Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Captur 1.5 dCi – Le Qashqai (+ video)

Renault ukončil kapitolu Modus a vytvořil stylového nástupce. Captur je malý, prostorný a praktický, ale také má svůj styl, vypadá hezky a tváří se jako SUV.
Zpět na článek
20. 5. 2013 12:07
20. 5. 2013 12:15
20. 5. 2013 12:45
20. 5. 2013 13:01
20. 5. 2013 13:50
20. 5. 2013 12:55
20. 5. 2013 13:24
20. 5. 2013 14:32
20. 5. 2013 19:59
20. 5. 2013 23:38
20. 5. 2013 14:01
20. 5. 2013 15:44
20. 5. 2013 14:18
20. 5. 2013 17:23
20. 5. 2013 18:01
20. 5. 2013 17:35
20. 5. 2013 19:07
20. 5. 2013 19:38
20. 5. 2013 22:52
20. 5. 2013 22:55
21. 5. 2013 13:13
21. 5. 2013 15:38
21. 5. 2013 15:54
21. 5. 2013 15:59
21. 5. 2013 16:30
22. 5. 2013 08:00
22. 5. 2013 11:44
22. 5. 2013 16:22
22. 5. 2013 18:38
22. 5. 2013 21:59
25. 5. 2013 23:11
21. 5. 2013 17:19
21. 5. 2013 17:28
21. 5. 2013 18:55
21. 5. 2013 20:18
21. 5. 2013 20:28
21. 5. 2013 22:30
22. 5. 2013 08:31
22. 5. 2013 09:39
22. 5. 2013 09:46
22. 5. 2013 10:03
21. 5. 2013 22:47
22. 5. 2013 09:18
21. 5. 2013 22:57
22. 5. 2013 08:27
22. 5. 2013 15:38
22. 5. 2013 17:48
22. 5. 2013 00:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 5. 2013 12:44
22. 5. 2013 20:02
22. 5. 2013 20:30
22. 5. 2013 23:48
20. 1. 2014 00:15
20. 5. 2013 12:01
Když už chcete být...
..."světový", tak si zjistěte základy francouzštiny. Auto je ve francouzštině ženského rodu, takže ne Le Qashqai ale La Qashqai...
Rozbalit vlákno
6
20. 5. 2013 12:28
Re: Když už chcete být...
A Qashqai je rodu jakého? :no:
20. 5. 2013 12:52
Re: Když už chcete být...
Quashqai nehraje roli - rozhoduje LA VOITURE, nikoliv název modelu. Ve francouzštině je tedy LA GOLF, jakkoliv nám to může připadat absurdní. :-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 5. 2013 12:54
Re: Když už chcete být...
A tak je to s francouzskými vozy se vším. I mně ta jejich řešení připadají absurdní. >:D
20. 5. 2013 15:21
Re: Když už chcete být...
No to je důležité, že je nové, TDI, že není i kvalitní >:D

Slušný motor je samozřejmě benzín :yes:
20. 5. 2013 13:38
Re: Když už chcete být...
Nesmiš na to koukat z pohledu českýho jazyka. Ve francouzštině se to bere podle slova "auto" a to je ženskýho rodu. takže všechna auta jsou ženský.
Palec dolu si schovej na příště, když tomu nerozumíš.
20. 5. 2013 12:52
Re: Když už chcete být...
No nic proti, auto je opravdu la voiture, popř. l´auto nebo l´automobile, kdežto pokud mě paměť neplete, Qashqai je jméno nějakýho kočovného kmene někde z východní Asie... Takže tady bych chybu neviděl. Max bych uváděl jméno bez členu.
Avatar - Magister
20. 5. 2013 12:07
Ren...
Vzhledově to jde, ale bez 4x4 a navíc s malým kufrem postrádá pro mě půvab i využití...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
20. 5. 2013 12:15
Re: Ren...
Captur se klidně může stavět jako konkurence třeba pro B-Max. S tím, že určitě bude budit větší pozornost. Koneckonců na konci zmíněný Fusion taky stavěl na "rádoby" SUV vzhledu...
20. 5. 2013 12:11
Moc pěkné, ale nabídka motorizací je zoufalá....
Tohle auto je opravdu velice praktické a navíc i sympatické a také cena se zdá být v pořádku, ale ten výběr motorů je opravdu hrozný. Tříválec 0,9 TCe se moc nepovedl (vyzkoušel jsem si ho v Cliu), a tak ho asi bude volit jen málokdo. Silnější 1.2 TCe by byl fajn, ale zase ho nedodávají s manuální převodovkou - proboha proč? (stejná chyba jako u Clia). No a 1,5 dCi se nedodává v ostřejším provedení s 81 kW - opět chyba! Ach jo, snad to Renault napraví alespoň dodatečně!
Rozbalit vlákno
4
20. 5. 2013 12:17
Re: Moc pěkné, ale nabídka motorizací je zoufalá....
Během letošního roku přijde i silnější 1.5 dCi 110. Jen mám takový pocit, že také bude s dvouspojkou EDC. Já osobně bych určitě volil dvouspojku. Nevím, proč lidem dvouspojka vadí. :-O
Avatar - moreczech
20. 5. 2013 13:23
Re: Moc pěkné, ale nabídka motorizací je zoufalá....
Tak ti nevím, s pár tříválci jsem jel a ten v Cliu 4 byl suveréně z těch prkačů nejpovedenější....
Avatar - dal
20. 5. 2013 15:04
Re: Moc pěkné, ale nabídka motorizací je zoufalá....
Tak je vyjmenuj, já si naopak myslím, že je ze všech nejhorší. Tedy když srovnávám s 1,2 208 nebo Fabia, Polo.
20. 5. 2013 15:13
Re: Moc pěkné, ale nabídka motorizací je zoufalá....
Jsem měl možnost vyzkoušet si Captura s 0,9 TCe (podrobnější info hodím později na blog) a byl jsem velmi mile překvapen! Dříve jsem krom fabie neměl s tříválcem zkušenost, ale celkem jsem měl z jízdy příjemné pocity. Pro vůz, který bude jezdit po městě, sem tam nějaký výlet si myslím, že 0,9 je ideální motor. Umí jezdit za málo (na testovací trati jsem měl spotřebu pod 6 litrů, s tím, že se jezdilo terénem zahrnující strmější stoupání), do kabiny proniká minimum vibrací a hluku a nezní to jako mixér (video: [odkaz] ). JASNĚ: je to prostě tříválec, člověk od toho nemůže čekat zázraky, ale v potřebných chvílích se umí "vyprsit" a pro normálního řidiče/řidičku do města ideální. :yes:
20. 5. 2013 12:45
4x4
Myslím, že nejen silnější motory, ale i čtyřkolka se objeví, záleží na tom, jak se to auto chytí (dodatečná zástavba není až zas atkový problém - viz. Scenic...). Nakonec, většina aut ve Francii je malých a dost do města a není proto potřeba počítat s využitím SUvčka, jak jsme zvyklí třeba u nás. Proto taky ten automat u jedna dvojky.....

Jinak designově to vypadá hodně povedeně, to co mi vadí na krátkém Cliu (příliš mohutný a robustní předek) tady skvěle proporčně "ladí" se zbytkem auta. Každopádně, ve srovnání s konkurencí (ať už tou již vyráběnou - z vlastního koncernu nebo tou "ostatní") Captur vypadá velmi povedeně - má-li být konkurencí třeba pro EcoSport, pak není co řešit, ale i třeba podstatně dražší Mocca nebo Trax (o Juke ani nemluvě...) jsou nějak tak ošklivé. Porovnávat tohle povedené auto třeba s 500L mi přijde poněkud mimo mísu. No, uvidíme naživo. Ale kombíka jsme viděl a vypadal skvěle....

Clio se (i přes tu masku) povedlo, kombíček a zejména Captur je povedené bez výhrad, Renault si zaslouží :yes:
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2013 13:01
Re: 4x4
Jen ta cena je trochu naoko. Těch 300 000,- Kč je bez klimatizace a rádia. Ale i tak jsou české ceny (jako vždy) hodně zajímavé. Uvidíme, jaký rozdíl bude oproti budoucímu Mégane SUV.
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 13:50
Re: 4x4
Mokka na živo nevypadá vůbec zle :-)
Avatar - Iv8
20. 5. 2013 12:55
Simply Clever
Moc se mi líbí ten výsuvný šuplík a pratelné potahy. Pro mladou rodinu s trochu silnějším motorem (snad bude) dobrá možnost. Šířka vzadu bude asi dostatečná, rozvor zadní nápravy má jen o 5mm menší než nová Octavia.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - grifith
20. 5. 2013 13:18
Re: Simply Clever
Silnější motor než 1,2 TCe? Nebo vadí jedna výkonnová varianta dieselu, která by ovšem měla naprosto dostatečná? Je pravda, že 110k verzi by to sneslo ;-) Uvidíme, třeba do budoucna se dočkáme.
Avatar - Iv8
20. 5. 2013 13:24
Re: Simply Clever
Měl jsem na mysli 0,9 benzín. Nějak těm tříválcům nefandím. 1,2 už bude OK.
Avatar - grifith
20. 5. 2013 13:59
Re: Simply Clever
Pravda jako základní motor je právě tato varianta otázkou. Tříválce také nejsou mým favoritem, navíc jsem zvědavý na životnost této přeplňované verze...
20. 5. 2013 14:32
Re: Simply Clever
"rozvor zadní nápravy" ? Nemyslíš náhodou rozchod?
Avatar - Iv8
20. 5. 2013 19:59
Re: Simply Clever
Jasně že jo. Omlouvám se za špatný termín. Asi jsem myslel bůhví na co. Díky za opravu.
Nicméně je to zajímavý údaj. Při pohledu na octávku zezadu, vypadá jak opuchlá. Ty zadní kola jsou prostě blízko u sebe.
20. 5. 2013 23:38
Re: Simply Clever
V pohodě. Jen pro ujasnění.
Avatar - 3_diamanty
20. 5. 2013 13:01
zaujimave auticko
urcite si najde kopec zakaznikov.... ocenujem velku svetlu vysku, zamrzi absencia 4kolky ale vlastne to ani tak nevadi... je to mestsky cross ( nie terenak ) ... nieco ako fusion ci soul...

co mi na tomto inak sympatickom auticku dost vadi je cele to jeho farebne zladenie... vyzera to ako auto z komiksu ... pripadne ako taka velka hracka ... mozno je to tou nechutnou kombinaciou orandzovej a bielej ale rozhodne sa mi 2008micka zda vzhladovo solidnejsia a dospelejsia a posobi serioznejsie. Myslim ze keby takto farebne ako capture ( alebo ako papousek ) vyzeral nejaky novy hyundai tak po nom ani pes nestekne... to sa stavim ....

interier je tiez svojim ponatim taky akoby hrackarsky a opat je farebny .... neposobi to na mna zrovna prirodzenym a serioznym dojmom....

asi by som siel do 2008micky.... ak by som zvazoval taketo auto..
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2013 13:03
Re: zaujimave auticko
Místo té bílé můžeš dát černou nebo chrom. Chce to trochu představivosti nebo 3D konfigurátor. U P2008 volba není a nevím, zda je to přednost. :-)
Avatar - 3_diamanty
20. 5. 2013 13:14
Re: zaujimave auticko
niekomu sa to mozno paci nevravim ze je to nejaky horror .... ale ja som skor za klasicky jednofarebny vzhlad.... exterieru a aj interieru.... mladi ludia maju radi rozne dizajnove a farebne kreacie takze urcite sa to mnohym ( okrem mna ) bude pacit :-) ....

co ma prekvapilo prijemne je

1. velka svetla vyska
2. velky kufor
3. kompaktne rozmery
Avatar - grifith
20. 5. 2013 13:13
NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
A je to tady, Renault se zase vyšvihl a předvedl další skvělý model.
Designově se Captur nesmírně povedl, variace mnoha možných stylů dělá auto třídně vyjíměčným ;-) Velikostně malý vůz nabízející ovšem prostor srovnatelný s běžnou konfekcí v nižší střední třídě. A to jak v prostoru pro posádku, tak pro zavazadla. Možnost individualizace se promítá i do interiéru. Nudnost mnoha jiných jiných modelů je ta tam.
Slabší nabídka motorů by mohla být zdánlivě pro někoho překážkou. Slovíčko zdánlivě je na místě. Co vlastně chtít víc, když jediný dieselový motor v nabídce je prakticky naprosto dostatečný, výkonný a přitom skvěle hospodárný. Chceš-li benzín, máš možnost volby 0,9 bude základem. Zda-li důstojným ukáže a osobní zkušenost. U 1,2 TCe není třeba pochybovat o plně dostačujícím pohonu pro auto této kategorie.
Celé dílo korunuje skvěle naladěný podvozek, kombinující jisté jízdní vlastnosti se solidním komfortem.
Za mě zasluhuje Captur obrovskou pochvalu ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - moreczech
20. 5. 2013 13:27
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
Cosi jsem v tom najezdil a je to hooodně povedený! Ve vyspělých západních zemích to půjde velmi slušně na odbyt, tak jako nové Clio....

RENAULT TOUJOURS !!!
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 13:55
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
Jen otázku >:D U Rapida jsi byl jedním z těch ( notno podotknout rozumějších:D), pro které bylo 1.2 55kw bylo dýchavičné a nedůstojné, tady je 0.9 66kw ok? Auto také není nejlehčí i přes přeplňování ( Já osobně si myslim že u obou aut jako základ OK ). Nic ve zlém :-)
Avatar - grifith
20. 5. 2013 14:15
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
Psal jsem, že je to základní motor a to zda-li se bude jednat o důstojný pohon se ukáže. Srovnávat motor 1,2 MPi a tento jako základní pohon je dobrý nápad. Moderní 0,9TCe přeplňovaná verze se všemi svými výhodami a nevýhodami, proti staré atmosféře má snad všechny výhody na své straně. Výkon vyšší o 11kw, krouťák vyšší 23Nm a hmotnost nižší o 34kg. Jediný "problém" tak můžeme spatřovat ve vyšší karoserii a tedy čelním odporu. Chápu, jak jsi to myslel vzhledem k diskuzi u Rapidu a neberu to zle, ale přece jen zde v základních motorizacích spatřuji odlišnosti ;-)
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 14:18
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
Ano, je to podobné, ale né stejné. Bohužel sem nikdy v žádném novějším benzínu od Renaultu nejel ( Maximálně tak 1.8i a 3.0V6 z krásných 90tek:D). Zajímalo by mě jak ty malé přeplnované motůrky jezdí. Třeba i v porovnáním s TSI :-)
Avatar - grifith
20. 5. 2013 14:59
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
Není problém si to někde zkusit domluvit, tu testovací jízdu. Nebýt té krutě nastavené ceny například u Clia a možnosti si do něj objednat obyčejnou 1,2 za mnohen nižší ceny, tka by se jednalo i do něj o dobrý základní motor. Měl jsem z něj velmi dobrý pocit, ne, žádný závodní motor to není, ale jako náhrada původních atmosférických 1,4 je solidní. Myslím že 0,9TCe není konkurencí pro koncernovou 1,2 TSI, od toho zde Renault má 1,2 TCe. :-)
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 16:56
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
1.2 TSI 63kw? Já bych řekl, že tam to bude podobné, ale spíše sem myslel porovnání té TCE1.2. Když bude příležitost, zkusím to :-)
Avatar - petr164
30. 5. 2013 10:53
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
Vyšší předek karoserie není z důvodu vyšší zástavby motoru, ale z důvodu hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP (střet s chodcem). Nevylučuji, že primární podřízení se NCAP vede následně k vyšší zástavbě motoru. To se ukáže v jízdních testech na nedotáčivosti - hmota vpředu vysoko si řekne o své. Jinak Captour působí při nedostatku informací velmi sympaticky a nadějně.
20. 5. 2013 16:49
Re: NADPRŮMĚRNÝ RENAULT
Ze ty stojis s kverem u hlavy GTI a donutil jsi ho napsat tenhle prispevek >:D
Za me zasluhuje tento prispevek obrovskou pochvalu ;-) :yes:
Avatar - Frasier
20. 5. 2013 13:23
Dvojfarebná kombinácia
Tú dvojfarebnú kombináciu doplnenú polepmi proste nemôžem zniesť, robí to z auta vyslovene "hračku" (aj keď uznávam že aj to bol čiastočný cieľ). Pritom pokiaľ sa nakonfiguruje jednfarebne a bez všelijakých polepov tak je výsledkom pomerne elegantné auto[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
20. 5. 2013 13:24
Re: Dvojfarebná kombinácia
suhlasim.... pisem o tom uz tiez... tie dvojfarebne kombinacie posobia na mna gycovo a hrackarsky .. vidim ze nie som sam .....nic v zlom.. auto je inak paradne... a urcite bude uspesne

som zvedavy ako novy captur zamava na slovensku s predajmi SX4 ... bude to zaujimave sledovat
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 13:52
Re: Dvojfarebná kombinácia
Nevíte někdo, jestli se to auto bude dát objednat i jednobarevné? Popřípadě nejsou někde fotky základní verze?
Avatar - grifith
20. 5. 2013 13:53
Re: Dvojfarebná kombinácia
Souhlas s tím, že přesně to byl záměr, chceš si auto konfigurovat jednobarevné a bez příkras, tak máš možnost. Chceš více originality, dvoubarevná kombinace a různé druhy polepů jsou pro Tebe jak stvořené.
Možnost volby, to je oč tu běží ;-)
Avatar - frogman
20. 5. 2013 14:01
5M
Takže nielen v MB majú pochybnú predstavu, že si človek kúpi za pol mega auto s päťstupňom... je to ostuda, aj keď tie diaľničné hodnoty nevyzerali najhoršie.
Rozbalit vlákno
1
20. 5. 2013 15:44
Re: 5M
Že má převodovka stupňů pět, ještě neznamená, že bude pětka krátká.
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 14:03
Pěkně napsáno
Konečně slušná recenze na Renault od tohoto mnohými kamenovaného autora :-)

Chtěl bych pochválit, že v recenzi nebylo vypichováno ovládání rádia pod volantem. Buď testovaný vůz tímto nedisponoval ( Na fotkách ale ovládání pod volantem je), nebo se pan testér poučil, jelikož někomu toto opravdu vyhovuje :-) Za to :yes:

Dále bych se zeptal, zdali se auto dá sehnat i jednobarevné? Na renault.cz ještě není konfigurátor.

Captur vypadá zajímavě, bohužel sem ho naživo ještě nepotkal, jen ten velký znak renaultu v předu musím ještě nějak zkousnout :-) Osobně se mi ale více zatím líbila Mokka, jenž už není tak zajímavá cenově.

Nademnou tu někteří spekulují o použití dalších motorů. Co klasická 1.6 co je v Megane? Ta asi nebude co?:)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
20. 5. 2013 14:28
Re: Pěkně napsáno
Souhlasím s tím, že se pan tester konečně zaměřil na hodnocení auta jak běží a leží a že nejspíš otevřel i manuál. Či spíše po tolika testech Renaultů se toto naučil a už to nepovažuje za takovou "vadu". V článku není vidět, že by se autor snažil hledat chyby za každou cenu a to si zaslouží POCHVALU ;-)
Ano, jednobarevné auto se samozřejmě objednat bude dát, možnost individualizace je zaplacena a je tedy na ochotě zákazníka toto udělat.
Copak se někomu nelíbí na velkém znaku na kapotě? Renault tento znak poslední dobou zvětšuje a co? Někomu to vadí? To jsou všichni tomuto znaku se divící ve 4% skupině lidí naší společnosti, které tento znak připomíná něco pro ně nepatřičného? To snad ne...
Myslím, že do stylového Capturu se žádný konvenční motor dávat nebude, proto na renaulťáckou 1,6 můžeme zapomenout. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 14:38
Re: Pěkně napsáno
Mě se to prostě nelíbí. Ještě tak na Fluenci mi to přijde ok, ale na tom Cliu sem si ještě nezvykl . Jednobarevný vůz bych rád viděl :-)
Avatar - grifith
20. 5. 2013 15:07
Re: Pěkně napsáno
S tím znakem to taky nebylo myšleno osobně, je zde mnoho jiných býků, na které ten symbol působí jak rudý hadr.
S dovolením si vypůjčím odkaz od mira158 a celočerná varianta je zde [odkaz] :-)
Nebo vyzkoušej německá stránky : [odkaz]
Avatar - Ozzman
20. 5. 2013 15:21
Re: Pěkně napsáno
V černé vypadá dobře díky :yes:
Avatar - Johny.Rico
20. 5. 2013 15:29
Re: Pěkně napsáno
Testy toho pána nečtu, ale mohu odsouhlasit, že na něj je to nějak moc dlouhé a celkově ten text vypadá prostě... propracovaně. Takže chválím, že šel do sebe.
20. 5. 2013 18:14
Re: Pěkně napsáno
S hodnocenim recenze souhlasim, byl jsem mile prekvapen, ze p. Vaverka zamerne nehledal (nekdy neexistujici) chyby, proste k tomu pristoupil jako profesional :yes:
Jen tak pro pobaveni: Kdyby tohle auto vyrabela Skoda, urcite by od nej ziskalo nejmin 5,5 hvezdy >:D
20. 5. 2013 23:50
Re: Pěkně napsáno
Podívej se na německé nebo francouzské stránky Renaultu. Je tam 3D konfigurátor a můžeš si vyzkoušet všechny možné kombinace interiéru a exteriéru.
[odkaz]
20. 5. 2013 14:18
KNOFLÍKOVÁ VALKA
Na diskusi to vypadá na takovou malou knoflíkovou válku: kdybych to byl býval věděl, tak by sem sem nechodil... Nahoře sice pan redaktor poměrně zřetelně píše, že se čtyřkolkou se (samozřejmě) nepočítá, ale na diskusní louce si broučci už šeptají konejšivou informaci, že čtyřkolka bude... >:-[] Všechno špatně, kluci, čtyřkolka nebude, vždyť... kdo by jí zaplatil? A vůbec... k čemu jako by ti byla?

Vraťme to však od klepadlových vášní do roviny dospělých. Segmentem dobrý a potřebný počin. Bohužel naráží na genetický problém, který dobře nastiňuje i pan testér v článku - protimluvná charakteristika, totiž: Velkoprostorový malý vůz - myslím dokonale vyjadřuje veškerou garážovou antifilosofii tohoto modelu. Avšak berme život jaký je, nikoliv jaký bys ho chtěl jednou mít, a v tomto pohledu prostě daný segment uspokojí (uspojit bude muset) poměrně četnou garážovou komunitu.

Zapřísahám tě však v jednom: Nikdy nehleď na cenu auta, jako na prvotní a rozhodnou skutečnost. Umíš si představit, že si půjdeš koupit ve vyšší střední nějakou prémii a utečeš z prodejny BMW jen proto, že pětka má dražší blinkr než éčko? Neumíš, viď. No a zde u horního capturu ses cenově diskusně rozdovádil jak... katolická buzna (abych tedy udržel diskusi na vysokoškolsko-profesorské úrovni).

Tedy i zde hleď na cenu až tehdy, kdy to má věcnou logiku, tedy až v době, kdy máš podepsat kupní smlouvu. Nebo to jako kdyby byl captur dražší o jednu výplatu, už bys jako šel jinam? Vždyť je to směšné.

Tedy závěr - Kup si Captura, ber ho na horním bicoloru se žíhanou střechou, ber ho na pětikvaltu, a ber ho bez čtyřkolky. Hlavně se ale nechoď potom vybrečet do garáží těm, co si koupili třeba tohle - [odkaz] :yes: :yes: :-!

P.S. Ale jinak jo, v rámci sloganu volnost, rovnost... zoufalství, jde o model, který nad běžnou tamní produkční šeď ční sympaticky zřetelně a vysoko. Tak teď nevím, zda to budeš vnímat jako pochvalu... ;-)
Rozbalit vlákno
97
Avatar - MichalSVK
20. 5. 2013 14:34
Re: KNOFLÍKOVÁ VALKA
V rámci tvojho sloganu by som si kúpil GLK... Keď teda nezáleží na cene.
20. 5. 2013 15:07
Re: KNOFLÍKOVÁ VALKA
Jsi docela troškař, ale budiž, GLK, i tak je to výborná volba. Jen lehká korekce - každý dospělý... občan zná periferním vnímáním svého života své sociální patro, jinak řečeno v rámci daného sociopatra uplatňuje své nákupy auta, ale samozřejmě nejen auta. No a přesně tak, jako není rozhodné, zda je BMW 5 o padesát tisíc draží než E-Klasse (pro lidí, kteří žijí takříkajíc v prémiovém patře), není rozhodné ani to, zde ja captur levnější či draží o pár tisícovek než jeho konkurence. Potřebné je znát jen své patro, cena vozů je podružná. A buď si jistý, že jestli něco, pak status svého patra ví bezpečně každý, komu je nad třicet.

To co čteš nahoře, to pitvání tisícovek, to jsou výkřiky životních postojů kluků, pro něž byl zatím největším nákupem nový mobil, a to za peníze, které dostali od babičky k vysvědčení. Dospělý člověk se nezajímá o cenu auta, neboť tu plus mínus zná ještě, než otevře článek, dospělý člověk se zajímá o segment, o motorizaci o převodovku o pohon a o další podstatné věci, to vše samozřejmě v rámci jeho patra, v němž žije. Ale tohle je skutečnost, která může překvapit na diskusi jen velmi intelektuálně jaksi... zanedbaného prosťáčka :-)
Avatar - grifith