Ekonomika
A jak to víš, že se zadluží a pak mu nezbývá na xenony? Sorry, ale to je zase ta stará představa, jak se ten člověk chce předvádět a proto si za každou cenu koupí se zaťatými zuby auto za milion.....většina lidí u nás ani u vás se prostě nedokáže smířit, že je určité procento lidí, kteří na podobné věci mají a spíš řeší to, co píše bonoslav než jestli na to mají.
A pokud někdo takový je, tak je hlupák a normálnímu člověku je leda pro smích.
A nepřijde ti stejně hloupé, když v téhle diskuzi zase řádí třeba Choochoo nebo Kylie, kteří nesmí chybět v žádné diskuzi ohledně škodovek s dokola se omílajícími poznámkami, jak jsou škodovky mizerný a hnusný a drahý? A jeden tady oslavuje Hondu a druhá se rozcapuje s nejdražšími auty vůbec....není to mnohem hloupější, než napsat, že si do BMW nedal xenony, protože to nemá rád?
A pokud někdo takový je, tak je hlupák a normálnímu člověku je leda pro smích.
A nepřijde ti stejně hloupé, když v téhle diskuzi zase řádí třeba Choochoo nebo Kylie, kteří nesmí chybět v žádné diskuzi ohledně škodovek s dokola se omílajícími poznámkami, jak jsou škodovky mizerný a hnusný a drahý? A jeden tady oslavuje Hondu a druhá se rozcapuje s nejdražšími auty vůbec....není to mnohem hloupější, než napsat, že si do BMW nedal xenony, protože to nemá rád?
Souhlas, prémie v základu je lepší, příkladem budiž třeba navigace. Bez té se dá žít docela dobře, stejně jako bez řady - jak píšeš - cingrlátek. To co má auto mít v základu je vlastně dost jednoduché - nastavitelné sedadlo řidiče (a nemusí to být s pamětí a na elektriku...), nastavitelný volant, elektriku na předek, klimu, handsfree, počítač a slušnou, ale ne zas super audiosoustavu. Auto je daleko víc o jízdních vlastnostech, posezu za volantem, výhledu ven než o oněch cerepetičkách, které vytáhnou cenu až o těch hezkých 30 - 40% (u prémie), ale ono základní ovlivňují minimálně. Tím ale neříkám, že pokud na to někdo má, tak je špatné si koupit otevírací střechu, parkovacího asistenta nebo bůhví co ještě. To zase ne. Ale pokud budu mít na supervybavený mainstream a základ v prémii, volím to druhé.
Tak ještě jednou překladač do slepičtiny😒br />
Kokokokodák kodák kák koko dák dák kokoko......kdák kdák koko.
Kokokokodák kodák kák koko dák dák kokoko......kdák kdák koko.
ber to tak, ze v prvnich testech byly stesky o tom, ze nejdou objednat xenony. Tak aspon vysli vstric rejpalum, kteri si mysli, ze se bez nich rapid neobejde. Dokud byla Jetta v nabidce dovozce, take nesla objednat s Xenony- ted nevim jak to je na ostatnich trzich. BTW: te Jetty skoda, nebyla oskliva....
najezdim 50 k za rok, půl roku po tmě a bez xenonu si to neumim uz ani predstavit. Nemam problem s oslnovanim sebe samotneho a protijedouci ridici tez nenadavaji. Kdo by vylozene zaslouzil ale do r😜aku je ten, kdo si na auto s beznymi svetly namontuje HID xenonove vybojky odvozenych od normalnich paticovych zarovek. :no: :no: :no:
Plácáš kraviny, popsal jsem ti to o příspěvek níž. Nejlevnější cestou jak se dostat k bixenonům bez corner funkce je u Octavie zaplatit něc málo přes 30 000Kč. V Rapidu jsou výbojky za 12 500Kč včetně corner funkce.
Souhlas, ale podivna nabidka. Asi z duvodu, aby Fresh vypadl jeste vice Fresh 😉
Jen upravuji rozdil, kdy za tech 17600 jsou i mlhovky jako u OIII za 25tis., takze nejvetsi cenikovy rozdil cca 30% 😉
Jen upravuji rozdil, kdy za tech 17600 jsou i mlhovky jako u OIII za 25tis., takze nejvetsi cenikovy rozdil cca 30% 😉
mno mno, ještě přidat: 1) měkčí tlumiče 2) 1.2TSI ten z Oktávky (což VW záměrně zakázal a drží pro Rapid ten starý nepodarek) a můžeme pozvolna vystrkovat drápky 😉
ps: xenony jako lákadlo - inu nevím, to si musí obhájit oddělení na průzkum trhu :😉 nebo na R+D už je mraky diod a je třeba dojet staré kontrakty na xenon
ps: xenony jako lákadlo - inu nevím, to si musí obhájit oddělení na průzkum trhu :😉 nebo na R+D už je mraky diod a je třeba dojet staré kontrakty na xenon
...Tak třeba tohle řešení v případě Fabie II/Roomsteru nestojí vůbec za nic! :no: Naopak v OII výborně odvedená práce :yes:
Jo.
Z mojí zkušenosti jsou nejlepší halogenový projektory... takže je tam klasická žárovka, ale tvar toho paprsku netvoří zrcadlo, ale řada čoček... úplně super.
Krásně svítí - a neoslňuje!
Mě... ani chudáky v protisměru... nebo předemnou.
:-!
Z mojí zkušenosti jsou nejlepší halogenový projektory... takže je tam klasická žárovka, ale tvar toho paprsku netvoří zrcadlo, ale řada čoček... úplně super.
Krásně svítí - a neoslňuje!
Mě... ani chudáky v protisměru... nebo předemnou.
:-!
Tak ani příkon 35 W neznamená, že budou stát za příplatek. Absence jinak povinných funkcí mi vadí spíš, protože bych si za ně tak jako tak připlatil. Otázka je, jestli bych to udělal i u auta jako je Rapid. Nevím, ale pochybuji o tom. Má to být levné auto, to tam mohli rovnou dát laciná LED světla. To je přeci aktuální trend.
Klasický halogeny a Osram Silverstar nebo Nightbreaker...nej volba u nexenonovejch aut.
Jinak v Boleslavi asi nedělají ty nej auta...ale chlebíčky mají dobrý co? >😁
Jinak v Boleslavi asi nedělají ty nej auta...ale chlebíčky mají dobrý co? >😁
Zese to A4 2,0 Tdi vs C5 V 3,0... Cca každý třetí příspěvek? 😉 OK, řekl jsem to asi blbě - prémie v základu jsem měl na mysli výbavu - z mého pohledu spíśe různé asistenty, navigace, multimédia apod, ne motor! Tam bych kompromisy nedělal. Ale zase jde o to, na co to auto má sloužit. Když bude třeba jenom jezdit po méstě, tak stačí i základ. Jo a Audi je pro mě tak nějak poloprémie - takový dražśí VW :😉
kdo jezdí často v dešti nebo sněžení... tak ví, že xenon je pomsta... to modré světlo se náramně odráží... už od kapek, od vloček ani nemluvím. A za takový 2 hodiny už vám normálně slezej oči...
😒
😒
S tím "prémie v základu" vs "supervybvený mainstream" - já vám nějak NEvím.. 😉
Já měla možnost porovnat audi A4 2.0 Tdi 105 kW a za stejnou cenu C5 s V6 3.0 BiTurbo 177 kW Exclusive v luxusní kůži Criollo a krom (logicky) lepšího motoru, kol [odkaz] a (340 mm) brzdových kotoučů v nich, sedadla ... já bych to "holátKo" FAKT NEchtěla.. (a to i kdyby bylo třeba o 100.000 kč levnější... 😄
Já měla možnost porovnat audi A4 2.0 Tdi 105 kW a za stejnou cenu C5 s V6 3.0 BiTurbo 177 kW Exclusive v luxusní kůži Criollo a krom (logicky) lepšího motoru, kol [odkaz] a (340 mm) brzdových kotoučů v nich, sedadla ... já bych to "holátKo" FAKT NEchtěla.. (a to i kdyby bylo třeba o 100.000 kč levnější... 😄
Popravdě já snad NEJraději jezdím v noci (nebo hodně brzy nad ránem 😉
Na dnes všude přeplněných silnicích je klid a můžete jet (maličko malilinko) rychleji a hlavně PLYNULEji - cesta tak příjemně ubíhá a přes onu (nepatrně) vyšší rychlost máte pak často i nižší spotřebu..
Citroën (v C5) naštěstí NEšetřil na velikosti nádobky ostřikovačů, takže moc často NEdolívám... vliv na to může mít i fakt že tohle "hlídá" Buřtík a já se (většinou) NE"musím starat" 😄
PS: Já si prostě (občas) RÁDA "stříknu" 😉
Na dnes všude přeplněných silnicích je klid a můžete jet (maličko malilinko) rychleji a hlavně PLYNULEji - cesta tak příjemně ubíhá a přes onu (nepatrně) vyšší rychlost máte pak často i nižší spotřebu..
Citroën (v C5) naštěstí NEšetřil na velikosti nádobky ostřikovačů, takže moc často NEdolívám... vliv na to může mít i fakt že tohle "hlídá" Buřtík a já se (většinou) NE"musím starat" 😄
PS: Já si prostě (občas) RÁDA "stříknu" 😉
Proč by to byla blbost? Kdyź třeba v noci jezdí minimálné, tak na co by mu xenony byli? A ano, i prémie v základu je lepší, než supervybavený mainstream. Minimálně uź jen koncepce pohonu a z toho plynoucí jízdní vlastnosti jsou pro mě podstatnéjśí, než různá cingrlátka, obrazovečky atd.
A není to jedno? Jako celek jsou ta auta perfektní. Jestli chceš výbavu, tak si prostě doplatíš. Nejsi limitován žádnými pakety, balíčky, atd, prostě si tam dáś to, co chceš.
No tady se NĚKOLIKRÁT NEshodneme.. 😉
1) podstatným se mi jeví absence (auto)nivelace
2) pokud vycházíte z premisy že "normální" XENONy ztrácejí na účinnosti a ty "speciální" v RAPIDu nikdy, tak možná.. 😄
3) za ROK by to (možná) bylo, kdyby ty (pravé) XENONy celý ten rok (od rána do večera) svítily - jinak to zas tak zlé NEní.. 😉
4) autor měl ROZHODNĚ (a zcela URČITĚ) zmínit že NEjde o "pravé" XENONy (když už zmiňoval "supervýhodnou" cenu 10-12-17 t. kč (a asi NEměl "zapomínat" na těch 12 a 17 t. kč 😄
PS: Já vím že je (a VWelký) fanda, ale...
..ale když víc informací o věci je v "běžném" článku v denním tisku (než na "specializovaném" webu), tak.. 😉
1) podstatným se mi jeví absence (auto)nivelace
2) pokud vycházíte z premisy že "normální" XENONy ztrácejí na účinnosti a ty "speciální" v RAPIDu nikdy, tak možná.. 😄
3) za ROK by to (možná) bylo, kdyby ty (pravé) XENONy celý ten rok (od rána do večera) svítily - jinak to zas tak zlé NEní.. 😉
4) autor měl ROZHODNĚ (a zcela URČITĚ) zmínit že NEjde o "pravé" XENONy (když už zmiňoval "supervýhodnou" cenu 10-12-17 t. kč (a asi NEměl "zapomínat" na těch 12 a 17 t. kč 😄
PS: Já vím že je (a VWelký) fanda, ale...
..ale když víc informací o věci je v "běžném" článku v denním tisku (než na "specializovaném" webu), tak.. 😉
Ježiši, chlap "vyrobí" sex i z čistě "technické" věty o povinné výbavě KAŽDÉHO vozu s XENONy 😄
PS: To si NEmyslím.. 😉
PS: To si NEmyslím.. 😉
Když xenony bez ostřiků a nivelace, tak později třeba ABS jen na dvě kola, nebo okna stahující se jen do půlky, klima pouze pro řidiče, blinkry jen do jednoho směru (za příplatek možno zvolit který) apod. JE TO PODVOD !!!
Prvý odstavec bol myslený všeobecne (vôbec nebol mierený na Bona..)
Pokiaľ ide o mňa, ja Bonovi nezavidím (nemám prečo), ja len nemám rád "veľkohubé" príspevky ako bol jeho prvý...
Pokiaľ ide o mňa, ja Bonovi nezavidím (nemám prečo), ja len nemám rád "veľkohubé" príspevky ako bol jeho prvý...
a automobilka začíná pomalu utahovat šrouby a jakoby vzkazuje : vidíte, měli jste si to koupit hned, protože se může stát, že to zase po čase "upravíme" Hurá do showroomů, kdo zaváhá , připlatí ! Taková neodolatelná nabídka se nemusí opakovat.
já se tady nasměju 😄 s tou spátečkou to je mazec, ale bacha!!!! aby to nečet nikdo s hlavounů od VW!!!!
(jedny) Fakt DOBŘE vypadající "devatenáctky" (s sebou vozím "dnes a denně" 😉
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
Moje řeč.. :yes: 😄
PS: Myslím to "kabina je (mnohem) DŮLEŽITĚJŠÍ než vytvarování plechů venku" 😉
PS: Myslím to "kabina je (mnohem) DŮLEŽITĚJŠÍ než vytvarování plechů venku" 😉
Ide o to, že na tú prémiu treba jednoducho mať!
Niektorí na ňu "zarobia" doslova za pár mesiacov a niektorí sa musia zdĺžiť na niekoľko rokov (a aj tak kúpia "social edition")!
Treba byť realistický voči svojim možnostiam a keď na niečo nemám tak idem do niečoho menšieho, lacnejšieho, staršieho...
Argument typu "mám auto za 40 káčiek, ale xenóny som nedal, lebo to má každý" je z mojho pohľadu blbosť a takí ľudia mi pripadajú, že sa hrajú na niečo čo nie sú...
Niektorí na ňu "zarobia" doslova za pár mesiacov a niektorí sa musia zdĺžiť na niekoľko rokov (a aj tak kúpia "social edition")!
Treba byť realistický voči svojim možnostiam a keď na niečo nemám tak idem do niečoho menšieho, lacnejšieho, staršieho...
Argument typu "mám auto za 40 káčiek, ale xenóny som nedal, lebo to má každý" je z mojho pohľadu blbosť a takí ľudia mi pripadajú, že sa hrajú na niečo čo nie sú...
Hurá na Seat Toledo.. 😉
Vypadá to,že se Škoda pominula..
Prodeje se zahýbaly jen díky slevám..nyní je koncernový bráška zase výhodnější..
A prodejci Seatu dávají lepší slevy než u Škody.. :-!
Vypadá to,že se Škoda pominula..
Prodeje se zahýbaly jen díky slevám..nyní je koncernový bráška zase výhodnější..
A prodejci Seatu dávají lepší slevy než u Škody.. :-!
Na podzim bude mít Škoda akci s tím ze bude heslo podzimu Zpátky v prodejích ni krok a nebudou tam montovat zpátečku.Sleva bude 5000 Kč bez DPH a couvací senzory budou zdarma. >😒]
Píšeš vožralej a nebo si děláš srandu?
Octavia - bixenonové světlomety s AFS, LED denní svícení, ostřikovače za 25 000Kč. K tomu je třeba připočíst Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light, dešťový senzor a osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu) za 5300Kč. Volitelně je možné přidat za dalších 2500Kč corner mlhovky.
Rapid - xenonové světlomety a přední mlhovky s corner funkcí pro první dvě výbavy 12500Kč, pro Elegance 10 000Kč (v základu má corner mlhovky). Ostřikovače jsou v nabídce za 3600Kč a nejsou ke xenonům povinné.
Odkdy je mezi 12 500Kč a 30 300Kč rozdíl 10,5%?
Octavia - bixenonové světlomety s AFS, LED denní svícení, ostřikovače za 25 000Kč. K tomu je třeba připočíst Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light, dešťový senzor a osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu) za 5300Kč. Volitelně je možné přidat za dalších 2500Kč corner mlhovky.
Rapid - xenonové světlomety a přední mlhovky s corner funkcí pro první dvě výbavy 12500Kč, pro Elegance 10 000Kč (v základu má corner mlhovky). Ostřikovače jsou v nabídce za 3600Kč a nejsou ke xenonům povinné.
Odkdy je mezi 12 500Kč a 30 300Kč rozdíl 10,5%?
Tady se jasně ukazují ti, co jenom žvaní a ti co si občas i auto koupí.....prémie je něco, kam nedohlídnu (ve smyslu zákaznickém), nicméně i já jsem párkrát viděl ceníky z této kategorie a doplácí se tam mnohem víc, než jsme z nižších kategorií zvyklí. Nakonec se tím netají ani třeba v tv magazínech, kde auta předvádějí/testují.
Jinak k tomu bonoslavově běžnému člověku, který nemá auto za 40 TE - v zásadě má pravdu, miloše hned tak někdo za auto nedá a to ani když má třeba firmu. Na druhou stranu znám jednoho bohatýho (hodně) chlápka, kterej si velkou audinu koupil až teprve tehdy, když na něj v prostředí jeho rovných začali příliš koukat skrz prsty s všemi dopady s tím souvisejícími. A když na něj "nikdo" nevidí, jezdí radši superbem z firemní floty.
Nicméně typická česká a slovenská (prostě východoevropská a latinská) závist se projeví i v tom, že na člověka, který řekne, že má BMW za milion už nastartuje snobská poznámka.....
Jinak k tomu bonoslavově běžnému člověku, který nemá auto za 40 TE - v zásadě má pravdu, miloše hned tak někdo za auto nedá a to ani když má třeba firmu. Na druhou stranu znám jednoho bohatýho (hodně) chlápka, kterej si velkou audinu koupil až teprve tehdy, když na něj v prostředí jeho rovných začali příliš koukat skrz prsty s všemi dopady s tím souvisejícími. A když na něj "nikdo" nevidí, jezdí radši superbem z firemní floty.
Nicméně typická česká a slovenská (prostě východoevropská a latinská) závist se projeví i v tom, že na člověka, který řekne, že má BMW za milion už nastartuje snobská poznámka.....
Xenony jsou dobrý , ve tmě to prostě svítí líp , lepší vidíš 😉 .. jinak na kterým autě vypadaj devatenáctky fakt dobře??? možná na supersportech ale na normálním autě je to hrozný 😉
Kéž by. Jinak jsme našel překladač, takže ti to překopíruji, abys měla zcela jasno 😒br />
"Kdák kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák koko kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák kokokokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko kokokokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák koko." ´
Doufám, že tomuhle budeš přesně rozumět, čeština je pro tebe přece jenom cizí jazyk, nicméně na SLEPICI s nefunkčním capslockem (jak tady někdo před časem výstižně uvedl) seš FAKT dobrá......
"Kdák kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák koko kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák kokokokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko kokokokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák koko." ´
Doufám, že tomuhle budeš přesně rozumět, čeština je pro tebe přece jenom cizí jazyk, nicméně na SLEPICI s nefunkčním capslockem (jak tady někdo před časem výstižně uvedl) seš FAKT dobrá......
To opravdu NENí třeba, ale když napsal že XENONY jsou za VELMI VÝHODNÝ PŘÍPLATEK 10 t. kč, tak MOHL zmínit, že
a) v případě když si koupíte výbavu XL, jinak za... a hlavně
b) že tyto XENONy NEjsou XENONy tak jak je známe ze všech ostatních vozů, že...
..to tam opravdu CHYBÍ 😉
Příplatek 10-17 t. kč za TYTO (také) XENONy je (asi) "adekvátní" za pravé by to byla SUPER BOMBA
a) v případě když si koupíte výbavu XL, jinak za... a hlavně
b) že tyto XENONy NEjsou XENONy tak jak je známe ze všech ostatních vozů, že...
..to tam opravdu CHYBÍ 😉
Příplatek 10-17 t. kč za TYTO (také) XENONy je (asi) "adekvátní" za pravé by to byla SUPER BOMBA
já nevím, jestli jsem, ale dvakrát jsem se při článku rozesmál - v nejvyšší výbavě již není zadní stěrač 😄 atd... já to fakt nechápu, doufám, že tam je volant a boční okna bez příplatku, tak škodofka je bláznivá 😄
No, palubka, alespon vrchní část měká je, ošahával sem si to >😁 Ale zbytek je plastovej je to podobny jak v Oktávce III.
To by jsi si jako představovala,že v každém článku o autě,které bude vybaveno airbagy bude uvedeno,že je zavedl Mercedes,Xenony,že první dostalo BMW 7 atd??? Jsis trochu uletěla,ne? 😉
Pan Vaverka je sice známý fanda koncernu VW, ale zase nesmíš být paranoidní >😁
Pan Vaverka je sice známý fanda koncernu VW, ale zase nesmíš být paranoidní >😁
Žádné "zatím" - tyto NE(pravé)XENONy ostřik mít ani NEbudou! 😐
Tedy ne "automaticky" (a povinně) jako (pravé) XENONy 😄
Tedy ne "automaticky" (a povinně) jako (pravé) XENONy 😄
..a(le) v článku o tom ANI ZMÍNKA! Tam je JEN že XENONy budou za 10.000 kč! A navíc to NENí jediné "opomenutí" jaksi "VE PROSPĚCH" škody! Ty ty ty, že se budu zlobiti.. 😉
Troll trollící trolla, no nazdar. 😲 Tohle "520i" od Lifanu jsem u nás již měl čest potkat.
Dixik tu již dávno měkčené plasty avizoval stejně jako tyto "bezostřikové" xenony. Takže pravděpodobně bude.
Když váš xenon UDĚLÁ Z NOCI DEN - NEnazívala bych to "gycovostou" 😄
PS: Naopak docela "šílené" je zvyknout si na vůz s XENONy a pak řídit (v noci) vůz BEZ nich.. 😉
PS: Naopak docela "šílené" je zvyknout si na vůz s XENONy a pak řídit (v noci) vůz BEZ nich.. 😉
v tomto clanku sa pise ze rapid ma takmer vsade tvrde plasty😒br />
[odkaz]
alebo uz ma aj makcene? nejako sa mi to nezda
alebo uz ma aj makcene? nejako sa mi to nezda
HLAVNĚ ale NEjde o XENONy (jak je známe = tedy světelný zdroj vyzařující minimálně 2000 lumenů s automatickým nastavováním/regulací výšky světelného toku a ostřikovačem Xenon ve škoda Rapid je JEN a POUZE "xenonové světlo" s ca o 1/3 nižší svítivostí (25W místo min. 35W) = ta cena 10-12 tisíc kč není žádný "VELMI VÝHODNÝ příplatek", ale (asi snad) "cenově odpovídající" příplatek.. 😐
PS: Určitě to bude lepší než "modré žárovky" jen evokující XENONy, ale..
PS: Určitě to bude lepší než "modré žárovky" jen evokující XENONy, ale..
makcene plasty to mat zrejme velmi nebude.. je to lowendove auto... makcene plasty by ho o dost predrazili pritom ani teraz nie je valmi lacne... zamrzia tiez tvrde vyplne dveri … ale tie kotuce vzadu pri 77kw verzii TSIcka by uz byt mohli to je docela ostuda..... ved uz aj zakladna i20tka ma kotuce vzadu
Kdybych se rozhodoval o jetém voze, xenon je jedna z podmínek. Pokud to nemá auto za 40K EUR, tak je to velká, velká chyba. K takovým vozům to prostě patří, promiň.
este i mensia spotreba xenonov 25W oproti 55W halogen ohrievacu, co moze mat pozitivny vplv na spotrebu a zivotnost alternatora, samozrejme, ze 10tisicKc to vrati za 10tisic rokov
To už je cenník k modelovému roku 2014?
Mäkčené plasty, zadné kotúčové brzdy od slabších motorizácií...?
Mäkčené plasty, zadné kotúčové brzdy od slabších motorizácií...?
Že Tě to vzrušuje... Není důležitější pocit z řízení? Já jsem třeba nikdy moc na autě neřešil kola. Někdo nutně potřebuje devatenáctky (bo to vypadá fakt dobře), ale pro mě je nejdůležitější to, co mě obklopuje v kabině. Já se přece na to auto nedívám zvenku, ne? 😄
- "keep low profile" znamená ísť s davom - v tvojom prípade xenóny!
- som nevedel, že niekto kto má auto "až" za 40 litrov nie je bežný človek 8-s
- BMW (alebo iné prémiové auto) s "lampášmi" je smiešne a kupuje ho človek (firma) s "napnutým" rozpočtom :no:
- som nevedel, že niekto kto má auto "až" za 40 litrov nie je bežný človek 8-s
- BMW (alebo iné prémiové auto) s "lampášmi" je smiešne a kupuje ho človek (firma) s "napnutým" rozpočtom :no:
Tak Ty máš bmw za čtyřicet tisíc eur? Páni, tak to je skvělý. Tiše závidím. Tolik peněz jsem v životě neviděl 😉
Bavorák a xenony v základu??? Ne, to rozhodně nemá. Ani ve vyšší střední. Nevím, jestli sedmička má xenony v základu, ale vždycky když vidím první modely současné řady, tak se usmívám nad těmi žlutými "jakoby" led diodovými světly pro denní svícení. BMW si svých zákazníků váží >😁 >😁 >😁
nie neboli, 800 eur nie je polozka. Vsetky bmw jazdia s xenonami. Ja mam radsej keep low profile. Tazko sa to vysvetluje asi to bezny clovek nepochopi 😄 sorry
nema 😄 ale som ani nechcel. Radsej som si dokupil dalsiu sadu gum na 17 diskoch, xdrive a podobne prakticke veci.
Ano viem, xenony bezpochyby lepsie svietia. Ale nejako sa mi to spaja s gycovostou.
Tych 800 eur v cenniku a v porovnani s cenou auta je smiesna ciastka.
Ale zasa viezol som sa aj na halogenoch od BMW a svietia asi najlepsie co som sedel z halogenov.
Keby sa dali kupit xenony bez tych svietiaich kruhov, jednoducho som velmi konzervativny zakaznik 😉
Ano viem, xenony bezpochyby lepsie svietia. Ale nejako sa mi to spaja s gycovostou.
Tych 800 eur v cenniku a v porovnani s cenou auta je smiesna ciastka.
Ale zasa viezol som sa aj na halogenoch od BMW a svietia asi najlepsie co som sedel z halogenov.
Keby sa dali kupit xenony bez tych svietiaich kruhov, jednoducho som velmi konzervativny zakaznik 😉
jde mi o úplné informace. zmínka o slevě je pěkná, ale když se řekne "a", tak by se mělo říct i to "b". rozumieš?
tak jestli budou mit svitivost pod 2000lm, tedy místo 35W prikon 25W, tak nepotrebujou ostrikovace ani naklapeni jako u klasických xenonu a tam ten rozdil v cene bude daleko vetsi
Zaujímavá teória (hodná pánka z Hornej-Dolnej)!
Ja som bol stále v tom, že xenóny sú kvôli lepšej viditeľnosti... 8-s
Ad tvoje BMW: nebolo to tým, ze už neboli "džengy"?!
Ja som bol stále v tom, že xenóny sú kvôli lepšej viditeľnosti... 8-s
Ad tvoje BMW: nebolo to tým, ze už neboli "džengy"?!
to nemá bavorak xenony v zakladu??
jestli jezdis jen ve dne nebo po meste, tak je nepotrebujes.
jinak je to rozdil propastnej.
ja mnohem min pouzivam dalkovy
jestli jezdis jen ve dne nebo po meste, tak je nepotrebujes.
jinak je to rozdil propastnej.
ja mnohem min pouzivam dalkovy
bude mat kazdy fracek na novom rapide.
Preto som si na bmw za 40 000 eur xenony proste nedal, nechcem vyzerat ako vytunovany automechanik z hornej dolnej :-! 😉
Preto som si na bmw za 40 000 eur xenony proste nedal, nechcem vyzerat ako vytunovany automechanik z hornej dolnej :-! 😉
nicméně v textu o tom nenajdu ani zmínku, že by sháde ušetřila právě na ostřiku a na nivelaci...
Ta kompozice na obrázku odpovídá obecné představě xenonových světel - pro názornost,čeho se článek týká, při současné zásobě fotek nešlo udělat víc
V ceníku je i oněch 17.600, ale uznejte, že co není Fresh, to je vlastně jen virtuální nabídka.
Asi nejvic se mi libi ta vymena senzoru a horsi klima za display od congu, Vybava 20tis za 2tis a to se preci vyplati 😉
Xenony budou pro rapid vždy za příplatek. V závislosti na výbavovém stupni je to 10 tisíc, 12 200 nebo 17 600 korun.
Zdroj: [odkaz]
informace prevzata a nikde jsem nepsal ze se nemusi jednat o neakcni verzi, Cena ale tech 17600Kč asi bude v ceniku Skody 😉
Zdroj: [odkaz]
informace prevzata a nikde jsem nepsal ze se nemusi jednat o neakcni verzi, Cena ale tech 17600Kč asi bude v ceniku Skody 😉
Co jsem četl, tak Škodovka vymyslela jak oje.. zákazníka a to tak, že snížila výkon xenonů, čímž se dostala pod nějakou mez svítivosti nad kterou je požadován ostřik a automatické vyrovnávání sklonu. Takže si sice připlatíš 17k za xenon ale ve skutečnosti bude svítit skoro stejně jako halogen. :no: Jediná výhoda bude tedy ve vyšší životnosti výbojky, ale tu hned smaže její cena. 8-s
Obrázek xenonů zatím není k dispozici, Škoda jen natajno vydala ten ceník.
Pro všechny xenony není povinný ostřik ani nivelace.. Škodovwka našla pěknou cestu jakou to obejít - svítívost pod 2000 lumenů (v praxi žárovky ne 35W ale 25W) >😁
Pro xenony s nižším světelným výkonem snad není povinný ani ostřik ani automatická nivelace.
Xenony určitě nestojí 17.600, to platí jen pro "neakční" verze, jinak jsou za 12,5 nebo 10 tisíc, jak je uvedeno v článku.
Nevim jestli jsme si rozumneli, ale svetla jsou vyrazne konstrukcne a vyrobne jednodussi a cena jen o cca 10,5% nizsi.
Dale je zajimavy ten levnejsi diesel
S čachry s novým dieselem a cenami se ovšem událo největší zdražení v ceníku. Dosud byla akční verze Fresh k mání i pro motor 1,6 TDI 77 kW. V novém ceníku "freshe" sice zlevnily (o šest tisíc v nižší a o tisícovku ve vyšší výbavě), ale už mají jen 66kilowattové verze nafťáku.
Zdroj: [odkaz]
Trochu se po opravdu nepovedenem zacatku prodeje Rapida zvysil odbyt a sup sem s poladenym cenikem >😒]
Dale je zajimavy ten levnejsi diesel
S čachry s novým dieselem a cenami se ovšem událo největší zdražení v ceníku. Dosud byla akční verze Fresh k mání i pro motor 1,6 TDI 77 kW. V novém ceníku "freshe" sice zlevnily (o šest tisíc v nižší a o tisícovku ve vyšší výbavě), ale už mají jen 66kilowattové verze nafťáku.
Zdroj: [odkaz]
Trochu se po opravdu nepovedenem zacatku prodeje Rapida zvysil odbyt a sup sem s poladenym cenikem >😒]
Jak to, že nebude? Pro xenony je povinný, pokud vím (stejně jako automatická regulace sklonu).
Je toho urcite vice
[odkaz]
Xenony i za snad prej az 17600Kč. Tedy osizeny v Rapidu za 17600 a v OIII za cca 25tis. s mlhovkami, ktere samotne 5 tis, tedy rozdil cca 2,5tis.. Kde se tedy odrazila ta velka vyrobni uspora???
dálkového ovládání centrálního zamykání u výbavy Fresh Active (nově příplatek 4 100 korun.
Ambition Fresh. Ten přišel o lepší klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic. Dosud byl bez příplatku, teď stojí o 10 100 korun víc. To samé platí pro parkovací čidla vzadu, za která se u Ambition Fresh musí nově připlácet 9 100 korun. Jako "kompenzaci" dostala tato výbava nově bez příplatku takzvaný Maxi DOT, což je velký displej palubního počítače.
Zdroj: [odkaz]
Pro kupce same pozitiva a socialni jistoty
[odkaz]
Xenony i za snad prej az 17600Kč. Tedy osizeny v Rapidu za 17600 a v OIII za cca 25tis. s mlhovkami, ktere samotne 5 tis, tedy rozdil cca 2,5tis.. Kde se tedy odrazila ta velka vyrobni uspora???
dálkového ovládání centrálního zamykání u výbavy Fresh Active (nově příplatek 4 100 korun.
Ambition Fresh. Ten přišel o lepší klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic. Dosud byl bez příplatku, teď stojí o 10 100 korun víc. To samé platí pro parkovací čidla vzadu, za která se u Ambition Fresh musí nově připlácet 9 100 korun. Jako "kompenzaci" dostala tato výbava nově bez příplatku takzvaný Maxi DOT, což je velký displej palubního počítače.
Zdroj: [odkaz]
Pro kupce same pozitiva a socialni jistoty
Az moc rychly, prispevek jsem odeslal drive 😊Samozrejme jsem myslel ze prisel o digi klimu...
Vážený pane autore, dle nového je jasné že Ambition nepřišel pouze o parkovací senzory, ale také o digitální klimatizaci, což za cca - 20 tisíc, teda nic moc. Dejte to do pořádku a nepleťte čtenáře.
Právě u té nadstandardní výbavy bychom se mohli zastavit. Totiž u aut z dotčené subtřídy nelze než doporučit držet kvalitativní lajnu, a tedy nesnaž se dělat si z Rapidu či s třistajedničky Mercedes-Benz S-klasse. Jednak se ti to z podstaty věci nemůže povést, jednak to není zapotřebí. Ten, kdo kupuje levný vůz, by měl tedy dodržet pravidlo korespondence třídy, tedy - levná kárá, levná výbava. Dát si do rapida xenon? To je asi jako si dát do toho eska katapult...
Takže jak na Rapida? No největší rajc s ním zažiješ, když ho přidržíš při zdi, tedy, motor - základ, výbava - základ, kola - základ, a vůbec, všechno... základ. Jen na jednom nešetři, na bezpečnostní výbavě, tu si naceň prémiově. Až budeš jednou ve vatě, nějakou tu vysněnou prémii si vybavíš úplně vším, co tě napadne, tam to sedí. A ovšem důležité je vědět, že ani v jednom případě nešlápneš vedle, jak ten základní rapid, tak ta nabušená prémie budou tvojí velkou láskou. Každá ovšem v jiné životní etapě. Jenom jestli to víš...
BRAVO ZÁKLAD :yes: