Jeho mysl teď zaměstnává složení hokejového mužstva pro mistrovství světa. Reprezentační trenér Alois Hadamczik se však netají tím, že má k autům hodně vřelý vztah.
Asi tak.
Raději bych mlčel a užíval potichu ty "poctivě" vydělané peníze.
Půl Ostravy má jasno. Kdyby neexistoval pan Hadamczik, tak by klesla korupce ve městě zhurba o polovinu 8-s
To ti samozřejmě nikdo nebere, ale srovnávat řidiče z povolání s někým, kdo si hraje na nadšence? U autobusů to je jasný, celkem si pamatuju situace, kdy naložená Karosa v manuálu ve stoupání couvla o dobré dva metry...pro cestující nic příjemnýho.
Nemůžes popřít, že automat tě připraví o dobrou třetinu možností jak korigovat jak a kam to auto jede ;-)
Ať si každý jezdí tím, co se mu líbí víc, mně je to jedno. Ale když někdo řekne, že by s manuálem poskakoval, tak má buď volšový nohy nebo to prostě neumí (řídit).
Každýmu co jeho jest, já jsem se nedávno např. s manuálem úžasně "pobavil" popojížděním po jednom metru v koloně na úseku cca 10 kilometrů. >:D Víš, ale já vám to "kvedlařům" neberu, sám mám někdy podobné choutky - ovšem s přiměřeným autem na přiměřené trase. A celá tahle diskuse tu vznikla, protože tu zase někdo spojil automat v cestovním autě s řidičskými schopnostmi majitele. A to je hovadina, s tím to nemá v našich končinách nic společnýho. Nebo jen v zanedbatelném procentu případů. ;-)
přesně tak, to nemá nic společnýho s egem (pro lauryna), ja proste chci kvedlat, protoze me to bavi, je to zabava za volantem, radsi si zakvedlam nez abych kazdou zatacku projizdel max rychlosti, ja respektuju ze automaty jsou rychlejsi ekonomictejsi nic proti, ale dat si peknej meziplyn, jooo to mi automat nedovoli
nesmysl. to ze te neco nebavi neznamena, ze je to kvuli tomu trapny vysvetleni. autobusak, ridic f1, nebo beznej amik - myslis, ze tihle jezdej pro radost? vis vubec co to znamena?
[odkaz]
ted jde o to, jestli to co je dnes, ja povazuji za poradna auta ;) vetsinou spis za pretechnizovany hracky. cim jsem starsi, tim mam radsi stary syrovy pekace... samozrejme, ze mi technika imponuje, ale asi o to ani nestojim a vlastne ani nemam (coz resi problem definitivne).
To může, ale viděl jsem to i opačně (ona řídila, jeho myslím nahradil nějakej kus plastu, on natáčel) a vzhledem k tomu, že opravdu jela a ne pomalu, se mi to zdálo docela nebezpečný. No aspoň by zemřela mladá a bez kalhotek. To je pocta. >:-[]:-!8-s;-)
Ten se bude líbit nejen cikánům a důchodcům, ale i homosexuálům, takže fušuje do rajónu Audi. Geniální tah od MB. PS. asi měl na mysli osobní MB a ty současné modely, ale že by se mu líbila ta plečka přebrandovaná, myslím od Citroenu, nebo jak se to jmenuje, takovej ten užitkáč, to asi ne.
Napsal jsem přece jasně jeden konkrétní příklad. >:-[]
Jak dlouho tu chodíš, že ještě nevíš, že Audi je pro kravaťáky a homosexuály, BMW pro podvodníky a metrosexuály a MB pro důchodce a cikány. >:D;-)
Tak tohle je trapné vysvětlení - mě prostě s řadicí pákou kvedlat nebaví a to u mě prostě nikdo nezmění. Například v pražské MHD budou mít všechny autobusy automaty a řidiči si je pochvalují. Prostě jde o takové to české ego, že když kvedlám s pákou, tak umím řídit - proč mají automat Formule 1? V Americe jezdí drtivá většina lidí na automat. Raději jsem si připlatil a jsem spokojen.
BMW a Audi jezdil do šedesáti let, teď (jako správný "důchodce") už jen MB, které má největší výhody i slevy pro seniory. Např. odvětrávaná sedadla s integrovanou recyklovatelnou plenou v sedáku. 8-s >:-[];-)
Proč si hned v úvodu rozhovoru tak protiřečí: "Řekl bych, že jsem možná až maniak na hezká auta. Mám rád mercedesy v jakémkoliv provedení..." :-O >:D;-)
Dokud mluvil o autech, dejme tomu. Ale tu zmínku o tom, jak dělá někdo u silnic něco špatně... Co uměla dobře ta jeho kočička, co za těžké peníze radila ve státní správě za pětikilo na hodinu...? Má pan trenér nějakou krátkou nebo selektivní paměť. Silnice vznikají úplně stejně, pane trenére. Někdo má dojem, že z cizího krev neteče a chce si pomoct za státní peníze...
Trénujte hokej, jezděte auty, ale korupci nechte na pokoji. Nemáte čisto před prahem.
Mal som v zivote pomerne dost aut a to som statisticky iba niekde v polovicke. Vacsina bola v automate ale nejake som mal aj v manuali. Ziaden manual nepreradi tak rychlo a precizne ako automat, dokonca pri pohynani sa z krizovatky ak clovek nechce zbytocne vytacat tak manual nema oproti automatu sancu. Teda v mojej kategorii vozidiel nad 2 litre objemu. A v luxusnom aute si ani manual neviem predstavit, dokonca ani vo vyssej strednej. Manual este tak do malych aut. Ani v supesportoch sa uz manual nenosi, automat je v kazdom parametri lepsi.
V Ostravě nepochodil s nákupem...čekal, že si z něj sednou na zadek ... a dají mu to za půlku. Potkávám ho docela často, na prajzké, ale i jinde. Naposled v Hrabové ukukoval Porsche se svou přítelkyní.... myslím, že má 22, 23 >:D:-!
prave proto, ze jsem plne soustredenej na jizdu, si muzu kvedlat pakou podle toho, co od auta momentalne chci. jasne, padlama se da udelat podobna prace, ale stoji to nejakou tu korunu navic, kterou ja radsi investuju v aute jinam ;) o takovym tom PRND se snad bavit nemusime - to nema s rizenim skoro nic spolecnyho :-!
Tak táto veta mi stačila aby som si spravil názor o jeho šoférskych schopnostiach:
"Neumím si představit kvedlat řadicí pákou, to bych více poskakoval, než jezdil."