tak naši pisálkové novou verzi nejprodávanějšího auta na světě "spláchli" v šesti odstavečcích, ne že by mě chyběla frenetická masturbace nad zázraky jako "Spaceback", "Twindoor", či nekonečná série článků o "praktické" škrabce ve víčku nádrže, reflexní vestě pod sedadlem ..., atd atd , ale o nové Corollce bych čekal trochu víc
To je precejen ponekud nesmyslne srovnani.
Nebo budes tvrdit, ze kdyz zpevak na koncerte spatne zpiva tak to nevadi, protoze mezi divaky je taky hodne takovych co neumi zpivat vubec? 8-s
To ze jsou zvykli na turba ale neznamena, ze by meli prijit o zdravy rozum.
Atmosfera ma proste charakteristiku jinou nez turbo a vocpoda tahnout nebude, ani kdyby se mily redakturek postavil na hlavu. To neni chyba, to je vlastnost atmosferickeho motoru - potrebuje otacky.
Neboj sa, interiér síce nevyzerá atraktívne a vyvážene, ale je kvalitný a z mäkkých plastov, osobne som s ním (v Aurise, ten v Corolle je podobný) nemal problém. Akurát priestoru bolo pomenej, najmä na hlavu, ale s tým som ja problém nemal.
mazdou klidně ale hlavně ne hondou...ta má svejch designovejch problému více než dost když jediné koukatelné auto je současný accord a nová cr-v a u nás neprodávaný crosstour
uz su asi vsetci redaktori zvyknuti na turba, tak ked potom clovek presadne do atmosfery, tak ma pocit, ze to nejde. Ten motor je inac vyborny. Ale tiez tam mohli dat ako vrcholny model s motorom 1.8 valvematic.
len troska horsie to je s interierom, ktory nevyzera moc vabne, ono je to asi analogia s prvym aurisom, kde sa muselo cakat az do faceliftu kde to troska napravili.
No a exterier je taky klasicky toyotacky, nemastny-neslany, ako keby si dizajneri nevedeli rady, mali by sa inspirovat mazdou, resp. hondou
Ceskej net je plnej cechacku, co vi vsechno nejlip, lidi co pisou nebo neco delaji sou idioti a tak vubec. trochu do ty diskutersky zumpy padas, podsouvas neco o VWycitani (imho blbost). Vim, nadavat je dycky ýzy, doval k nam na moravu, ukazu ti vo cem je zivot ;-):-!
ono konkretne pri tomto motore 1.6 je krivka krutiaceho momentu relativne plocha, uz pri 1800 otackach je pocitovo citit, ze motor taha a netrapi sa. Samozrejme ze sa to neda porovnavat s turbomotormi, ale na to, ze to je atmosfera je to velmi dobry vysledok.