Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Sébastien Loeb testuje Peugeot 208 T16 (nové fotografie)

16 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
[odkaz] :yes:
ryccardo
To je legendární video, který snad už ani Peugeot nemůže překonat. Výkon Ariho je taky užasný :yes:
ryccardo
To teda ne. To je hovadsky moc. Zrychlení tomu odpovídá 😉
holden_holden
je to srovnatelne s litrovou motorkou.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je jen o zvyku, tvé auto tak brzdí a přitom to je normální.
adolph
0-100 za 1,8? >😁 tak tj něco co si fakt neumím představit..jel sem v Lexus ISF, kterej umí za 4,8 a to sem myslel, že se chvilkama pobliju. Nepochopím, jak může řidič snést takový přetížení, dyť to hraničí s volným pádem...
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
:yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo násobilka... 😄
..to byly časy 😉
Avatar - Stejsn
Stejsn
musí být opravdu bohatá firma. Doufám, že Peugeot se také pokusí natočit nový Climb Dance :yes:
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
😜aja zřejmě naráží na tuhle větu😒br /> "Byť bylo použito zřejmě z nostalgie, protože motor nemá šestnáct ventilů, nýbrž dvakrát tolik."
Panu Dragounovi se ta čísla asi trochu pomotala.
Avatar - hijack
hijack
stale je to legendarny zavod..mix povrchov chyba ale teraz je to o absolutnom case.. a to ma svoje caro. ukaze sa kto je najrychlejsi na asfalte..na ziadnom inom podujati na svete sa nehladi na cas tak presne ako tu..za mna stale PikesPeak :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to šestiválec s OBJEMem 3,2 (ventilů bude nejspíš 24 😄
PS: A doufám že Seb pojede "jak (posledních 8 let) v Argentině" :yes: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ono je to hlavně 875 k(oní) na 875 kg - to zas tak "málo" NENí 😉
_MT_
Tenhle závod už stejně ztratil kouzlo. Zajímavý na něm byl mix povrchů a to je pryč.
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
Pikes Peak je celosvětově sledovaná akce, hlavně třída Unlimited... To je prostě jen o prestiži... Když sme u těch Unlimited.. Mi přijde že 875k je docela málo, běžně tam jezdí 1000k monstra...
xpaja
Není to divné šestiválec s 32 ventily. To dává 5,33 ventilu na válec.
Jinak auto je super, ale udivuje mě že se peugeotu vyplatí topit peníze ve vývoji, když ho americký trh v podstatě nemusí zajímat.