Videa
No jo, osvětlenejma hvězdama to začíná, kolektivním zpíváním a úderama do hrudi končí. 😄 Who cares?
Jinak firemní popěvky mají dlouhou tradici, Volvo dokonce při uvedení sedmičkové řady vydalo vlastní elpíčko (I'm Rolling)😒br /> [odkaz]
"Some people got all the breaks, Volvo's got just what it takes."
Na to video se určitě podívejte, člověk každej den nevidí ty krabice driftovat a skákat po zasněžené trati. Je to docela rozdíl oproti dnešním reklamám na asistenty, který hlídaj funkci asistentů... 😄
Jinak firemní popěvky mají dlouhou tradici, Volvo dokonce při uvedení sedmičkové řady vydalo vlastní elpíčko (I'm Rolling)😒br /> [odkaz]
"Some people got all the breaks, Volvo's got just what it takes."
Na to video se určitě podívejte, člověk každej den nevidí ty krabice driftovat a skákat po zasněžené trati. Je to docela rozdíl oproti dnešním reklamám na asistenty, který hlídaj funkci asistentů... 😄
Je to trochu úsměvné, ale auto rozhodně vrátit nejdu a nestydím se. Zaměřují se teď na mladší. Tón článku není poprvé na auto,cz závistivý. Navíc ta zpěvačka zpívá lépe než většina našich popových hvězdiček 😄.
Jestli ten lacinej song, nebo titulek jak z blesku...
Blesk = Auto.cz (zloděj) kříčí - chyťte zloděje!!!
Redaktoři tohoto webu jsou opět za komiky.
Redaktoři tohoto webu jsou opět za komiky.
Mno, pro tuzemsko by se ten song musel předělat😒br />
My tomu nerozumíme,
ani olej vyměnit neumíme.
Jsme příjemní jako kaktus v ř*ti,
auto sešijeme jehlou a nití.
Nepoznáme 221ku od 124ky
v hlavě máme asi blitky.
Zakoupené díly vrátit nelze,
štvát vás budeme až do penze.
Ať Moravia, M3000 nebo Hošek,
k vám už jezdí jenom šašek.
My tomu nerozumíme,
ani olej vyměnit neumíme.
Jsme příjemní jako kaktus v ř*ti,
auto sešijeme jehlou a nití.
Nepoznáme 221ku od 124ky
v hlavě máme asi blitky.
Zakoupené díly vrátit nelze,
štvát vás budeme až do penze.
Ať Moravia, M3000 nebo Hošek,
k vám už jezdí jenom šašek.
Průvodní znaky - outsorcovat běžné provozní činnosti, převést vlastní zaměstnance do dodavatelských firem. potlačit a časem téměř zastavit investice do dalšího vývoje, nové modely řešit nakoupením funkčních bloků a ušitím nového, extravagantě šitého kabátu, masivně zvýšit investice do marketingu, vyházet zkušené (a drahé) pracovníky a nahradit je flexibilními nagelovanými výrostky, kteří nic neumějí a nejsou ochotni se učit, protože jsou přesvědčeni, že vše znají lépe. Vrcholem zblblosti jsou "team buildingy", kdy jsou ctihodní padesátníci nuceni (aby zapadli do ***itýmu flexibilních nagelovanců) donuceni pádlovat, lézt na stromy, věšet se na lana a přetvařovat se, jak jsou z toho nadšeni...
Ta reklama mě nijak neoslovila, ale ne každá je cílená na mou zákaznickou skupinu. 😉