Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 Turbo a Turbo S: Nová generace dorazí v září

Porsche se chystá uvést novou generaci modelu 911 Turbo. Novinka uctí 40 let výkonných Porsche, dorazí v září a hned od startu nabídne dvě verze.
Zpět na článek
3. 5. 2013 13:46
3. 5. 2013 13:51
3. 5. 2013 14:07
3. 5. 2013 15:54
3. 5. 2013 21:20
4. 5. 2013 16:26
5. 5. 2013 21:13
3. 5. 2013 15:55
5. 5. 2013 01:25
3. 5. 2013 14:19
3. 5. 2013 14:30
3. 5. 2013 15:21
3. 5. 2013 16:23
4. 5. 2013 12:37
4. 5. 2013 21:14
5. 5. 2013 10:50
5. 5. 2013 20:54
6. 5. 2013 12:37
5. 5. 2013 21:28
6. 5. 2013 12:36
7. 5. 2013 18:16
8. 5. 2013 00:01
10. 5. 2013 11:41
3. 5. 2013 17:35
4. 5. 2013 12:32
4. 5. 2013 12:33
3. 5. 2013 21:21
3. 5. 2013 21:33
4. 5. 2013 10:32
4. 5. 2013 12:21
4. 5. 2013 14:48
5. 5. 2013 01:19
3. 5. 2013 12:46
Chyba v clanku
Ehm, nemate tu mensi preklep ?

"V rychlostech nad 80 km/h se zadní kola natáčejí podle těch předních a přínos je ještě výraznější: jako by 911 v zatáčkách měla o půl metru kratší rozvor!"

Podla mna tam je to presne naopak a pri natoceni zadnych kolies rovnakym smerom ako prednych sa razvor (rozvor) virtualne "predlzuje", auto je kludnejsie a stabilnejsie v zatackach.
Rozbalit vlákno
2
3. 5. 2013 13:46
Nádhera...
... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Deathstar
3. 5. 2013 13:51
Design
Chtěl bych dělat v designovém oddělení Porsche..moc se při designu novejch modelů nenadřou :DD..Jinak Turbo S bude díky těm všem PSM,PDCC,PDK,PCCB,ještě blíž Playstationu 3 a o další kus dál od supersporů pro řidiče,jako jsou 458 Italia,Noble M600.SLS Black atd..docela škoda ,že je z Turba,který začínalo kdysi jako hardcorovej model Porsche,takovej počítačovej Nissan GTR po evropsku..
Rozbalit vlákno
31
Avatar - PlugIN
3. 5. 2013 14:07
Re: Design
Tak si kup GT3. :-) Podle mě jinak ještě v článku jedna chyba, ona i předcházející generace s PDK a ve výkonnější verzi S dokázala akcelerovat na 100km/h za 3,1 sekundy. Nové by mělo býti rychlejší ne?
Avatar - Deathstar
3. 5. 2013 15:54
Re: Design
Předchozí Turbo S to vytáhlo v jednom testu i za 2.9s(nevim jestli to nebylo na závodních gumách ale)...Jinak si myslim ,že dneska když se i takový velký a těžký auto jako Mercedes E63AMG-S rozjede na stovku za 3.6s,tak by se mělo uvádět u supersportů jako směrodatný spíš čas 0-200kmh.....
.A k te GT3,tak tam už Porsche nasadilo taky všechny možný blbosti,včetně automatu..Kdybych měl ty prachy a chtěl si koupit Porsche tak pro mě by byla ze současný nabídky přijatelná Carrera S s manuálem,náhonem na zadek a s minimem pomocné elektroniky.Pokud bych chtěl "víc auta" tak Panamera GTS,tam bych ten automat skousnul,za cenu toho atmosferickýho V8.:)
Jediný Porsche s turbem co mi přišlo fakt dobrý za poslední roky byla GT2RS,to byl hardcore.Jinak přijde mi,že po nástupu modelu Cayenne,jde Porsche s tou sportovností a svoji historií a odkazem svých aut vůbec, tak nějak do kopru:( Toť muj názor:)
4. 5. 2013 16:26
Re: Design
0-200 km/h:
991 Turbo - 11,1 (10,8 se Sport Plus)
991 Turbo S - 10,3
5. 5. 2013 21:13
Re: Design
Nad C2S určitě časem přibude ještě GTS. Uvidíme, co jí dají do vínku. Prozatím je tu powerkit pro C2S.
Avatar - eliot
3. 5. 2013 15:55
Re: Design
Předchozí generace Turbo S to měla za 3,3 sekund , nové S je tedy opravdu rychlejší ;-) (Teda alespoň oficiálně) .
5. 5. 2013 01:25
Re: Design
F40 a SLS to je jako den a noc. Ty budeš expert, to se pozná ;-)
PCCB jsou keramické brzy..
Avatar - Emel
3. 5. 2013 14:19
Re: Design
Ani jedním z aut jsem nejel, tak to nedokážu posoudit. Jediné kde se odvážím reptat je elektronická ruční brzda... u Golfu to vzal čert, ale u 911 mi pořádná ručka trošku chybí.
Avatar - Emel
3. 5. 2013 15:21
Re: Design
Jako možnost řízení auta třeba na okruhu.
Avatar - Ham.
3. 5. 2013 16:23
Re: Design
Přetáčivé auto, které má tolik výkonu, že ti na požádání plynem kdykoliv urve zadní nápravu potřebuje ruční brzdu leda tak na parkování. Tvé řízení staré 911 turbo ručkou na okruhu bych chtěl vidět na vlastní oči. Ovšem jenom z vysoké tribuny, ne jako spolujezdec. >:-[]
Avatar - Emel
4. 5. 2013 12:37
Re: Design
Už jsem jezdil i silnějším autem a ani tam nebyla ručka jen pro ozdobu. Ne vždy se hodí rvát auto plynem a ne vždy na to výkon v danou chvíli stačí. Diskuse tu ale není o mých řidičských (ne)schopnostech ale o tom, jestli do čistokrevného sportovního auta patří elektronická ruční brzda. Já si stojím za tím, že nepatří.
Avatar - Ham.
4. 5. 2013 21:14
Re: Design
Pokud výkon u 911 turbo na utržení zadní nápravy nestačí tak auto už musí jet hodně vysokými rychlostmi a chtěl bych vidět sebevraha, který se bude snažit ve vysoké rychlosti auto urvat ručkou, nehledě na maličkost, že výkon a dávkovatelnost ruční brzdy není ani stavěná na takovou zátěž, to by musela být jedině speciální hydraulická ruční brzda. 911 turbo na okruhu klasickou ručku k ničemu nepotřebuje.
Avatar - Emel
5. 5. 2013 10:50
Re: Design
Jakou zátěž, jaká dávkovatelnost? Pokud je tvým cílem poslat auto lehce do smyku, žádnou dávkovatelnost nepotřebuješ, prostě za ručku krátce vezmeš a hned ji zase pustíš (u amatérských aut se za tím účelem občas odstraňuje aretace ručky). Nepotřebuješ ani žádný velký výkon, na hraně stačí maličko.

Nevím jak snadno se "trhá" 911, vzadu budou jistě pořádné balony... a hlavně občas prostě nechceš šlapat na plyn, ale naopak brzdit.
Avatar - Ham.
5. 5. 2013 20:54
Re: Design
Nemohu si pomoci, u 911 trhání zadku ručkou mi přijde jako drbat se nohou za uchem. Že to teoreticky jde ještě nevysvětluje proč to dělat. K rychlé okruhové jízdě to rozhodně není potřeba ani v těch nejostřejších zatáčkách.
5. 5. 2013 21:28
Re: Design
Většina řidičů se u 911 naopak snaží zadek neutrhnout. :-) Navíc kontrolovat takový smyk není vůbec jednoduché (musíš na ni s citem a obyčejná ručka citlivá není). S každou generací jsou stabilnější a stabilnější, ale pořád velmi ochotně vystrkují zadek. Ne že by ručka nenašla své uplatnění, ale lze ji poslat do smyku tolika způsoby, že nevidím jediný důvod to dělat tak barbarsky.
Avatar - Emel
6. 5. 2013 12:36
Re: Design
Souhlas, většina řidičů asi s 911 driftovat nebude... ale snad ani těm by klasická ručka nijak nevadila. Ručka se nepoužívá pro kontrolu smyku, jen pro jeho vyvolání, dál už si auto řídíš standardně plynem a volantem. Ručka není zase tak barbarské řešení... rozhodně lepší, než třeba podřazení a přes spojku.
7. 5. 2013 18:16
Re: Design
To není o tom, že by řidiči 911 nedriftovali. Když s ní jezdíš ostřeji, tak se tomu nevyhneš. Problém je, že ručka je celkem násilný způsob, jak vyvolat smyk. Musíš si uvědomit, že má těžký zadek. Jakmile ho rozpohybuješ, tak je to fofr. Vím, že ho ručkou nekontroluješ, psal jsem o ručkou vyvolaném smyku.

911 jsou o tom, že je celé můžeš řídit pedály a volantem. To auto se řídí jinak než jakákoli jiná koncepce. Tou první větou jsem narážel na fakt, že 911 umí být velké potvory, ke kterým musíš přistupovat s respektem. Nějaký power slide na výjezdu je jedna věc, většina lidí bude bojovat s tím to auto vůbec udržet pod kontrolou a ani ve snu je nenapadne, že by ho utrhli schválně. 991 bych klidně dovolil řídit přítelkyni, přesto to není auto, které můžeš beztrestně popichovat.

993 by neměl být takový problém sehnat, doporučuji. Pak můžeš poreferovat o tom, k čemu ti je ručka a jestli jsi na ni vůbec sáhl. :-)
Avatar - Emel
8. 5. 2013 00:01
Re: Design
Netvrdím že bych to honil přes ručku na okreskách, spíš na okruhu... a navíc já nejsem až zase takový mistr volantu a i 993 je pro mě finančně příliš nákladná. Přesto si myslím, že je víc těch, kterým vadí elektronická ručka, než těch, kterým by vadila klasická.
10. 5. 2013 11:41
Re: Design
Samozřejmě, jde to proti tradici. Ale fakt je, že u toho auta ručku nepotřebuješ. Takže to lidem vadí spíš z principu. Ze všech změn u 991 patří k těm nejméně významným z hlediska jízdy.

Spíš jsem myslel zapůjčit. :-) Stačí ve správný moment pustit plyn, nebo přišlápnout brzdu a už letíš. Nemusíš dělat nějaké opičárny. 991 je sice relativně mírná, ale nemusíš jí říkat dvakrát, aby hýbla zadkem. :-) 993 by tě měla velmi rychle vyškolit.

Mimochodem, ani při rally se v 911 typicky nepoužívá ručka. Řadu 911 pro to ani nevybaví - maximálně dostane fly-off.
Avatar - Kolouš
3. 5. 2013 17:35
Re: Design
muzes mi prosim rict kde treba na brnenskym okruhu pouzijes rucni brzdu? v boxech?
Avatar - Emel
4. 5. 2013 12:32
Re: Design
Brněnský okruh je na to dost rychlý, ale v esíčkách pod kopcem se dá... ale třeba na Sosnové je ručka v permanenci pořád :-)
Avatar - white label
3. 5. 2013 19:51
Re: Design
Tohle přece není žádné Twingo RS apod. ;-)
Avatar - Emel
4. 5. 2013 12:33
Re: Design
No právě... tohle je čistokrevné sportovní auto. Tak proč bych měl mít ruční brzdu na tlačítko?
3. 5. 2013 21:21
Re: Design
Sakra Emele, to snad ne. 8-s ;-)
3. 5. 2013 21:33
Re: Design
Nikdo tě nenutí si to kupovat. Z mé zkušenosti tyhle hračky fungují. Necítil jsem se nějak okradený. Třeba to aktivní uložení motoru a převodovky je příjemná záležitost. A jsem zvědavý na řízenou zadní nápravu. Pokud si chceš na něco stěžovat, tak to může být řízení a absence manuálu. S GT3 jsem ještě nejel, ale z 4S soudím, že řízení Turba by mělo být uspokojivé.
Avatar - Deathstar
4. 5. 2013 10:32
Re: Design
Však já si to taky nekupuju...ty miliony,kdybych je měl,bych samozřejmě nevyhodil za auťák a když už ,tak za lepší auta než jsou Porsche to mi věř:).Jen diskutuju.A ano určitě ty vychytávky fungují,ale hezky si napsal,že jsou to "hračky".A hračky,aby mi pomohly,usnadnily řízení chci v S-classe,v Rollsu,v BMW 7,ale u sportovního vozu ,jakožto nadšený řidič,bych hlavně rád řídil a ne si hrál s hračkama:)Moje oblíbené supersporty jsou pro pořádek F40tka,Noble M600,Zonda F,Murcielago SV,SLS Black,( u těch posledních dvou,tam jsou některé ty hračky taky,pravda,ale neřídí každý řidičův prd,jako u Turba:)Ale,že Turbo bude mašina to nepopírám.Jen už to pro mě není sportovní vůz ze vším všudy.Ale to je dnes máloco.
Avatar - guze
4. 5. 2013 12:21
Re: Design
Tak právě na okruh bude GT3, jak odpovídal PlugIN :-)
4. 5. 2013 14:48
Re: Design
Mluvím o těch příplatkových hračkách - nikdo tě nenutí si je objednávat. Ani ti tak nepomáhají zvládnout auto, jako ti umožňují jet rychleji. Výjimkou je PSM (ESP), bez kterého by 911 nedostala homologaci.

Mám rád náročná auta, když má jít jen o zábavu. Ale Porsche takové 911 dělat nebude. Pokud chceš něco syrového, tak to chce klasiku, nebo Singer. Jen by mě zajímalo, kolik z těch tvých oblíbenců jsi řídil. Pokud jsi na taková auta, ani nemá smysl koukat na 911. Ta hraje jinou ligu.
5. 5. 2013 01:19
Re: Design
Samozřejmě že žádné neřídil, jenom tady tak plká. Někdy mi to přijde zvláštní kolik se vyrojí "pilotů", kterým 911 přijde změkčilá, a nutně potřebují mechanickou ruční brzdu, řazení manuál a všechno vypínatelné.