Cúvacie a hmlové svetlá musia byť v dolnej časti.
Cúvacie musí osveltiť cestu vzadu a hmlové nemá byť v priamom zornom uhle vodiča idúceho za daným autom (aby ho neoslepovalo).
Samozrejme, dizajn má byť podriadený účelu.
Hmlove svetla do spolocnych zadnych svetiel vie tak Ynteligentne zakomponovat len bozsky koncern.
Potom staci *, ktory to zabudne zhasnut (co je casta vec uz pocas slabej hmly) a tebe to pali rovno medzi oci. To asi patri tiez medzi vrchol ergonomie.
Cuvacka dole nevadi, osvetlit to vie dostatocne, i ked nie tak intenzivne, ako ked je vyssie.
"Dnešní test je také o kombinaci vyšší stavby, malého downsizovaného motoru a šestistupňové převodovce. Zkrátka a dobře: o tom, jak (a za kolik) to vlastně jezdí."
No dobrá, za kolik - to jsme se dozvěděli. Ale chybí mi trochu obšírnější poznatky o tom JAK. Technické údaje (zrychlení, maximální rychlost) zas tak mnoho neřeknou, důležité jsou jízdní dojmy. Svižně, dostatečně, dýchavičně ? Prázdné vs. zatížené ? Aniž bych chtěl na MPV-crossover nahlížet optikou driftera >:-[] , řekl bych, že pro případné zájemce jsou to důležité informace. Třeba Ádovi už Mitsu dokonává a má rád větší světlou výšku, takže tady má jednu parádní turbo-černobílou televizi od své oblíbené značky. >:D
To je iba dosledok nezabehnuteho motora. Kamaratova C4 1.4 zrala na zaciatku okolo 7.5 pri normalnej jazde mimo mesto, po cca 2000-3000km sa to upravilo na 6 (ta ista trasa).
Testeri by mali uverejnovat o.i. aj aktualne km auta, ktore si preberaju.
měl jsi tam dát odkaz na verzi Scout, tak jen vypadáš jako blázen... promiň, ne nevypadáš, ty jsi ;-) Ve srovnání už bohužel nemá prastarý Roomster moc co nabídnout, takže jasná volba :yes:
zrovna tato xmod verzia sa im akosi vzhladovo moc nevydarila.... mozno to chce len inu farbu neviem .. ale pride mi to az moc akesi gycove tie spodne strieborne plastove ani neviem ako to nazvat... a ma to aj vzadu a po boku.... klasicky scenic sa mi pozdava a stale ho povazujem za jedno z naj mpv vo svojej triede ale xmod sa mi proste vzhladovo akosi uz nezda.... je to akesi uz prejhnane s tymi prkotinkami ... v tejto triede je asi dizajnova jednoduchost proste lepsia volba a napr toto : [odkaz] alebo toto [odkaz] sa mi paci podstatne viac .... pritom ziadna nuda to nie je ;-)
Nemohli byste urobiť porovnanie s Peugeotom 3008? Obe autá sú francúzske MPV-crossovery s pohonom prednej nápravy a myslím, že by ich porovnanie mnohých zaujímalo.
roomster scout ma podla mna k tomuto renaultu xmod blizsie ako 3008micka ktora je uz viac crossover ako mpv-ecko..... aj cenou je 3008micka uz trosku nad scenicom ;-)
P3008 je levnější než Scénic XMOD. A to dokonce i u nás. Ve Francii je ten rozdíl ještě výraznější. Když ti to nevyšlo s cenou, tak se zkus rozepsat v čem je P3008 víc crossover. :-)
no tak na slovensku je xmod lacnejsi ako P3008 ;-) aspon co vravia ceny v cenniku....
k scenicu je urcite blizsie 5008 a konkretne k modelu xmod je este blizsie roomster scout... samozrejme aj 3008 je pre scenic svojim sposobom konkurent netvrdim ze nie ;-) len ma podla mna blizsie scout k xmodu ako pisem vyssie ....
aspon co som si vsimol tak 3008micku vo vacsine priapadov porovnavaju v testoch s tymto : [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]