Bezpečnost
Atila_
2
Nenapada mne momentalne zbytecnejsi vybava nez HUD. Kdyz v aute se kterym jedu je, tak ho okamzite vypinam jako prvni. Sklo mam abych videl na silnici ne aby se mi na nem ukazovaly nejake ptakoviny, ktere uz mam na x jinych displayich.
Přejít do diskuze
Dovoluji si s Vámi částečně nesouhlasit. Jezdil jsem chvíli s autem s HUD a neztotožňuji se ani s jedním z krajních názorů tady.
Zbytečnost to není, to každopádně. Jel jsem po městech, kde jsem to neznal, příp. kde jsem to znal, ale jsou tam kamery a v tu chvíli byl HUD k nezaplacení. Rychlost i navigaci jsem viděl přímo před sebou a naprosto v pohodě. Rozhodně lepší, než kdybych musel koukat před sebe na budíky nebo někam do hlubin auta na navi (nedej Bože na názvy ulic).
Na druhou stranu jakmile jsem vyjel z města na okresky, tak jsem to vypínal, protože tam už to skutečně působilo trochu rušivě.
Zbytečnost to není, to každopádně. Jel jsem po městech, kde jsem to neznal, příp. kde jsem to znal, ale jsou tam kamery a v tu chvíli byl HUD k nezaplacení. Rychlost i navigaci jsem viděl přímo před sebou a naprosto v pohodě. Rozhodně lepší, než kdybych musel koukat před sebe na budíky nebo někam do hlubin auta na navi (nedej Bože na názvy ulic).
Na druhou stranu jakmile jsem vyjel z města na okresky, tak jsem to vypínal, protože tam už to skutečně působilo trochu rušivě.
Muzu, proc bych nemohl, kdyz muze HitmanPB napsat, ze je to "naprostú samozrejmosť a o vplyve na bezpečnosť jazdy sa ani netreba rozpisovať.
Človek šetrí cca 1 sekundu - čo pri rýchlosti 100kmh znamená 27 metrov..." :-!
Človek šetrí cca 1 sekundu - čo pri rýchlosti 100kmh znamená 27 metrov..." :-!
Jestli rozptyluje, nebo ne, závisí v první řadě od toho, co na něm je. 😄 Snad nikoho nenapadne tam strkat animace a další cinkrlátka.
"Inženýři Mercedesu v minulých letech tento systém zavrhovali z důvodu možného rozptylování řidiče." - A proto se head-up displeje začaly dávat do kokpitů stíhaček, aby rozptylovaly piloty. 😄 Spíš bych řekl, že se na tuhle oblast jen vykašlali, nedávali tomu prioritu.
Ja iba dúfam, že tí "inžinieri" tam už nerobia.
HUD vnímam ako naprostú samozrejmosť a o vplyve na bezpečnosť jazdy sa ani netreba rozpisovať.
Človek šetrí cca 1 sekundu - čo pri rýchlosti 100kmh znamená 27 metrov...
Nerád sa navážam do Mercedesu, lebo je to ikona automobilového priemyslu, ale chlapci tak trošku zaspali dobu a nielen kvoli HUD - to je iba špička ľadovca.
HUD vnímam ako naprostú samozrejmosť a o vplyve na bezpečnosť jazdy sa ani netreba rozpisovať.
Človek šetrí cca 1 sekundu - čo pri rýchlosti 100kmh znamená 27 metrov...
Nerád sa navážam do Mercedesu, lebo je to ikona automobilového priemyslu, ale chlapci tak trošku zaspali dobu a nielen kvoli HUD - to je iba špička ľadovca.
ale proto existuje tolik různých zanček... Mercedes je symbol "staré školy" v tom nejlepším slova smyslu.
Jsem rád, že když už to musí být, take je HUD jenom volitelná položka...
😉
Jsem rád, že když už to musí být, take je HUD jenom volitelná položka...
😉
Měl jsem ho v Bmw 5 teď v Audi A6 a musím jen souhlasit s tím, že navigace atd. je opravdu ideální využití HUD, nebo jak by někdo určitě navrhl - si za pár kaček koupit navi externí a plácnout si ji na sklo že 😉 ale to zase poměrně kazí ten výhled.
A další využití je když se jede hooodně rychle, tam je to už skoro nezbytnost, než koukat pořád na budíky :-!
U mercedesu mi asi před měsícem prodejce řekl, že mercedes nebude mít HUD, protože si jde svou vlastní cestou a nechce kopírovat konkurenci >😁 tak asi neměl to správné proškolení :-!
A další využití je když se jede hooodně rychle, tam je to už skoro nezbytnost, než koukat pořád na budíky :-!
U mercedesu mi asi před měsícem prodejce řekl, že mercedes nebude mít HUD, protože si jde svou vlastní cestou a nechce kopírovat konkurenci >😁 tak asi neměl to správné proškolení :-!
Rozpísal si to úplne presne.
Ja to nevypínam ani mimo mesta kvoli ukazovateľu rýchlosti a značkám.
Pokiaľ niekoho nerozptyľuje hompáľajúci sa ruženec alebo "medvídek" zavesený na spätnom zrkadle, tak podstatne menší piktogram v dolnej časti zorného poľa by nemal až tak veľmi rozptyľovať... ale to je subjektívna vec 😄
P.S. napríklad informácia v zime o tom, že poklesla vonkajšia teplota na 3 - 5 stupňov a je možnosť námrazy na ceste v zornom poli, nie je prkotina - nemusíš kontrolovať x displejov, keď príde akustický signál - čo vlastne auto hlási - a môžeš sa venovať riadeniu.
Sú borci, čo by najradšej vypli aj ABS, lebo dokážu presnejšie dávkovať nohou brzdnú silu - napr. Chuck Norris >😁
Ja to nevypínam ani mimo mesta kvoli ukazovateľu rýchlosti a značkám.
Pokiaľ niekoho nerozptyľuje hompáľajúci sa ruženec alebo "medvídek" zavesený na spätnom zrkadle, tak podstatne menší piktogram v dolnej časti zorného poľa by nemal až tak veľmi rozptyľovať... ale to je subjektívna vec 😄
P.S. napríklad informácia v zime o tom, že poklesla vonkajšia teplota na 3 - 5 stupňov a je možnosť námrazy na ceste v zornom poli, nie je prkotina - nemusíš kontrolovať x displejov, keď príde akustický signál - čo vlastne auto hlási - a môžeš sa venovať riadeniu.
Sú borci, čo by najradšej vypli aj ABS, lebo dokážu presnejšie dávkovať nohou brzdnú silu - napr. Chuck Norris >😁
Mám to stejně jako ty, ale nutno říct, že to je čistě otázka osobní preference, určitě nemůžeš obecně prohlásit, že hud je zbytečnost, protože ty ho nepoužíváš.
...pril voľbe rádiostanice áno, lebo to máš v zornom poli. Stále to tam určite nebude zobrazené, a keby aj, myslím, že by to až tak veľmi nevadilo.
Vieš koľko havárií je kvoli ladeniu, resp. kvoli voľbe staníc rádia ? Veeľmi veľa 😉
Vieš koľko havárií je kvoli ladeniu, resp. kvoli voľbe staníc rádia ? Veeľmi veľa 😉
suhlasim,a vzhladom na to je tam z toho zoznamu v clanku ten vypis radiostanice uplne zbytocny... :no😒br />
to je tak dolezity udaj,ze ho tam vodic potrebuje?
to je tak dolezity udaj,ze ho tam vodic potrebuje?
Podobně jako uživatelskému rozhraní infotainmentu, aktuální command je už celkem o.k., ale jak bmw tak audi jim v tom mírně utekli.