Videa
To jsou zas jednou kecy. Koncern Daimler na tom nikdy nebyl tak dobře, jak je teď. Stačí otevřít oči - vyrábějí skoro vše - od kol, přes Smarty, všechny třídy automobilů (některé vlastní G, SL), přes dodávky, náklaďáky až po luxusní jachty. K tomu dodávají techniku všude možně - naposled motory do Aston Martinu. Závodí ve všech možných silničních šampionátech, daří se jim i v F1, kde mají konečně i komplet vlastní úspěšný tým. Na co šáhnou tam jsou špička a podařilo se jim i překonat image značky pro starší a pokročilé (a úspěšné).
Ta reklama mě nijak neoslovila, ale ne každá je cílená na mou zákaznickou skupinu. 😉
Ta reklama mě nijak neoslovila, ale ne každá je cílená na mou zákaznickou skupinu. 😉
začalo to spoluprací s rendlíkem. ***imanažeři pracují na maximalizaci okamžitého zisku, což jakoukoli fimru s dlouholetou tradicí spolehlivě do pěti let dostane na kolena.
Průvodní znaky - outsorcovat běžné provozní činnosti, převést vlastní zaměstnance do dodavatelských firem. potlačit a časem téměř zastavit investice do dalšího vývoje, nové modely řešit nakoupením funkčních bloků a ušitím nového, extravagantě šitého kabátu, masivně zvýšit investice do marketingu, vyházet zkušené (a drahé) pracovníky a nahradit je flexibilními nagelovanými výrostky, kteří nic neumějí a nejsou ochotni se učit, protože jsou přesvědčeni, že vše znají lépe. Vrcholem zblblosti jsou "team buildingy", kdy jsou ctihodní padesátníci nuceni (aby zapadli do ***itýmu flexibilních nagelovanců) donuceni pádlovat, lézt na stromy, věšet se na lana a přetvařovat se, jak jsou z toho nadšeni...
Průvodní znaky - outsorcovat běžné provozní činnosti, převést vlastní zaměstnance do dodavatelských firem. potlačit a časem téměř zastavit investice do dalšího vývoje, nové modely řešit nakoupením funkčních bloků a ušitím nového, extravagantě šitého kabátu, masivně zvýšit investice do marketingu, vyházet zkušené (a drahé) pracovníky a nahradit je flexibilními nagelovanými výrostky, kteří nic neumějí a nejsou ochotni se učit, protože jsou přesvědčeni, že vše znají lépe. Vrcholem zblblosti jsou "team buildingy", kdy jsou ctihodní padesátníci nuceni (aby zapadli do ***itýmu flexibilních nagelovanců) donuceni pádlovat, lézt na stromy, věšet se na lana a přetvařovat se, jak jsou z toho nadšeni...
Je to trochu úsměvné, ale auto rozhodně vrátit nejdu a nestydím se. Zaměřují se teď na mladší. Tón článku není poprvé na auto,cz závistivý. Navíc ta zpěvačka zpívá lépe než většina našich popových hvězdiček 😄.
Nelze vrátit zakoupené díly?
Zajímavý, že sem jich na chodově vracel několik, když sem tam do Mercedesu kdysi chodil kupovat díly na Chryslera.
Zajímavý, že sem jich na chodově vracel několik, když sem tam do Mercedesu kdysi chodil kupovat díly na Chryslera.
A Volvo nebylo první (ani poslední), např. Fiat vydal gramodesku s hudbou z reklamy (!!) na mé oblíbené Ritmo: [odkaz] a [odkaz] , případně k poslechnutí [odkaz]
No jo, osvětlenejma hvězdama to začíná, kolektivním zpíváním a úderama do hrudi končí. 😄 Who cares?
Jinak firemní popěvky mají dlouhou tradici, Volvo dokonce při uvedení sedmičkové řady vydalo vlastní elpíčko (I'm Rolling)😒br /> [odkaz]
"Some people got all the breaks, Volvo's got just what it takes."
Na to video se určitě podívejte, člověk každej den nevidí ty krabice driftovat a skákat po zasněžené trati. Je to docela rozdíl oproti dnešním reklamám na asistenty, který hlídaj funkci asistentů... 😄
Jinak firemní popěvky mají dlouhou tradici, Volvo dokonce při uvedení sedmičkové řady vydalo vlastní elpíčko (I'm Rolling)😒br /> [odkaz]
"Some people got all the breaks, Volvo's got just what it takes."
Na to video se určitě podívejte, člověk každej den nevidí ty krabice driftovat a skákat po zasněžené trati. Je to docela rozdíl oproti dnešním reklamám na asistenty, který hlídaj funkci asistentů... 😄
Blesk = Auto.cz (zloděj) kříčí - chyťte zloděje!!!
Redaktoři tohoto webu jsou opět za komiky.
Redaktoři tohoto webu jsou opět za komiky.
My tomu nerozumíme,
ani olej vyměnit neumíme.
Jsme příjemní jako kaktus v ř*ti,
auto sešijeme jehlou a nití.
Nepoznáme 221ku od 124ky
v hlavě máme asi blitky.
Zakoupené díly vrátit nelze,
štvát vás budeme až do penze.
Ať Moravia, M3000 nebo Hošek,
k vám už jezdí jenom šašek.