Tendenci nečekaně chytnout mají všechny vozy s motorem uprostřed (možná lépe řečeno, když už chytnou, mají větší problémy). I McLaren 12C. To netřeba vysvětlovat někomu, kdo o autech něco ví.
Přesně tak. Je mi šumák, že to má rádio z Audi, hlavní je, že pak můžou postavit auto jako je aventador, z toho jsem měl zježené chlupy v uších ještě po týdnu. ;-)
Naopak..u Alfy ma dojit k hodne zmenam....technika ma byt spriznena co nejvis s Maserati....tak ze design bude za jedna...technika za jedna :))) no jeste tu kvalitu >:D a ono zas bude neco krasneho na svete ;)
Ano, design se hodnotí až po odhalení a "naživo", co se týče spolehlivosti to bude s technikou Audi (i když koncern nemusím) asi v pořádku. Vlastní montáž a dodržení všech postupů při ní by mělo být v této cenové hladině samozřejmostí.
Jezdilo by urcite vice Alf, ale rozhodne by nevznikal design jako 159. Rozdil mezi znackami koncernu neni skoro zadny. Spise by jezdilo neco jako Seat se znakem Alfa a o tom to preci neni ;-) Alfu dela Alfou jeji design a ten by tam urcite nebyl
Podle mně to bude stejný příběh jako s Reventonem - nejdřive malá serie (20ks?) a poté sériové auto, které z této série designově přímo vychází.
Stačí se podívat na Murcielago, Reventon a Aventador vedle sebe a je vidět jak moc si Aventador vzal z Reventonu.
Spíš myslím, že bude vycházet z konceptu Sesto Elemento, který si nese dost rysů současného Gallarda. Navíc je i pojízdný, což značí velkou soustředění právě na tenhle koncept.
Alfa a vlastně ani lancia už nikdy nebudou vyrábět auta, jako byla ta která je proslavila. Ať už budou pod fiatem a nebo pod kýmkoliv jiným. Budou se lišit už pouze dizajnem.