tak to som rad ze to legend zvladal ale ktovie aku velku spotrebu tam mal :-)
tak asi v realnej situacii nezabera ten system stale v kuse 10minut ani pri prechadzani ostrymi zakrutami ako pri driftovani :-) skusim to dakedy vyskusat na mojom legende ci zvladne 10min v kuse sa krutit dokola co to da ale driftovanie to nebude ....len musim najst na to vhodnu plochu potom.....
Tak rychlo sa to prehrialo?? Tak mne sa este neprehrial dif... tak ale na beznych cestach sa to ani neda prehriat.... myslel som hondu legend od roku 2004...accord je obycajna predokolka
Tak proto:-) Mne to vzdy fascinovalo, co to auto sneslo na mokru. Jen melo problemy s chlazenim mezinapravove spojky nebo diferencialu. Proste se to prehralo po par driftech a byla z toho zadokolka. Pak to driftovalo jako dive:-))) Myslis Honda Accord? Tak pred tou smekam. Onehda s nami jela s partou supersportu alpske prusmyky a vydatne se nas drzela cely vikend. Nechapal jsem.
Parádní video s parádním autem.
Akorát si říkám, že řidič musel být pěkně naštvaný, když potkal ty dvě stopařky.
Nezastavoval, protože je neměl kam naložit... >:D .
ano honda ATTS mala v niektorych prelude na predokolke cize na prednej naprave, ja to mam na stvorkolke na zadnej naprave ale bral by som to mat aj na prednej ako to ma zevraj mitsubishi v Outlander GT
Ta jízda po sjezdovce vzhůru musela být lahůdkou pro řidiče. GT-R má opravdu velmi pokročilou elektroniku pro 4x4 a dá se s ním jet ve vydatném dešti na plný plyn, kontrolky blikají, ale auto drží stabilně směr. Dokonce ani výkon téměř neubývá, spíš jako naopak, jako kdyby místo přibržďování potřebného kola auto přidalo výkon na kole protilehlém...