Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Superb TDI 4x4 – Prezidentský facelift

Škoda Superb druhé generace již počítá měsíce do odchodu do důchodu, díky faceliftu však vyklízení dobytých tržních pozic připustit rozhodně nehodlá.
Zpět na článek
21. 6. 2013 09:28
21. 6. 2013 11:14
21. 6. 2013 11:32
21. 6. 2013 09:46
21. 6. 2013 10:10
21. 6. 2013 10:16
21. 6. 2013 10:59
21. 6. 2013 12:29
25. 6. 2013 16:33
21. 6. 2013 09:21
Len 3 a pol hviezdicky
Ako toto GTI rozdycha? >:-[]

Najviac na tomto aute jednoznacne vadi uzky interier a skaredy dizajn zadnej casti... Ale je toho podstatne viac... toto auto je len pre skalnych >:D
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:22
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Copak GTI, ale u vás na Slovensku se dnes bude oslavovat! >:D
21. 6. 2013 10:27
Re: Len 3 a pol hviezdicky
u vas sa zase oslavuje uz vyse tyzdna vasa perfektna vlada >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:29
Re: Len 3 a pol hviezdicky
>:D Tak jo, dostals mě, na to ti nemam co odpovědět:D
21. 6. 2013 10:31
Re: Len 3 a pol hviezdicky
takze 2:0 pre mna, toto bolo jednoduchsie ako som si myslel >:D

vzchop sa chalan...
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:33
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Moudřejší ustoupí >:D Takže 1:1. S tou vládou máš pravdu, to se hádat nebudu:D
21. 6. 2013 10:34
Re: Len 3 a pol hviezdicky
priznanie pravdy oponentovi neznamena ustupenie, ale rezignaciu, takze 2:0 >:D
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:36
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Priznanie je důkaz inteligence... blbec totiž nikdy neuvěří, že je blbec :D:D že? >:D
21. 6. 2013 10:33
Re: Len 3 a pol hviezdicky
A to ja zase jo, slovenska vlada neni o nic lepsi nez ceska a pokud ano, tak mozna o 0,1% >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:34
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Jenže u nich na to ještě nepřišli >:D
21. 6. 2013 11:05
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Prisli, ale nechteji si to priznat >:-[]
21. 6. 2013 11:11
Re: Len 3 a pol hviezdicky
tak vy ste priznali, ze ste si zvolili zle... neviem, kto je na tom lepsie >:D
21. 6. 2013 12:37
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ona existuje nějaká dobrá volba?
21. 6. 2013 14:26
Re: Len 3 a pol hviezdicky
tak to dufam :-)
21. 6. 2013 10:36
Re: Len 3 a pol hviezdicky
aj 0,1 % je lepsie ako nic, aspon nemame problemy so schvalovanim zakonov, pretoze nemame zlepenec ale solidneho vitaza...

co ste si vsak vybrali, to mate >:D
21. 6. 2013 10:45
Re: Len 3 a pol hviezdicky
No tak s tou vládou jednej strany by som sa tu moc nechválil. Sa to vracia do čias budovania socializmu a otázka zakotvenia vedúcej úlohy KS-Smer je len otázkou času >:-[] >:-[]
Veru, čo sme si vybrali, to máme :no:
21. 6. 2013 11:18
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Az sa zvoli za gen. prokuratora smeracky pandrlak a Hranol vsemohuci obsadi kreslo prezidenta hlavy statu, dielo diabla bude dokonane.
Sme k tomu uz na par chlpov blizko. :no:
21. 6. 2013 11:30
Re: Len 3 a pol hviezdicky
lepsie ako nemat 2 roky generalneho prokuratora vobec, nemyslis?

ved ten Centes vyzera ako keby mu uleteli vsetky vcely, aj recovy prejav ma taky... moze si s p. Gasp. ruku podat >:D
21. 6. 2013 11:53
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Podla jeho studentov na pravnickej skole, je na tom ovela lepsie ako Gaspar-ovic ;-)
Zato dosadeny prokurator = ziadny prokurator.
21. 6. 2013 12:02
Re: Len 3 a pol hviezdicky
nerobil by si to iste byt pri "koryte"?
21. 6. 2013 12:05
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Nie.
Je na to nejaky automaticky predpoklad?
Fico je objektivne hlupy clovek a exhibicionista. Vsetko, co robi je na pobavenie ludu a pomoc svojim sponzorom. Existuje vsak aj ina cesta.
Napr. uvedomenie si toho, ze ked sa budu mat vsetci dobre, ja sa budem mat 2x tak dobre, ako keby som sa mal zaoberat iba vlastnym blahom.
Na to vsak treba mentalne podrast.
22. 6. 2013 11:38
Re: Len 3 a pol hviezdicky
pozor je to automobilový server, tak sem necpete kecy o politice, běžte s nimi na jiný server o politice
21. 6. 2013 10:57
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ty stejně budeš lejzlej maďarem ne? Tak co to tady řešíš... :-)
21. 6. 2013 11:03
Re: Len 3 a pol hviezdicky
teba zase robili po stojacky, tak nieco vytieklo a vznikol z toho nekompletny jedinec, teda ty... s komplexami chod za rodicmi, nie sem... >:-[]
21. 6. 2013 13:22
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Co takhle si zopakovat základní školu? Nebo vás tohle neučili? :-O
23. 6. 2013 08:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 6. 2013 11:06
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ti nasi smejdi vetsinou taky nemaji problem se schvalovanim zakonu :no:
A ne kazdy schvaleny zakon je dobry ;-) , zejmena "pro lid" 8-s
21. 6. 2013 11:08
Re: Len 3 a pol hviezdicky
nic nie je cierne alebo biele a nikdy nebude tak, aby sa zakon paci kazdemu, holt taka je realita... a je to normalne...
21. 6. 2013 11:16
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Co so zakonmi, ktore sa nepacia nikomu, alebo hlasenie sa kazdych 90dni pod hrozbou pokuty je podla teba fajn? :-)
Alebo rozpredaj pozemkov v spolocnom vlastnictve, alebo zvysenie dani z prijmov.... toto urcite nepotesi ani mnoho "hornych 10000".
21. 6. 2013 11:28
Re: Len 3 a pol hviezdicky
v pohode... boli demokraticke volby, naco sa rozculujes... ked si volil, hlas si odovzdal, co riesis, ked to nedopadlo tak ako by si chcel, tak to ber ako fakt... nauc sa s tym zit...

hlasenie sa kazdych 90 dni nebude podla najnovsich info, urcite za to nebude pokuta, rozpredaj pozemkov? Neriesim, nezajem... Zvysenie dani z prijmov? O akom zvyseni sa bavime a pre koho?

ty chces, aby sa mnoho z hornych 10 000 tesilo?
21. 6. 2013 12:02
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ked hornych 10000 nebude mat peniaze, nebude mat ani dolnych 10000000 peniaze. To ber ako fakt.
Ale ked si ficovolic, tak potom ti je radost zit v tejto krajine zazrakov >:D
21. 6. 2013 14:23
Re: Len 3 a pol hviezdicky
nie som ficovolic, ale ty sa rozculujes nad niecim, co neovplyvnis... tak to nechaj plavat... >:D
Avatar - Skipper
22. 6. 2013 21:04
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Jasné. Vláda Hranola a spol je to pravé. Len tak ďalej, za chvíľu možeme pestovať banány a obraz republiky bude dokonaný.
21. 6. 2013 11:14
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Vasa je objektivne lepsia, lebo to vzdala. Nasa komunisticka to vzdat nechce >:D

Aj ked je velmi otazne, ci to, co pride po tej vasej aktualnej bude lepsie ;-\ :-)
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 09:25
Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Díky za odpověď.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
21. 6. 2013 09:43
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Co to řeší?
21. 6. 2013 09:47
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
U někoho to může rozhodovat o koupi/nekoupi >:D
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 10:37
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Přesně tak, jsem rád, žes to pochopil. Odpověď je tedy?
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 10:37
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Odpověď prosím?
Avatar - Đawson
21. 6. 2013 13:38
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
na 80% led.
21. 6. 2013 09:28
JARIN + DEMENT
Ještě, než se na model Laurin + Klement vrhnou zdejší pověstní diskutéři Jarin + Dement, napišme si to nejdůležitější: Auto je to stále skvostné, ve třídě a v Česku zcela přirozenou volbou. Co však stojí za zřetelný, oslavný akcent, to je podélný prostor vzadu. Ve střední a ani ve vyší střední neexistuje model, který poskytne vzadu větší komfort sezení než SUPERB. Je to ostuda, ale doslova všichni výrobci počítají s tím, že kupci jejich aut jsou přinejmenším nevojenská malá piva. Tohle ovšem neplatí v Superbu. Proto: Máš-li nohy, mají-li nohy členové tvé rodiny, či nepracuješ v klubu těžkých válečných veteránů, současně jsi dorostl do solidní eurobejčí míry, pak SUPERB je volba života.

Slogan: Čtyři dospělí přirozeně jezdí v dospělém autě...

P.S. Aleš to dávkuje příslovečnou kadencí pístů šestiválce. Doslova superbálně. Brilantní textík.

BRAVO ŠKODA, BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
52
21. 6. 2013 09:32
Re: JARIN + DEMENT
To "JARIN + DEMENT" se ti povedlo >:D :yes:
21. 6. 2013 09:36
Re: JARIN + DEMENT
JARIN = Adam Novak
DEMENT = GTI
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - volvo s60
21. 6. 2013 09:48
Re: JARIN + DEMENT
:yes: :yes: :yes:
Avatar - grifith
21. 6. 2013 09:58
Re: JARIN + DEMENT
Tentokrát musím souhlasit. Místní bijec za slušnost diskuze se zde pěkně rozjel, prostě si to svoje moralizování používá jak se mu zachce 8-s :no:
21. 6. 2013 11:00
Re: JARIN + DEMENT
Starecka demencia s nim nabija, treba ho nechat dozit.
21. 6. 2013 13:48
Re: JARIN + DEMENT
a co cakat od takehoto sulinka? [odkaz]
22. 6. 2013 15:47
Re: JARIN + DEMENT
Neumíte nic jiného než urážet, vy méně inteligentní?
23. 6. 2013 09:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 23:20
Re: JARIN + DEMENT
Pro mě je méně inteligentní ten, kdo tu dá odkaz na fotku s někým a napíše něco o šulinkovi... :no:
23. 6. 2013 09:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 6. 2013 15:45
Re: JARIN + DEMENT
Sám píšeš jako dement, nic ve zlém ;-)
23. 6. 2013 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 6. 2013 10:01
Re: JARIN + DEMENT
JJ, hledat místo pro čtyři baskeťáky těžko budeš kromě longovejch verzí lux třídy hledat lepší. Ale tohle zrovna u mě auto nedělá. Sup se mi líbí jako kombík, kterej dává zapomenout na nevzhledný tvarování od střechy, přes C sloupek dozadu. FL mohl štrejchnout taky trochu vnitřní výbavu, včetně přístrojovky a navi, která je u OIII lepší. Jinak za cca 700, za který se reálně prodává slušně vybavená verze to je dobrý auto.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:06
Re: JARIN + DEMENT
Mňa najviac prekvapuje informácie, že je to facelift len na pár mesiacov, do predstavenia novej generácie v Ženeve. Až sa mi to nechce veriť, žeby automobilka investovala do f/l len kvôli takej krátkej dobe, skôr som náchylný veriť, že nová generácia na jar nebude. A ak to je predsalen pravda, potom rešpekt Škode za to, že sa na to nevykašľala. V kontexte týchto pár mesiacov života je ten facelift potom až zbytočne komplexný.
21. 6. 2013 10:11
Re: JARIN + DEMENT
Takže v zásadě na rok a něco, představení v Ženevě, výroba tím pádem po prázdninách 2014. Máš pravdu, že je to překvapivý.
Jsem zvědavej, jestli nasadí LED přední světla a pár novejch fičur, co už začínaj prorůstat do vyšší střední. Taky, kde skončí motorově a jestli si uhájí V6 :-)
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:45
Re: JARIN + DEMENT
Obávam sa, že motorovo to bude tak, ako píše Ham, teda že V6 odíde do večných lovíšť a nahradí ho nejaká výkonná verzia 2,0TSI. 8-s PR Škody to obháji tak, že výkon bude rovnaký (možno dokonca vyšší), ako u V6 pri podstatne nižšej spotrebe a naviac predaje 3.6ky tvorili mizivé percento, takže jediné, čo Škoda stratí, je trocha image a náskoku pred konkurenciou (a zoberie argumenty mnohým tunajším diskutérom). ;-)
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 13:13
Re: JARIN + DEMENT
Vzhledem k tomu, že Zemoš bude prezident ještě v době nového modelu, mohlo by tohle sloužit jak incentiva k ponechání V6. Doufám...
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 10:12
Re: JARIN + DEMENT
Technicky se nezměnilo vůbec nic takže těch pár povrchových plechů na předku a na zadku a nové potahy zas taková věda/investice není. Nasazení nového motoru (R4 místo V6), pokud nastane, by byla proti této optice určitě daleko větší změna (v tomto případě k horšímu).
21. 6. 2013 10:20
Re: JARIN + DEMENT
Co za R4 místo R6 tam chceš dát? Osobně se domnívám, že příští generace Superbu by měla mít špičkovou motorizaci přes 200kW a tady prostor pro žádný R4 nevidím...
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:26
Re: JARIN + DEMENT
Vždyť je to psáno i v článku, že se vylaďuje nový motor, který by měl V6 díky emisním normám nahradit :-)
21. 6. 2013 10:46
Re: JARIN + DEMENT
Oni žádnej novej motor kvůli škodovce vymýšlet nebudou:-) Bude tam něco, čím už koncern disponuje... 2,0 TSI/162 i 169kW je málo... A že by dali do Superbu 2,0TSI z připravovaného Golfu R a S3 ( 200 - 221kW ) se mi moc věřit nechce.
21. 6. 2013 11:21
Re: JARIN + DEMENT
V staroveku tiez jeden neveril a volal sa Tomas >:D

Tiez sa priklanam k nazoru, ze V6 nahradi prifuknuty 4 kalistek.
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 10:34
Re: JARIN + DEMENT
2.0 TSI čistě z pohledu výkonu bez problémů V6 191kW dokáže nahradit. Druhá věc je, že to není u auta jako je Sup, které je na pohodu, jen o výkonu.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:38
Re: JARIN + DEMENT
Teoreticky áno, veď najvýkonnejšie inkarnácie dvojlitra majú 300k. Otázka ale je, či vysokoprepĺňaný štvorvalec, ktorý sa hodí do hotheču nižšej strednej sa bude hodiť do "prezidentskej limuzíny" a hlavne či zastúpi imidžovú funkciu veľkoobjemového V6 vo vlajkovej lodi.
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:41
Re: JARIN + DEMENT
Když vymýšlejí nový motor, nemůže mít i větší objem při zachování 4 válců? Dříve se dělaly také 2.5litry R4 :-) Kdo řekl, že to musí být upravené stávající TSI 2.0:)
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 10:45
Re: JARIN + DEMENT
Myslím, že ve Škodovce žádné motory nad 1.5 litru nevymýšlí, v kategorii 200kW musí sáhnout do koncernového skladu. 2.0 TSI jde vyladit od 140 do 240kW, takže proč to komplikovat. Výkon není problém. Problém je image šestiválce, tu žádná R4 nemá i kdyby se naladila na 300kW.
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:48
Re: JARIN + DEMENT
To je pravda :-)
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:49
Re: JARIN + DEMENT
Presne. Ak by tam i dali najsilnejšiu verziu z S3 (221 kW) a argumentovali výrazným zlepšením dynamiky, imidžovo si Škoda pohorší.
Ako ale píšem vyššie, moc ich to bolieť nemusí, pretože prínos v podobe zníženia emisií bude značný a i marketingovo to nejako okecajú (ako BMW, ktoré nahradilo 3,0 R6 fúkaným dvojlitrom) a finančne nič nestratia.
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 11:11
Re: JARIN + DEMENT
Marketing v tomto případě neokecá vůbec nic a příklad BMW je špatný příklad. 3er má svého imagemakera v M3 a co se děje pod ní je celkem jedno. Ano tam nějakou náhradu R6 vs R4 okecá každý začátečník v oddělení marketingu, protože jednak R6 je stále k dispozici i když ve vyšších modelech a druhak na vrcholu to všechno marketingově jistí M3. Sup má jako vrcholný model V6, když ho zaříznou tak Sup spadne do ligy R4 a to je špatně pro prodeje celého modelu. Nejde o to jestli se V6 prodají 2, 3 nebo 4%, to je nevýznamné, ale o to, že paradoxně se sníží i prodeje 2.0 TDI vzhledem k nižšímu image modelu. Image nedělají nejprodávanější motorizace ale ty vrcholné. Tady fungují prostě představy kupujících co všechno bych mohli mít v daném modelu, to že si nakonec drtivá většina koupí dvoulitrovou naftu jak u Škodovky tak u toho BMW je zcela vedlejší.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 11:52
Re: JARIN + DEMENT
To vôbec nerozporujem, písal som, že image Škody utrpí, ale tvrdím, že predaje nie. Máš napríklad pocit, že predaje Mondea poslednej generácie utrpeli, lebo nemá V6, ako predošlé generácie?
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 13:57
Re: JARIN + DEMENT
Když utrpí image tak nakonec utrpí i prodeje, možná ne hned druhý den, ale v horizontu 3-5 let určitě.
Kdo dnes v Evropě ve střední dominuje v prodejích? Prémie. Proč? Protože má image. Proč má image? Protože má, mimo jiné, víceválcové motory. Že je stejně kupuje zlomek zákazníků? A co, za image, které nakonec generuje prodeje to stojí.

Pokud VW v další generaci nezvedne image blíž k prémii tak ho čeká v Evropě směřování dolů. Vloni ještě VW (passat + cc) těsně uhájil první místo v EU před Audi, letos mu už v prvních měsících dává na budku jak BMW (3er + deriváty a nastoupí 4er) tak Audi (A4+A5+deriváty). Takže můj názor je, že bez víceválcových motorů se nedá v EU budovat slušné image a bez slušného image v EU platí, že nejde dosáhnout slušných prodejů. Na jiných trzích mimo EU je to samozřejmě hodně jinak.

A na tvoji otázku, ano absence V6 postupně Fordu v EU ukrajuje prodeje, protože vypadl z ligy Všestkařů a postupně se musí lomozit v dnes už poměrně malém segmentu střední třídy (auta s nízkou image pod prémií) kde na něj budou dál tlačit Korci a další low-enďáci včetně třeba toho Supa. A všichni low-enďáci nakonec skončí rvačkou o 10% EU trhu a budou čučet na prémii jak si chrochtá nad 90% trhu EU.

Trochu jsem to schválně přehnal, ale čísla a jejich trendy v čase na to ukazují.

:-)
21. 6. 2013 12:11
Re: JARIN + DEMENT
Myslíš že srovnání Škoda vs. BMW není krapítek mimo mísu?
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 13:07
Re: JARIN + DEMENT
Z hlediska toho, jak funguje marketing vůbec ne.
21. 6. 2013 15:39
Re: JARIN + DEMENT
Marketing mě nezajímá, je tu od toho aby prodal to co výrobce vyrobil a ne to co si zákazník přeje. ;-) A ani nejlepší marketing na světě nikoho nepřesvědčí že je Škoda lepší než BMW nebo Mercedes i kdyby se snažil sebevíc.Je hezké že konečně jezdí český prezident česko-německým vozem a ne čistě německým a to je tak vše. Ohledně motorů jsem psal níže.
Avatar - Skipper
22. 6. 2013 21:06
Re: JARIN + DEMENT
Tak zase do image śkodovky - Simply clever - ten šestiválec moc nezapadá. Spíše ho vnímám jako dosluhujícího dinosaura.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:52
Re: JARIN + DEMENT
Nie sme v Amerike, u nás sa štvorvalce s objemom 2,4-2,5 litra nenosia. A tiež VW nemá jediný dôvod robiť štvorvalec 2,5; ak by nestačil výkonovo 2,0TSI, je tu 2,5 R5. Ale ten si koncern šanuje pre Audi.
21. 6. 2013 10:52
Re: JARIN + DEMENT
No a přesně o tom se bavím... 2,0 TSI bych si u limuzíny s délkou 4,9 metru dokázal představit naladěný tak do 180kW... Jako špičkovou motorizaci příštího Superbu bych ideálně viděl 3,0 TFSI od Audi naladěnou někde kolem 221kW (300k). Ale to je vzhledem k tomu, jak teď stojí koncern Škodovce na krku nepravděpodobné. Jisté je,že ten samý motor dostane i příští Passat.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:55
Re: JARIN + DEMENT
No ale nahradiť 3,6 V6 motorom 3,0 V6 s turbom, tam nevidím nijaký potenciál úspory paliva/emisií, to by si moc z tohto hľadiska nepomohli. To už má väčšiu logiku päťvalec 2,5TFSI, ale aj to je skôr nereálne. Ja to vidím tak, že imidž-neimidž, V6 pôjde preč a ako špička bude 2,0TSI s nejakým vyšším výkonom.
21. 6. 2013 14:58
Re: JARIN + DEMENT
Pětiválec ve stávající podobě na 99% nepoužijí. Je prostě příliš drahý na výrobu.
21. 6. 2013 14:40
Re: JARIN + DEMENT
3,0 TFSI má válce v úhlu 90°. Byl by pravděpodobně pro Superb příliš velký.
21. 6. 2013 14:50
Re: JARIN + DEMENT
Otázka je, co dostane Passat. Pokud se budou držet svých zvyků, tak motor z S3 nepoužijí. Příští generace dvoulitru by se mohla pohybovat kolem 180 kW, ale nepředpokládám, že by přišla se Superbem. Nejdříve s novou A4/ A5, ale i to mi přijde celkem brzy.

Očekával bych tedy menší, přeplňovaný VR6 opět naladěný na méně, než bude mít Passat.
21. 6. 2013 10:54
Re: JARIN + DEMENT
Přesně to jsme měl na mysli... Do 180kW bych si 2,0TSI ve skoro pětimetrové limuzíně dokázal představit. Ale to je na špičkovou motorizaci málo...
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:58
Re: JARIN + DEMENT
Porovnateľne veľké Mondeo má ako špičku 2,0EB so 177 kW, takže trh by akceptoval nakoniec aj Superb s dvojlitrom ako najsilnejším motorom (a iste vyšším výkonom, ako Mondeo, tipujem, že už len imidžovo nepôjdu pod výkon doterajšieho V6). Pár ľudí v diskusii si pofrfle, ale trh to prijme (a popravde ani ja ako priaznivec benzínu by som nebral do auta strednej triedy V6 a plne by ma uspokojil 2,0T).
Avatar - grifith
21. 6. 2013 11:04
Re: JARIN + DEMENT
V podstatě souhlasím, trh klidně přijmě dvoulitrové turbo jako nejsilnější motorizaci. Jen si nemyslím, že speciálně pro Superb by se ladil nějaký motor 2,0 TSi, to si budu musel vystačit s něčím stávajícím. A aktuálně mě nenapadá jakákoliv verze 2,0 TSi produkovaná s výkonem vyšším než 191kw.
21. 6. 2013 15:01
Re: JARIN + DEMENT
V S3 má 221 kW.
21. 6. 2013 11:14
Re: JARIN + DEMENT
Jo, vidíme to stejně. Vezmi si ale, do čeho jiného ve střední včetně vyšší střední opravdu posadit čtyřčlennou rodinu s dětma jak Petřínská rozhledna?
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 11:22
Re: JARIN + DEMENT
Do autobusu! >:D Je fakt, že Superb je vzadu královský, ale ruku na srdce, copak jsme tak rozmazlení, že jízda vzadu v Oktávce, Focusu, Passatu, Mazdě či jiných vozech těchto kategorií je takový problém? :-) Ne každá rodinka váží tunu :-) Pro vůz taxislužby (ať už klasické, či nějaké hotelové) je to však ideální a zákazník si pohoví :-)

edit: Oktávku beru až od předchozí generace ta první byla vzadu dost malá :D
21. 6. 2013 11:32
Re: JARIN + DEMENT
:-) Na kratší vzdálenosti menší místo pro nohy vzadu problém není, ale když chceš s autem a s rodinou či s kolegy z práce třeba, brázdit Evropou, pak musím trvat na tom, co jsem psal nahoře - Jediný SUPERB poskytne ve své i vyšší třídě (vyšší střední!) perfektní místo vzadu pro nohy.
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 12:01
Re: JARIN + DEMENT
Já vím že poskytne, jezdil sem v něm :-)
21. 6. 2013 17:32
Re: JARIN + DEMENT
Zpravodajské noviny: Superb do každé rodiny. >:D >:D >:D
21. 6. 2013 12:14
Re: JARIN + DEMENT
Ještě pašík a Mondeo, tam je to na úrovni. Sup je nedohnatelnej, pro mě třeba pasé, ale umím si představit, že ho spousta lidí už jen kvůli tomu využije.
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 15:19
Re: JARIN + DEMENT
Neviem ako je to vzadu v Superbe, ale mne prišlo miesto v P508 OK.
21. 6. 2013 09:31
Nemám co dodat
Král třídy, pro většinu lidí nedosažitelný. Každopádně děkuji automobilce ŠKODA, a kupcům značky ŠKODA, že se můžu na ulici kochat jejich překrásnými vozy.
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
60
21. 6. 2013 09:40
Re: Nemám co dodat
Pre teba urcite "nedosazitelnym" >:-[]
Ale onanovat mozes aj na obrazkami z googla :no:
21. 6. 2013 09:44
Re: Nemám co dodat
Na tobě se teda příroda vyřádila :-O >:D
21. 6. 2013 09:46
Re: Nemám co dodat
teba zase uplne odignorovala... a zabudla ti nadelit mozog, pohlavne organy a chrbtovu kost... ale zato ti nadelila 2x velke usta a dvojity anal, hadaj na co ? ? ? >:-[]
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:07
Re: Nemám co dodat
Umravni svoj slovník, na takéto prejavy choď do staničného bufetu, tu na to nie je nik zvedavý.
21. 6. 2013 10:08