budu ten naskok ale potrebovat ;-\ - lebo rozdiel vo vydrzi na 1 natankovanie na okruhu bude tento rok este viac proti nim ;-\
To nehovorim o tom, ze po tom ako ( a vieme ako skoncila ;-) ) Spa - Belgicko, sa Toyota este dozadovala dodatocnej zmeny tech. spec. proti Audi - chceli este aspon o 2litre zmensit ich nadrze :-O:no:
...uz neviem ako to dopadlo - ci im FIA vyhovela...no tak ale posudme sami - v priebehu roka, za to, ze oni malo testovali s autom aktualnej sezony, a zistili ze proste nestacia, tak proste chcu diskrimanacnu zmenu pravidiel v neprospech supera >:-[]:no: - to co ma byt za nezmysel?!?!?!- najlepsie je precitat si cele interview s Dr. Wolfgangom Ulrichom - a potom aj tii menej znaly pochopia... ;-)
Toyota si těsně před generálkou na Le Mans (tedy v době, kdy v šampionátu WEC byly odjety už dva závody) u ACO vybrečela o tři litry větší nádrž (i když původně požadovali mnohem více). Audi tak přišlo o půl sekundy ze svého náskoku.
Njn, kluci od Toyoty jsou právem trochu nervous, podle současných pravidel by měl jednoznačně vítězit benzín a ono ani ťuk. Původně Audi chtělo benzín vyvinout a nasadit, ale v koncernu padlo rozhodnutí dát přednost ve vývoji benzínu Porsche. A až nastoupí příští rok Porsche tak si dalších 5 let ani nevrznou. Tak se jim nediv. :-)
Audi gratuluju, ty e-trony jezdí fakt úžasně - záběry z kamery vypadají naprosto dokonale.
Na druhou stranu si jako divák a fanoušek budu přát, aby v závodě Toyoty i ostatní týmy ztrátu stáhly. Jinak to bude nudná noc. :'-(
Tak Toyota už tlačí pěkně na pilu, letos to ***ské hnusné korporátní a umělé dieselové uchrchlané Audi rozdrtí. Za chvíli ty nacistické hnusy předjedou i Rebelliony :))
Jo, jedete dál, ale s obří nesmazatelnou ztrátou >:D A teď je tam i trojka, Audi je opravdu až směšně ubohá značka, ať už se to týká závodních nebo sériových aut.