Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Věřitelé GM nesouhlasí s výměnou dluhopisů, bankrot se blíží

18 komentářů

Avatar - Righ
Righ
[odkaz]
Můžeš být konkrétnější?
Zařizovat si obchodní účet u zdejších "brokerů" může snad jen člověk, co si totálně neváží svých peněz. Ve srovnání s brokery za louží je zdejší "nabídka" jen banda zlodějů s mizernými službami. :-!
Deadlift
Myslenka je od slova myslet. >😁 Mysl, duse, psychika, inteligence, intelekt, vedomi, Ne nevedomi a spani. >😁
Zajdi do pobočky některý z brokerskejch firem, zařiď si účet a můžeš se do toho pustit. (Strávil jsem tam 10min, a nestálo mě to ani korunu. Živěj je poplatky z transakcí, což bejvá $10 za uskutečněnej obchod, a marže na převodu měn, pokud převod chceš.)
Svoje portfolio spravuješ real-time na webu, takže od z(ne)hodnocení tvejch úspor tě dělí jen vlastní hlava a myš. 😄

Nebo můžeš zkusit nějakej ten "anonymní" systém, a ani nikam nemusíš chodit. (Jeden takovej jsem zkusmo nainstaloval, nebudujmenovat, ale odradilo mě, že provozovatel měl marži i na akciích.)

Ale GM bych kupoval jenom "pro legraci". Rozhodně bych netvrdil "nemůže se stát, že bys na tom vydělal", ale asi bych to bral jako sázku do loterie, nic od toho nečekal, a byl pak třeba příjemně překvapenej. 😄
BeranK
Mně to trochu začíná připomínat situaci s americkými aerolinkami - PanAm zkrachoval (či vyhlásil konkurs, už si to nepamatuji) a stala se z něj jakousi transformací tuším Delta. Tohle bude něco podobného.

Navíc může nastat situace, že v rámci bankrotu se zbaví přítěží typu zaměstnanecké důchodové "pojišťovny" a jiných zatěžujícíh aktivit, takže ti chudáci, co měli peníze na důchod od GM se asi budou muset "uskrovnit".

Jenom jsem nepochopil, jak zatěžuje GM dealerská síť. To si GM prodává auta samo ve vlastní režii? Myslel jsem, že distribuce je v rukou jiných právních subjektů...
Avatar - peter222
peter222
Tiež by som chcel byť akcionárom GM ved´ aj Ja si rád zarobím. 😉
Co ti neni jasný na konstatování, že akcie Fordu za poslední kvartál znásobily svojí hodnotu? (Byl jsi slabý v matematice?)
Nebo potřebuješ přeložit to o Chrysleru? (Byl jsi pozadu i v českém jazyce?)

Baví mě, jak tu některý lidi promítaj svoji neznalost na ty okolo sebe. 😄
IPace
jedine co se stane, bude ze zaniknou nebo se odprodaj znacky ktere nejsou dulezite pro GM dobudoucna, takze GM tak jak ho zname existovat asi nebude, ale rekneme vetsina znacek ktere ted GM podsebou ma bude i nadale fungovat, zaniknou jen ty opravdu nejvic navzajem parazitujici, takze Pontiac, Saab a asi Saturn
Vasut74
Takze od tohoto se neodviji zdali GM bude existovat tak jak ho zname ci ne ?

Vubec to nesleduju
Ja myslim, ze to co napsal je snadno citelny. Teda pokud clovek umi/chce cist.
pandan
Ale toto jednání na to nemá vliv. Jde vlastně jen o to, kdo bude provádět rozdělení, rozprodej a současně řídit výrobu a prodej aut. Zda to bude dělat současný managment za pomoci státních subvencí nebo přímo státem delegovaní správci za státní peníze.
Vasut74
Hm tak to vypada, ze osud spousty prima znacek a zajimavejch produktu je znacne nejisty - skoda jich je 😢
Navtech
Hele, přiznej se, že si někde něco zkopíroval a nevíš si s tim rady, co?
Hele, přiznej se - že na tebe už jde trochu spaní?
Navtech
No já do toho moc nevidim, ale co teď říkali na CNN a BBC, je to tam asi už vážně v prd.eli 😒 ;-\
Navtech
No a jaká je tvoje myšlenka? Jako že Dedlift si má hledat novou ikonu?
> Akcie General Motors se dnes na newyorské burze propadly o více
> než 15 procent na 1,22 dolaru. Ještě před rokem přitom stály
> více než 18 dolarů. Další velké automobilky v USA na tom ale
> nejsou o mnoho lépe.

Tak to je, diplomaticky řečeno, velice nešťastná formulace. 8-s Akcie F jsou na 3-5násobku toho, kde byly na začátku roku; a Chrysler se vůbec veřejně neobchoduje.