Testy
Hammunasakra
3
Proč limuzína (tou de facto Range Rover je), na léto spíš SL AMG nebo Californii nebo něco takovýho >:-[]
Přejít do diskuze
Dinar
Úroveň infotainmentu je nedílnou součástí tvořící luxus. A v této kategorii je to např. podstatně důležitější než průchodnost terénem. Charisma a noblesa odrážející se v image RR, to je jistě jeho velmi silnou stránkou.
Mig_35
Ten odstavec o spotřebě je absolutní nonsens. Běžně takové auto bere okolo 13-15 litrů nafty. Copak dospělý člověk může věřit pindům o tom, že spotřeba klesne pod 6 litrů?
To osmistupňová převodovka sníží spotřebu na polovinu? Prý, že dlouhodobá spotřeba poklesne na sedm litrů... U auta těžkého 2,6 tuny... s takhle výkonným motorem...
To už začíná být jak řidiči stříbrných oktávií TDI 8-s
To osmistupňová převodovka sníží spotřebu na polovinu? Prý, že dlouhodobá spotřeba poklesne na sedm litrů... U auta těžkého 2,6 tuny... s takhle výkonným motorem...
To už začíná být jak řidiči stříbrných oktávií TDI 8-s
Hammunasakra
Tos blbě pochopil. Největší výhodou tohohle RR je jak jezdí. V terénu i na silnici. Když to nechápeš jezdi klidně v něčem horšim >:-[]
Hammunasakra
Máš to dost popletený, zkus si trochu aktualizovat data - nebo alespoň nasliň prsty a strč je do zásuvky, v tvym případě by možná pomohlo i to >:D
3_diamanty
totalny dominator :yes: :yes: :yes: vladca terenneho sveta, rolls medzi SUV, najkrajsie najcharizmatickejsie a najdokonalejsie SUV sveta a tak dalej a tak dalej.... krasa
Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat. Range Rover je (stále) nejlepší. ;-) suhlas s touto vetou :yes: :yes: :yes:
Mam rad britske legendy a tato je proste nedostizna... ziadne GL, ziadne Q7, ziadny tahoe ci suburban..... toto je kral kralov :yes:
postavme vedla tohto range roveru mercedes GL... rozdiel vidiet uz na pohlad kto hra druhe husle :yes: medak vyzera vedla range roveru ako cinska plastova nadoba vedla vzacnej vazy z mezopotamie :yes: a to mam medak rad
Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat. Range Rover je (stále) nejlepší. ;-) suhlas s touto vetou :yes: :yes: :yes:
Mam rad britske legendy a tato je proste nedostizna... ziadne GL, ziadne Q7, ziadny tahoe ci suburban..... toto je kral kralov :yes:
postavme vedla tohto range roveru mercedes GL... rozdiel vidiet uz na pohlad kto hra druhe husle :yes: medak vyzera vedla range roveru ako cinska plastova nadoba vedla vzacnej vazy z mezopotamie :yes: a to mam medak rad
Ebbe
Při častých výletech do těžkého terénu ano, při jízdě po silnicích s občasnou lesní cestou apod. určitě ne. Tohle přece zvládne každé luxusní SUV a člověk přitom nemusí trpět ty děsné jízdní vlastnosti LC, o interiéru nemluvě. A jistě přes 95 procent kupců v této kategorii těžký terén nikdy nevidělo. Vůbec nic proti LC nemám, ale má zcela jiné zaměření než luxusní SUV.
rambo26
Jestli je pohotovostní hmotnost 2620 kg pak je pár měst kde před každým centrem maji omezenou hmotnost vozidel na 2500 kg.... takže když narazíte na policajta odborníka tak vás může obrat o kapesný >:D Ale jinak auto na pohodu.... jestli však chcete poznat co je to komfort na cestách zkuste Mercedes - Benz S - clas
webpaja
...díky za precizní odhalení...sebe sama >:-[]
Chápu vřelej vztah k nějaký značce, ale takovýhle vejžblebty mě vždycky dostávaj'.
Za komickej výstup máš
:yes:
Chápu vřelej vztah k nějaký značce, ale takovýhle vejžblebty mě vždycky dostávaj'.
Za komickej výstup máš
:yes:
Hammunasakra
Kdyby ti za ty kecy platili jako GTImu tak neřeknu, ale ty ses takhle asi narodil, viď? >:D >:-[]
webpaja
Už u poslední generace zvlášť po FL říkali prodejci, že spolehlivost je na RR nad očekávání dobrá...po roce kdy semtam projedu RR V8, jinak vlastněný známým, co má najeto cca 50kkm můžu až na drobnosti, který "vysírají" u většiny elektronikou napěchovaný auta napsat, že se neliší třeba od podobně zaměřenýho GL a oba nijak nezaostávají za LC. Tam si naopak začnete stěžovat na oproti těmto dvěma velmi kompromisní řízení a ježdění, pokud nevymetáte každej výmol (což se s RR dá taky), ale hlavně na věci, kterých se dotýkáte nebo sedíte.
Je k neuvěření, jak dokáže LC vypadat po 4letech života s pečlivým uživatelem, zatímco americkej němčour a indickej anglán vypadají velmi zachovale.
Novej RR se už ňákej pátek prodává, pár jich jezdí a minimálně to nebude žádnej spolehlivostní průser. Auto navíc jezdí jako auto a ne jako koráb (problém ML, ale ve srovnání s LC jen drobnej). Všechno ostatní tady, včetně dojmů z natáčení reklamy jsou jen hloupý výkřiky kluků co nejeli a neznají. Přeju jim, aby projeli...i konkurenci a pak se vypsali.
Je k neuvěření, jak dokáže LC vypadat po 4letech života s pečlivým uživatelem, zatímco americkej němčour a indickej anglán vypadají velmi zachovale.
Novej RR se už ňákej pátek prodává, pár jich jezdí a minimálně to nebude žádnej spolehlivostní průser. Auto navíc jezdí jako auto a ne jako koráb (problém ML, ale ve srovnání s LC jen drobnej). Všechno ostatní tady, včetně dojmů z natáčení reklamy jsou jen hloupý výkřiky kluků co nejeli a neznají. Přeju jim, aby projeli...i konkurenci a pak se vypsali.
HEMI
Tak ono nalejme si čistého vína a Zezulku radšej nechajme odpočívať v novinárskom pokoji mimo auto.cz. Kompresor vzduchového podvozku je (snáď sa L405 zmení) na Rangeoch častokrát zdrojom problémov, ale povedzme si, že v čase testu menili a nastavovali svetlú výšku rozhodne viackrát než by bolo "zdráv" (ono dvíhať 2,5 až 3 tony nie žiadna sranda). Tak ako to bolo predvedené v spomínanom teste automaticky neznamená, že šlo o poruchu, aj keď niektorí jedinci (bližšie radšej nešpecifikovaného druhu a stavu) to mohli pochopiť inak...
Ono fíglom na to bolo jednoducho pokračovať a pomôcť chladeniu (aj keď kompresor je v kufri pri rezerve).
To isté sa stalo pri teste Range Roveru Sport Autobiography, kedy sám testér priznal, že s podvozkom "si není radno celý den hrát")
Ono fíglom na to bolo jednoducho pokračovať a pomôcť chladeniu (aj keď kompresor je v kufri pri rezerve).
To isté sa stalo pri teste Range Roveru Sport Autobiography, kedy sám testér priznal, že s podvozkom "si není radno celý den hrát")
webpaja
Moc ne, RR se prodává výborně a nikdo není tlačenej s cenou dolů, usmlouváš pár orocent, ale nic závratnýho.
Dinar
Na to je jediná odpověď, projížďka, jakýkoliv LC je jízdním projevem proti Rangi trakař, tahle auta jsou si podobná formou, ale obsahem jdou ke stejnému cíli (zákaznickému segmentu) naprosto jinou cestou, rám vs. samonosná karoserie.
Atila_
Ono s tim infotainmentem je to vubec zajimave jak ho nenemecke znacky neumi delat. Pritom by jeden rekl, ze to neni zadna rocket science, udelat pohodlny a slusne vypadajici system. Nicmene tohle je na pomery nenemeckych znacek jeste pohoda, staci se podivat nove Maserati, ktere ve sportovnim sedanu za dve mega ma cosi co pripomina navigaci od Congu za patnact stovek v akci. :-!
Beekey
Jako vetsina aut dnes i v kategorii SUV jezdi maximalne s jednim pasazerem, nebo obcas si prisedne spolujezdec, jelikoz prumerna vyska evropana je tak kolem, spis do 180, a ani 190 cm vysokej clovek nevozi sebou vzdy dvoumetrovyho cloveka, myslim si, ze obecne vzato tento nedostatek bude tou nejmarginalnejsi veci, kterou se musi RR vyporadat, o to dulezitejsi bude zvyseni spolehlivosti. Doufam, ze se jim to povede!
Jinak samozrejme chapu, kazdy ma jine priority, a kazdy nejlip vi k cemu a jak vyuzije danej vuz. ;-)
Jinak samozrejme chapu, kazdy ma jine priority, a kazdy nejlip vi k cemu a jak vyuzije danej vuz. ;-)
Nedristaj. Je to predrazeny smejd.
Brat mal predposledny v6 a posledny v8 ako sluzobaky, v jednom kuse to bolo v servise. A navyse v tom bolo vzadj aj malo miesta. LC v8 sice tak dobre nevyzera, ale je podstatne lepsim autom. Toto je tak pre beckhamovu pindulinu na nakupy.
Brat mal predposledny v6 a posledny v8 ako sluzobaky, v jednom kuse to bolo v servise. A navyse v tom bolo vzadj aj malo miesta. LC v8 sice tak dobre nevyzera, ale je podstatne lepsim autom. Toto je tak pre beckhamovu pindulinu na nakupy.
VáclavI
Hudba a auto.cz to je jako předvedení debility, imbecility a ***ie. Vrchol, tedy ***ii, lze vyposlouchat při Vaverkovým testu nového MB-S.
Dinar
To jsou ale kompletně jiné světy, velká SUV jsou lux. sedany na bidýlku, v případě Range to platí dvojnásob, jezdí jako ty lux. sedany, uvnitř vypadají stejně, LC je terénní auto, které jezdí jako terénní auto, že ho můžeš dostat uvnitř obšité kůží na tom nic nemění.
3_diamanty
podmienkou velkeho SUV nie je treti rad sedadiel... ten nerozdeluje SUV na velke a male ..... a pozri si kolko schudol novy range [odkaz] a potom tu placaj o trojtonvych monstrach ... si uplne mimo .... ako obvykle
Atila_
Velke SUV maji tri rady sedadel a za nimi alespon minimalni zavazadlovy prostor. V ramci luxusnich SUV tohle splnuji pouze Audi Q7 a Mercedes GL plus americky Lexusy LX. Tohle je standardni SUV stredni velikosti pro pet lidi a zavazadla, akorat ze je nesmyslne prerostly a tezky, coz je hezky videt na faktu ze vazi stejne jako OSMImistny Lexus LX.
Hammunasakra
Auto je vyvinutý a vyráběný v Británii a ten děs běs co použili se k RR fakt nehodí >:D
Když jedeš Rangem cejtíš se spíš nějak takhle [odkaz] cestování s nim je [odkaz] :yes:
Když jedeš Rangem cejtíš se spíš nějak takhle [odkaz] cestování s nim je [odkaz] :yes:
Ebbe
Díky! Myslím, žes taky vybral dobře. XC70 je velmi svébytné auto, to se mi moc líbí. Design interiérů Volva je v příjemných barvách opravdu osvěžující a drží si svou originální linii. To auto je velmi pohodlné, což je na naše cesty, jak píšeš, nutnost a já naprosto souhlasím. Skvělá bezpečnost, výborné sedačky... V této kategorii bych měl taky problém připlácet třeba za Allroad. Vybiral bych mezi Outbackem a právě XC70 s tím, že by mě asi neuspokojila dynamika u Subaru a skončil bych u Volva :-) A doufal bych, že budu mít štěstí (a to platí i pro mou X5) a bude spolehlivé jako to Subaru. Tak ať ti dobře jezdí! :yes:
Mig_35
Předchozí 3,6 V8 má na sprimonitor.de průměr okolo 12, když přistoupím na o dvacet procent nižší spotřebu díky převodovce /i když to reálně bude míň/, pořád jsme na cca deseti. Co se dosáhnout dá je jiná věc.
každopádně nechápu řeči o chvále downsizingu, když používají větší motor než v předchozí generaci...
každopádně nechápu řeči o chvále downsizingu, když používají větší motor než v předchozí generaci...
Gasoline
Reagoval jsem na Johnyho, tam se to srovnat dá. Sedmi litrům taky nevěřím, ale 9 už mi přijde dosažitelných. Hodně tam dělá těch 8°. U těchto těžkých mrch hodně záleží na stylu jízdy. Když půjčím auto kamarádům, běžně mají průměr o 1 - 2l vyšší. Je to podobné jako u hybridů, člověk musí myslet hodně dopředu a využívat maximálně obrovskou setrvačnost. Když to rozjedeš, pak ti na udržení rychlosti stačí otáčky na 1500-1700 a automat to ví. Pak se na okrsce klidně na 6 dostaneš.
Mig_35
Proč ne? Protože má osmiválec o výkonu přes 300 koní, ne šestiválec se 190 koněma.
Opravdu věříš tomu, že to auto je schopné jezdit v kombinaci za sedm litrů?
Opravdu věříš tomu, že to auto je schopné jezdit v kombinaci za sedm litrů?
Gasoline
No já nevím. Moc jsi ho asi nešetřil. U Discovery 3 2006 (nevím, jestli stejný motor - spíš ne -TDV6, 140kW a původ u Peugeotu) mám průměr 10,5l za 200t Km. Dá se s ním udělat dovolená za 8,4, ale i 35 v terénu (90km/h - 8l, 130 - 10, město - 12,5) - automat. Hmotností, rozměry i aerodynamikou srovnatelné. U nové Disco 4 s novým automatem šla spotřeba o cca 20% dolů. Proč tedy ne u RR.
Beekey
Az si toho spravnyho najdes, snad se Ti povede vybrat spolehlivej model. :yes:
Co se designu tyce, je to opravdovy macho SUV, jednoznacne nejhezci v tride.
Co se designu tyce, je to opravdovy macho SUV, jednoznacne nejhezci v tride.
4bytelnýkola
tak v toyotě jsem jel jenom ve starým hiluxu, ale třeba lexus rx vypadá už zajímavě, ale samozřejmě je to o třídu níž než rr..
Mig_35
Hlavně obrovské monstrum. I LC vedle něj vypadá drobně. Škoda, že to nevozí do EU. Na druhou stranu, asi by neměli diesel do takové obludy /tuším 2700 kg.
webpaja
Omluva GL. Ale pořád auto. V LC si při jakýmkoliv pokusu o rychlejší jízdu i ve sport režimu připadám jako kapitán kocábky na rozbouřeným moři. Neříkám, že je to pro cílovou skupinu špatně. Jen z těchto tří bych volil RR.
Hammunasakra
Zrovna s Q7 bych se až tak moc nevoháněl, to je taky spíš typ trakač >:-[]
Johny.Rico
Poslední 4 slova brát jako bernou minci, pro ostatní, kdyby netušili :-! :yes:
Johny.Rico
Migu, notak, nelži si tady :-))) Není nic špatného na tom chtít RR :-)
roubicek25
osobně jsem hlavně zvědavý, jak se pod novým vlastníkem podaří zapracovat na spolehlivost...protože ta u odcházejícího modelu není ideální a dokonce i na Auto .cz jsou hororové líčení majitelů...
HEMI
K tvojmu hodnoteniu sa tiež prikláňam, ale ako sám spomínaš, originál jasne vymedzený voči inej automobilovej produkcii, to znamenalo výsledky horšie ako u nemeckých kolegov a to sa Tata Motors, až tak nepozdávalo (keďže za prácu ktorú odviedli na modeli L322 a vlastne celej značke, by si zaslúžili oveľa oveľa viac). Preto nechali Rangea "zEvoquovatieť", keďže ten im ide na dračku.
Sám som mal zo začiatku problémy, najmä dizajn svetiel a interiér s o 50% menej tlačidlami, stále spomalený infotainment s blbým rozlíšením a obsápané drevo na stredovej konzole mi v reále neboli úplne pochuti, o tom aj tak Range nie je. Ale aj tak, keď ho stretnem, stále sa otočím a som rád, že ho vidím v hojnejšom počte, odhliadnuc od niektorých individuí za jeho kormidlom ( asi je teraz veľmi cool a in, keďže sa zjavuje aj v klipoch slov. interpretov istého hudobného žánru), ale s tým nenarobíme nič, či sa nám to páči alebo nie.
Sám som mal zo začiatku problémy, najmä dizajn svetiel a interiér s o 50% menej tlačidlami, stále spomalený infotainment s blbým rozlíšením a obsápané drevo na stredovej konzole mi v reále neboli úplne pochuti, o tom aj tak Range nie je. Ale aj tak, keď ho stretnem, stále sa otočím a som rád, že ho vidím v hojnejšom počte, odhliadnuc od niektorých individuí za jeho kormidlom ( asi je teraz veľmi cool a in, keďže sa zjavuje aj v klipoch slov. interpretov istého hudobného žánru), ale s tým nenarobíme nič, či sa nám to páči alebo nie.
webpaja
JJ, na tebe je ale všechno malý...na mě už zbytečně velký. :-)
Nejlíp se vidím v RRS, teda pokud nesednu do vyšší střední a nezjistím, že mi stačí...jak prostorem, tak finančně. Bělouš nezklamal ani cestou na dovolenou, byť s rakví. Na druhou stranu...vzadu není víc místa než v OIII, to bezesporu.
Nicméně, i přes zastaralej infotainment (od srpna má bejt nová verze a čekám jak bude vypadat)...mi nic nechybí. Na 90% zůstávám i s novým autem. ;-)
Nejlíp se vidím v RRS, teda pokud nesednu do vyšší střední a nezjistím, že mi stačí...jak prostorem, tak finančně. Bělouš nezklamal ani cestou na dovolenou, byť s rakví. Na druhou stranu...vzadu není víc místa než v OIII, to bezesporu.
Nicméně, i přes zastaralej infotainment (od srpna má bejt nová verze a čekám jak bude vypadat)...mi nic nechybí. Na 90% zůstávám i s novým autem. ;-)
HEMI
Ono pozor, s tými 400 kilami je to ošemetné, pretože novinári (takmer všetci) akosi pozabudli dodať (aj keď z testu sa to dá vyčítať), že predmetný váhový rozdiel je len medzi pôvodnou verziou L322 TDV8 230kW/313k a novou L405 TDV6 190kW, takže starý V8 vs. nový V6 s hliníkovou karosériou.
A áno, užitočná hmotnosť je u Rangea dosť biedna, L322 mal tuším nejakých 500kg.
A áno, užitočná hmotnosť je u Rangea dosť biedna, L322 mal tuším nejakých 500kg.
CHerokee
Spíše ne ... ti, o kterých mluvíš jezdí v Bentleích nebo Rollsech. Ty maj 2,3 a pak ostatní vozy. Znám pár takových.
Mig_35
Limuzína na léto, Range na zimu. Takhle přemýšlí ti praví kupci tohoto vozu, ne, jestli by koupili jedno nebo druhé:-)
4bytelnýkola
otázka je, co líp tlumí nerovnosti, výtluky, tady rangi hraje do karet zřejmě vyšší hmotnost, chtělo by to porovnat
Dinar
Podle mně německá D3 má infotainment zvládnutý nejlépe, moc tvému komentu nerozumím.
vrkuboy
Jako co se auta týče tak pohoda (vynechám-li hodnocení designu) >:-[] ale proboha kterej blázen volil do testu hudbu? >:D To je něco šílenýho! Možná tak k testu Tata Nano.
Dinar
Range jezdí líp než GL, docela o parník, ale vizuálně to takové drama, jak píšeš, není. Největší slabinou z hlediska premiovosti vztažené k ceně toho auta, je infotainment, on je Aleš ještě celkem shovívavý, protože při testu sleduje hlavně jízdní dojmy, ale z uživatelského hlediska jsou jak Command, tak iDrive nebo MMI zase o parník dál než ten pomalý a docela zmatený dotykáč v Rangi.
Dinar
jen nemůžu úplně souhlasit s deklarovanou prostorností. Na šířku, o.k., ale v podélném směru mi Range naopak přišel dost bídný, při své celkové velikosti, se sedačkou v zadní poloze, což mi s výškou nad 190 přišlo vpředu tak akorát, jsem se za sebe neposadil pohodlně ani náhodou, kolena za sedačku prostě nedám, zmíněný GL je na tom v tomto podstatně lépe. ;-)
vrkuboy
Aha "nepodarene napodobeniny niecoho comu si vravia SUV"
A o MB GL jsi slyšel?
A o MB GL jsi slyšel?
Barrichello
Audi Q7 je proti nevyráběnému fordu Excursion trpaslík.
A proti vyráběným Chevrolet/GMC Suburban taky.
Takže si může hrát akorát na to že je rádobyluxusní....
Já Q7 říkám autobus pro maminy, v 80% vidím za volantem holky a parkuje to před školkama >:D
A proti vyráběným Chevrolet/GMC Suburban taky.
Takže si může hrát akorát na to že je rádobyluxusní....
Já Q7 říkám autobus pro maminy, v 80% vidím za volantem holky a parkuje to před školkama >:D
Hammunasakra
Až takhle bych to neřek, ale že hudbu vybíraj až nepochopitelně špatně, to je bohužel fakt >:-[]
3_diamanty
toto auto nie je o dotykaci ;-) na ten ja kaslem... toto auto je o luxuse, priechodnosti v terene, o charizme.. o noblese... o komforte ;-)
Atila_
Aha, takze nejvetsi vyhodou 2620kg tezkeho monstra je, ze se do nej vejde mene nez do aut vazicich o pul tuny mene. Tak to jo. :-!
3_diamanty
novy Range Rover je tiez lahsi ako predosly ale to by si musel trosku sa a jo auta zaujimat aby si bol v obraze ;-)
[odkaz]
tak kde mas to trojtonove monstrum?
zatial tu len placas a placas nezmysly... ;-)
[odkaz]
tak kde mas to trojtonove monstrum?
zatial tu len placas a placas nezmysly... ;-)
3_diamanty
rolls ma tiez mensi kufor ako octavia a teraz chces povedat ze rolls je horsi? Alebo ze konkurentom rollsa bude logan lebo ma rovnako velky kufor ako rolls?
ML nie je konkurent Range Roveru .. konkurent MLka je X5ka, volvo XC90, audi Q5 a ked uz tak tak potom mensi range rover sport alebo discovery ;-)
dizajn rangu sa ti nemusi pacit ale milionom ludom sa paci .... asi budes v mensine
ML nie je konkurent Range Roveru .. konkurent MLka je X5ka, volvo XC90, audi Q5 a ked uz tak tak potom mensi range rover sport alebo discovery ;-)
dizajn rangu sa ti nemusi pacit ale milionom ludom sa paci .... asi budes v mensine
Atila_
Petimistne velke SUV? To tezko. Mercedes GL je opravdove velke SUV, ktere dokaze nalozit sest lidi a nekam je dovezt s alespon minimalnimi zavazadly. Tohle je auto kategorie Tuareg nebo ML, akorat pro tento ucel zbytecne velke a tezke.
Tady je hezky videt jak se Indove snazi, ale proste nemaji technologie. Vyrabi skoro tritunove monstrum v dobe, kdy Nemci uz davno chapou ze cim lehci tim lepsi a kazde nove nemecke SUV je o stovky kilogramu lehci nez predchozi.
Tady je hezky videt jak se Indove snazi, ale proste nemaji technologie. Vyrabi skoro tritunove monstrum v dobe, kdy Nemci uz davno chapou ze cim lehci tim lepsi a kazde nove nemecke SUV je o stovky kilogramu lehci nez predchozi.
3_diamanty
test koniec koncov jasne vravi sam za seba... dokonalost v triede SUV ma meno Range Rover :yes:
vedla tohto RR su ostatne SUV doslova len chudobni pribuzni a pouhi statisti :yes:
ta noblesa a charizma ktora vyzaruje z RR a ten nekompromisny aristokraticky dizajn vedla ktoreho vyzeraju vsetky ostatne SUV planety ako nepodarene napodobeniny niecoho comu si vravia SUV tak ta nema konkurenciu, RR je len jeden ... kral kralov :yes:
vedla tohto RR su ostatne SUV doslova len chudobni pribuzni a pouhi statisti :yes:
ta noblesa a charizma ktora vyzaruje z RR a ten nekompromisny aristokraticky dizajn vedla ktoreho vyzeraju vsetky ostatne SUV planety ako nepodarene napodobeniny niecoho comu si vravia SUV tak ta nema konkurenciu, RR je len jeden ... kral kralov :yes:
Z velkých SUV výhradně Mercedes-Benz - krále všech králů, pocházejícího z nám blízkého kulturního prostředí.
HEMI
Áno, aj mne G-éčko prirástlo k srdcu, podobne ako Range.
Dobre popísane je toto "citové rozpoloženie" aj v teste G63 AMG vs. Range Rover Supercharged L405: [odkaz]
Dobre popísane je toto "citové rozpoloženie" aj v teste G63 AMG vs. Range Rover Supercharged L405: [odkaz]
HEMI
S tým bezvýhradne súhlasím, stať sa to nemalo aj tak. Ale reagoval som na reakciu petrumr, ktorá mala tak trochu povrchnejší/jednoduduchší štýl s jasným záverom.
HEMI
Ja som mal zafixovanú vedomosť, že je to zhruba 500kg, teraz som mrkol do katalógu (L322 FL)a je to tam takto
4,4TDV8 - maximum payload 375-500kg (nevieš ako sa dostali k tým 500?)
5,0 V8 - 585kg
5,0 Supercharged - 375-460kg
A ak si myslel L322 pred FL, rád sa poučím.
4,4TDV8 - maximum payload 375-500kg (nevieš ako sa dostali k tým 500?)
5,0 V8 - 585kg
5,0 Supercharged - 375-460kg
A ak si myslel L322 pred FL, rád sa poučím.
_MT_
Ale stát by se to nemělo. To je jako říct, že by sis neměl celý den hrát s nastavením sedaček. Ale jo, stane se. Nejhorší na tom bylo, jak dlouho mu trvalo vychladnout. Já vím, že se mu má pomoci jízdou (nakonec to také Zezulka řekl a i udělal, jinak by se asi nedočkal, jestli si dobře pamatuji). Ale všeho moc škodí.
_MT_
Takové G je podle mne charismatičtější. A v terénu bych si na něj spíš vsadil než na Range Rover. :-)
_MT_
Přitom Audi, BMW i Mercedes kupují/ kupovali své systémy všichni od jedné a té samé firmy. Nikomu nic nebrání u ní nakoupit také.
_MT_
Problém je, že bez toho systému můžeš jen těžko žít, když se do něj přestěhovalo kde co. A u takhle drahého auta je to otravné. Prostě je, i když se sám sebe snažíš přesvědčit, že není. V každodenním provozu se mu budeš vyhýbat jen těžko, bude se ti to neustále připomínat a bude tě to neustále štvát. Jak dlouho tvé nadšení vydrží?
_MT_
Tohle by měla vyřešit verze s prodlouženým rozvorem. Vzhledem k vnějším rozměrům by to mohlo být lepší, to bez pochyb. Při představení RR jsem opakovaně zaznamenal poznámky, že se vyplatí si na ni počkat, pokud chceš vozit dospělé/ jezdit vzadu.
padros
Auto je z Indie...tak trochu nadsázka...mě to vůbec nevadí, ale mluvil si všeobecně. Proto ta otázka
Ebbe
peV
Tak to velka gratulace! Si mě tehdy s tím VW docela nahlodal (i kdyz ja bych se musel spokojit s menším motorem), ale nakonec jsem se stejně vrátil k původně plánované XC70, jednak kvůli ceně, jednak jsem chtěl větší změnu - jak říkáš, interiér se od jiných a méně urozených koncernových bratrů až zas tolik neliší. X5 je krásný kočár, designově stále pecka a technika sice už ne nejnovější, ale pořád víc než solidní. A ten motor...nechal bych si říct :-) Věřím, že s adaptive drive je to oproti standardu nebe a dudy, na české silnice prakticky povinná výbava. Ať slouží!
Hammunasakra
Tak vona 530d taky nebude žádný pírko, reálnejch 1800 kg tam bude. Pak už má větší vliv aerodynamika, takže při devadesátce bude rozdíl malej, ale s rostoucí rychlostí si ten domek na kolech a pohon všech a 8 místo šesti vo svý řeknou >:-[]
Hammunasakra
No jasně trojka proti tomu byla pírko. V těžkym RR se fakt namáhal a i proto taková spotřeba. Tenhle V8 při devadesátce působí že jedeš na volnoběh :yes:
Ebbe
Ahoj, máš dobrou paměť ;-) Ale nevyhrál, koupil jsem BMW X5 40d. Bylo to překvapení i pro mě, protože jsem původně o X5 ani neuvažoval. Kdysi jsem v ní jel (model 35d) a na naše cesty zcela nesmyslný sportovní podvozek a asi i menší výkon a starší převodovka udělaly svoje a přestože se mi auto designově moc líbilo, nechtěl jsem ho. O to víc jsem byl překvapený tou proměnou, když jsem vlastně trochu náhodou vyzkoušel současnou X5 40d s Adaptive Drive krátce poté, co jsem se svezl s Touaregem V6 na vzduchu. Ta X5 mi ohromně sedla, jela skvěle, výborně držela stopu a k tomu byla, řekl bych, ještě pohodlnější než ten Touareg, přestože působila takovým "tužším" a kompaktnějším dojmem. Překvapilo mě i to, že Touareg mi v interieru přišel materiálově dost na úrovni Passatu, BMW se mi zdálo o třídu lepší, ale tohle je hodně subjektivní a jiní to mohou asi vnímat opačně. Fakt ale je, že Touareg vrzal a X5 ne. A ještě jedna věc byla důležitá - komfortní sedadla v X5 se mně a hlavně i mé ženě ;-) zdály mnohem lepší, než nabízí konkurence. Mix, který by mi vyhovoval lépe než X5, jsem pak už nenašel, no a k tomu ten design jako bonus. Takže jsem si vymyslel specifikaci, vybral dealera, trochu jsme podebatovali o slevě a pak už jsem jen čekal na dodání.
Mig_35
A rozdíl mezi současnou naftou z nejšpičkovějších
[odkaz]
a osmiválcem v autě 2,6 tuny, s pohonem všech čtyř kol permanentně,
s naprosto stejnou převodovkou?
Litr nebo vlastně vůbec nic:-)
530d jezdí za sedm a RR s tím taky nemá problém.
[odkaz]
a osmiválcem v autě 2,6 tuny, s pohonem všech čtyř kol permanentně,
s naprosto stejnou převodovkou?
Litr nebo vlastně vůbec nic:-)
530d jezdí za sedm a RR s tím taky nemá problém.
Johny.Rico
Hlavně velmi, velmi slabý motor, který se musel trápit. Jeho výkony třeba v 5er nebo 3er těch dob jsou úplně jinde, z hlediska spotřeby. Ten RR měl stejnou spotřebu jako jeho benzinový kamarád.
Hammunasakra
Stříbrný okty taky nemaj ZF8HP >:-[]
Samozřejmě nesníží spotřebu na půlku ale má větší vliv než myslíš. Pravda je někde uprostřed, i s timhle kolosem se dá jezdit za 10 :yes:
Samozřejmě nesníží spotřebu na půlku ale má větší vliv než myslíš. Pravda je někde uprostřed, i s timhle kolosem se dá jezdit za 10 :yes:
4bytelnýkola
je to tak, ani v minulým modelu moc místa nebylo, já bych si počkal na tu long verzi, přece jenom, když už někoho vezu aŤ má pohodlíčko
Dinar
Víc se kloním ke Sportu, zatím, ale ještě jsem ho nejel. Jen jsem doufal, že mezi ním a full Rangem bude v prostornosti větší rozdíl, on moc zaznamenatelný není. ;-)
Dinar
Ale jo, jen poukazuju na to, že jednak je v testu řeč o skvělé prostornosti, a dle mého to nesedí, jednak, že při daných rozměrech auta se to dá zvládnout lépe.
A ještě poznámku, ano nejezdí za sebou denně dva 190+ centimetroví lidé, a málo místa je takto u většiny aut, bez ohledu na třídu, ale on to není problém jen těch dvou vysokých za sebou. Velká SUV se používají jako rodinná auta, a dáš-li dozadu pořádnou dětskou sedačku s isofixem, bude mít i pětileté dítě problém, kam za sedačku nastavenou pro mně směstnat nohy. Mám jak Range tak Sporta v hledáčku, a právě prostor je z mého pohledu u plnotučného Range docela zklamání, jakkoliv máš pravdu, že ještě důležitější je náprava v oblasti spolehlivosti. ;-)
A ještě poznámku, ano nejezdí za sebou denně dva 190+ centimetroví lidé, a málo místa je takto u většiny aut, bez ohledu na třídu, ale on to není problém jen těch dvou vysokých za sebou. Velká SUV se používají jako rodinná auta, a dáš-li dozadu pořádnou dětskou sedačku s isofixem, bude mít i pětileté dítě problém, kam za sedačku nastavenou pro mně směstnat nohy. Mám jak Range tak Sporta v hledáčku, a právě prostor je z mého pohledu u plnotučného Range docela zklamání, jakkoliv máš pravdu, že ještě důležitější je náprava v oblasti spolehlivosti. ;-)
Hammunasakra
Nevim co s timhle možná nejlepšim autem na světě maj společnýho tvý historky z mládí, ale budiž. Jinak vode mě dobře napsanej test vo skvělym autě :yes:
Johny.Rico
Zkušenosti s RR, rv. 2004, TD6 (ten BMW motor 130kW), najeto celkově 3000Km (měl už nájezd 258tKM, spotřeba 14,6, při 90km/h 11,2. Když jsem chtěl jezdit svižně, 17,6...
Dušan10
No sused zrovna nepovažuje kúpu Range Roveru pre manželku za dobrú kúpu .... poruchy totiž rieši on .....konkrétne Discovery ...
Ebbe
Hele toppere, nedávno jsem auto v této kategorii vybíral. Ano, je to jistě o prioritách, ale i ta noblesa se brzy omrzí, když tě třeba ty pomalé reakce infotainmentu odvádějí od řízení. To bych osobně při denním používání nesl velmi těžce a stěžovali si na to prakticky všichni zahraniční testéři, které jsem četl (hlavně USA a Kanada). Další věc je kvalita, jak píšu výše. S trochou nadsázky - opravdu za tyhle peníze nechci auto, které fantasticky jede, ale jen tehdy, když se mu chce.
Ebbe
Není co dodat, píšeš to přesně. Když jsem vybíral auto, i mě překvapilo, jak je v tom velikém Rangi relativně málo místa. Jinak exteriér i interiér je krásný a unikátní, třeba GL se mi uvnitř líbilo mnohem méně. Ale kdybych kupoval premiové sedmimístné SUV, jak jsem měl původně v plánu, koupil bych to GL, jednak kvůli prostoru, ale hlavně kvůli spolehlivosti. Ani GL sice není dokonalé, ale když člověk čte o problémech nového RR s kvalitou na serverech, které se o tom nebojí psát, [odkaz] musí si nutně říct, že problémy za tyhle peníze - děkuji, ale opravdu ne. Prémiové pro mě znamená mimo jiné sice nákladné, ale zato bezproblémové (včetně služeb, sevisu...). To sice do důsledku nakonec není žádné auto, ale přece jen, co je moc, je moc. Přeji ti hodně štěstí při výběru.
N6600
Ja viem, ze LC je posledne svojho druhu :-) Ale aj preto ma len 6st automat a nie 8st ako RR.
Mig_35
Já bych chtěl osobně nejvíc Patrola. Od té doby co jsem ho viděl v Arábii nemůžu spát :yes:
[odkaz]
[odkaz]
Johny.Rico
Chevrolet/GMC Suburban se nemůže Q7 ani rovnat. Hej nevim co to tady zkoušíš, ale ty auta jsou trakače oproti Q7. Ve všem.
A víš, proč se Excursion nevyrábí? Tipli ho kvůli spotřebě. To se Q7 stát nemůže. Po všech stránkách lepší auto.
A víš, proč se Excursion nevyrábí? Tipli ho kvůli spotřebě. To se Q7 stát nemůže. Po všech stránkách lepší auto.
HEMI
Topper ver, že spomalenosť infotainmentu v Rangei a dosť chabé rozlíšenie by ti ako jeho potenciálnemu kupcovi so 100 000€ a viac "vo vrecku" vadilo dosť podstatne. Reálnym kupcom bez akéhokoľvek špecifického vzťahu k značke ide totiž o niečo úplne iné než je napr. priechodnosť v teréne.
Na druhej strane, ako jeho kupcovi-fanúšikovi by ti to bolo niekde, lenže koľko fanúšikov Rangea si ho pôjde aj kúpiť nový priamo do predajne? Veľmi málo...Bohužiaľ, je to tak.
Niekedy sa sám seba pýtam, prečo tam rovno nedajú iOS a Retina displaye... >:D
Na druhej strane, ako jeho kupcovi-fanúšikovi by ti to bolo niekde, lenže koľko fanúšikov Rangea si ho pôjde aj kúpiť nový priamo do predajne? Veľmi málo...Bohužiaľ, je to tak.
Niekedy sa sám seba pýtam, prečo tam rovno nedajú iOS a Retina displaye... >:D
Muffik
Máte zkušenosti kolik % slevy je reálné u nás dostat při koupi RR (nový model) z katalogové ceny? Má cenu se koukat po cenách např. v Německu?
Mig_35
Land Cruiser má i svoje luxusní alter-ego v podobě Lexusu LX 570. Nepovažuju ho rozhodně za horší než Range Rover. Osobně se mi líbí LC daleko víc.
CHerokee
Asi by to stálo za zamyšlení, jestli člověk využuje terénní vlastnosti vozu. Myslím si, že v 99 % ne. Jde jen o pohodlí. Určitě skvělé auto, ale za ty peníze bych pak já šel do S Klasse. Šílená cena přes 3 miliony. Za to je plně vybavená S Klassa v dieselu se vším co je nebo od 2 843 500 je S 500 4Matic.
britas1
pro mě trochu zklamání, minulá generace vypadala charismaticky, osobitě, a přesto vkusně, působila na mě majestátně - což je asi ten duvod proč se rozhodnout pro anglického gentlemana, byl to prostě originál, který byl jasně vymezen vůči ostatní automobilové produkci.
stejně mě ale zklamal vývoj mercedesu M a Gl, obě podle pusobily v minulé generaci svěbytněji, dotaženěji, křivky velké i malé od předu dozadu vytvářeli jeden celek, o nových generacích se to již říct nedá, jako by každou část vyvíjel jeden tým lidí, kteří spolu příliš nekomunikovali.
Krásně je to vidět už na aktuání třídě B, které podle mého ztratila šmrnc, punc elegance, premiovosti generace minulé a hlavně premiového segmentu, například vezmeteli si zadní třetinu třídy B - klidně by mohla být od hyundaje či čehokoliv jiného, to se u generace starší stát nemuže - cílem byla evidentně uspora - ale chtít ušetřit i na autech třídy M či Gl, podle mě velká chyba, stejně jako použitá zadní sedadla v těchto modelech, nicméně zatím na tot šetření mercedes příliš nedoplatí díky stejně bezpohlavnímu, unisex vzhledu nového Range.
Za mě pokud velké zvýšené auto - Třída G a zvláště pak Třída R, která si podle mě dosud zachovala osobitý vzhled dávající najevo že toto je skutečně mercedes.
stejně mě ale zklamal vývoj mercedesu M a Gl, obě podle pusobily v minulé generaci svěbytněji, dotaženěji, křivky velké i malé od předu dozadu vytvářeli jeden celek, o nových generacích se to již říct nedá, jako by každou část vyvíjel jeden tým lidí, kteří spolu příliš nekomunikovali.
Krásně je to vidět už na aktuání třídě B, které podle mého ztratila šmrnc, punc elegance, premiovosti generace minulé a hlavně premiového segmentu, například vezmeteli si zadní třetinu třídy B - klidně by mohla být od hyundaje či čehokoliv jiného, to se u generace starší stát nemuže - cílem byla evidentně uspora - ale chtít ušetřit i na autech třídy M či Gl, podle mě velká chyba, stejně jako použitá zadní sedadla v těchto modelech, nicméně zatím na tot šetření mercedes příliš nedoplatí díky stejně bezpohlavnímu, unisex vzhledu nového Range.
Za mě pokud velké zvýšené auto - Třída G a zvláště pak Třída R, která si podle mě dosud zachovala osobitý vzhled dávající najevo že toto je skutečně mercedes.
Atila_
To by mne zajimalo jak to spocitali, protoze pri porovnani pohotovostni hmotnosti je rozdil jenom 190kg. Bohuzel vyslednych 2620kg je uplne mimo peloton a pomer uzitecna/pohotovostni hmotnost zcela tristkni.
N6600
No, rozmermi su si skoro na chlp rovnake. Rozdiel vidim v cenovke a image-i. Ale i RR sa hrdi tym, ze vyjde do terenu. Preto si myslim, ze moje porovnanie nie je zas tak mimo misu...
Inak, suhlasim s Mig_35. Akurat je blbe, ze LX sa oficialne v EU nepredava.
Inak, suhlasim s Mig_35. Akurat je blbe, ze LX sa oficialne v EU nepredava.
samael
mně osobně se víc líbí vzhled asi největšího konkurenta Toyoty LC,která je navíc daleko větší držák a je i levnější.
N6600
Napriek vsetkemu by som skor bral Toyotu Land Cruiser V8. Otazkou len je, co u aut tohoto typu preferujes viac. LC nie je tak luxusne, ani tak image-ove, ani tak drahe a co poznam skusenosti majitelov RR, tak ani tak poruchove.
čejo
angličania nevedia ani čaj poriadne vyrobiť (INDIA, CINA) treba najprv túto základnú myšlienku pochopiť...čo potom chcete od ang. "auta"
je to velká búda, ked zafúka vietor, ste v pi.i už pri 160km/h
elektronika hapruje, auto je vela krát bez odozvy
ten smiešny motor nespolupracuje s prevodovkou harmonicky
len napr. TOUAREG 4,2 TDI je až o 50% lepšia voľba v každom smere ako range a už za 70.000,e alebo 11 ročný TOUAREG s V 10 TDI za 10.000, e
rover sa musí ešte s indianmi v indii velmi vela učiť pri výrobe áut od VW group
hraješ sa na nejaký prestíž, bratm imidž je na nič!!!
no dobre, tak tí dvaja čo majú kaštiele a súkromné letisko, tak nech majú image-range, lebo tí tento budárik nikdy šoférovať nebudú a im na zadnom sedadle sfetovaným je to v podstate jedno...
skromný to stále dalej dotiahli deti moje zlaté, ktoré ste range videli iba na obrázku a chcete ešte o ňom aj filozofovať !!!
je to velká búda, ked zafúka vietor, ste v pi.i už pri 160km/h
elektronika hapruje, auto je vela krát bez odozvy
ten smiešny motor nespolupracuje s prevodovkou harmonicky
len napr. TOUAREG 4,2 TDI je až o 50% lepšia voľba v každom smere ako range a už za 70.000,e alebo 11 ročný TOUAREG s V 10 TDI za 10.000, e
rover sa musí ešte s indianmi v indii velmi vela učiť pri výrobe áut od VW group
hraješ sa na nejaký prestíž, bratm imidž je na nič!!!
no dobre, tak tí dvaja čo majú kaštiele a súkromné letisko, tak nech majú image-range, lebo tí tento budárik nikdy šoférovať nebudú a im na zadnom sedadle sfetovaným je to v podstate jedno...
skromný to stále dalej dotiahli deti moje zlaté, ktoré ste range videli iba na obrázku a chcete ešte o ňom aj filozofovať !!!
Atila_
Uprimne, je jen malo hnusnejsich aut na trhu nez tohle. Na fotkach to jeste ujde, ale bohuzel jsem ho videl nazivo, kdyz u nas fotili nejake reklamni materialy (jsme takova vizualne luxusni lokalita, tak u nas furt behaji fotografove s luxusnima stetkama kolem stejne luxusnich aut :-!) a je to hrozna obluda. Stary Range byl alespon konzistentni, krabice zepredu, krabice zezadu. Tady je vzadu skoro nezmenena krabice z predchoziho modelu a na nej je zepredu namontovan radoby dynamicky predek evokujici Evoque. Bohuzel v kombinaci s tou zadni krabici to fakt nefunguje a vysledek vypada jak cinsky tuzing predchozi generace.
Jinak tohle neni velke SUV na to nema prostor, je to prerostle luxusni SUV. Realna vyuzitelnost interieru je stejna jako u aut typu Touareg nebo Mercedes ML, velka SUV maji tri rady sedadel plus alespon minimalni zavazadlovy prostor.
Jinak nejsem ekolog, ba prave naopak, ale aby petimistne SUV vazilo 2620kg to je fakt naprosty nesmysl. Audi Q7, ktere bylo oznacovano jako hrozny mastodont ma proti tomuhle o 300kg mene a v pristi generaci bude rozdil pres 600kg!
Jinak tohle neni velke SUV na to nema prostor, je to prerostle luxusni SUV. Realna vyuzitelnost interieru je stejna jako u aut typu Touareg nebo Mercedes ML, velka SUV maji tri rady sedadel plus alespon minimalni zavazadlovy prostor.
Jinak nejsem ekolog, ba prave naopak, ale aby petimistne SUV vazilo 2620kg to je fakt naprosty nesmysl. Audi Q7, ktere bylo oznacovano jako hrozny mastodont ma proti tomuhle o 300kg mene a v pristi generaci bude rozdil pres 600kg!