už to napsal Stefič. Jsi absolutně mimo. Z tvého pohledu by byl nebezpečný vlastně prakticky každý užitkáč nebo nedejbože autobus, vždyť ten dá 100 km/h třeba za 30 s. ... A jezdí v busech sebevrazi?
Nabízet auto, které má oproti konkurenci minimálně 150 kg nadváhu s takto slabým motorem je nezodpovědné. Auto se zrychlením z 0 na 100 km/h za 15 s nemá na současném trhu co dělat - je nebezpečné pro svého uživatele i ostatní účastníky provozu. Je to typický příklad marketingového absurdistánu - ta podladěná verze má určitě stejné výrobní náklady jako ta normální se 74 kW, ale výrobcu ji přesto udusí... Proč raději na tuto cenu nezvlevnil 74 kW verzi?!!! Co by se stalo tak hrozného? Marketingový absurdistán s nebezpečnými následky. Je fakt, že konkurence to dělá podobně, ale její modely nejsou tak strašně vypasené jako Astra.
Nebezpečné bude úplně stejně jako 74kW verze. Tohle si koupí lidé spíše na popojíždění a myslím, že moc často to nad 4000 rpm (kde se teprve projeví rozdíl mezi oběma motory) hnát nebudou.
Např. relativně lehká Škoda Trapid s tříválcem 1.2 MPI 55 kW se zrychlením z 0 na 100 km/h za 14s, bude mnohem horší volba než tahle čtyřválcová Astra. Při běžném obsazení a naložení 550 l kufru bude Škodověnka s tímto motůrkem zcela nepoužitelné auto...
Tvoj pohlad je prilis jednostranny, pozri sa na dynamicke parametre aut par rokov naspat. Existuju ludia, ktori jazdia umiernene,pripadne ludia, ktory jazdia najma v meste a okolitych cestach s minimom vyletov na dialnicu. Tym to uplne staci ;-)
Mám 1.4 v Astře Classic. Motor má nějakých 66kW a pokud jedu sám, ve dvou tak pohodička. Jak se auto naloží tak je to horší ale pořád se to dá. Jenže stačí zapnout klimu a auto proste nejede, to je bída :-(
1.4 66kW twinport má objem 1364 kubíků, tahle slabá verze má objem 1398, to je stejně jak 74kw verze takže je to jen softwarově přiškrcenej stejnej motor ;-)
A to je můj Classic o nějakej metrák, možná víc lehčí než nové Jéčko
S tym uplne suhlasim. Rodicia maju tuto Astru 1.6 85kW a frajerka Golf V 1.4 % 59 kW. Golf pri obsadeni 3 osobami rovnako zivy ako tato Astra + iba vodic.
to vubec neni dobra nabidka..za auto, ktere nejede. tchyne ma astru se zakladnim motorem a ona sama konstatuje, ze to opravdu motorove jezdi hrozne....ja s tim jel parkrat a to i Facko bylo rychlejsi:-)
prave som chcel napisat ze na oko dobra ponuka ale tyzden dozadu som isiel v 1.4ke sice nie ako vodic a isli sme trosku do kopca na dialnici 4 dospeli ludia bez batoziny a to auto je proste zdochliak maximalne pre dochodcov a na jazdenie do mesta to sa z pripajacieho pruhu nevedelo rozbehnut nakoniec ano ale ako vravim atmo 1.4 su spolahlive ale nic viac uz golf 4 1.4 16V mal uzasny problem sa rozbehnut a to vazi necelych 1100kg toto ma skoro o 200kg viac
trosku diskutabilne. Technicky vyspelejsie ako Rapid ale je to lemra...pre dochodcov ako stvorene. Classic pri rovnakom dovybaveni vychadza drahsie, co som skumal SK trh. Inak ten Opel modifikuje motorz ako sa mu chce, toto je nejaka downgradovana povodna 1.4 66kW ci "VVT" 74 kW??? Nerez bude vediet :yes: