úplně to vidím - chlap kouká na televizi sám a čumí a čumí na ty kočky a říká si, jaký by to asi bylo(jasně, pár kluků kouká na obdobu s klukama..) mít takovýhle kočky místo auta v garáži. Pak si prohlídne své internetové bankovnictví, odkud se na něj vyvalí negativní saldo, do obýváku vletí manželka, která by mohla hrát leda tak v reklamě na důlní rypadlo stojku od pásu a nahlas pronese, že ta reklama je "ale děsně debilní a sexistická..........." a přepne s ostantativním gestem na Prostřeno.............(a večer si to párkrát přehraje z hadru na telce, když choť funí do pleťové masky)
V Nissanu Juke je už nová generace 1.5 dCi 110. Na ten se čekalo i v přípedě Clia a Capturu. Nafta tedy bude končit na 110 k. V případě benzínu si asi na motory nikdo stěžovat nemůže. TCe 120 a TCe 200 snad uspokojí každého. Snad jen dvouspojka někomu může vadit. Někomu zase vadí, pokud dvouspojka není.
Vizuální stránku zvládá Renault na výbornou. Kupříkladu unikátní baletní kreaci se špetkou brutality a destrukce - [odkaz] (typický futurismus, pokud bychom jej použili v souvislosti s videem - technika, rychlost, nečekaná destrukce, rachot rozervaných plechů a spíše symbolický hudební doprovod...)
Primárne tu išlo o podarený Guerilla marketing a zo záznamu tejto kampane vznikla reklama.
Netreba ale zabúdať na rozšírenejšiu reklamu na Clio ([odkaz] a na pekné, emotívne promo ([odkaz] :-)
A že tam niekto nevidel poriadne detaily a výbavu auta... Nuž časy Škody Henlein sú už preč. [odkaz] ;-)
Jasně, my jsme si z toho taky doma udělali heslo :-)
Jen jsem si v rychlosti nemohl vzpomenout na to pohodlí pohodlnější než pohodlí samo nebo jak to bylo ;-\
Sssseduuumm je ještě dobré. Upozorňuje to na určitou výhodu vozu, a utkvělo to v paměti i lidem, kteří se o auta vůbec nezajímají...Něco jiného jsou tragické reklamy na ix35...
Já ti nevím. Radši se podívám na pěknou reklamu se spoustou krásnejch holek než na reklamu, ve které Korejec hlásí, že si v tom autě užiješ sssseduuum.
A Clio je subjektivně v tuhle chvíli to nejlepší ve třídě.
Mně to přijde asi tak: My Francouzi už nedokážeme udělat kvalitní auto s dlouhodobou přidanou hodnotou a tak Vám alespoň nabídneme pohled na polonahé modelky - asi nejstarší marketingový trik :-)