Novinky
_patrik
0
😄
Přejít do diskuze
to je. Sloužit bude rüsselsheimskému R+D centru pro jízdní zkoušky modelů. Je to poměrně stará zpráva z letošního ledna, jen ji teď oprášil Autocar v souvislosti s úpadkem a chystaným prodejem Nürburgringu. Hyundai tehdy sdělil, že získal dostatečně velký pozemek s přímým přístupem na ring a že už v lednu byly stavební práce v běhu. Čili oni teď nezačínají, spíš dokončují, řekl bych. Tisková zpráva Hyundai to celé dává do souvislosti hlavně se záměrem pracovat na celkovém zlepšení jízdních vlastností a ovládání všech modelů (protože cítí, že v tom jsou pořád pozadu za evropskými požadavky) a zároveň odolnosti a spolehlivosti. Jako další faktory se uvádí návrat Hyundaie do WRC, nový designový směr (souvisí se jmenováním Schreyera prezidentem pro design obou značek - tato zpráva přišla také v polovině ledna) a zvýšení prestiže značky (to je jasné, to potřebuje každá společnost, která má ambice být významná). Odkaz: [odkaz]
Já bych řekl, že je to logický krok velkého výrobce. Rushforth někdy loni informoval, že do budoucna se chce evropská divize zaměřit na vývoj sportovně orientovaných modelů (protože je to v Evropě důležité měřítko kvality značky). Zatímco Krafcikova US divize bude spíš zdůrazňovat vývoj SUV. V US si Hyundai co do image hodně pomohl opakovaným výborným umístěním speciálu Genesis v Pikes Peak, pro Evropu mu podobný uznávaný symbol chybí a chce to asi jiný přístup.
Jinak doprovození zdejšího článku fotkou Velosteru je sice komické, ale vlastně docela na místě - ten je přesnou ukázkou toho, o co jde. Rozdíl v očekáváních od "sportovního" modelu je mezi USA a Evropou podstatný - co projde v pohodě v Americe (a zřejmě i v Asii), to je evropskou automobilovou komunitou nemilosrdně potrestáno jako propadák.
Já bych řekl, že je to logický krok velkého výrobce. Rushforth někdy loni informoval, že do budoucna se chce evropská divize zaměřit na vývoj sportovně orientovaných modelů (protože je to v Evropě důležité měřítko kvality značky). Zatímco Krafcikova US divize bude spíš zdůrazňovat vývoj SUV. V US si Hyundai co do image hodně pomohl opakovaným výborným umístěním speciálu Genesis v Pikes Peak, pro Evropu mu podobný uznávaný symbol chybí a chce to asi jiný přístup.
Jinak doprovození zdejšího článku fotkou Velosteru je sice komické, ale vlastně docela na místě - ten je přesnou ukázkou toho, o co jde. Rozdíl v očekáváních od "sportovního" modelu je mezi USA a Evropou podstatný - co projde v pohodě v Americe (a zřejmě i v Asii), to je evropskou automobilovou komunitou nemilosrdně potrestáno jako propadák.
Je to spíš dobrej PR krok Hyundai, aby se tvářil víc evropsky...
Na severní smyčne automobilky auta nevyvíjí...maximálně je tam proženou v době kdy už je mají na 99% vyvinutý.
A velikost investice? Za tyhle peníze se v Německu vývojový centrum postavit nedá.
Pro porovnání - jenom současné rozšiřování zkušeben motorů v Boleslavi stojí na investicích cca 850 mil. Kč
[odkaz]
Na severní smyčne automobilky auta nevyvíjí...maximálně je tam proženou v době kdy už je mají na 99% vyvinutý.
A velikost investice? Za tyhle peníze se v Německu vývojový centrum postavit nedá.
Pro porovnání - jenom současné rozšiřování zkušeben motorů v Boleslavi stojí na investicích cca 850 mil. Kč
[odkaz]