3Gt není na první pohled agresivní dravec. Ovšem po osobní zkušenosti si ho zamilujete. Jde o nečekaně praktický vůz. Myslím, že se auto povedlo. Ještě si počkat na BMW ConnectedDrive a hurá pro něj :-)
:-) Jasně, stoupá a kolejnice sedačky zas vede dolů. Optika je sfině, ten efekt, který tu kolega popisuje, je pochopitelný, když se třeba na tomto obrázku podíváš, jak nízko budeš mít zadek nad podlahou v této sedačce... prakticky sedíš na dně, pak je jasné, že nohy není jaksi kam skrčit, prostě bmw. ;-)
Skoč je projet, ono se to někde (všude) projeví, neboj ;)
Pokud rozdíly nebudeš pozorovat, potom nemá smysl, aby sis s BMW nebo s Mercedesem lámal hlavu :-)
Rozdíl rozvoru 15cm je propastný stejně jako fakt, že podvozek 3GT vychází z 3ky, zatímco 5GT vychází z BMW 7.
Na podvozku sedmičky stojí např. Rolls Royce... :-)
tak 5GT je u mna po sedmicke jedine BMW,ktore by som bol schopny bez problemov akceptovat,ak by mi stalo pred barakom... :yes:
a ani tato 3GT nevyzera az tak zle...
Já teda nevím, ale nové Mercedesy považuji za designové patvary- tak nějak převzali fluidní design Hyundai. To asi vysvětluje, proć se líbí Topperovi. A konkrétní modely - Áčko je přeplácané, obrovská masa plechu nad zadními koly u CLA, podivný korejský facelift na E klasse, ML je něco naprosto bezpohlavního - když se tomu sunda hvézda, tak to může být prakticky cokoliv. Sko ješté nemám moc vyhraněné, ale beru ho spíše pozitivně. Právě dosluhující C klasse a E klasse před faceliftem jsou pro mě moc hezké mercedesy. Z nových modelů se mi asi líbí jen CLS a SLS.
BMW jsou sice jízdně kapitola sama pro sebe, ale design subjektivně není nic moc poslední dobou. Musím přiznat, že v této oblasti je BMW totálně válcováno posledními generacemi Mercedesu, ale to je samozřejmě subjektivní že ano. Každopádně ani nové kupé 4 ani tyto GT deriváty pětky a trojky se designově moc nepovedly. Škoda, že nepracují v užší spolupráci s Pininfarinou, ten koncept sestavený na přehlídku byl po dlouhé době opravdu krásné a charismatické BMW. Tyhle GT jsou opravdu škaredá auta, ale jak říkám, subjektivně ;)
Přesně tak, lidé se vyvíjejí stejně jako ta auta. Navíc neřekl bych, že tohle BMW není BMW. Jen není tak křečovitě klasické, což u takové automobilky každý nevydýchá.
No mě GT3 celkem smysl dává. Nijak zvlášť se mi nelíbí, ale ani mě nepohoršuje a to se časem třeba ještě vyvine. Všechno ostatní (kromě absence slabších šestiválců) hodnotím pozitivně. Takové auto bych si za pár let dokázal představit jako rodinné. Klasická trojka už není tak praktická a pohodlná a zároveň trpím averzí k xkové řadě, krabici na kolech ne prosím.
Dle fotek možná opravdu trochu stoupá, nebo je to optický klam.
[odkaz]
Jinak i v některých francouzských autech se dá nastavit tebou popisovaný posez, tedy zadek nízko, předek výš a podepřít si stehna plus natažené nohy. Ale nebudu jmenovat, jsou to vyjimky.
Smysl toho všeho hledejme u lidí. V pětapadesáti má člověk na věci jízdy jiné pohledy než třeba pětatřicátník. A jen o tom tom je. Berme též do úvahy, že v rámci střední třídy bude horní getečko kralovat v prostoru (v prémii) na zadních sedadlech.
Minulý týden jsem v CarTecu 3GT okukoval naživo a musím uznat, že naživo zdaleka není tak ošklivá jako na fotkách, ale pořád nevidím jediný důvod, proč zvolit GT místo kombíka (ať už F31 nebo F11).
Kufr je větší jen o 25 litrů, ale delší to auto je tak, že je na velikosti E61ky, resp. se dost dotahuje i na F11ku. Přiznám se, moc ten smysl GTéčka nechápu. Pokud někdo chce velký kufr, tak si koupí F11ku nebo oželí těch 25 litrů a zůstane u F31ky, která bude mít (ve vhodné motorizaci, podvozku a pneu) sportovnější ducha.
Ostatně zvláštní je i tvrzení v článku, že si tohle auto koupí někdo, kdo chce BMW, ale nechce vlastnosti BMW. Co je to za kombinaci? Přece BMW je o těch vlastnostech, takže proč si ho někdo chce koupit, když jeho vlastnosti nechce? Tohle nepochopím.
Já neříkám, že GT musím mít jen karoserii kupé. Ale GT3 ve mě dojem "Velkého cestování" nebudí. 35i rozvíjí charakter jiným směrem, pokud se v případě GT3 dá o nějakém charakteru mluvit, proto je tato motorizace nadbytečná. Ovšem chápu, že ji BMW musí zařadit.
A souhlasím, že "sportování" znamená v případě BMW orientaci na řidiče v rámci mantinelů dané třídy. Ale už dole jsem psal, GT3 je mnohem více kalkul, takový guláš ingrediencí, které na papíře dávají smysl. Ovšem jeji design mě nebere, a začínám se pomalu přejídat té snahy roubovat tvary nové 3jky na všechny nové modely. Asi to chrlí s přílišnou kadencí a mě se ještě nestačily dostat pod kůži.
Podlaha zcela jistě nestoupá, je to jen pocit, ale nezlobím se. :-) Ale celé je to opravdu otázka osobní chutě, BMW má ve všech modelech sedačku níže než konkurenční modely, jak jsem psal výše, spousta lidí to považuje za výhodu, a je to jeden z důvodů, proč si bmw kupují, ty to cítíš jako hendikep, což znamená jen to, že BMW není pro tebe. To je celé, jde o to, že nízko ukotvené sedačky je vlastnost chtěná, nikoliv nějaká závada. Podobně mají např. francouzské automobilky v mnoha modelech vysoký posaz v kombinaci s volantem naplocho, což evokuje jízdu v dodávce a například mně, to naprosto nevyhovuje. Vzhledem k tomu, kolik těch aut ale jezdí to zcela evidentně vyhovuje spoustě jiných.
Ona ta emocionální jiskra či požitek z jízdy bude asi dost subjektivní. Já chci opravdu cítit, že jedu. A tím samozřejmě nemyslím jen poladěný výfuk. Každopádně vzhledem k mým finančním možnostem a touze po šestiválci půjdu asi do staré 325i a bude klid na všech frontách. Ovšem už asi naposledy. Potom už zbudou jen "vrcholné" verze...
Sedačku jsem si přizdvihnul, ale pak nemohl vylézt (prostrčit hlavu) futrama. A nezlobte se na mne, podlaha opravdu stoupá!
Navíc rozsah seřízení sedačky byl také mizerný, bylo to manuálně ovládané, což samosebou vyřeší příplatek na elektriku, ale sebe lepší nastavení sedadla podlahu nesrovná.
Podlaha nikde nestoupá, to je jen pocit člověka nezvyklého na sedačku v bmw spuštěnou na podlahu, u bmw to jde tak nízko, jako u žádné jiné značky (v běžných modelech). Vlastnost, která dovoluje sportovní posaz, zadek co nejníže, předek sedáku zdvihnut oproti zadní části (kolíbka) a natažené nohy. Je to jedna z věcí, které si zákazníci bmw cení, takhle si nesednou nikde jinde. V současné trojce (a tedy zřejmě i GT) to jde opravdu maximálně. Pokud ti to nevyhovuje, není problém si sedačku přizdvihnout, právě z tohoto důvodu je výškový rozsah nastavení sedaček bmw bezkonkurenční.
Je to otázka úhlu pohledu, pro jednoho "velký kompromis", pro druhého "velký univerzál". Záleží jen, jaké si nastavíš limity při hodnocení jednotlivých kvalit.
Popravdě, mně jsou písmenka RS, GT, Sport apod. ukradená, jedno u jakého auta. Na druhou stranu, GT sice máme zažito jako kupé, protože většina z nich kupé byla, jenže musí nutně v 21. století "velké cestování" znamenat kupé? Třeba právě ta verze 335i u 3GT je tak výkonná, že Evropu proletíš rychleji než ve 20 let starém Astonu například. A pokud jde o Mpaket, tak ten se v akt. generacích bmw nutně neváže na podvozek, takže můžeš mít M optiku na standardním, resp. adaptivním podvozku. Ad bmw "sportování", na to je třeba nahlížet vždy prismatem třídy, např. žádné SUV nelze nazvat sportovním, ale mezi těmi běžnými je projev bmw SUV vždy nejvíce orientován na řidiče, v tom vidím toho "zatáčkového ducha bmw". 3GT v motorizaci 35i je opravdu spíš rozmařilost (chci poslouchat šestiválec) než volba "sportovní" verze. ;-)
Asi chápu, jestli to stoupá výrazně může to bejt problém pro toho, kdo si levou občas kromě opěrky u pedálů složí rád k sedáku, i když si dávám sedačku o trochu výš a nemyslím, že by mě to tak vadilo. Přesto rád vyzkouším.
Ještě jsem v ní neseděl. Byl jsem v pondělí u Bychla, ale nebyla tam. Myslím, že třeba právě 3GT může nahradit páprdovský verze C a E Klasse oblíbený u německejch důchodců. 5GT beru spíš opravdu pro vyšší příjmovou skupinu.
No já si ji právě projel, cca 200 km, nejvíc jsem jel 170 a akustika byla v cajku. Jak aerodinamický hluk, tak i, jak říkáš, ty pneumatiky se ztratí...
Člověče, tak blbě se mi sedělo už v lecčems, ale zrovna u BMW nebo Audi se dá se sportovníma nebo komfortníma sedačkama přímo kouzlit. Ve 3GT jsem ještě neseděl, takže nemůžu říct, že by tam tohle specifikum nebylo.
Ale není právě pro něj spíše 5er ? Do té už se soukat dá, navíc vyšší řada je i celkovým zpracováním zaměřená více na komfort a pohodlí. Nenašel jsem porovnání výšky sezení v 5er/5GT právě s 3GT. Jen fakt, že by semělo sedět o cca 5 cm výš ve srovnání s normální 3er. Nemáš tušení, jak tam by to dopadlo ?
Široké pneu jsou slyšet jen v nižších rychlostech, v dálničních a dále se začne projevovat akustika. Projeď si auto s rámy nad 160km/h a uvidíš. 5tka je jinde a to nemá nápis GT ;-)
Ve verzi 335i pokud na to hodím ještě M-paket, tak auto dodělám úplně. Pak zmizí i ty poslední zbytky vyvážení a komfortu. Tady bych "bmw sportování" prostě nehledal. Žádný tam nebude, i když nejsem pro naftu, do tohodle auta max 320d plus automat. A pak jen v klidu plout...Ale sám uznej, když se řekne GT, v hlavě mi vyskočí úplně jiná auta...však ty víš ;-)
Z BMW 3 GT jsem byl při jeho spatření nadšený a říkal jsem si, konečně prémiové auto s pětidveřovou karoserií typu liftback. Všechno bylo vymyšlené, BMW 320i GT Modern Line s volitelnou výbavou. Jen se ještě projet a objednat.
Jenomže! Komfort sezení na předních sedadlech je opravdu tristní. Sedadla jsou sama o sobě pohodlná. Problém je stoupající podlaha od pedálů směrem k sedákům, tzn. mít nohy neustále natažené, aby byla podepřená stehna. Při mírném pokrčení však už sedíte na špičce zadku, bolí záda, zadek nohy již po 80 km...
Sen o BMW se tedy rozplynul po pár ujetých kilometrech :-(
pisal som to pri predstaveni 3GT to iste.. aj pre mna asi jediny pekny baworak ... teda spolu este s modelom Z4.... vidim to rovnako.... 3GT sa mi skutocne paci... ostatok vobec mi nic nehovori... 3, 5, 7 cista nuda nova 3ka je az nechutne prezvejkana vpredu .... 1tka vzyera zase spredu ako ufonec s tymi svetlami a zozadu ako polo ..... 6, gran coupe to iste - prisery....
Podívej se na délku 1er a 7er a řekni mi, jak by sis představoval 30 cm mezi třídami? Délka by měla růst zhruba jako rozvor, jinak ti akorát budou růst převisy.
5GT také přetahovala zákazníky 7er. Takže moc nepřekvapí, že 3GT bude útočit na 5er.
Takhle si BMW představuje "Velkou cestu"? Já tedy ani omylem. Kdyby to nazvali třeba V3...GT má být především komfortní, což měkká karoserie s tuhým podvozkem na runflatech nezajistí. Má mít dobrou akustiku, koho proboha napadlo dát tam ty bezrámové dveře? Zbytečné. A po stránce designu to auto není zajímavé ani na druhý pohled, zepředu sumec... Z auta je cítit až příliš velký kalkul, snaha zaplňovat mezeru v řadě, kde žádná není. Copak není dostatek variant u verze 3? Sedan, kombi, kupé/kabrio...můžu sem přihodit X1/X3 jedoucí na podobné technice. Auta majicí vyšší posaz i praktičnost. To co jakž takž (ne)funguje u GT5 pak v případě zmenšení přestane fungovat úplně. Auto nabízí hodnoty, které zakazníci BMW primárně nehledají...vetší místo vzadu, vetší kufr. Však už nyní se dá přece vybrat. Chci více komfortu, vetší kufr, více místa vzadu, beru BMW5. Tohle auto je dle mého jen "Velký kompromis". Počkáme si na prodeje, ale už teď pochybuju, že dostane nástupce.
Kdysi v době, kdy přišlo 5GT jsem tam dokonce našel, že název vznikl na základě cestování mladých anglických šlechticů...ale nechce se mi v tom teď hrabat. :-)
Ano, je to přesně auto pro pány středního věku, kteří nám začínají tak nějak rozšafnět, ale přesto stále lpí na troše toho bavorského zatáčkového ducha, ale už nechtějí zadkem brousit asfalt a dětem řezat nohy, aby se vešly na zadní sedačky. 5GT designový problém u 3GT odpadá, celkově je to hodně lákavý univerzál, u privátní klientely bych mu dával větší šance než trojkovému kombíku. ;-)
https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tour… />
Třeba ti to odsud bude jasnější. Byť tohle polo-MPV opravdu má do sportovně střižené karoserie daleko, tak hlavní princip - velký výkon a komfort při cestování na dlouhé vzdálenosti, to bezpochyby bude plnit v pohodě, stejně jako 5GT...
Gran turismo (italsky), Grand Touring (GT) (anglicky) je druh luxusního sportovního automobilu designovaného pro cestování na dlouhé vzdálenosti. Nejčastějším typem je dvoudveřové kupé s celkově dvěma či čtyřmi sedadly.
Termín "gran turismo" odkazuje na "Grand Tour", "velkou pouť" - jakousi vzdělávací cestu po evropských městech, kterou absolvovali převážně mladí britští šlechtici v 17. - 19. století.
Jezdil jsem oba tři (ještě 320d) modely po takovejch těch klasickejch trojkovejch vidlačkách a určitě nejllíp 328i...ale ne nijak extrémně z mýho pohledu. 335i jede motoricky tak, že na nějaký drobný rozdíly jsem neměl ani chuť vzpomínat. Ale PAN řidič formátu Dinara by toho určitě v chování našel víc. To bez diskuze.
Každopádně, chci výkonnou trojku a nemám prachy na 35i? Vůbec si nemusím trhat žíly a jdu do 328, je fantastická.
Mne sa tato nova 3-ojka GT paci asi najviac z celeho radu BMW--- mam teraz 3-ojku a je tam fakt malo miesta.... preto dalsie auto bude 3GT a tesim sa na dalsi test 3GT 320D
Ještě než tu spustíš palbu ze zálohy, krytý plakátem s bavoráckou empětkou, dobře si rozmysli komu se tu vlastně vysmíváš. Já jen, abys zítra ráno neklepal na Kačerově při čekání na bus falešnou kosu.
Tak především se vypořádejme s kritickými ostny na margo bavorácké jízdy. Vztaženo k autu, jezdí tak, jako málokterý vůz na světě, a vztaženo k řidiči, si napřed hluboce sebezpytně odpověz na otázku, co vlastně ty jsi zač, zda jsi člověk-jezdec prémiový, mainstreamový či lowendový. Garantuju ti, že pokud nepatříš k šoférské elitě, tak kdyby tě v Mnichově posadili do horní trojky GT, tak cestou do Prahy by sis rozkoší obrousil všechny stoličky.
Samozřejmě, že klasický znalý prémiový jezdec pozná za volantem přesně jako pan testér drobné jízdní nuance, dané stavbou karoserie, naladěním podvozku a motorizací. Akcentuji zde termín - drobné jízdní nuance.
Osobně dané karosářské konfiguraci zvedám všechny čtyři palce včetně... no to je jedno, prostě chválím BMW za předmětný model. Jednak (přestřídně) ukázal, že se v Mnichově velmi poučili jak právě tato auta tvořit, jednak model ukázal čím lákat do řad potenciálních zájemců další šoféry, jimž jednoznačná přímočarost směrem ke sportovním modelům či esuvečkům byla nedostatečná.
Obrovský rozvor, korespondující nárůst místa vzadu, pohodlná rovina sezení, kabina snů, uživatelská praktičnost na úrovni takřka absolutna. Když k tomu připočtu tu doslova fantastickou cenu, do motorového prostoru nechám zasadit šest válců (335i je za jedna dva) a představím si to dokonalé plutí krajinou na nějakém dlouhém (GT)výletu... není co řešit.
BRAVO BMW :yes: A... bravo test včetně videa :yes: Ostatně - [odkaz] :yes::-!
Já v tom naopak vidím smysl naprosto jasnej, ten kdo někdy sedal do klasickýho bavoráku a zároveň už není tím jurou jako před dvěma křížky si rád zachová svou přízeň k BMW v něčem do čeho se nemusí šplhat nebo jednoduše není SUVpozitivní.
Jsou slova u kterých se na i/y tolik nehraje viď? Slova hnus/hnusák apod tu obvykle používá taková ta výkřiková názorová spodina...zacházej s ním opatrně.
S tímhle motorem jsem jel klasickej trojkovej sedan a díky tomu jak je lehkej byla radost auto řídit. Nepřišel mi ani bez charakteru, ani tupej, naopak.
A zcela jasně nemá tak krásnej zvuk jako R6, přesto neurazí. Na druhou stranu kluci z redakce velmi dobře vědí, že i atmo R6 dokáže dlabat jako prokoplá, když se za ní trochu víc vezme. Nejmíň jsem s 200kw verzí měl lehce nad 8, výjezd k Pradědu a zpátky už byl s průměrem skoro 13 a to jsem jel dolů jako běloch.
Své zákazníky si to určitě najde, ale je otázka, zdali se vyplatí vyvíjet model, který jen sebere zákazníky jiným řadám BMW. Nikdo nic podobného nenabízí, tak těžko odhadnout zájem o zrovna tuhle automobilovou kompilaci, ale stejný recept jako u 5GT to asi nebude (a ta díru do světa taky neudělala, co jsem četl). Ovšem tam šlo o jakousi MPV variantu luxusního sedanu - sedíš výše, do kufru naházíš i velké kufry snadno a rychle. Když jsem 5GT uviděl jako hotelové služební vozidlo, tak mi dávala perfektní smysl.
Ovšem kolik lidí by mohlo mít zájem o MPV klon sportovního sedanu, to si v tuto chvíli představit moc nedovedu. Ještě jsem ho neviděl, ale zatím mě nenapadlo prostředí, kam by zapadla. Jsem zvědavý. Za BMW je to dle mého krok zbytečným směrem, ale vítám snahu myslet outside the box (jak by se to dalo říct česky ? ;-) ) a dávat zákazníkům možnost alternativy... :yes:
Tohle prostě přes srdce nepřenesu, takže bohužel...
,,Přes nezpochybnitelné úspěchy mnichovských konstruktérů ale motoru tři věci scházejí. Ta první je ryze subjektivní, zvuk je zkrátka čtyřválcový. V nízkých otáčkách běží klidně a tiše, zvuková kulisa je kultivovaná, jenom ji chybí sytost řadových šestiválců. Ve vyšších otáčkách a pod zátěží dvoulitrové turbo vydává obyčejné tóny. Dále motoru chybí emocionální jiskra. Objektivně je silný, ale požitek z rychlé jízdy se redukuje na samotné číslo na rychloměru."
A5 je podobné len tým, že je to liftback, inak sú charakterom relatívne vzdialené. A5 je praktickejšia obdoba kupé, 3GT je praktickejšia verzia sedanu. Napriek výraznému skrášleniu 3GT oproti 5GT je A5 stále podstatne elegantnejšie a tá snaha o praktickosť vizuálne nijak nevadí.
Vyjmenovaná slova po Z prý budou brát až po prázdninách. Letos to paní učitelka nestihla, protože Eda zlobil a hrál si pořád pod lavicí s angličáky. >:-[]
mne sa u 5GT nepaci ta vysoka hrana nad logom vzadu na kufri... cela ta vysoka cast veka nad svetlami .... [odkaz] ... model 3GT to ma sportovejsie a sikmejsie strihnute a zadok lepsie ladi [odkaz]
Nazívat - tím jako myslíš, že na něj někdo zívá?
A co je to skratka?
Ale taková je holt doba, že takové rozumy rozdává někdo, kdo neumí ani normálně mluvit (psát)...
>:D
Jen malá rada, nenech se chlapče zmást těmi velikostmi, nehrají totiž až tak velkou roli jakou ty jim (nejen) zde přisuzuješ. Trojky si s pětkama do zelí navzájem jistě nepolezou, snad si nemyslíš že to u bavorských řídí nějací amatéři metotou pokus/omyl ;-) nebo co :-!
Super je, že u BMW si teď vybere každý: klasika = sedan, prostor = GT, stěhovák = kombajs, děvče pro všechno = X1, designovka = kupé, frajeřinka = kabrio.
Ano, ano - tak nějak jsem to myslel. A ono je to celkem logické, jak se ve vyšším věku zlepšuje ve vyspělých zemích kvalita života, tak se na to budou, či již snaží reagovati i výrobci čehokoliv, zde kupříkladu automobilů, a není to náhodou že zrovna z Bavorska, však víme :-) Tedy dnes již jen bravo za vizionářství BMW :yes:
3GT je velkostou ako klasicka 5ka ... ale je ina a praktickejsia ako 5ka... a nie kazdy zase chce kombika... samozrejme kazdy si vyberie svojho favorita .... ;-)
Když někdo chce praktičtější 5-ku ,tak ani nebude uvažovat o sedanu . 5 Touring je praktičtější než 3GT ,takže to už rozhoduje jen styl nebo jiné priority ,třeba vyšší posaz...
presne tak... nie je tu priama konkurencia ... rovnako ani CLS a CLS Shooting Brake nie je piamy konkurent 5GT ....
mne sa 3GT paci .... dokonca mi dava vacsi zmysel ako BMW 5 sedan.... proste je pekna prakticka a vyzera sportovo a velkostne je to fakt nieco ako BMW 5..... predpokladam ze cena bude oproti 5ke kusok aj nizsia.... urcite 3GT moze byt zaujimavou alternativou aj pre toho kto rozmysla o klasickej 5ke ale chce nieco praktickejsie a dizajnom stylovejsie
Pokud je něco kladivo na A5 tak přicházející 4er. 3GT je třída sama pro sebe takže Audi vůbec nekonkuruje, nakonec autor testu to popsal zcela přesně. Otázka je jestli Audi vůbec někdy půjde do tohoto nového segmentu "polo" MPV nebo jej zcela bude ignorovat.
v razvore je 15cm samozrejme rozdiel citelny ale rozdiel 17cm v dlzke medzi 3GT a 5GT je skutocne maly .. na oko az neskutocne maly...... myslel som ze je rozdiel aspon 30cm ... ale ono to vyzera ze 3GT je nakoniec tiez dost velke auto a velkostne je na urovni klasickej 5ky
medzi klasickou 3kou a klasickou 5kou je rozdiel v dlzke takmer 28cm ale medzi 3GT a 5GT je to len 17cm....... to som chcel povedat... 3GT ma velkostne dokonca blizsie ku 5GT ako k 3ke z ktorej vychadza.... kedze od 3ky je dlhsie o 20cm ale na 5GT straca len 17cm.....
da sa povedat ze 3GT moze byt zaujimavou altetrnativou pre tych ktori chcu auto velkosti BMW radu 5 ale nechcu klasicku 5ku ale nieco praktickejsie a ine.....
...jak trochu nastiňuje donPedro občasný pohybový potíže, což není nic neobvyklýho a 3 i 5GT dává smysl. Je to jen první generace tohoto typu a jsem přesvědčenej, že jejich prodej bude obecně stoupat. BMW je pionýrem mezi D3 a třeba na řadách X1, X3, X6 ukázalo, že jejich vizionářství je o krok před konkurencí.
3GT bude samozřejmě prodávanější než 5GT, protože je nejen praktičtější a i kdyby tak moc nebylo ,tak ten design mu nebude kazit prodeje zdaleka tolik ,jak to kazí u 5GT,které je jinak dost povedené (luxus,pohodlí a prostor pro cestující skoro jako v 7-er a docela dobrá základní vybava) . Jinak 3GT výborná volba ,pro ty co chtějí stylovější "kombík" nebo pro toho ,kdo chce větší prostor a nevadí mu méně sportovnější chování na silnici.
Relativne male rozdily? 15cm rozdil v rozvoru je obrovsky. Je to stejny rozdil jako mezi normalni petkou a normalni trojkou, takze standardni rozdil tridy. BMW 3GT bude s BMW 5GT zapasit stejne jako bezna trojka s beznou petkou, maji k sobe stejne daleko. Spise bych rekl, ze nedava az takovy smysl to 3GT, protoze trojka je sportovni sedan, zatimco 5GT je proste dalnicni stihacka s prostorem navic.
Tož ja, dá se to napsati i takto. Další úhel pohledu může býti ten že mnichovští chtějí nabídnouti něco těm svým zákazníkům kteří už tak nějak vyrostli (nechci říkat zestárli) z trojkového sedanu, kombi nechtějí, SUV je pro ně neakcepovatelné, do pětkové řady se jim taky (ať už z jakýchkoliv důvodů) nechce. Však čas (a prodeje, či neprodeje) ukáže zda-li BMW 3GT je dobře nakonfigurovaný produkt, který si své kupce najde, či zda je to krok mimo, který nebude míti pokračování. Za mne tedy spíše to první, neb se mi tento automobil líbí - tedy zatím jen z fotografií, uvidíme jak na mne zapůsobí až budeme míti tu čest setkati se osobně. Tož tak.
aj ked je 5GT vnimane ako obrovske auto tak rozdiely medzi 5GT a 3GT su relativne male... 5GT je len o 17,4cm dhlsie ako 3GT a ma od neho o 15cm vacsi razvor.... pri tak velkych autach akymi obe auta su su to relativne male rozdiely.... a tak si dokonca myslim ze 3GT ukroji z predaja 5GT ktore sa podla mna tak dizajnovo a velkostne nepodarilo ako zaujimavejsie 3GT .... a aj zaujemca o BMW velkosti klasickej 5ky by si ako alternativu k nej mohol zvolit skor 3GT ako 5GT ktore je uz akesi prerastene a vyzera divne...... 3GT je velkostne fakticky na urovni klasickeho BMW 5 .... takze 5GT to bude mat s prichodom 3GT este tazsie ako doteraz... fakt nedava 5GT mi nejaky zmysel v portfoliu znacky BMW..... 3GT ho predajne asi dokonale znici ;-)