Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio RS – Horší než obvykle

Renault umí malá rychlá auta ze všech mainstreamových výrobců možná nejlépe. Tak proč se mu RS tak úplně nepovedlo?
Zpět na článek
1. 7. 2013 10:28
1. 7. 2013 10:32
1. 7. 2013 10:34
1. 7. 2013 10:50
1. 7. 2013 11:18
1. 7. 2013 12:05
1. 7. 2013 13:02
1. 7. 2013 15:25
1. 7. 2013 11:18
1. 7. 2013 10:48
1. 7. 2013 10:57
1. 7. 2013 10:59
1. 7. 2013 11:02
1. 7. 2013 11:54
1. 7. 2013 11:55
1. 7. 2013 12:08
1. 7. 2013 12:45
1. 7. 2013 13:29
1. 7. 2013 13:16
1. 7. 2013 13:35
1. 7. 2013 13:53
1. 7. 2013 14:16
1. 7. 2013 14:42
1. 7. 2013 15:59
1. 7. 2013 18:44
1. 7. 2013 19:17
1. 7. 2013 22:42
2. 7. 2013 00:55
2. 7. 2013 08:53
2. 7. 2013 18:47
2. 7. 2013 20:31
2. 7. 2013 21:05
2. 7. 2013 21:55
2. 7. 2013 07:46
1. 7. 2013 13:30
1. 7. 2013 20:56
1. 7. 2013 22:05
2. 7. 2013 00:41
2. 7. 2013 07:41
2. 7. 2013 10:47
2. 7. 2013 12:43
2. 7. 2013 13:20
2. 7. 2013 16:03
2. 7. 2013 07:40
2. 7. 2013 10:51
1. 7. 2013 15:36
1. 7. 2013 10:55
1. 7. 2013 12:07
1. 7. 2013 13:33
1. 7. 2013 20:57
1. 7. 2013 10:56
1. 7. 2013 11:33
1. 7. 2013 13:33
1. 7. 2013 23:14
2. 7. 2013 00:50
1. 7. 2013 15:39
1. 7. 2013 11:15
1. 7. 2013 11:37
1. 7. 2013 12:18
1. 7. 2013 10:30
1. 7. 2013 10:31
1. 7. 2013 10:33
1. 7. 2013 21:15
1. 7. 2013 21:50
1. 7. 2013 11:23
1. 7. 2013 11:34
1. 7. 2013 11:41
1. 7. 2013 11:59
2. 7. 2013 01:26
1. 7. 2013 21:35
1. 7. 2013 11:50
2. 7. 2013 11:51
1. 7. 2013 11:25
1. 7. 2013 11:48
1. 7. 2013 11:32
1. 7. 2013 11:41
1. 7. 2013 11:48
1. 7. 2013 12:21
1. 7. 2013 12:33
1. 7. 2013 12:44
1. 7. 2013 13:19
1. 7. 2013 13:05
1. 7. 2013 13:07
1. 7. 2013 13:34
1. 7. 2013 14:05
1. 7. 2013 16:40
1. 7. 2013 19:36
1. 7. 2013 20:40
1. 7. 2013 22:12
1. 7. 2013 22:49
2. 7. 2013 01:36
2. 7. 2013 09:47
2. 7. 2013 10:57
2. 7. 2013 11:54
2. 7. 2013 12:34
2. 7. 2013 11:45
2. 7. 2013 12:39
2. 7. 2013 14:57
2. 7. 2013 15:37
2. 7. 2013 16:52
2. 7. 2013 07:51
3. 7. 2013 23:33
4. 7. 2013 19:14
4. 7. 2013 20:16
8. 7. 2013 14:12
6. 7. 2013 09:14
1. 7. 2013 10:20
Všichni už jistě víme...
...že v této třídě je jasná volba [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
26
1. 7. 2013 10:27
Re: Všichni už jistě víme...
Nováku skoč do zdi. ;-)
2. 7. 2013 09:01
Re: Všichni už jistě víme...
:yes:
1. 7. 2013 10:30
Re: Všichni už jistě víme...
A co tak toto, podla testu to vypada viac nez dobre [odkaz]
1. 7. 2013 10:40
Re: Všichni už jistě víme...
To je ale o třídu výš ;-)
Avatar - Stefič
1. 7. 2013 13:52
Re: Všichni už jistě víme...
Nováku, jednoho Trolla už tady máme... A tomu ty konkurovat vážně nemůžeš >:-[]
1. 7. 2013 10:32
Re: Všichni už jistě víme...
A v té o něco vyšší je to ještě jasnější. >:D [odkaz]
1. 7. 2013 10:43
Re: Všichni už jistě víme...
Ovšem mezi hot hatchy nižší střední třídy je jasná volba [odkaz]
1. 7. 2013 11:00
Re: Všichni už jistě víme...
Jak pro koho.Pro fanoušky silného motoru,každodenní použitelnosti,germánského původu jistě ano.Pro fanoušky sportovní jízdy je Megane RS 265 králem ostré a zábavné jízdy mezi auty do milionu. :-)
1. 7. 2013 11:52
Re: Všichni už jistě víme...
Golf GTI je zábavnější, kvalitnější, hezčí, a mohl bych pokračovat ;-)
1. 7. 2013 11:54
Re: Všichni už jistě víme...
Raději nepokračuj... Důležitý, že se třeba taky v něčem takovym svezeš... >:D
1. 7. 2013 12:17
Re: Všichni už jistě víme...
Tak pokračuj >:D To co jsi vypsal není pravda ani jedno >:D
1. 7. 2013 12:32
Re: Všichni už jistě víme...
Je to pravda. Je i levnější, úspornější, má větší podélné místo v interiéru, větší šířku i výšku ve 2. řadě sedadel, a větší zavazadlový prostor. Stačí?
1. 7. 2013 12:43
Re: Všichni už jistě víme...
Přemýšlím, odkdy se hraje zrovna na tyhle atributy v subkategorii hot hatchů... ;-)

Doufám, že ti za to dobře platí, jinak mi to hlava nebere... :yes:
1. 7. 2013 12:02
Re: Všichni už jistě víme...
Mezi auty do milionu? Vážně? Co takhle GT86/ BRZ, nebo Caterham, pokud člověk chce méně ústupků?
1. 7. 2013 12:48
Re: Všichni už jistě víme...
GT 86 je zábavnější, ale relativně slabé, i Clio jezdí rychleji. Každopádně správná volba. Caterham je jiná liga, ale nedovedu si představit, že s tím někdo pojede v pondělí do práce, takže byť se vejdeš do mega, tak potřebuješ ještě dalších 200k alespoň na Dačku... >:-[]
1. 7. 2013 13:00
Re: Všichni už jistě víme...
Tak si přečti ještě jednou příspěvek, na který reaguji. Na dojíždění do práce je prý Golf GTI. Mégane RS 265 je prý králem ostré a zábavné jízdy mezi auty do milionu.

Do mega se vejdeš i s tou Dačkou. >:-[] ;-) Pro mne rychlost není nějaké absolutní měřítko zábavnosti. Naopak dokáži ocenit auto, se kterým se bavím i v rámci limitů. A okresky, které v ČR jezdím, kolikrát moc dobře ani neumožňují jezdit nejvyšší povolenou rychlostí.

Každý soudruh má jiné chutě. Proto takovéhle výkřiky postrádají smysl.
1. 7. 2013 13:50
Re: Všichni už jistě víme...
S tím naprosto souhlasím. ;-)

Taky rychlost nevidím, jako nějaký nejvyšší cíl, ale na Toyotě je dle recenzí cítit, že by prostě snesla víc, než má. A i když je to samo o sobě dost na zábavné auto pro každý den, tak to trochu zamrzí. Nic jiného jsem tím nemyslel... ;-)

Caterhama bych chtěl jednou mít ve své garáži, ale zatím nejsou jak kredity, tak především zkušenosti, abych takové auto docenil... ;-\
1. 7. 2013 15:36
Re: Všichni už jistě víme...
Toyota měla být taková, jaká je. Nemusí vyhovovat každému, tím spíš, že ji netvořili zrovna s Evropou na mysli. V sérii to má být spíš hravé auto než rychlé. Ale základ to má být kvalitní, aby na něm mohli lidé stavět pro své potřeby. Kdyby byla stavěná jen na to, co aktuálně nabízí, tak by svůj účel neplnila.
1. 7. 2013 18:19
Re: Všichni už jistě víme...
V Evropě není zvykem do aut zase tolik hrabat, vybereme mezi tím, co se nabízí a jezdíme. Vím, že po světě se prodávají i okleštěné verze, které si prostě člověk dodělá doma přesně podle svých představ. Jen nemám tušení, na kolik to auto v součtu může přijít...
1. 7. 2013 19:48
Re: Všichni už jistě víme...
Ty okleštěné jsou mířené hlavně na lidi, kteří to nechtějí jako běžné auto, ale jako hračku, popřípadě jako soutěžní speciál. I u civilní verze se počítá s tím, že si lidé techniku upraví dle svého gusta. Jen by bylo nepraktické dodělávat komfortní výbavu. Proto jsem napsal, že ji netvořili s Evropou na mysli. Dělá se to i v Evropě, jen ne v takovém měřítku. Viz všechny Elise s implantovanými srdci od Hondy.

Proto to auto musí být schopné snést mnohem víc, než co nabízí z továrny. Co se ceny týče, kompresorový kit by se mohl pohybovat u 150-200 tisíc. Budeš se dívat tak na 300 koníků (na klice). To rozhodně není strop. Jen jak půjdeš výš, bude si žádat rozsáhlejší úpravy. Není zrovna nejrozumnější jen dopovat motor, počítal bych tedy i s dalšími náklady.
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 7. 2013 18:31
Re: Všichni už jistě víme...
"..na Toyotě je dle recenzí cítit, že by prostě snesla víc, než má..."

Je to ku*evsky cítit >:D Ale nemyslím si, že to je špatně. Toyobaru může růst s majitelem. Sice to má "jen" 200 koní, ale uřídit to a vyždímat jak citrön stejně bude pro 99% řidičů problém (přestože to má limity na dnešní dobu nezvykle nízko). A když to majitel začne zvládat, pak příjde čas na kompresor, pořádný výfuk, agresivnější geo na grip, pořádné pneu a bude to zase někde jinde... a Mégane bude pořád jen Mégane...
2. 7. 2013 12:10
Re: Všichni už jistě víme...
Caterham je auto z úplně jiného světa,já měl na mysli auta pro běžné smrtelníky.A tam nic lepšího do mil. nevidím.Toyobaru je fajn,ale těch 50k mu prostě chybí.
4. 7. 2013 08:47
Re: Všichni už jistě víme...
Co na něm není pro běžné smrtelníky? Začíná někde u 400 tisíc. Ano, cena letí hodně rychle nahoru. Ale do milionu nakoupíš. Do milionu máš 370Z, seženeš i (novou) M135i. Do milionu je spousta aut. Když řekneš ostrá jízda, tak myslím na okruh. To je právě ten "jiný svět", do kterého patří Caterham. Když tedy nemyslíš na okruh, kde GT86 chybí koně? Okresky jezdíš na rychlost, nebo na zábavu? Nevím, kde jezdíš ty, ale v místech, kde jezdím já, ani rychle jezdit nejde, aniž bys neohrozil sebe a ostatní (tedy porušil základní pravidlo silničního provozu). Na dálnici/ 1. třídě? To věřím. Jo, to není její domácí prostředí, ale žít se s ní podle mne dá.

Beru, že ti může vyhovovat více Mégane, každý je nějak zvrácený ;-) , ale otázka je, jestli jsi je vyzkoušel. Moje volba by za tyhle peníze byla někde jinde. Ale tu sem nebudu tahat.
Avatar - white label
1. 7. 2013 12:57
Re: Všichni už jistě víme...
Kdo chce sériový a přítom cupový kompaktní hh tak ani nemá jinou možnost, konkurence takto zaměřený hh vůbec nenabízí. Za to běžná verze MRS má té konkurence "nad hlavu."
Avatar - Hittman
1. 7. 2013 10:55
Re: Všichni už jistě víme...
...že v této třídě se sportovní auto udělat nedá >:-[]
1. 7. 2013 11:51
Re: Všichni už jistě víme...
;-)
1. 7. 2013 10:25
"Pádlové" řazení
ve Ferrari funguje fantasticky,v Cliu nebo Evu to žádný zázrak není,do sportovních verzí lidových aut se podle mě tisíckrát víc hodí staromódní ale zábavnější manuál.
Rozbalit vlákno
2
8. 7. 2013 20:02
Re: "Pádlové" řazení
....konečně rozumná řeč. Sporťák bez manuálu je jak revizor bez odznaku...
1. 7. 2013 10:28
Test
To je skoro neuveritelne...prave pred desiatimi minutami som dopozeral test tohto auta v poslednom diele na prime a tam bol s Clia RS totalne nadseny, ves vysledok 96% z moznych 100 hovori za vsetko. To je az neuveritelne, ze 2 testy a 2 absolutne odlisne posudenie 8-s
Rozbalit vlákno
64
Avatar - MichalSVK
1. 7. 2013 10:32
Re: Test
Ani ja tomu nerozumiem, presne to isté ma teraz napadlo. Ako môžu mať ľudia tak neuveriteľne odlišný názor na rovnaké auto? Na Prime ho neskutočne chválili dokonca na fanúšikovskej stránke priznali, že by radšej chceli Clio ako Fiestu ktorá je tiež vynikajúca...
1. 7. 2013 10:34
Re: Test
drtiva většina testujících je z nového CliaRS nadsena (sleduju poslední dobou spis zahranicni servery, z A.cz je to v poslední době spi na zbliti), jen na A.cz to dostali do ruky lidi co kdys videj znak Renaultu, tak je to konecna, a ctenar/divak dostane spis jen odu na jejich nastvanej názor jak jim zase v redakci dali k otestovani něco co nechteli a nebejt vejplaty, tak by se toho ani nedotkli >:D
1. 7. 2013 10:50
Re: Test
To víš, Rapid Sport, to byly jiný koule... To byly ódy... Člověk se nestačí divit. >:-[]
1. 7. 2013 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2013 12:05
Re: Test
To teď zase mícháš dohromady dvě redakce.
1. 7. 2013 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2013 15:25
Re: Test
Nepopírám odpovědnost za kvalitu převzatých článků. Ale jde o bezpředmětnou připomínku vzhledem k tomu, že daný článek nikdo v redakci nenapsal. A obecně nelze brát názor jednoho autora za názor celé redakce. Naopak jsem rád, když dostane prostor i jiný pohled než ten pro danou redakci běžný.
1. 7. 2013 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2013 10:48
Re: Test
Taky jsem si vzpomněl na Autosalon. A dokonce jsem si přečetl dva testy na Idnes.cz... No holt zdejší testeři jsou holt jiného názoru, ale to jsme zvyklí. Ani Megane RS nedopadl dobře... >:D Holt to nemá ten správnej znak na kapotě. 8-s A to je 50% dolů... >:D

Jasně, Clio III RS, to byl jinej šmak, ale i s tímto si člověk užije radosti do sytosti. A dokonce znám člověka, kterej jezdí závody, a Clio III RS už mu stojí v garáži vedle nové čtyřky RS.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Test
Mégane R.S. dopadl dobře, 4 hvězdičky a pozitivní hodnocení těch podstatných věcí... [odkaz]
1. 7. 2013 10:57
Re: Test
A opravdu si zasloužil to "francouzské GTI"??? Nazval byste Golfa "německým RS"? A pokud ne, proč??? Tohle mi ten test degradovalo, protože GTI těch kvalit MRS nedosahuje ani zdaleka...
1. 7. 2013 11:54
Re: Test
Právě naopak, MRS ani zdaleka nedosahuje kvalit GTI ;-)
1. 7. 2013 11:55
Re: Test
Bajzo, s tebou asi teď dva měsíce bude dost sranda. Už aby zase začla škola. 8-s
1. 7. 2013 12:08
Re: Test
Už jsem to tu párkrát psal, z jejich titulků by si člověk kolikrát hodil mašli. Někdy mě od článku úplně odradí a ani se neobtěžuji s jeho čtením. A někdy si zahraji tipovačku, který umělec to napsal, čistě podle toho, jak stupidní je titulek.
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 7. 2013 12:31
Re: Test
no, jak už tu někde dříve bylo zmíněno, autor si může vymyslet nakrásně výstižný titulek, avšak pak příjde pokyn shora a je tam virální výblitek podporující flame.
1. 7. 2013 12:45
Re: Test
Však já vím. I tak jsem ve svých tipech celkem úspěšný. Jen někdy mě zaskočí autor, o kterém prakticky nevím, že v redakci je. A vždy to lze hodit na hlavu šéfredaktorovi. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Test
Zrovna tento titulek ale byl "můj" (stejně jako většina u mých článků) a myslím, že to auto vystihuje dobře - sice na GTI trošku ztrácí sofistikovaností a univerzálností, motor a podvozek jsou ale stejně bezchybné. Teda Méganu R.S. by bodlo XDS, ale to řeší verze Cup se samosvorem, ta by pak asi obchodně ztratila smysl.
1. 7. 2013 13:29
Re: Test
Co mate na mysli tou sofistikovanosti?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Test
Asi ne, ale z toho důvodu, že RS není tak jednoznačně vnímaná zkratka - RS je Renault i Porsche, Škoda a další.
1. 7. 2013 13:16
Re: Test
Právě, že pokud se řekne RS, člověk si představí něco fakt rychlýho, silnýho a sportovního. Akorát v Mladé Boleslavi to ještě nepochopili. U GTI už si představím tak nějak něco rychlejšího na každej den, kor u VW... Takže stále mi vychází, že tím francouzským GTI jste šlápnul vedle, a toho Megana R.S. jste odepsal hned v nadpisu. Ale cením, že jste uznal, že Golfa GTI byste německým RS nenazval.

PS: Zajímal by mě výsledek ankety, jakou zkratku vnímají lidé více jako tu, která označuje sportovní verze. Zda RS, nebo GTI.
Avatar - Starfighter
1. 7. 2013 13:35
Re: Test
Už zase polemika nad zkratkou RS? U Škody se používá tuším od poloviny sedmdesátých let jako odvozenina ze "zakladatele rodu" Škody 120 S Rallye.
RS u Renaultu, správně psáno s tečkami R.S. je zkratkou Renault Sport a používá se myslím od dob první generace Clia z počátku devadesátých let.
Avatar - miromen
1. 7. 2013 13:53
Re: Test
To je tak když se snaží byt někdo chytřejší než samotná automobilka. Dělat z někoho nevědoucího a přitom sám neví. Jo ve Škodovce sedí houpací a v Renaultu odbornici.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Test
To já dobře vím, ale myslím si, že když se řekne GTI, většině lidí automaticky naskočí Golf a ne Peugeot nebo Suzuki Swift, zatímco pod RS si snadno každý představí něco jiného. Proto bych tento nadpis nepoužil, jinak si ta auta dle mého zaslouží srovnání, alespoň tedy 3. generace Renaultu proti 6. generaci Volkswagenu. Svojí všestranností, rychlostí a přesností dosahují podobně vysoké úrovně. Liší se hlavně obal a péče pro finální ladění věcí, co tolik nesouvisí se samotnou jízdou (to je ta sofistikovanost v tomto kontextu)
Avatar - white label
1. 7. 2013 14:16
Re: Test
Myslíš RS, nebo R.S. (Renault Sport)? A myslíš RS u Audi, nebo RS u Porsche, nebo (V)RS u Škodovky...? A myslíš GTI od Maserati, VW, Seatu nebo od Citroenu, nebo myslíš GTi od Peugeotu, Proton, Roveru, Suzuki...?
Když se řekne RS je to především zkratka (např. Roztroušená skleróza, nebo Rentgenový Snímek), tak tu z toho zase nedělejte vlny a z komára vo.la. ;-)
1. 7. 2013 14:42