Odpovědní zástupci značky Audi potvrdili záměr vyrábět obří SUV Q8. Čekejme ještě delší automobil, než je mastodont Q7, ale také zároveň o něco sportovnější.
Vyrobit takový motor je totiž jen otázka složení dvou osmiválců... 8-s Kromě základních parametrů, což je model, který vytvoříš ani ne za pět minut, toho moc použít nemohli.
Tahle auta se staví odprostřed, tedy od motoru. Ne odzadu, což by znamenalo od převodovky.
Vy snad NEvíte jak vznikl W16 (nebo třeba W8) ;-)
PS: Ano ten NEsmysl že se auto stavělo "odzadu" ten je VŠEOBECNĚ ZNÁMÝ :-)
(i proto ta absurdní cena 60 milionů - nicméně "plánované cíle" byly dosaženy, tedy "víceméně" a o DOST později a DOST dráže než bylo v plánu = NEpřipomíná vám to něco? ;-)
"Svwařili" (s)prostě dvwě W8ičky z Passatu (B5/3BG) W8 (202kW/370Nm). >:D
Máš pravwdu, ale znáš přece tetu s citro(e)novou šálou..., udělal to koncern pod taktovwkou nenávwiděného Ferdinanda a tím pádem je vwymalovwáno... 8-s >:-[]
Hlavwní problém pro ni stejně není uspořádání vwálců (to je jen problém zástupný/záminka), ale fakt, že jde o koncernovwý motor/produkt. ;-)
Z čehopak ten motor složili? V16 by se zásadně podepsal na karoserii Veyronu. Ani nevím, jestli ho vůbec někdo dal doprostřed. Kromě tedy formulí Auto Union z 30. let. Jsou to pořádné potvory. Vem si, že Veyron má pod 4,5 metru. Tedy se vší tou moderní technikou a luxusem je jen o pár desítek centimetrů delší než zmíněné formule Auto Union.
Pořádný dvanáctiválec dělat nemusí, pořádný dvanáctiválec dávno mají. Výkon 465kW je v luxusní třídě jistě dostatečný a kultura chodu vynikající. Jakýkoliv V8 vedle něj vypadá jako chudý příbuzný. :-)
Když pomineš design, tak to bude Audi jako každé jiné. Jen bude na nové platformě. Q7 spolu s A4 budou první. Oproti Q7, nebo A8 asi nic nového nepřinese, jen aktualizaci techniky, protože vývoj se nezastavil.
Ano, žije, protože RR má úplně jinou strukturu nabídky než Audi. Nabízí se tu X6. Když se podíváme k BMW, které má nabídku SUV vyvinutější, tak protějškem RRS je/ bude spíš X5. Také to nelze říct úplně kategoricky, protože X5 i X6 čeká generační výměna.
Přiznávám že mne ty "designové detaily" (o kterých se v takovýchto diskuzích TAK často mluví) většinou příliš NEzajímají (což neznamená že by si koupila vůz který se mi nelíbí :-)
Nedotklo, jen se mi už nechtělo tón korigovat. Forma se tolik nepovedla, ale obsahově je tam, co jsem chtěl sdělit. ;-) Bude to Audi, o tom není pochyb. Ale to důležité neznáme. Neznáme prvky, které tahle "kupé" odliší od klasických SUV, v tomhle případě od Q7, neznáme ani podobu nové Q7, která přijde příští rok.
No W16 právě že spíš "urazí" na TAK mimořádně pojaté = ULTRAdrahé (reálná "potřebná" prodejní cena se zřejmě od počátku pohybovala ve výši ca 60 milionů korun - bez daně) auto měli vyvinou "original" motor - ne tuhle "složeninu"
Argumenty "počtem zákazníků" mne nikdy moc nebraly (jedno zda v hudebních albech, autech nebo vůbec "kdekoli").
VWo co go? No ta uspořádání MAJÍ SMYSL (proto to také NIKDO jiný nedělá) - složenina W12 je pochopitelně kratší, ale NEkupuji si motor (vůz) s 12ti válci abych byla "nadšená" že jsem v motorovém prostoru ušetřila nějaký dcm místa, nebo? ;-)
nikdy som nebol obhajca motorov s VR - konfiguraciou ;-\ , ale ako vidis, W12 v Bentley a A8 - stale maju svojich zakaznikov ;-) , a taky Bugatti Veyron - W16 tiez asi nikoho neurazi ;-)
-ono- zobrat motor od Lamborghiny a dat ho do Bentley vobec nieje nemoznee...
len asi by ho mohli pouzit len do Mulsane, lebo ostatne vozy maju motory az od prednej poloosy dopredu...-takze to by bolo drasticke pretazenie prednej napravy ;-\
kdezto W12 je kratsia nez klasicka V8, tak VWO-CO-GO ? >:-[]
neboj, akonahle sa zacnu rysovat nove generacie Bentley - na platforme MSB - ktoru vyvyja Porsche, tak tam uz by to mozne bolo - ak si stratila nit - tak osadit klasicku V12 ;-) (napr. z toho Aventadoru) ;-)
Tak VWaudi přestane nabízet ty dva propojené VR6 a konečně udělají pořádný V12ti válec? SUPER :yes::-)
PS: Což ale asi nic nemění na tom že půjde o "zářný typ DRAHÉHO NEauta" - tudy opravdu NEeee = Pánbůh díky za to že alespoň u Rolls Royce jsou normální ;-)
S "fajnovější technikou" - tak to bych MOC chtěla vědět CO si pod tím představujete :-)
PS: Bude (určitě) DRAŽŠí a (relativně pravděpodobně) MÉNĚ univerzální (bude přesně to co naznačilo Q7 - jen ještě v MNOHEM dražším luxusnějším provedení - takový zářný prototyp NEauta ;-)
PPS: Když VELKOU "krabici" tak Range Rover, když malou "krabici" tak Alpina XD3 R6 3.0 257 kw - můj názor :-)
..a (ještě jednou) Pánbůh díky za to že u Rolls Royce jsou "normální" ;-)
Pánbůh DÍKY za (k SUV trvale odmítavý) přístup Rolls Royce.. :yes::-)
..EXP9F může být větší, dražší, s interiérem ála Mulsanne, ale na to že by se s ním jezdilo lépe než s RR nějak ne a Ne a NEvěřím.. ;-)
Neboj, EXP s interiérem odvozeným z Mulsanne, kompletně přepracovanými zadními světly (kritizované slabé místo) a s dvanáctiválcem pod kapotou vytvoří nový luxusní vrchol ve třídě SUV. :-)
modelové rady Q , to sú také autá pre manekýnov , pochybuje že by v Audi urobili konkurenta pre RR Sport , keď by sa im to podarilo , tak neviem či by bol práve úspešný , kto by pohrdol Rangeom , Range má osobnosť a históriu ...
NEzapomněl jste na (veliké Veliké VELIKÉ) dvojče/sourozence (budoucích) audi Q7-8 "hrůznou" krabici hrůzného označení Bentley EXP9F? ;-)
PS: Možná těm audiOOOObludkám bude/může konkurovat MB GL a Range Rover s prodlouženým rozvorem..
Poznámku o konkurenci RRS plácli redaktoři Autocaru a všichni to od nich opisují. Pokud bude Q8 delší a nižší než Q7 tak to bude spíš třída sama pro sebe, protože délkou to bude daleko převyšovat všechna SUV a výškou to naopak bude dost nízké (už dnešní Q7 je daleko nižší než RR i RRS) takže spíš něco jako A8 Allroad
zajímavé, že to v čem mohla škoda pokračovat na základě yetiho a pěkně to rozvinout, s faceliftem pěkně zruší a sjednotí masky všech modelů. A u audi akorát začnou přídě SUV a normálních aut odlišovat. Jako by to škodovka nemohla dělat stejně.
Vás se ta zmínka o "velké podobnosti" (všech) modelů Audi "nějak dotkla" :-)
PS: Samozřejmě "přesná finální" podoba není známa (a opravdu se bude MNOHEM lépe/přesněji odhadovat poté co bude známa přesná podoba audi Q6 - jehož ale "mraky" obrázků se již objevily a myslím že nějaký VÝRAZNÝ ODKLON od této "předpokládané" podoby se nedá (o)čeka(va)t.. ;-)
tak podme slovickarit ;-\
urcite vies co myslim, je pravda, ze ocakavania su, ze strecha sa bude vzadu zvazovat...
ale nikto to so 100 % istotou tvrdit nemoze - a ono sa zvazuje hadam u vsetkych normalne vypadajucich aut - akurat ide o to ze audi tomu zatial "nemusi" hned hovorit "kupe" !
ako RR ukazal, "sportovo" posobiace SUV sa da postavit aj bez "coupeartiges dach linie" ;-)
Ty snad víš, jestli bude skutečně delší, jestli bude mít sedm míst, jak na to naroubují siluetu kupé, kolik ořežou z praktičnosti? Nevíš nic. Na konceptech testují designový jazyk, to je to jediné, co můžeš vědět. Jo, kdybychom znali podobu Q6, tak si nějakou představu uděláme.
U vás doma se "vzadu snížené/padající střeše" říká "honosnější"? ;-)
PS: Ano - logicky - X6 je také "honosnější" než X5 :-)
PPS: Já raději "honosnější" Range Rover než RR Sport (nic proti němu, tenhle nový působí HODNĚ dobře.. :yes:
Na fotce sice asi opravdu bude předobraz něčeho menšího, ale u Audi říci "Nikdo NEví jak bude (další a další audi) vypadat"? ;-)
PS: Ano, konkurenta (snad až nečekaně úspěšnému BMW X6) chtějí udělat - "hlásí" to již nějakou dobu (momentální zmínka o RRS je dána asi spíš jen tím že jde o "aktuálně probíraný model"
Nikdo neví, jak bude vypadat. To jen musí vybrat nějakou fotku, bez fotky totiž článek nemůže existovat, to nevíš? :-) Na fotce je spíš předobraz Q4 v otevřené verzi (která se vyrábět stejně nebude, ve vší pravděpodobnosti), tedy trochu nafintěná třídveřová verze Q3. Ale je možné, že je to Q2. SUV moc nesleduji a nechce se mi hledat, který koncept to je.
Potvrzeného toho moc není. Byly nějaké spekulace, že Q6 bude konkurent X6; pokud však Audi dodrží zaběhlé zvyky, tak konkurent X6 bude právě Q8. Tam bych spíš to přirovnání mířil, RR si přeci jen žije svým vlastním životem.
neviem, ci si to vystihol...ono nafuknut napr.A1 - na A6 Avant...to by tiez nebolo ono...
cim vacsi - luxusnejsi model - a tento ma Topovat ponuku, tym vznesenejsie musi vypadat, a tento bude isto honosnejsi, nez Q5,Q7...
Tak ono jde o "sfouknutou" studii pouze, ale až to "dofouknou" pro seriovou výrobu do podoby větší nežli stávající Q7, tož to bude teprv "dílo", ale ono si to své kupce sicher najde, jen nebude IMHO lovit u potencinálních zájemců o RRS, tož tak.
tuto istu chybu robia aj take servery ako WCF...tam skor ide o to dat najavo ten novsi styl - hlavne vraj odlisnost masky SUV od inych tried.
to bolo avizovane uz minuly rok - ze masky SUV-ciek sa budu podobat, masky klasickych sedan/kombi/HB..., a sportove budu mat tiez svoj styl...
- a teraz kamenovat za to, ze to budu male odlisnosti >:-[] - pre niekoho...
... ezli to co je na fotkách je něco co se má jmenovati Audi Q8, paždokádně fšak ezli má toto [odkaz] býti konkurentem toď tomuto [odkaz] tož ten kdo smaží poslední dobou nadpisy článků na ACZ tak teda musí míti po čertech dobrej matroš >:D