysoký. Těmi prvními pokusy si tam navíc vyhrabal docela hluboký příkop, takže i když v dalších pokusech už jel s uzamčeným mezinápravovým diferenciálem (a možná i zadním), tak už to stejně nešlo.
To auto za to nemůže, aby vyjel bez problémů i na povrchu s takto špatnou trakcí, chtělo by to MT pneumatiky a raději hodně podhuštěné. Uzaviratelný přední diferenciál by byl také velké plus. Prostě, jezdit v terénu chce nějaké zkušenosti a patřičně vybavené auto.
To není problém auta
Bobo(CZ)
| 24. 4. 2013 07:04
Souhlas, tohle bylo od začátku v mezikuse... Auto samo o sobě nebylo vůbec špatné, ale ten Ivan co si ho pořídil evidentně neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo silnici.
Avatar - Lucaslegend
To není problém auta
Lucaslegend
| 24. 4. 2013 09:25
Tak ak to teda ma uzamykatelny zadny dif a aj medzinapravovy a este aj redukcnu prevodovku tak to neni take zle auto, len to chce skuseneho vodica :-) a ta predna uzavierka dif sa dala dat za priplatok? Lebo v tomto pripade by mu najviac prave pomohla kombinacia predna uzavierka + redukcna prevodovka + zamknuty medzinapravovy dif....
To není problém auta
Clayton
| 24. 4. 2013 09:51
Od výrobce se přední špéra nedala, ani za příplatek. Je tedy možné, že nějaká speciální edice jí měla, ale nevím o tom. Nicméně aftermarket předních uzávěrek na H2 existuje dost velký výběr. Já si myslím, že bych to zvládnul i bez té přední uzávěrky, ale hned na začátku by to chtělo zavřít mezinápravu i zadek a potom s citem, hlavně se nezahrabat. Aspoň to levé přední kolo by to chtělo podhustit, aby to mělo nějakou trakci a snahu se na ten betonový schod vyhrabat.
Avatar - pratel
To není problém auta
pratel
| 24. 4. 2013 12:18
Podhustit pneu na 1,2 plus aspon uzavera stredneho difu a nemal by byt problem. Inak ten schod mal dobrych 35-40cm, bezny nezdvihnuty offroad (Pajero, LC150) by to asi bral naraznikom.
To není problém auta
oldrt11
| 24. 4. 2013 16:16
lc na 18´/19´ s 22 cm sv. vyskou a gramotou za volantem... urcite...
Spasitel by to dal!!!
vosovčelák
| 24. 4. 2013 09:27
Spasitel by to dal!!!