Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rozhovor se Stigem: V Porsche Carrera GT jsem se cítil jako nováček

21 komentářů

Murfyjun
Jestli jsem to já dobře pochopil, tak to myslel asi tak, že Stig (jako kapacita přes auta) si sám vybral koncernové vozy. Tudíž narážka je to na ty, kteří je haní a ne na něj, že si je vybral.
jimmbo205
Pokud se nepletu, tak to černé FXX bylo přímo Schumiho...
figurka
Aha, takže normou diskuze mají být narážky na diskutující. 8-s :no:
RWD
Je to otevřená internetová diskuze. Takže si sem může zatahovat kdo chce co chce. Divím se žes to ještě po 4800 příspěvcích z čehož většina jsou narážky na diskutující nepochopil. Hold delší vedení je někdy extrémně dlouhé
Papezja
Přesně to jsem myslel... a mimo Schumachera určitě bylo víc takových, nemluvě o stigových bratrancích.
Papezja
Bill Collins byl pravý Stig (potvrzeno v epizodách TG), kvůli tomu odhalení ho vyhodili a najali novýho
Mireon
Taková skupina neexistuje a s tou první vlastně nemá mnoho společného 😉
Mireon
To FXX řídil přímo Schumacher v jednom z pozdějších dílů myslím se Zondou R to říkal Clarkson.
Makovnik
Daj si liecit svoje komplexy.
Je to jeho vyber, v com jazdi a s miestnymi diskusiami to nema nic spolocne.
figurka
Proč se zase (někdo) zatahuješ koncern. To je tak těžký, brát to jen jako sdělení ? Klasický (hloupý) jev zdejších diskuzí.
RWD
si teď asi poplakali.
Jak je možné že Stig má VW Transporter jako rodinné a Audi S5 (raketovou loď na kolejích) jako sportovní auto? Proč nekoupil něco lepšího když VW je takový odpad >😁
Aladeen
ja som si stále myslel že boli len dvaja , tak teda ďakujem za info 😉 :yes:
kexxik
zvláštní,že každý novinář čas od času najde "pravého" Stiga. Sice to o sobě tvrdí už asi 18 lidí, ale počítám, že každý z nich opravdu věří, že on je pravý Stig...
Papezja