Testy
velitel mesta bugulmy
5
Kde zůstaly krásné Hondy jako S2000, ale i sedany od Accordu ve většině generací? Kdo schválil tohoto Quasimoda?
Přejít do diskuze
nemám nič proti MPéVečkovému (stoličkovému) posedu v CR-V, dizajn mi však príde trochu nevyvážený, materiály tvrdšie (ale kvalitné), svetlá výška malá. V danej triede by som vyberal medzi CX5kou, RAV4kou (pravda, tá tiež nemá najvyváženejší dizajn), Foresterom, prípadne ešte Freemontom.
Forester je ideál - v crashtestoch IHTSA dopadol na výbornú, pod kapotou pracujú overené motory boxer, stály symetrický pohon 4x4, terénne vlastnosti... OK, dizajn nieje najvyváženejší a najmodernejší, interiér tiež nie, ale s tým nemám problém.
Forester je ideál - v crashtestoch IHTSA dopadol na výbornú, pod kapotou pracujú overené motory boxer, stály symetrický pohon 4x4, terénne vlastnosti... OK, dizajn nieje najvyváženejší a najmodernejší, interiér tiež nie, ale s tým nemám problém.
této Hondy se snad snad slepovalo z dostupných dílů z jiných modelů, ne? Tohle přece nemůže být myšleno ani v dobré víře vážně...
Ctrl+c, Ctrl+v, jen změnit název modelu.
Tohle dáváš pod jakoukoliv negativní reakci na vzhled jakékoliv Hondy.
Je to trapné.
Tohle dáváš pod jakoukoliv negativní reakci na vzhled jakékoliv Hondy.
Je to trapné.
Musel to dělat ten samej brigádník, co předchozí léto dělal design Ssang Yongu...
Když už jsi zmínil světlou výšku, uvědomuješ si, že ji má RAV4 ještě menší než CR-V (s pohonem všech kol)? 😄
Včera som bol na skušobnej jazde s týmto modelom (benzín) a zarazil ma veľký hluk od pneumatík (boli síce M+S).
Je to len môj pocit alebo je naozaj CR-V od podbehov hlučnejšia?!
Ďakujem
Je to len môj pocit alebo je naozaj CR-V od podbehov hlučnejšia?!
Ďakujem
mariachi, to co napsal King potvrzují jak statistiky spokojenosti zákazníků třeba v Německu, tak celosvětové prodeje. Co je na tom trapného?
Klidně si o lidech co se jim líbí Honda mysli a piš sem co chceš.
Jestli ti ten TVŮJ příspěvek připadá hodnotný.. 😄
Jinak také jsem na tebe reagoval v diskuzi o JD POWER, kde jsi také trochu pletl pojmy (výše zmíněná statistika) s dojmy (tvoje úvaha v diskuzi) 😉
PS Mně se opravdu líbí v podstatě všechny Hondy (stejně jako všechny Aston Martiny, nebo většina BMW). I když Civic teď také není typická kráska 😄
Ale Accord, CR-V, Jazz, CR-Z i Insight se mi líbí opravdu hóóóódně 😄
PPS Jaký je tvůj oblíbený styl v architektuře, mariachi? Určitě funkcionalismus? Na tom není nic špatného. Já ti nebudu říkat, že tvůj vkus je špatný. Funkcionalismus má také něco do sebe. Je to prostě subjektivní!!! Já mám rád secesi 😄
Dobrý večer
Klidně si o lidech co se jim líbí Honda mysli a piš sem co chceš.
Jestli ti ten TVŮJ příspěvek připadá hodnotný.. 😄
Jinak také jsem na tebe reagoval v diskuzi o JD POWER, kde jsi také trochu pletl pojmy (výše zmíněná statistika) s dojmy (tvoje úvaha v diskuzi) 😉
PS Mně se opravdu líbí v podstatě všechny Hondy (stejně jako všechny Aston Martiny, nebo většina BMW). I když Civic teď také není typická kráska 😄
Ale Accord, CR-V, Jazz, CR-Z i Insight se mi líbí opravdu hóóóódně 😄
PPS Jaký je tvůj oblíbený styl v architektuře, mariachi? Určitě funkcionalismus? Na tom není nic špatného. Já ti nebudu říkat, že tvůj vkus je špatný. Funkcionalismus má také něco do sebe. Je to prostě subjektivní!!! Já mám rád secesi 😄
Dobrý večer
No, Toppere, když pomineme fakt, že Santa Fe není úplně stejná kategorie jako CR-V, SF už je spíš velké SUV, jako Outlander (Tucson je zase o kus menší, takže se nabídka obou značek trošku míjí) a tak není divu, že nenajdeš moc srovnávacích testů, já třeba vidím test [odkaz] s vítězstvím Hondy a žádného prášení v komfortu, řízení a praktičnosti jsem si nevšiml. 😄
tuto hondu korejske santa fecko vyprasi lavou zadnou.,.. v komforte....v riadeni.... v praktickosti..... v terene..... vo vsetkom :yes😒br />
staci pozriet testy na nete a porovnat 😉
staci pozriet testy na nete a porovnat 😉
CR-V vítězí (nebo je na špici) nejen v běžných testech.
Ale Auto-Bild dělal testy😒br /> nastupování - důležité pro starší lidi
vhodnost pro 5 pasažerů - včetně třeba jízdních vlastností a vlivu na spotřebu
I v těchto testech je CR-V prostě opravdu nejlepší 😄
Je to komplexní auto s tím, že je ve spoustě oblastí bezkonkurenční (třeba 1.6 D-TEC).
Ne jako některé značky, které nejsou v ničem nejlepší, ale stejně vyhrávají testy..
Ale Auto-Bild dělal testy😒br /> nastupování - důležité pro starší lidi
vhodnost pro 5 pasažerů - včetně třeba jízdních vlastností a vlivu na spotřebu
I v těchto testech je CR-V prostě opravdu nejlepší 😄
Je to komplexní auto s tím, že je ve spoustě oblastí bezkonkurenční (třeba 1.6 D-TEC).
Ne jako některé značky, které nejsou v ničem nejlepší, ale stejně vyhrávají testy..
Máme minulou generaci CR-V..a je fakt dost dobrá..pár chybiček taky ale má!interier atd..
Nová už ale není SUV... 😢 neprojede snad ani polní cestu!
Škoda.. :no: jinak je to docela pěkné rodinné auto.. 😉
Nová už ale není SUV... 😢 neprojede snad ani polní cestu!
Škoda.. :no: jinak je to docela pěkné rodinné auto.. 😉
No, to bys asi musel dokázat, jinak je to bohapusté plácání, jako ostatně všechno z tvé strany, takže čemu se divím. 😄 Ale když o tom tak přemýšlím, tak je to vcelku výstižná charakeristika stylistického přístupu u celé řady Hond v poslední době. Jsem prostě dobrej. :-!
neviem ci CX-5 má závidieť CRV práve túto konfiguráciu a motor. Mám CX-5 2.2 129kW , váži 1605kg spolu s 4x4 a jazdím za 6,5l (vcelku svižne) ... vs. CRV 1.6 , 88kW a 1540kg s 2WD
CX-5 a Forester su vyborne moznosti...no Hondacka 1,6i-Dtec je motor,ktory spominane mozu zavidiet...aj ked maju tie vacsie dizle takisto dobre...aspon podla roznych testov Civicu a CR-V
Nie som autor clanku ale asi mas pravdu. Tento video test potvrdzuje, co si napisal [odkaz] jasne sa vyjadril, ye Hyundai Santa fe je lepsi, co je pre mna sameho prekvapenim
Dle mého názoru je CR-V velmi zdařilé, má dynamický, neotřelý vzhled, který se neokouká a nepřehlédne. 😄 :yes:
Nevim odkud berete tyhle soudy, ale CR-V uz minule generace bylo v Evrope jednim z nejprodavanejsich SUV/MPV vubec. Nazivo vypada tenhle novy model vyborne a urcite jeste lip nez ten minuly, ale mne takova obluda do garaze nesmi >😁 Popravde tuhle tridu aut ke svemu zivotu nepotrebuji.
Stejně jako v té diskusi pod JD, i tady míříš úplně jinam, než já.
Za prvé bys tu musel být trochu déle a sledovat, jak se chytrýho chlapa stává prkennej reklamní panák a za druhé je třeba zdejší diskuse brát aspoň trochu s nadhledem.
Taky přeji dobrý večer.
Za prvé bys tu musel být trochu déle a sledovat, jak se chytrýho chlapa stává prkennej reklamní panák a za druhé je třeba zdejší diskuse brát aspoň trochu s nadhledem.
Taky přeji dobrý večer.
Stačí trochu prohledat diskuse - kdykoliv někdo napíše, že se mu Honda nelíbí, vyrukuješ s touhle hláškou.
Ale jak vidím tu tvoji sebechválu, tak je mi jasné, žes diskusně padl, přesně jak psal dinar... :no:
Ale jak vidím tu tvoji sebechválu, tak je mi jasné, žes diskusně padl, přesně jak psal dinar... :no:
2,2D 129kw je skvely motor,aspon z M6,nepochybujem,tiez bych ho chel mat v aute 😄 ...skorej som to myslel tak,ze kebych si mal vybrat maly diesel,momentalne na trhu asi tuto od Hondy a to nie len teda pre CR-V. Ale uvidime,co prinesie Mazda a 1,6D Sky 😄
Mno mluvím o subarech. Tovární pneu byli nic moc. Po vyměnění auto jezdilo lépe natolik, že to bylo znát 😄
Stoličkový posez? Seděl jsi v něm vůbec? V CR-V můžeš sedět až téměř na podlaze, ale mnohem příjemnější a ergonomičtější mi byl posaz o něco vyšší.
CR-V je SUV pro lidi, kteří své auto provozují zejména na silnicích, těží zejména ze špičkových "silničních" jízdních vlastností a tahle 1.6 je naladěná tak, že si nebudeš vůbec připadat jako v SUV. 😉
CR-V je SUV pro lidi, kteří své auto provozují zejména na silnicích, těží zejména ze špičkových "silničních" jízdních vlastností a tahle 1.6 je naladěná tak, že si nebudeš vůbec připadat jako v SUV. 😉
M+S pneumatiky jsou na CR-V zdrojem největšího hluku. CR-V 1.6 jezdí na klasických letních SUV pneumatikách a hluk je pryč.
tak a můžeš mí říct, kde si k tomuhle přišel ?? právě sem si pročetl velké srovnání všech současných SUV na trhu a...santa fe chválí jako jedno s nejlepším odhlučněním ve třídě, nejpoužitelnější třetí řadou sedadel...ale taky s nejhorším přeposilovaným řízením a slabším automatem..dál v přímém srovnání s hondou vychází vnitřní prostornost skoro stejně, u podvozku záleží na tom, co od auta chceš...papírově je santa fe silnější, ale degraduje to automat a proti hondě je o cca 300kg těžší..aposlední připomínka je že po 20 tis se auto rozvrzalo a začínají zlobit některé nedostatky..takže jak píšeš- stačí číst a porovnat