Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Kutil Tim otevřel svou garáž

38 komentářů

Avatar - Zdenda
Zdenda
Uffff, až jsem si skoro stříkl do kalhot :-). Nádherné stroje a škoda jen, že tu garáž neobešli s kamerou celou. Timovi lze jen tiše závidět ...
Avatar - Stejsn
Stejsn
ale to nejzajímavější - ten zelený puller, co stojí vzadu v rohu - neukázali :-(
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Ale tu Carreru GT bych bral hned a Ameriky v Americe kde je levnej benzín, rovný a široký silnice dávaj smysl , akorát mít Ameriku v Evorpě je hloupé, s Evropskýma autama se dá zas všude i v Americe
IPace
mit Ameriku v Evrope vůbec není hloupe, znam par lidi co maj třeba Mustanga, nebo Camaro, proste nechteli dat svoje vydelane peníze za vsedni sed jako Passat nebo Octavka, a tak si za ty same peníze koupili něco co jim udela i radost, přitom službu jim to odvadi uplne stejnou jako ta sed

kdybych nechtel davat peníze jinam, tak si klidne i sem do CR koupim třeba Raptora SVT
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Mně se hrozně líbí jak si Jeremy dělal srandu z Camara v filmu Italian Job, bylo to hned na začátku a celkem to vystihl, chceteli dneska řídit auto podobné těm historickým Camaro je ta pravá Volba, Mustang a Camaro vypadají celkem slušně, dizajn je rozhodně jejich silnou stránkou, ale také tou jedinou >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mně se zase líbí jak doslovně baštíš co zrovna takovej kecal jako Jeremy řekne >:D
Co by vo Mustangu a Camaru který pořídíš vod nějakejch dvaceti jednadvaceti tisíc doláčů (kurz 19,50) asi tak řikal kdyby se vyráběly v Británii? >:-[]
A co si místo Camara 6.2 V8 432 koní za tytéž prachy koupí Evropan? A3 2.0 Tdi? >:D
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Camaro je šunka,

Evropani dokážou z 6.2 litru dostat mnohem víc koní, než nějakých ubohých 432,klidně i 1000 koní, jenom Amreičani dokážou z tak velkého objemu dostat tak málo

Mám rád auta, která se dobře řídí a né která jen dobře vypadají, navíc v Americe jsou Camaro a Mustang brána jako nic moc auta

V Americe jsou nejvíc Cool evropská auta a největší prestiž tam mají německé prémiové značky
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty Neználku, to nevíš že ze stejnýho motoru dokážou těch 1000 koní dostat i ty američani? >:-[]
A samozřejmě že Camaro neni žádný top auto, je to prostě cenově to A3 2.0 Tdi - vo tom to je >:D
figurka
V efektu na okolí, vlastním způsobu zábavy za volantem a v poměru s cenou prakticky nemají konkurenci.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
V mém žebříčku je Camaro a Mustang na samém konci, vlastně na mém žebříčku ani nejsou, Camaro a Mustang , to je pro mě odpad
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak copak lepšího si za 21 tisíc dolarů vymyslel? >:-[]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ty tu šunku u nás koupíš za 21 000 dolarů?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty v Americe koupíš evropský vozy za stejnou cenu jako tady? >:-[]
A copak lepšího si teda koupíš za ten mibl? Nejen že to nebude V8, ale problém dneska začíná bejt i V6. Takže co když se ti pětilitrovej Mustang a šestilitrový Camaro nezdaj? Jako správnej Evropan něco s 1.6 nebo dvoulitrovou naftou? >:D
Avatar - Hittman
Hittman
jj, řekl bych že amerika ještě dělá sem tam pořádný auta....né jak tady v Evropě..kulový.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Větší hovadinu jsem dlouho neslyšel, gratuluju , dneska jsi s tímhle výrokem vyhrál v hvězdné pěchotě, ty budeš asi generál, to se pozná ;-)
Tymkoo
ty si hrozny ocas..:D GTI hadra >:D
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
NO ještě jsem od tebe neslyšel nic chytrýho, ani novýho, nebo zajímavýho, to bude asi tím že jsi nudný , nezajímavý a hloupý
figurka
Možná ano, ale tady má pravdu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele armádní generále jel si aspoň jednou v životě nějakou americkou károu nebo stejně jako s Ferrari F12 Berlinetta na který bleješ ani netušíš vo čem mluvíš? >:D >:-[]
Avatar - Anonym
Anonym
To víš že v tom nikdy ani neseděl a pindá nesmysly.

Já tady odjel v amerikách přes 8 let a mohu s naprostým klidem říct že tady s nimi jde bez problémů jezdit, sou komfortnější než evropské vozy, často s mohem lepší výbavou a halvně poměr cena výkon nemá konkurenci....
Avatar - Anonym
Anonym
To co řekl je bohužel pravda, Evropa už skoro žádné auta nedělá, jen dowsizingové mrchy s motrem ze sekačky plnící nesmyslé euro normy které sou okradené kudy to jde, jen aby byly nízké výrobní náklady
figurka
>:D >:D >:D Určitě ve třídě "základních" "nízkých" modelů, kde se náklady a downsizing projevují nejvíce US automobilky hýčkají zákazníky. Vlastně, kdy se v evropě vyráběli vozy "ve stylu" US, když už teď skoro žádná nedělá ?
Avatar - Anonym
Anonym
Já pssl něco o základních modelech?

Mimochodem základní model v USA má třeba V6 3,6 a tady je to 1,4ka turbo >:D nebo něco u levnějších 1,2 evropa versus 2,4 amerika.

O spolehlivosti, odlonosti a výdrži jednotlivých řešení netřeba moc polemizovat, protože až bude mít 1,2 servisní interval výměny svíček či rozvodáku 160 tis km, tak můžeš přijít.

A tom že evropa vyráběla něco v us stylu sem taky nic nepsal, já sem psal že to co dnes mnohdy evropa produkuje už se slovem auto nedá označit.
>:D
figurka
.....Evropa už skoro žádné auta nedělá.... Při použití toho "už" mi to připadá, jako že si myslíš, že je někdy dělala. Proto se ptám, které myslíš.
Když půjdeme mimo, resp. nad ty "základní" modely v nízkých patrech, tak to pro US produkci nijak slavně nedopadne. Resp. ano, jako vždy cenou. No, k čemu jim je, je vidět.
To, že US a EU produkce jsou poměrně hodně vzdálené trhy a tomu také odpovídají produkty, o tom píši pořád. Psát, že evropa už skoro žádná auta nedělá a US produkce je jediná pravá (v kontextu zdejší diskuze a článku) je nesmysl. To, zda je auto OK posuzují zákazníci. Kdyby ta evropská produkce byla tak tragická, tak US import (ať už oficiální, nebo neoficiální) vypadá trochu jinak.
Avatar - Anonym
Anonym
zákazník je mnohdy pouze ovce která si nachá nabulíkovat výrobcem nebo svým okolí že co je nové je lepší a halvně že je to IN.
Takže to že něco zákazník kupuje neznamená že je to dobré, POZOR na TO!!!!

Že realita bývá už velmi často jinde a po technické stránce a po stránce kvality sou 10 let staré vzy udělané líp spousta lidí nevidí, už proto že auto je pro ně pouhý spotřebák.
Okouzlí je moderní interiér napěchovaný elektronikou, ale to je jen část auta >:D

A k první části: jo dělala. Mercedesy 60-80. let, to samé BMW, Volva, jaguary, Opel Diplomat, Admiral, Commodore, Monza....to byly auta které tehdá měli podobnou koncepci jak ameriky - pohon zadních kol, šesti nebo osmiválec, aspon u některých modelů i solidní prostornost, robustnost, klasické tvary.

Dnes je doba že se ty motory pomalu začnou vytrácet i z těchto aut, robustnost je ta tam. A tvary jak kde. Zbývá akorát ten prostor a luxus.
A je otázka jak dlouho odolají bláznivé EU a jejím předpisům i v téhle podobě.

Amerika a austrálie je poslední tradiční baštou kde se ještě dělají aspon některá auta podle tradiční školy (pokud nepočítám evropské malosériové výrobce nebo rarity typu ZIL)
figurka
Jo. Bez "zmasírování" zákazníka to ale nejde. Kolik % zákazníků jsou opravdu znalci automobilové techniky, aby zkoumali vnitřnosti a dokázalo ocenit "poctivost". O tom to celé je. A vzhledem k rozdílnám přístupům, preferencím a potřebám je jasné, že US produkce nemá v evropě zásadnější šanci na úspěch. Toto platí i naopak. Zajímavé je to u prémie, kdy ani US prémie si v evropě neudělala jméno, kdežto naopak celkem ano.
Nesouhlasím uplně s dřívější produkcí Mercedesu, Jaguaru atd.. Podívej se, jaké byly dříve objemy motorů, dosahované výkony a co je v nabídce dnes. Je tam vidět posun v době (zrychlování, zvětšování, více luxusu atd..) a i přes downsizing poslední doby stále drží produkci "pořádných motorů". Pošilhávání po nižších objemech je vidět i v USA. Rozdíl v kontextu tříd je vidět na nižších stupních.
figurka
Jo, jo, čtyřčlenné rodině jako jediné auto udělá Camaro, nebo Mustang uplně stejnou službu jako Passat, nebo Octávka. >:D >:D
IPace
ne kazdej ma rodinu a ne kazdej se s rodinou do mensich coupecek nevejde, znam člověka co ma jako rodinne auto M3 v coupecku, a maj male dite a zadnej problém asi nepocitujou, zena s dítětem proste sedi vzadu
figurka
Jistě, proč ne.
Avatar - Anonym
Anonym
Oni američani vyrábějí krom Camara i Mustanga i SUV, crossovery a sedany, pokud sis toho čirou náhodou nevšiml....
figurka
Neboj Bariku, ale podívej se na příspěvek, na který jsem reagoval. O US produkci sedanů, crossoverů, nebo SUV tam nebylo ani písmenko.
Avatar - Anonym
Anonym
No kdo si kupuje Camaro, nekoupí si ho asi jako alternativu k Oktávce a Passatu, nýbrž jako alternatviu evropských šidítek typu Audit TT, SirokoaDaleko atd který stojí jen o něco málo méně, alevšem FUN index je trochu někde jinde.

Ve propěch Camara samozřejmě.

Kdo hledá alternativu passatu v us produkci, půjde si koupit něco ve stylu Cadillac CTS, Dodge Avenger, Buick Regal či LaCrosse, Ford Taurus atd...a pokud potřebuje kombi sou tu crossovery typu Edge, Journey, SRX atd....
figurka
Tedy znovu, přečti si ten příspěvek, na který jsem reagoval, protože je postavený přesně jak píšeš ve svém prvním odstavci.
Avatar - Otrava
Otrava
Tak jednoznačně bych to neviděl. Ameriky jsou v lecčems zajímavé, tím spíš, že dnes jsou v Evropě in přitvrzené podvozky, které sice skvěle zvládají losí testy apod., ale nějaký královský komfort obvykle člověku nedopřejí. Bohužel, tenhle trend se pomalu začíná objevovat i tam. Naopak, Evropa se v mnohém inspiruje v USA. Pokud se nemýlím, trend v podobě MPV a SUV se tam objevil výrazně dříve jak tady.

Co se týče sportovních aut, také bych neházel všechny do jednoho pytle, což ostatně nejde ani v Evropě. USA je rodiště Fordů GT, Corvette, (i když budeš nadávat na těžkopádnost, ač jsi v něm neseděl) Viperů, Saleenů, celkově Shelbyho pokusů apod...ten výčet by byl dlouhý a to jsou auta, která si s celosvětovou konkurencí nijak nezadají...tak už přestaň plácat ty nesmysle
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ford GT sem naživo viděl asi před 3 nedělema na konci Rozvadovský spojky. Božská kára :yes:
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Ford Gt je super, podvozek dělal lotus, řízení Aston Martin, takže je to 100% Amerika >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo je to 100% a hodně povedenej amík, s tim se budeš muset smířit >:D
A gratuluju k vobjevení Ameriky, že u Lotusu laděj podvozky všech možnejch značek včetně německejch >:-[]
marianek
Vinove Bronco vzadu vypada jako to moje. Za to ma Tim ode me body navic.